Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130604/98857-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 0040T Tuczępy-Nieciesławice-Lizawy-Jarosławice</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 98857 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.powiat.busko.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 0040T Tuczępy-Nieciesławice-Lizawy-Jarosławice.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej, do celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogi powiatowej nr 0040T Tuczępy-Nieciesławice-Lizawy-Jarosławice w obrębie Jarosławice, gm. Tuczępy na długości ok. 2,4 km. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę wniosku do Wojewody Świętokrzyskiego o wydanie decyzji stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10 .1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. nr 133 poz. 872 z póź. zm.. W ramach zamówienia należy wykonać podział działek znajdujących się częściowo w drodze publicznej na podstawie ww. art. cyt. ustawy, zgodnie z faktycznym stanem użytkowania terenu zajętego pod drogę publiczną. Ustalenie stanu prawnego nieruchomości dokonać na podstawie:operatów ewidencji gruntów i budynków, dokumentów zawartych w księgach wieczystych i zbiorach dokumentów,dokumentów prawnych uzyskanych od zainteresowanych stron Ustalenie granic zajętości nieruchomości pod drogę publiczną wg stanu w dniu 31 grudnia 1998 roku należy dokonać w obecności właściwych zarządców dróg oraz właścicieli nieruchomości (na dzień 31 grudnia 1998 roku) lub ich następców prawnych. Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna dla Zamawiającego będąca wynikiem przeprowadzonych czynności winna przedstawiać stan nieruchomości w dniu 31 grudnia 1998 roku i zawierać między innymi:protokół z ustalenia granic zajęcia pod drogę publiczną wg stanu w dniu 31 grudnia 1998 roku,wyniki pomiaru w terenie ustalonych granic zajęcia pod drogę publiczną, dane geodezyjne określające położenie punktów granicznych nieruchomości z informacją o źródle pozyskania danych,obliczenia powierzchni nieruchomości i ich części,granice i powierzchnie, które w całości lub w części zostały zajęte pod drogę publiczną, oznaczenie punktów granicznych ww. nieruchomości, numery działek ewidencyjnych,granice zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną podlegające zatwierdzeniu decyzją wojewody. numery działek powstałych w wyniku zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną, powierzchnie działek powstałych w wyniku zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną, oznaczenia punktów granicznych powstałych w wyniku zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną,stan zagospodarowania terenu obejmujący treść mapy ewidencji gruntów i budynków oraz elementy sytuacji charakterystyczne dla pasa drogowego,klauzula następującej treści granice pasa drogowego wykazane na mapie są zgodne z faktycznym zajęciem gruntu pod drogę w dniu 31 grudnia 1998 roku ewentualnie inna o tym samym znaczeniu,wykaz zmian gruntowych powinien zawierać:stan nieruchomości na dzień 31 grudnia 1998 roku obejmujący pełne dane ewidencyjne podmiotowe i przedmiotowe,nowy stan nieruchomości wynikający ze zmiany stanu prawnego z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 roku, obejmujący tylko dane przedmiotowe, tj. oznaczenia i powierzchnie działek ewidencyjnych, użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych. W nowym stanie w części zajętej pod drogę publiczną należy wykazać faktyczny stan użytkowania z oznaczeniem dr, w rubryce Uwagi należy wskazać właściciela na dzień 31 grudnia 1998 roku Ustalone przez strony granice zajęcia nieruchomości pod drogę publiczna należy zastabilizować trwale w punktach charakterystycznych. Opracowanie wykonać należy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego i wydanymi na jego podstawie rozporządzeniami..</p> <p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 2).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz.1287 z późn. zm.:geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie tych osób o posiadaniu uprawnień</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 2)</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat.busko.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.powiat.busko.pl.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (hol) Starostwa Powiatowego w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 15, 28 -100 Busko - Zdrój.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>